אאודי אי-טרון ספורטבק בישראל – החל מ- 546,500 ₪

שנתיים לאחר שהשיקה אאודי בישראל את דגם האי-טרון (e-tron), רכב הפנאי החשמלי הראשון של היצרן שזכה להצלחה נאה בישראל עם מאות עותקים שנמסרו כאן, מרחיבה צ’מפיון מוטורס היבואנית את משפחת הדגם ומתחילה בשיווק גרסת האי-טרון ספורטבק בעלת העיצוב שטח דמוי קופה הספורטיבי יותר.

הדגם הראשון בעולם עם טכנולוגיית ה-Digital Matrix LED

ה-e-tron ספורטבק מציע מרכב קופה בעל חמש דלתות ומראה דינמי וספורטיבי, המתאפיין במקדם גרר מדהים של 0.25cd התורם לביצועים ולצריכת חשמל נמוכה יותר. כיאה לסגמנט C-SUV הוא מתאפיין במרווח נדיב, אורכו 490 ס”מ, רוחבו 193.5 ס”מ, גובהו 158.3 ס”מ ובסיס הגלגלים בן 292.8 ס”מ. בחלקו הקדמי של הדגם השבכה הרחבה והמוכרת של מותג Audi ומצדיה יחידות התאורה המצוידות בטכנולוגיית Martix LED. ברשימת הטכנולוגיה שתוצע כאופציה, תוכלו לקבל את מצלמות הצד המחליפות את מראות הצד המסורתיות וכן מדובר גם בדגם הראשון בעולם עם טכנולוגיית ה-Digital Matrix LED המוצעת כאופציה בהזמנה מיוחדת. טכנולוגיה זו כוללת כמיליון מיקרו-מראות זעירות המאפשרות שליטה בלתי מוגבלת על פיזור התאורה. הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת לנהג לקבל טווח ופיזור מרבי של התאורה מבלי לסנוור את שאר משתמשי הדרך, תוך התאמה לתוואי הכביש ובכך מעניקה לנהג ראות מיטבית. היא מציעה פונקציות תאורה חדשניות – אור נתיב ואור התמצאות: בכבישים מהירים, אור הנתיב יוצר שטיח אור לפני הרכב תוך שהוא מאיר את הנתיב של הנהג בבהירות תוך התאמה דינמית לשינויי הנתיב, ובכך לשמור על ערנות הנהג. הטכנולוגיה מאפשרת בנוסף מגוון אפשרויות הקרנה ויצירת אנימציות דינמיות כגון ComingLeaving Home, הקרנה על קיר או על הקרקע.

אאודי אי-טרון ספורטבק

אבזור

הדגם ישווק ברמת גימור גבוהה הכוללת חלון גג פנורמי, שמשות אחוריות כהות, חישוקי גלגלים קלים “20, מולטימדיה מקורית עם מסך מגע “10.1, לוח שעונים דיגיטלי “12.3, מסך מגע מרכזי “8.6 השולט על בקרת האקלים ומגוון מערכות הרכב, מתלי אויר אדפטיביים, היגוי פרוגרסיבי, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם זיכרון )לנהג( ותמיכה לגב, בקרת אקלים מפוצלת ל-2 איזורים, דלת תא מטען עם פתיחה וסגירה חשמלית, כניסה והנעה ללא מפתח, ריפוד עור מדגם משולב, חבילת תאורה פנימית, ועוד.

בטיחות

בתחום הבטיחות, ה-e-tron Sportback מציע חבילת בטיחות מלאה עם שלל מערכות בטיחות אקטיביות המוצעות כסטנדרט: בקרת שיוט אדפטיבית, בקרה אקטיבית לסטייה מנתיב, מערכת לזיהוי שטח מת, מערכת ניטור מרחק מלפנים ובלימה אוטומטית בעת חירום, מערכת עזר בתנועה צולבת, מצלמת חנייה אחורית וחיישני חנייה קדמיים ואחוריים עם חיווי ויזואלי. 

אאודי אי-טרון ספורטבק

כאופציה תוצע חבילת אבזור “LUXURY” הכוללת מערכת שמע יוקרתית Bang&Olufesn עם 16 רמקולים, חימום ואוורור למושבים הקדמיים, חישוק בעיצוב 5 זרועות טורבינה בגוון אפור קונטרסטי עם צמיגי 45/265 R21, מצלמת 360 ועוד.

מנוע חשמלי

מתחת למכסה המנוע תמצאו מנוע חשמלי המפיק 408 כ”ס ומומנט מירבי של 67.75 קג”מ, עימם מציע הרכב תאוצה ל-100 קמ”ש ב-5.7 שניות, מהירות מרבית של 200 קמ”ש וטווח נסיעה של 381 ק”מ בין טעינות לפי תקן ה-WLTP. טעינת הרכב מתאפשרת דרך מספר עמדות טעינה בהספקים שונים, כאשר טעינה דרך עמדת טעינה מהירה מספקת 80% מהסוללה בתוך חצי שעה בלבד. 

מחיר אאודי אי-טרון ספורטבק 55 נקבע על  546,500 ₪, בתוספת אגרת רישוי בסך 541 ₪


The post אאודי אי-טרון ספורטבק בישראל – החל מ- 546,500 ₪ appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.