SafeFields החלה בהתקנת המערכת להפחתת קרינה ברכבים היברידיים

חודש וחצי לאחר שחשפה SafeFields הישראלית מערכת המבטיחה להפחית בצורה אקטיבית את הקרינה הנוצרת ברכבים חשמליים והיברידיים בשיעור של 80%-90%, מדווחת החברה על התחלת ביצוע ההתקנות ברכבים ראשונים, אשר עברו כבר התאמה של המערכת.

מדובר בלקוחות ראשונים שייהנו בימים הקרובים מנסיעה ברכב היברידי עם הפחתה משמעותית של קרינה, המגיעה ברכבים חשמליים והיברידיים לעשרות מיליגאוס (החשיפה המומלצת היא עד 4 מיליגאוס בממוצע ביממה), ולדברי החברה מספר ההתקנות ילך ויגדל בשבועות הקרובים. 

יחד עם זאת, בשלב הנוכחי מתמקדת החברה בעיקר בדגמים היברידיים להם הותאמה המערכת החדשה, כאשר בתקופה הקרובה יצטרפו גם שלושה דגמים חשמליים ופופולריים בארץ לרשימת הדגמים שניתן להתקין בהם את המערכת, והם טסלה מודל 3, BYD אטו 3 וג’ילי גיאומטרי C. רשימת הרכבים ההיברידיים ורכבי הפלאג-אין בהם תומך כיום בצורה מלאה הפתרון של Safefields הם: יונדאי איוניק היברידית, יונדאי סונטה היברידית, יונדאי קונה היברידית, קיה נירו היברידית, סוזוקי סוויפט מיילד היבריד, טויוטה קאמרי, טויוטה RAV4 החדשה, וולוו XC90 פלאג אין, לקסוס ES, לקסוס IS300, פורשה פאנאמרה פלאג אין, ב.מ.וו 530e פלאג אין, ב.מ.וו  X5 xDrive45e פלאג אין ורכב חשמלי אחד לעת עתה זיקר 001. 

בכוונת החברה להתחיל במהלך השנה הבאה בשיווק ובהתקנות של המערכת בכלי רכב במדינות נוספות. במקביל פועלת החברה ברחבי העולם ליצירת שיתופי פעולה עם יצרניות רכב לשילוב הפתרון כחלק אינטגרלי ברכבים חשמליים והיברידיים כבר בשלב התכנון והפיתוח ושילובו כחלק מפס הייצור. 

הפתרון להפחתת הקרינה של SafeFields מתבסס על עקרון ה”ביטול אקטיבי”, בצורה הדומה לעקרון הפועל באוזניות מבטלות רעשים (ANC). הביטול האקטיבי מתבסס על זיהוי הקרינה ויצירת שדה “הפוך” ומנוגד לשדה הנפלט, ובכך השדות מתבטלים זה אחרי זה כמעט לחלוטין בחלל הנוסעים. יצירת השדה ההפוך נעשית ע”י כרטיס אלקטרוני מהיר ומתוחכם, וחברת SafeFields הגישה עד כה מספר פטנטים בארץ ובעולם.

The post SafeFields החלה בהתקנת המערכת להפחתת קרינה ברכבים היברידיים appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.