9 שנים חלפו מאז שהגיע לעולם הדור השלישי של מאזדה 2, מכונית הסופרמיני הפופולרית של מאזדה, שלמרות הגיל והוותק, הצליחה בשנה החולפת לשוב אל צמרת מכוניות הסופרמיני בישראל ולהעלות כאן לכביש לא פחות מ-6,941 מכוניות, יותר מטויוטה יאריס, סיאט איביזה או יונדאי i20, וכמובן לא מעט הודות לזמינות מלאי נדיבה בשעה שהמתחרות סבלו מבעיות קשות באספקה. ובכל זאת, כדי להמשיך הלאה ולהישאר אטרקטיבית עד שתגיע היורשת, עוברת ה-2 שוב מתיחת פנים, כאשר בהליך הכירורגי הנוכחי ביקשה המכונית לעצב פנים צעירות המאפיינות את המראה העדכני של מכוניות חשמליות דווקא…
במסגרת מתיחת הפנים, זוכה מאזדה 2 החדשה לגריל בסגנון אטום המאפיין דווקא דגמים חשמליים, אך אלו שיבחרו ברמת הגימור הספורטיבית, יזכו לגריל שגרתי וגדול יותר. אל אלו מצטרפים פגוש קדמי בעיצוב חדש, חישוקי גלגלים קלים, הכוללים אופציה לחישוק בסגנון אווירודינמי המאפיין (שוב) דגמים חשמליים ועדכון נוסף לפגוש האחורי הזוכה לליטוש קוסמטי. לקינוח, זוכה המכונית גם למגוון צבעים חדשים שיעניקו לרכב מראה רענן יותר, ובחו”ל היא תוצע גם עם שלל מדבקות וציפויים מיוחדים שספק אם יגיעו לארץ. לפחות לפי התמונות שמפרסמת החברה, נראה שמתיחת הפנים אכן גרמה לה להיראות צעירה יותר, אך לא ברור מתי יפוג התוקף שלה…
בתא הנוסעים השינויים מינוריים יותר ומתמקדים בעיקר בהצהרה שתהליך הייצור הוא מעתה ירוק יותר, עם שימוש בחומרים ידידותיים יותר לסביבה ופלסטיק ממוחזר כצו האופנה. מתחת למכסה המנוע, זו אותה מאזדה 2 וותיקה העושה שימוש במנוע בנזין 1.5 ליטר המפיק 116 כ”ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 6 הילוכים, המציעים תאוצה מעמידה ל-100 קמ”ש ב-10.3 שניות וצריכת דלק של 15.8 ק”מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.
מאזדה 2 המחודשת ל-2023 צפויה להגיע לארץ רק ברבעון השלישי של השנה.
The post להיראות צעירה יותר ללא ניתוח: מאזדה 2 עוברת שוב מתיחת פנים appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.