BYD קובעת סטנדרט חדש של שירות ואחריות בישראל

קרוב לשנה לאחר שהושק מותג הרכב החשמלי BYD בישראל, מודיעה היום שלמה מוטורס על סטנדרט חדש של שירות ואחריות שיוענקו לכל דגמי החברה, הכולל הרחבה משמעותית של האחריות לרכב, כחלק מהעמקת חדירת המותג לשוק הרכב הישראלי והפיכתו מאז תחילת השנה למותג הרכב החשמלי המוביל בישראל ואחד מחמשת מותגי הרכב בכלל המובילים במכירות השוק המקומי.

עד היום תקופת האחריות על דגמי BYD עמדה על 4 שנים או עד 120 אלף ק”מ (BYD אטו 3) או 5 שנים או עד 100 אלף ק”מ (האן וטאנג). החל מהיום תינתן על כל הדגמים אחריות פגוש לפגוש של 6 שנים או עד 150,000 קילומטר המוקדם מביניהם.

במסגרת המהלך הורחבה האחריות גם על המנוע והסוללה של דגמי ההאן והטאנג שהציעו עד מהלך ההרחבה 8 שנות אחריות או עד 160,000 ק”מ על הסוללה (הורחב ל-200,000 ק”מ) ו-5 שנים או 100,000 ק”מ על המנוע (הורחב ל-8 שנים או 150,000 ק”מ).

הרחבת תקופת האחריות בארץ, הינה חלק ממהלך שירותי שמובילה BYD באירופה והרחבתה תחול רטרואקטיביתת על כל כלי הרכב של BYD שנמכרו בישראל, מתחילת השיווק בספטמבר 2022.


בסיכום ינואר – יולי 2023, ה-BYD אטו 3 הפך לכלי הרכב הנמכר ביותר בישראל (גם בקרב כלל הדגמים וגם בדגמים החשמליים בלבד) עם קרוב ל- 11,000 כלי רכב שנמסרו בישראל בשבעה חודשים בלבד!! וקרוב ל- 15,000 כלי רכב שנמסרו מאז תחילת השיווק של הרכבים הפרטיים של המותג בישראל.

לדברי ג’קי אביב, מנכ”ל שלמה מוטורס: “האחריות המקיפה שאנו מספקים היא חלק בלתי נפרד מהאמון האיתן שיש ל-BYD באיכות מוצריה. ביטחון זה מאפשר לנו להציג תקופת אחריות מלאה הארוכה בישראל לטובת קהל לקוחותינו. אנו בטוחים כי הרחבת תקופת האחריות והשקט הנפשי שהיא מעניקה ללקוחות, תהווה נדבך נוסף בסיפור ההצלחה של BYD בישראל”.   

The post BYD קובעת סטנדרט חדש של שירות ואחריות בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.