תחרות מקומית: גם UMI תחל לשווק בקרוב את מקסוס הסינית…

מותג קטן, רעש מקומי גדול… קצת יותר מ-3 שנים לאחר שהחל לפעול בארץ מותג הרכב החשמלי MAXUS מבית ענקית הרכב הסינית SAIC (המייצרת גם את דגמי MG), איבדה בחודשים האחרונים צ’יינה מוטורס היבואנית את זיכיון השיווק של המותג בארץ, לטובת חברת אוטו-חן מקבוצת בליליוס, אשר הודיעה בחודש החולף על זכייתה בזיכיון השיווק של המותג בישראל, ואמש אף הוציאה הודעה שאולם התצוגה יפתח כבר בשבועות הקרובים בהרצליה פיתוח. הבוקר מדווחת רשמית גם UMI שתחל בייבוא ושיווק של דגמי מקסוס כבר בשבועות הקרובים. בכך נראה שלמותג יהיו שני יבואנים רשמיים במקביל, ומעניין יהיה לראות אם זה יפעל לטובת מחיר תחרותי יותר. 

מצד אחד, יש את חברת אוטו-חן שהציגה כניסה יפה לשוק יבואני הרכב עת החלה לייבא את דגמי Aiways החשמליים מסין ב-2021, ולזכותה ייאמר שהיא החדירה את המותג לשוק באופן מרשים ואף הציעה רמת שירות גבוהה גם לאחר המכירה. לרוע מזלה, היצרן בסין נקלע לקשיים והפסיק את ייצור הרכבים, מה שהותיר אותה ללא מותג פעיל בישראל, ובמיוחד לאחר שזיכיון נוסף של מותג רכב חשמלי נוסף, NETA הסיני, אותו החזיקה היבואנית לא יצא לפועל בסופו של דבר, כנראה שוב בשל קשיים כלכליים של היצרן בסין. כעת, נדמה שגם על מותג מקסוס אותו היא אמורה להשיק בשבועות הקרובים תהיה לה תחרות מקומית מצד UMI, יבואנית שברולט, קדילאק ואיסוזו, אשר החלה לאחרונה בשיווק שקט של מותג “פורטינג” הסיני וכעת מדווחת גם על כוונותיה לשווק את מותג מקסוס.

מקסוס MIFA 7

אז מה מתכננת לנו UMI?

הדגמים הראשונים שתשווק UMI בישראל הם דגמי ה- MIfa (7,9), רכבי 7 ו-8 מקומות חשמליים, מאובזרים בתצורות שונות שצפויים להגיע לישראל כבר בשבועות הקרובים, ויספקו פתרון ייחודי ללקוחות בסגמנט רכבי ה- 7 מקומות לצד הצעת מכר תחרותית. צמד הדגמים ישווקו במספר רמות גימור ובאבזור נוחות ובטיחות עשיר. Mifa 9 דגם מרווח ומאובזר באורך 5.27 מטרים עם גרסאות 7 ו-8 מקומות, ו-Mifa 7 – גרסה קצרה יותר באורך 4.9 מטר. שני הדגמים בעלי מנוע חשמלי שמפיק 245 כ”ס, קיבולת סוללות שנע בין 77 קוט”ש ל-90 קוט”ש (תלוי דגם ורמת גימור), טווח מקסימלי מוצהר של 480 ק”מ וזמן טעינה DC (30%-80%) של 30 דקות, ולזכותם מגוון מערכות בטיחות אקטיביות ופאסיביות מלאות בעזרתן זכו לציון של 5 כוכבים במבחן הבטיחות של Euro NCAP .

לצד הבטחה לתמחור תחרותי, נראה שב-UMI יתמקדו מול היבואן המתחרה ברמת השירות, עם הבטחה לפריסה ארצית רחבה ב-14 אולמות התצוגה של הקבוצה, ושירות טכני וטיפולים שיוענקו ב- 35 מרכזי השירות של החברה ברחבי ישראל, כך לדברי אבי עוז, סמנכ”ל מכירות ומוצר בקבוצת UMI.

The post תחרות מקומית: גם UMI תחל לשווק בקרוב את מקסוס הסינית… appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

תעשיית הרכב הישראלית בתנופה: רושמת השנה השקעות של 520 מיליון דולר !

צילום תמונה ראשית: אקומושן 

חברות הטכנולוגיה הישראליות הפועלות בתחום התחבורה החכמה והעתידית, רושמות הישגים נאים וגם אם אין לנו כאן תעשיית רכב אמיתית של ממש, אז ישראל אולי בדרך להיות מפתחת ויצרנית מובילה בתחבורה החכמה והאוטונומית העתידית. במחצית הראשונה של השנה נרשמו כאן כבר השקעות בהיקף של 520 מיליון דולר ב-42 עסקאות בתחום התחבורה, ובתערוכת הרכב של פאריס בחודש החולף רשמה התעשייה הישראלית הישגים מרשימים.

במסגרת תערוכת הרכב הבינלאומית בפריז, Mondial de lAuto, שנערכה החודש, התקיימה תחרות ה-Paris Startup Competition, שבה נבחרו ארבעה סטארטאפים ישראליים מתוך יותר מ 90 מועמדים מרחבי העולם שהגיעו לשלב הגמר, מהם שניים – Ottopia ו-Re-Fresh Global – זכו בקטגוריות שונות, הישג יוצא דופן עבור תעשיית התחבורה חכמה הישראלית. משלחת הסטארטאפים הישראלית, שאורגנה על ידי EcoMotion (יוזמה משותפת של המכון הישראלי לחדשנות, משרד הכלכלה ומשרד התחבורה) ו-iKare Innovation, נועדה לייצג את האקוסיסטם הישראלי וכללה פגישות B2B ברמה גבוהה עם בכירים מתעשיית הרכב הצרפתית.

הזוכים בתחרות כללו את Ottopia – חברה המובילה בפתרונות שליטה מרחוק לכלי רכב אוטונומיים, אשר נבחרה בקטגוריית ההצעה החדשנית ביותר לשירות (Best Innovative Service Offering), ומפתחת טכנולוגיה חיונית לתפעול בטוח ואמין של כלי רכב ללא נהג; ואת Re-Fresh Global – סטארטאפ המתמחה במיחזור חומרים מתקדמים בתעשיית הרכב, אשר נבחר בקטגוריית הפתרון הטוב ביותר לניידות מעגלית וירוקה (Best Solution for Greener Circular Passenger Mobility Award), ומוביל את הדרך לפתרונות ירוקים ובני קיימא. בנוסף, שני סטארטאפים ישראליים נוספים – SolidT, המפתחת מערכת בקרת טמפרטורה מבוזרת המיועדת לרכיבים כמו סוללות, תאי סוללה, צגים ועוד; ו-Voltcore, חברת טכנולוגיה המתמחה ביצירת חומרי חימום – הגיעו לשלב הגמר בתחרות, דבר המדגיש את יכולות המחקר והפיתוח והחשיבה היצירתית של תעשיית הרכב הישראלית בזירה הבינלאומית.

לדברי ג’ניפר שוורץ, מנכ”לית קהילת EcoMotion: ״הסטארטאפים הישראלים מוכיחים שישראל ממשיכה להוביל בטכנולוגיות תחבורה חכמה, עם חדשנות שמגיעה עד לזירות הבינלאומיות. הזכייה של שני סטארטאפים ישראליים בפרסים בתערוכת הרכב Mondial de l’Auto בפריז מעידה על היכולות הטכנולוגיות של תעשיית התחבורה החכמה בישראל ועל הפוטנציאל שלה לשנות את פני התחבורה הגלובלית.

The post תעשיית הרכב הישראלית בתנופה: רושמת השנה השקעות של 520 מיליון דולר ! appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

“הרכב של הרופאים” מתחדש: ג’נסיס G80 החדשה בישראל

לכל מותג יש את הדגם שמזוהה עימו בעולם ונחשב לקלאסי ביותר שלו. כזאת היא ה-G80, מכונית הסאלון של יצרנית היוקרה ג’נסיס, הנחשבת לדגם הקלאסי והנמכר ביותר של המותג, עם יותר מ-400,000 רכבים שנמכרו ברחבי העולם מאז שהוצג הדור הראשון שלה ב-2016. כעת מודיעה כלמוביל היבואנית על הגעתה לארץ של הגרסה המחודשת של הדור השני של הדגם שהוצג בעולם ב-2020. בארץ אגב, הדגם היוצא נחשב במידה מסוימת ל-“רכב של הרופאים“, לאחר שלא מעט מלקוחותיו היו כאלה…

חיצונית, שומר הדגם על העיצוב הסאלוני והאלגנטי המוכר, אך מחדש אותו עם שלל נגיעות קוסמטיות הכוללות בין השאר פנסי חזית שעוצבו מחדש ובטכנולוגית MLA חדשה (Micro Lens Array), גריל מעודכן, חישוקי גלגלים “19 בעיצוב חדש, ומאחור דיפיוזרים מעוצבים עם אגזוזים נסתרים המתאפיינים בחיפוי כרום ייחודי בצורת V.

עיצוב הפנים של ה-G80 נשאר נאמן לאתוס העיצוב של ג’נסיס ומאמץ את הקונספט הקוריאני הייחודי של היופי של “החלל הלבן” (פילוסופיית העיצוב של ג’נסיס ששמה דגש על היופי בפשטות ועיצוב נקי), כל זאת תוך שילוב טכנולוגיה מתקדמת בכל הרכב. הריפוד המשודרג כולל תפרים וחומרים איכותיים מעור ואלומיניום והגה עם עיצוב חדש וספורטיבי יותר. תצוגת מסכי OLED גדולה ומרשימה בגודל 27 אינץ’ משלבת את לוח המחוונים הדיגיטליים ביחידה אחת עם מערכת המידע והבידור בפריסה אופקית כשהתצוגה משתרעת בצורה חלקה אל הקונסולה המרכזית, ומייצרת תחושה היי-טקית יותר. אל אלו מצטרפים גימורים חדשים ויוקרתיים יותר בתא הנוסעים, מערכת שמע חדשה מתוצרת Bang&Olufsen עם 18 רמקולים, בקרת אקלים עם 3 אזורים ותאורת אווירה נרחבת יותר. חבילת הבטיחות הרחבה כוללת מעתה חניה אוטונומית מהשלט.

הדגם ישווק ברמת גימור אחת וגבוהה במיוחד הכוללת בין היתר גם: ריפודי עור, תאורת אווירה עם 64 גוונים משתנים, חוגה מזכוכית בעיצוב עדכני להעברת הילוכים, מושב נהג ונוסע עם כוונון חשמלי, מושב נהג עם ERGO MOTION SEAT עם עיסוי ו- 18 כיווני תנועה שונים וזיכרונות מושב נוסע עם מנגנון EASY ACCESS, גלגל הגה עם כוונון חשמלי, חימום הגה, חימום מושבים קדמיים ואחוריים, אוורור מושבים קדמיים, לוח בקרה נוסף במשענת היד של המושב האחורי לרשות הנוסעים, וילונות צד אינטגרליים בשורה שניה, וילון אחורי עם גלילה חשמלית, משטח טעינה אלחוטי לטלפון הסלולרי, חלון גג פנורמי, בקרת אקלים מפוצלת עם 3 אזורי טמפרטורה, תא מטען עם פתיחה חשמלית, מראות צד מתכהות עם קיפול חשמלי וחימום אוטומטי, כניסה והתנעה ללא מפתח, בורר מצבי נהיגה, זכוכיות כפולות בדלתות עם בידוד אקוסטי משופר, מערכת אימות טביעות אצבע המשמש לשמירת פרופיל נהג ועוד. אבזור הבטיחות כולל את כל מפרט מערכות הבטיחות המתקדמות של היצרן בתוספת 10 כריות אוויר. 

יחידת הכח נותרה דומה מאוד לדגם היוצא וכוללת את מנוע הטורבו 4 צילינדרים בנפח 2.5 ליטר המוכר של היצרן, המפיק 300 כ”ס ו-43 קג”מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 8 הילוכים, כאשר החידוש הוא תוספת של הנעה כפולה קבועה שהצטרפה למפרט לשדרוג אחיזת הכביש. הביצועים חמים עם תאוצה ל-100 קמ”ש ב-6 שניות ומהירות מרבית של 240 קמ”ש, כאשר צריכת הדלק עומדת על 10 ק”מ לליטר בממוצע, נתון שבהחלט נאה למכונית גדולה ועם ביצועים ספורטיביים, אך נדמה שהגיע הזמן לשדרג את הרכב ביחידה היברידית כלשהי שתהפוך אותו גם לקצת יותר חסכוני וידידותי לסביבה.

מחיר ג’נסיס G80 החדשה נקבע על 489,000 שקל.

מעוניינים בנסיעת מבחן לדגם החדש וקבלת הצעת מחיר מסודרת הכוללת אפשרויות מימון וטרייד-אין לרכביכם הישן? הכניסו פרטים כאן

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם

[contact-form-7]

The post “הרכב של הרופאים” מתחדש: ג’נסיס G80 החדשה בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

האם דונגפנג תהפוך את מטרו מוטור לשחקן משמעותי גם בשוק המכוניות?

הפרסומים הרבים של הסופר-מיני החשמלית דונגפנג בוקס שהחלו לרוץ ברשת בחודש החולף, חשפו את רובנו לראשונה לענקית הרכב הסינית אשר צפויה להתחיל לפעול רשמית בישראל בחודש הבא. הפעם לא מדובר בעוד חברת טכנולוגיה סינית שמייצרת על הדרך גם מכוניות, אלא בקונצרן רכב ענק אשר החל את פעילותו בסין כבר ב-1969, מעסיק כיום כ-127 אלף עובדים, בעל מחזור הכנסות שנתי שנע סביב ה-30 מיליארד דולרים ונחשב גם לאחד מחמשת יצרניות הרכב הגדולות בסין.

עד כמה מדובר בחברה גדולה? בשמונת החודשים הראשונים של השנה מסרה דונגפנג כ-530,000 דגמי “New energy” (מכוניות ידידותיות לסביבה – היברידיות, פלאג-אין וחשמליות), נתון המהווה זינוק של 108% מול התקופה המקבילה אשתקד, לצד 873,000 רכבים נוספים של מותגי הקונצרן, המהווים גם הם צמיחה של 44.8% במסירות. בחודש שעבר חגגה בסין גם דונגפנג את מסירת הרכב ה-60 מיליון שלה, כ-55 שנה לאחר שהחלה לייצר מכוניות.

בחודש החולף ערכה דונגפנג גם את אירוע ההשקה של דגמי ה-“New energy” באיטליה, סוג של Media Day עבור השוק האירופאי, שם הוצגה מכונית הסופר-מיני החשמלית דונגפנג בוקס, וכן את רכב הפנאי-שטח ‘COURAGE’ החדש של מותג היוקרה VOYAH, שעתיד להתחרות בדגמים כמו אאודי Q4 ומרצדס EQC ולתמוך בהתפתחות המותג עם דגם יוקרתי קומפקטי ונגיש יותר.

מא ליי, מנכ”ל הייצוא והייבוא העולמי של דונגפנג ותומר קומרוב מנכ”ל מטרו מוטור. צילום: מטרו מוטור

דונגפנג בישראל

בישראל לא מדובר אגב בכניסה ראשונה של היצרן לשוק; מותג הרכב החשמלי SERES מבית דונגפנג וסוקון משווק בארץ כבר יותר מ-3 שנים ע”י טלקאר. במהלך השנה החולפת החלה UMI ביבוא מותג הרכב החשמלי ‘Forthing’ המיוצר גם הוא ע”י דונגפנג, ולצידם משווקת כאן מזה שנתיים מטרו מוטור גם את מותג היוקרה החשמלי VOYAH מבית דונגפנג. הצלחת מטרו בהחדרת מותג היוקרה לשוק המקומי, סייעה ככל הנראה ליצרן לבחור בה למפיצה הרשמית של מותג דונגפנג בישראל, אשר עשתה עבודה טובה והצליחה להחדיר מותג שהיה עלום שם לשוק היוקרה הרווי והתחרותי מתמיד, המייחס חשיבות גבוהה ללוגו יוקרתי מוכר. קרוב ל-400 מכוניות מדגם ה-‘FREE’, שמחירו, להזכירכם, מגרד את ה-400,000 שקלים עלו כאן לכביש והפכו אותו לאחד מדגמי ה-D-SUV החשמליים והיוקרתיים הנמכרים ביותר בארץ בשנתיים האחרונות.

אז מה מתכננת לנו מטרו מוטור במהלך השנה הקרובה? אז כפי שדיווחנו בחודש שעבר, הפעילות בארץ תחל עם דונגפנג בוקס, מכונית סופר-מיני חשמלית, מרווחת ומאובזרת במיוחד, המבטיחה טווח נסיעה עד 310 ק”מ בתקן ה-WLTP ורשימת אבזור בטיחותי ארוכה. במידה והמחיר יהיה תחרותי (ואנחנו בהחלט מצפים למחיר כזה), סביר להניח שתהיה פתיחה מרשימה למותג בארץ, עם פוטנציאל לאלפי מכוניות בשוק הסופר-מיני הסובל בשנתיים האחרונות מירידה בכמות הדגמים המשווקים ובעליה דרמטית של המחירים.

דונגפנג 1 M-HERO

דגמים נוספים שיושקו בשנה הקרובה

דונגפנג 1 M-HERO: מיד לאחר השקת הבוקס, אמור להתחיל שיווקו גם של ה-1 M-HERO, רכב הפנאי-שטח הענק, חשמלי וקשוח של היצרן, אשר דגמים ראשונים שלו כבר הגיעו לארץ לצורך תקינה. כחלק מאסטרטגיית דונגפנג לשווק את מותגי הפרימיום שלה מחוץ לגבולות סין כמותגים נפרדים, עדיין לא ידוע אם הדגם ישווק תחת חטיבת M-HERO או תחת השם דונגפנג. לצד עיצוב ראוותני וכזה שכנראה לא ישאיר אדם אדיש אליו ברחוב, מדובר ברכב ענק באורך של כמעט 5 מטרים ומשקל של למעלה מ-3.3 טון, המצויד בלא פחות מארבעה מנועים חשמליים (אחד לכל גלגל) המספקים לא רק הספק מדהים של 1,088 כוחות סוס, אלא גם הבטחה ליכולות שטח יוצאות דופן, עם דיפרנציאלים ננעלים ומערכת היגוי ייחודית לכל הגלגלים שמאפשרת לרכב לנוע “הצידה”. לצד שפע של פינוקים בתא הנוסעים והבטחה לאיכות נסיעה גבוהה גם על הכביש הודות למתלי אוויר מתוחכמים, הדגם אמור להתחרות ברכבי שטח יוקרתיים כמו ההאמר EV החדש ומחירו צפוי לנוע סביב ה-600,000 שקלים וצפונה.

דונגפנג אי פאי 007 – עם ה-007 המוכרת גם בשם “Ace 007”, צפויה החברה להיכנס גם לשוק מכוניות המנהלים סדאן הספורטיביות כמתחרה לטסלה מודל 3, אקספנג P7 ו-BYD סיל למשל. לדגם עיצוב דמוי קופה 4 דלתות, מרכב אווירודינמי במיוחד (מקדם גרר של 0.209Cd) וממדים גדולים מהמקובל עם מרכב באורך של 4.88 מטר, רוחב של 1.89 מטר, גובה 1.46 מטר ובסיס גלגלים של 291 ס”מ, האמורים לספק תא נוסעים מרווח לחמישה נוסעים. היצע הדגמים מעבר לים כולל את גרסת ה-‘530Pro’ המצוידת בהנעה אחורית, מנוע בהספק 160KW וסוללת 56.83kWh, המציעים תאוצה ל-100 קמ”ש ב-6.8 שניות וטווח נסיעה עד 530 ק”מ (בתקן הסיני). מעליו מוצע דגם הטווח הארוך ‘620Pro’ הכולל מנוע בהספק 200KW וסוללת 70.26kWh, המציע תאוצה ל-100 קמ”ש ב-5.8 שניות וטווח נסיעה עד 620 ק”מ (בתקן הסיני) ובפסגת הדגמים גרסת ביצועים כפולת הנעה הכוללת צמד מנועים בהספק משולב של 400KW שמספקים תאוצה ל-100 קמ”ש ב-3.9 שניות וטווח נסיעה עד 540 ק”מ. כצפוי מרכב בקטגוריה הזו, האבזור צפוי להיות נדיב כבר מגרסת הכניסה.

דונגפנג אי פאי 007

דונגפנג אי פאי 008: עם ה-008 צפויה להתחרות דונגפנג גם בקטגוריית ה-SUV הגדולים והחשמליים בדגמים כמו BYD טאנג ואקספנג G9, עם רכב פנאי מרווח הכולל 6 מושבים, וממדים גדולים עם מרכב באורך 5 מטרים, רוחב של 1.97 מטר וגובה של 1.73 מטר. דגם זה מיוצר רק בגרסת הנעה אחורית הכוללת מנוע חשמלי בהספק של 200KW המספק ביצועים נאים אשר יחד עם סוללת 82.28 kWh מבטיח טווח נסיעה עד 636 ק”מ (בתקן הסיני) וטעינת DC מהירה המאפשרת טעינת 30-80% מהסוללה ב-28 דקות בלבד. ה-008 מבטיח תא נוסעים מרווח ואבזור עשיר לששת נוסעיו, כולל חימום, אוורור וכוונון חשמלי למושבים האחוריים, מסך מולטימדיה אחורית הנשלף מתקרת הרכב ועוד.

האם מטרו מוטור תהפוך לשחקן מרכזי?

עם היצע הדגמים של דונגפנג שיגיע לארץ בשנה הקרובה, מטרו מוטור צפויה להפוך לשחקן משמעותי גם בשוק המכוניות, לאחר שאת השוק הדו-גלגלי היא מובילה בבטחה מזה שנים ארוכות. עד כמה היא אכן תהפוך לגורם משמעותי גם כאן? מצד אחד, יש לה ביד מותג של ענקית רכב אמיתית ברמה עולמית. מצד שני, היא תהיה חייבת להיות תחרותית ולהציע מגוון מספיק גדול של דגמים שיאפשר לה לנגוס נתח משמעותי בשוק הרכב הישראלי.

The post האם דונגפנג תהפוך את מטרו מוטור לשחקן משמעותי גם בשוק המכוניות? appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

ב.מ.וו iX החשמלי מתחדש: יותר טווח וביצועים בפחות כסף

3 שנים לאחר שהגיע לארץ ב.מ.וו iX, רכב הפנאי-שטח היוקרתי והחשמלי של היצרן, בגרסאות ה-“xDrive 40” המצוידות בהנעה כפולה, הספק משולב של 326 כ”ס וטווח נסיעה של 408 ק”מ במחיר החל מ-559,000 ₪, וכן בגרסאות ה-“xDrive 50” המצוידות בהנעה כפולה, הספק משולב של 523 כ”ס וטווח נסיעה של 600 ק”מ במחיר החל מ-699,000 ₪, תייבא החל מעתה החברה את הדגם לארץ רק בגרסאות ה-“xDrive 50” החזקות, אך במחיר נמוך משמעותית שיחל מ- 594,000 שקל.

ה-iX יוצע מעתה ב-3 רמות גימור לבחירה בגרסת ה-xDrive 50 החזקה בלבד, המצוידת בצמד מנועים חשמליים המפיקי0 523 כ”ס ומומנט מרבי של 78 קג”מ, המספקים גם הנעה כפולה כסטנדרט. התאוצה מעמידה ל-100 קמ”ש אורכת 4.6 שניות, המהירות המרבית עומדת על 200 קמ”ש ויחד עם סוללת 111.5 קוט”ש, מספקת המכונית טווח נסיעה של עד 598 ק”מ לפי נתוני היצרן בתקן ה-WLTP. לדגם טעינת DC מהירה במהירות עד 194 קילוואט, המאפשרת טעינת תוספת של 150 ק”מ ב-10 דקות בלבד (בעמדות טעינה תואמות).

אבזור הדגם כבר מגרסת הכניסה ‘Spirit’ כולל: מתלי אוויר אדפטיביים, ריפודי עור טבעוניים למושבים, לחלק העליון של הדשבורד, לקונסולת המכשירים המרכזית ועוד, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית ומחוממים, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג אחוריים, סגירה רכה “ואקום” אוטומטית לדלתות, פתיחה וסגירה חשמלית של דלת תא המטען ללא מגע יד, גג פנורמי מלא עם אפשרות ייחודית להצללת הגג בלחיצת כפתור, שמשה קדמית תרמית בעלת יכולת לסינון חום, חישוקי סגסוגת קלה ״21, שמשות אחוריות מושחרות, תאורת LED היקפית, לוח שעונים דיגיטלי “12.3, מולטימדיה עם מסך מגע מרכזי “14.9 ותמיכה מלאה בעברית, מערכת שמע HiFi בעלת 12 רמקולים, 205 וואט, משטח טעינה אלחוטי לנייד עם קירור, קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי , חבילת בטיחות מקורית BMW הכוללת את כל מערכות הבטיחות המתקדמות והפופולריות, 8 כריות אוויר וחבילת החניה המוכרת של BMW הכוללת מערכת אוטומטית לביצוע חניות, מצלמות 360 מעלות, חיישני חניה הקפיים, זיכרון אוטומטי בלחיצת כפתור של תוואי מסלול הנסיעה עד 50 מטר וסיוע בנסיעה לאחור החוזרת על אותו התוואי, צפיה במצלמות ברכב דרך יישומון ״My BMW” ועוד. מחיר גרסה זו נקבע על 594,900 שקל

רמת הגימור השניה ‘Tech’ כוללת גם: בלמי ספורט עם קאליפרים כחולים, בקרת שיוט אדפטיבית משודרגת (עד 210 קמ״ש), חבילת עיצוב חיצונית ‘ספורט’, גלגל הגה Sport-M מצופה עור, גימורים פנימיים M Silver Dark, זכרונות לכוונון המושבים, גלגל ההגה ומראות הצד, עיסוי למושב הנהג עם 4 תוכניות לבחירה, התרעה ובלימה בפני תעבורה צולבת בנסיעה לפנים, התרעה בפני התנגשות צידית הכוללת התערבות אוטונומית בהיגוי הרכב ועוד. מחיר גרסה זו נקבע על 659,900 שקל

רמת הגימור הבכירה ‘Superior’ כוללת גם: היגוי אחורי אקטיבי , חישוקי 22 אינץ’, גימור ברונזה חיצוני וריפודי עור leather natural Exclusive במגוון צבעים לבחירה. מחיר גרסה זו נקבע על 719,900 שקל.

The post ב.מ.וו iX החשמלי מתחדש: יותר טווח וביצועים בפחות כסף appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

אולם התצוגה המרכזי החדש של מקסוס ייפתח בהרצליה פיתוח

חודש לאחר שהודיעה חברת אוטו חן מקבוצת בליליוס על קבלת זיכיון השיווק של מותג מקסוס בישראל, לאחר שנלקח מידי צ’יינה מוטורס שייבאה את המותג מ-2021, מודיעה היבואנית החדשה (אשר ייבאה עד לאחרונה את דגמי Aiways) על כוונותיה להשיק בקרוב את מותג מקסוס, עם פתיחת אולם התצוגה המרכזי החדש בהרצליה פיתוח, במיקום שבו הוצעו עד לאחרונה דגמי מותג Aiways שנקלע לקשיים בסין.

האולם החדש שישתרע על שטח של כ-400 מ”ר, ישמש להצגת דגמי הרכב הפרטיים, הכוללים בשלב הראשון את דגמי ה MIFA 7 וה- MIFA 9 – מיניוואנים חשמליים ומרווחים המציעים 7-8 מושבים וכוללים טווחי נסיעה חשמליים של עד 480 ק”מ בנסיעה משולבת, לפי תקן WLTP האירופאי וחמישה כוכבי בטיחות במבחני הריסוק האירופאיים של Euro NCAP.

לדברי טל ברין, מנכ”ל פעילות הרכב הפרטי והמסחרי בקבוצת בליליוס, “אנו גאים להיות השותפים של MAXUS בישראל ולהוביל את ההשקה המחודשת של המותג בשוק המקומי. אולם התצוגה בהרצליה פיתוח הוא רק הצעד הראשון ובכוונתנו להקים אולמות תצוגה ומכירה נוספים ברחבי הארץ, כדי להנגיש את הרכבים החשמליים הפרטיים והמסחריים של MAXUS לקהל הרחב. הלקוח הישראלי צמא לפתרונות שבעה מושבים וכלי רכב מסחריים חשמליים איכותיים ובמחירים נגישים, שאותם אנו נספק, תוך מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר. ההשקה המחודשת של המותג מקסוס בישראל, עם מגוון רחב של דגמים חדשים, מודרניים ומצוינים, תהווה נדבך משמעותי בפעילות אוטו חן לשנים הבאות”.

מקסוס מיפה 7

מקסוס הוקמה בשנת 2011 והינה חברת בת של ענקית הרכב הסינית SAIC. מאז הקמתה, מכרה החברה למעלה ממיליון כלי רכב, כאשר בשנת 2023 הגיעה למכירות שיא של יותר מ-200 אלף כלי רכב. בשנתיים האחרונות הכפילה החברה את מכירותיה בשווקים בינלאומיים, העומדות כיום על כ-50% מסך המכירות. החברה מייצאת ל-73 מדינות.

The post אולם התצוגה המרכזי החדש של מקסוס ייפתח בהרצליה פיתוח appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

עם טווח נסיעה עד 1,300 ק”מ? ג’אקו 7 פלאג אין תושק בקרוב בישראל

3 חודשים לאחר שהשיקה כלמוביל את מותג הרכב JAECOO מבית צ’רי הסינית, ולאחר שכבר פתחה יותר מ-1,300 הזמנות לדגם הג’אקו 7, מודיעה היבואנית על כוונותיה להתחיל בשיווק גרסת הפלאג-אין של הדגם, המבטיחה טווח נסיעה חריג בחיי היום יום שירחיק אתכם משמעותית מביקורים בתחנות הדלק, המשולב בנסיעה חשמלית מלאה לטווח של 90 ק”מ ולאחר סיום הסוללה נסיעה של יותר מ-1,000 ק”מ במצב היברידי.

הג’אקו 7 PHEV מצוידת בהנעה קדמית, מנוע טורבו בנזין 1.5 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 342 כ”ס ומבטיחים ביצועים נמרצים המלווים בטווח נסיעה מרשים בשל שימוש בסוללה בעלת קיבולת של 18.3 קוט”ש התומכת גם בטעינת DC מהירה המאפשרת טעינת 80% מהסוללה ב-20 דקות בלבד. באתגר נהיגה לטווח ארוך אשר נערך במהלך החודש (16-17 באוקטובר) בסין לעיתונאים מ-7 מדינות, הג’אקו 7 PHEV השיג טווח נסיעה כולל של 1353 ק”מ מתוכם טווח חשמלי טהור של 125.2 ק”מ, כ-39% מעל ההצהרה הרשמית וסך הכל צריכת דלק של 3.3 ליטר ל- 100 ק”מ, השווים ל-30.3 ק”מ לליטר בממוצע במציאות. האתגר דימה תנאים אמיתיים על פני מספר ימים וכלל נהיגה בכבישים עירוניים וכבישים מהירים עם 3-4 מבוגרים ברכב. המסע התנהל בסין במשך יומיים והשתתפו בו עיתונאים ממלזיה, ערב הסעודית, טורקיה, ספרד, בריטניה, איטליה ומקסיקו.

בחברה מייחסים את הנתון החריג לטכנולוגיה החדשנית של היצרן (SHS-Super Hybrid System) המציעה שילוב ייחודי של הנעה חשמלית מלאה וגם הנעה היברידית מלאה (בנזין נתמכת סוללה ברגע שהסוללה מגיעה לטעינה של לפחות  10%).

ג’אקו 7 פלאג אין יושק בישראל עוד לפני סוף השנה, ברמת גימור גבוהה ועשירה ומעניין יהיה לראות איך יתומחר הרכב בתקופה בה הסירה המדינה את הטבות המס לדגמי הפלאג-אין שגרמה לירידה בביקוש. 

The post עם טווח נסיעה עד 1,300 ק”מ? ג’אקו 7 פלאג אין תושק בקרוב בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.