תחשבו בגדול: ג’נסיס GV80 המחודש נוחת בישראל ויוצע לראשונה גם בגרסת “קופה”

חברת כלמוביל, יבואנית ג’נסיס, ערכה הבוקר מסיבת עיתונאים בסטודיו שלה בהרצליה (הכינוי שלהם לאולם התצוגה…), בה השיקה את הג’נסיס GV80 המחודשת, שתוצע לראשונה גם בגרסת “קופה” ספורטיבית יותר למראה. לצידו של הדגם החדש, חשפה החברה את תכניותיה לעתיד הקרוב, הכוללת דגמים חדשים נוספים שיגיעו בשנה הקרובה וגם הקמת מחלקת טרייד-אין ״Genesis Certified” בדומה למחלקות יד 2 של מותגי יוקרה מתחרים.

מכירות בשוק הישראלי ובעולם 

בדומה למרבית מותגי היוקרה שסובלים השנה מירידה במכירות בארץ, גם מכירות ג’נסיס בישראל פחתו מתחילת השנה ב-18% והסתכמו ב-652 מסירות, כאשר הדגם שמוביל את מכירות המותג בישראל הוא ה-GV60 החשמלי. בעולם רשמה החברה עליה מתונה של 3% אשתקד ובסה״כ נמכרו עד כה בעולם יותר מ-1.2 מיליון רכבים, כאשר כולם יוצרו במפעל החברה בקוריאה. יחד עם זאת, סובלת ג׳נסיס מכושר ייצור מוגבל של 200,000 מכוניות בשנה, וכדי להתמודד עם הביקוש העולה בעולם מקימה החברה בימים אלה מפעל נוסף בארה״ב, שיאפשר את הגדלת הייצור, לצד הצגת דגמים חדשים נוספים.

תכניות לעתיד הקרוב

כחלק מהמאמץ לפנות לקהל רחב יותר גם באירופה, במהלך 2026 תציג החברה סדרה חדשה של דגמים היברידיים החסכוניים ביותר בדלק. לצידם יוצעו גם דגמים חדשים לקטגוריות נוספות החשובות בשוק היוקרה, כאשר המכונית הראשונה שתגיע לשוק תהיה מכונית קבריולט יוקרתית. עוד לפני כן, צפויה היבואנית להשיק בארץ באפריל הקרוב את ה-G90, מכונית הדגל החדשה של היצרן. ג׳נסיס מתכננת להיכנס  גם לשוק הספורטיביות היוקרתיות ובהמשך צפויים להגיע לארץ גם דגמי Magma הספורטיביים והחדשים של היצרן, שיתחרו כאן בדגמי ה-M של ב.מ.וו, ה-RS של אאודי וה-AMG של מרצדס.

ג'נסיס GV80 קופה

בארץ: GV80 המחודש

ה-GV80 הוא רכב הפנאי הגדול (7מושבים) והבכיר של ג’נסיס, אשר הוצג בעולם ב-2020 ושיווקו החל בארץ במרץ 2021 עם השקתו הרשמית של מותג היוקרה הקוריאני בישראל. הדגם מתחרה כאן בדגמים כמו אאודי Q7, ב.מ.וו X5, לקסוס RX ומרצדס GLE ומתחילת השנה מסר כאן סביב ה-80 רכבים. הדגם המחודש ששיווקו החל הבוקר, כולל עדכונים קלים יחסית לעיצוב החיצוני, עם פגושים חדשים, גריל ויחידות תאורה מעודכנים, חישוקי גלגלים קלים בעיצוב חדש ותוספת של מבחר צבעים חדש להיצע. בתא הנוסעים שינוי משמעותי יותר הכולל עיצוב חדש כמעט לחלוטין, עם לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה החוברים למסך פנורמי OLED ענק בגודל “27, המקנים לסביבת הנהג מראה טכנולוגי ומתקדם יותר, לצד קונסולת מכשירים חדשה, הגה ומושבים בעיצוב חדש, מראה אחורית שהופכת למסך מצלמה אחורית, מערכת שמע של Bang&Olufsen עם 18 רמקולים, משענת יד מרכזית מחוממת ועוד.

כחלק מהפסקת ייצור דגמי ג׳נסיס עם מנועי דיזל, הדגם החדש עובר למנוע בנזין V6 בנפח 3.5 ליטר, בטכנולוגיית Mild Hybrid (היברידי קל) עם סוללה של 48V, המפיק 377 כ״ס המאיץ את הרכב ל-100 קמ״ש ב-6.2 שניות. הוא יוצע בשילוב לתיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים והנעה כפולה.

ג'נסיס GV80 קופה

ג’נסיס GV80 קופה

לראשונה בארץ: ג’נסיס GV80 קופה

החדשה העיקרית בדגם נוגעת להגעתו לראשונה של ה-GV80 קופה, גרסת ה-“קופה” הספורטיבית יותר של הדגם, שתתחרה כאן בדגמים כמו ב.מ.וו X6, מרצדס GLE קופה ואחרים. לצד עיצוב דמוי קופה ושרירי יותר הכולל בין היתר גג נמוך יותר מאחור (חצי ס״מ בסה״כ), ספוילר אחורי תחתון וצמד יציאות אגזוזים כפולות, הדגם יוצע רק בגרסת 5 מושבים אך מציע ממדים גדולים עם מרכב באורך של 4.96 מטר, רוחב של 1.97 מטר, גובה של 1.71 מטר ובסיס גלגלים שמגרד את ה-300 ס”מ. יחידת הכח שלו שונה מזו המותקנת ב-GV80 הרגיל וכוללת מנוע V6 טווין טורבו עם מגדש על חשמלי, בנפח 3.5 ליטר המפיק 409 כ״ס ומומנט מירבי של 56 קג״מ וכולל גם מערכת מיילד הייבריד 48V. התאוצה ל-100 קמ״ש עומדת על 5.9 שניות והתפריט כולל  בין השאר הנעה כפולה ומתלים אדפטיביים. “לקחנו את כל היוקרה והטכנולוגיה של ג’נסיס, הוספנו עיצוב מרגש ולחצנו עד הסוף על הדוושה”… כך מתאר היבואן את הדגם.

מחיר ג’נסיס GV80 החדשה מתייקר ב-20,000 שקלים ויחל מ-569,000 שקל לגרסת הכניסה והחל מ-639,000 שקל לרמת הגימור הגבוהה. מחיר ה-GV80 קופה מ-669,000 שקל לגרסת הכניסה והחל מ-719,000 שקל לרמת הגימור הגבוהה.

  • מעוניינים בנסיעת מבחן לדגם החדש וקבלת הצעת מימון וטרייד-אין לרכביכם הישן? הכניסו פרטים כאן

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם

[contact-form-7]

The post תחשבו בגדול: ג’נסיס GV80 המחודש נוחת בישראל ויוצע לראשונה גם בגרסת “קופה” appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

מוטב מאוחר מאשר אף פעם: נחשפה סוזוקי ויטארה חשמלית

באיחור ניכר מצטרפת סוף סוף סוזוקי לעידן החשמלי וחשפה במילאנו את הויטארה החשמלית, הרכב החשמלי הראשון של היצרן. הדגם ייוצר במפעל החברה בהודו (הנחשב לאחד השווקים הגדולים של סוזוקי בעולם) החל מאביב 2025, וצפוי להגיע לשווקים ראשונים גם באירופה, יפן ועוד כבר מחצית השניה של 2025.

הויטארה החשמלית היא למעשה גרסת הייצור של דגם הקונספט החשמלי “eVX” שהוצג לפני כמעט שנתיים בהודו. לדגם עיצוב חדש ושונה לחלוטין מהויטארה בנזין המוכרת, עם קווים מודרניים יותר ומעוגלים ופלטפורמה ייעודית חשמלית “HEARTECT-e”. הממדים החיצוניים דומים לדגם הרגיל (קטגוריית הג’יפונים הקומפקטיים B-SUV) עם מרכב באורך של 4.27 מטר, רוחב של 1.8 מטר וגובה של 1.63 מטר, אך הודות לבסיס גלגלים של 270 ס”מ ופלטפורמה ייעודית חשמלית, המרווח לנוסעים צפוי להיות נדיב משמעותית ביחס לויטארה המוכרת ובמיוחד לאלו שיושבים מאחור.

סוזוקי ויטארה חשמלית

גם בתא הנוסעים מציעה הויטארה החשמלית עיצוב חדש לחלוטין שטרם פגשנו בקרב דגמי היצרן, עם הופעה טכנולוגית יותר, לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה מרכזי, אך גם עם שלל מתגים פיזיים לתפעול מהיר של מערכות חיוניות בנהיגה.

סוזוקי ויטארה חשמלית

הדגם יוצע ב-3 גרסאות הנעה חשמלית לבחירה, החל מגרסת כניסה המפיקה 145 כ”ס, דרך גרסת 175 כ”ס ועד גרסת הנעה כפולה המפיקה 185 כ”ס. גרסת הבסיס מצוידת בסוללת 49 קוט”ש , בעוד שאר הגרסאות מצוידות בסוללת 61 קוט”ש. נכון לעתה היצרן לא מספק נתוני ביצועים או טווח, אך סביר להניח שגרסת הכניסה תציע טווח סביב ה-350 ק”מ, בעוד הגרסאות הבכירות יציעו סביב ה-400 ק”מ פלוס.

The post מוטב מאוחר מאשר אף פעם: נחשפה סוזוקי ויטארה חשמלית appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

אאודי RS e-tron GT בישראל: האאודי העוצמתית ביותר אי פעם

בדיוק 3 שנים לאחר שהושקה בישראל (3 שנים ויום אם תרצו לדייק…) מודיעה צ’מפיון מוטורס, יבואנית אאודי, על התחלת שיווק דגמי ה-e-tron GT המחודשים בישראל, של מכונית הגראן טוריסמו הספורטיבית והחשמלית של היצרן, אשר בדגמים המחודשים שלה גם מבטיחה את האאודי העוצמתית ביותר אי פעם, כאשר גרסת ה-RS החדשה היא האאודי החזקה ביותר אי פעם (בייצור סדרתי) עם 925 כ”ס (Boost) ו- 2.5 שניות מאפס למאה קמ”ש.

עיצוב צמד הדגמים המחודשים זוכה לנגיעות קוסמטיות קלות במטרה לא לקלקל את העיצוב עוצר הנשימה של מכונית הקופה 4 דלתות הסאלונית והיפהפייה, הנהנית גם ממרכב אווירודינמי במיוחד עם  מקדם גרר של 0.24. העיצוב החיצוני כולל חלון גג פנורמי ייחודי (ללא פתיחה) הניתן להחשכה באופן חשמלי, ספויילר אחורי אווירודינאמי מתכוונן חשמלית, חישוקי 20″ מעוטרים בקליפרים אדומים וחישוקי S Style בעיצוב יהלום בגרסת הכניסה “S”  בועד גרסת הביצועים “RS” כוללת גם תאורת מטריקס LED קדמית עם Audi Laser Light וחישוקי 21″ 10 זרועות בעיצוב יהלום בגוון שחור.

אאודי RS e-tron GT performance

אבזור הפנים עשיר וכולל לוח מחוונים דיגיטלי בגודל “12.3, מסך מולטימדיה מרכזי “10.1, מערכת ניווט מלאה, מערכת שמע פרימיום Bang & Olufsen עם 16 רמקולים, הגה ספורט קטום חדש, מתכוונן חשמלית ובתיפור עור. גרסת ה-RS כוללת גם כפתורי RS בצבע אדום על ההגה, לשליטה על בורר מצבי הנהיגה ועל מצב ה-Boost. ניתן למצוא בדגם ה-S e-tron GT, דיפונים באפור גרפיט, מערכת e-tron Sport Sound, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת ל-3 אזורים, מושבי Sport קדמיים מתכווננים חשמלית הכוללים לוגו S מואר במשענות הראש, עם חימום ואוורור בתוספת זיכרונות לכיוון מושב הנהג, חבילת תאורה פנימית מורחבת, מושבים בשילוב עור ותפירת “חלת דבש”, דוושות בחיפוי פלדת אל חלד, כבל טעינה (Mode 3) לעמדות טעינה ציבוריות, ועוד. דגם ה- RS e-tron GT Performance מוסיף גם חבילת עור Nappa ודינמיקה מיקרופייבר פנימית, Head Up Display ועוד. בסעיף הבטיחות, רושמים צמד הדגמים חבילת בטיחות מתקדמת ועשירה הכוללת גם 10 כריות אוויר, מצלמות 360 ומערכת לביצוע חניות אוטומטיות במקביל ובניצב.

אאודי RS e-tron GT performance

גרסת הכניסה לדגם ה- S -e-tron GT מצוידת בצמד מנועים חשמליים המפיקים הספק משולב של 680 כ”ס (במקום 530 כ”ס בגרסה הקודמת) ומומנט מרבי של 75.5 קג”מ, אשר יחד עם הנעה כפולה מאיצים את הרכב מעמידה ל-100 קמ”ש ב-3.4 שניות בדרך למהירות מירבית (מוגבלת אלקטרונית) של 245 קמ”ש. מעליה תוצע ה- ה-RS e-tron GT Performance האולטרא מהירה, המאיצה תוך 2.5 שניות בלבד (במצב Boost) בזכות מומנט מירבי עצום של 104.7 קג”מ והספק מירבי של 925 כ”ס. לרכב מהירות מירבית של 250 קמ”ש (מוגבל אלקטרונית). לשני הדגמים מערכת מתלי אוויר והיגוי לגלגלים האחוריים כסטנדרט.

אאודי RS e-tron GT performance

ל-e-tron GT המחודש סוללה חדשה בקיבולת של 97 קוט”ש (נטו) לעומת 83.7 קווט”ש בדור היוצא. למרות תכולת האנרגיה הגבוהה יותר, משקלה של הסוללה הצטמצם בתשעה ק”ג לסך של 625 ק”ג. נתונים אלו הושגו בין היתר, בזכות אופטימיזציה של לוחית הקירור הדו-שכבתית, ושינוי מערכת הקירור של התאים עצמם. טווח הנסיעה המרבי המוצהר ע”י היצרן נע בין 565-609 ק”מ וב-RS e-tron GT Performance, בין 533-592 ק”מ (נתונים מדויקים יסופקו עם הגעת המכוניות לארץ בתחילת 2025. 

מחיר אאודי S e-tron GT יחל מ-979,000 ₪, בעוד מחירו של ה-RS e-tron GT Performance יחל ב 1,390,000 ₪.

The post אאודי RS e-tron GT בישראל: האאודי העוצמתית ביותר אי פעם appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

עידן הקרח: יונדאי סנטה פה 2025 החדשה בישראל

קצת יותר משנה לאחר שהוצג בחו”ל הדור החמישי של יונדאי סנטה פה, הגיעו מכוניות ראשונות שלו לארץ בחסות היבוא המקביל, ע”י קבוצת נאור שי המתמחה ביבוא ושיווק מכוניות לשוק המוניות, אשר מצליחה להקדים את היבואן הרשמי ולהשיק בארץ את הדור החדש והמפתה של הדגם. יחד עם זאת, בשלב הראשון מדובר ברכב שמיועד רק לשוק המוניות, כאשר ניתן לפתוח גם הזמנות ללקוחות פרטיים לרכבים שיגיעו במשלוח הבא. שיווק הדגם בארץ ע”י כלמוביל היבואנית הרשמית, צפוי להתחיל ככל הנראה במהלך הרבעון הראשון של 2025.

הדור החמישי והחדש של הסנטה פה פותח בעיקר עבור השוק האמריקאי, והמכוניות הראשונות שהגיעו לארץ גם מגיעות ממפעל ההרכבה בארה”ב. העיצוב החיצוני השתנה דרמטית מול הדור היוצא ומציע סגנון הרבה יותר אמריקאי עם מרכב קופסתי יותר למראה, אך גם מציע שלל סממני עיצוב המזכירים לנו את דגמי לנד רובר. בכל מקרה, מדובר בהופעה מרשימה ומושכת מבטים, וגם הממדים צמחו מול הדור היוצא עם מרכב באורך של 4.83 מטר, רוחב של 1.9 מטר וגובה של 1.72 מטר, כאשר תוספת של 4.5 ס”מ באורך המכונית מאפשרת הגדלת המקום בעיקר ליושבי שורת המושבים השלישית, ולנפח תא המטען שצמח ב-91 ליטר ועומד על 725 ליטר בניצול 5 מושבים. הדגם משווק אגב בעולם בגרסאות 5-6-7 מושבים לבחירה.

סנטה פה במהדורת NHL – מהדורה מוגבלת של 500 רכבים בלבד

הדגמים הראשונים של הסנטה פה שיובאו לארץ הינם ממהדורה מוגבלת של המכונית המיוצרת ב-500 עותקים בלבד, העונה לשם “NHL” ע”ש ליגת ההוקי קרח המפורסמת והיוקרתית ביותר בעולם. עבור מי שלא מכיר, אז נוסיף שמדובר בליגה שהחלה את דרכה בקנדה בתחילת המאה הקודמת והפכה לנחשבת ביותר בעולם בענף ההוקי קרח, עם פעילות נרחבת בארה”ב ובמדינות נוספות ברחבי העולם. רק אשתקד הגיעו לצפות במשחקי הליגה הכוללת 32 קבוצות קרוב ל-18 מיליון צופים.

כחלק מהמהדורה המוגבלת, הסנטה פה NHL יוצע בצבע לבן קרח מאט מיוחד, שאמנם נראה במציאות כמו ציפוי מדבקה מתקדם, אך מדובר בצבע מקורי וייחודי לדגם הנראה במציאות מצוין (בצילום קשה להמחיש אותו). בנוסף, לדגם חישוקי גלגלים “20 בעיצוב ייחודי ובצבע שחור מבריק, בתא הנוסעים הוא כולל שטיחי אמבטיה מיוחדים וממותגים עם הלוגו של הליגה, וגם ספי הכניסה לרכב ממותגים עם אחת מ-32 הקבוצות שמתחרות בליגה, כאשר אלו שהגיעו לארץ הינם של קבוצת ה- Vegas Golden Knights האמריקנית, הנחשבת לאחת הקבוצות החזקות בעולם בספורט הזה.

יונדאי סנטה פה 2025 החדשה

גרסת ה-NHL משווקת רק עם יחידת הכח ההיברידית הדגם, הכוללת מנוע טורבו בנזין 1.6 ליטר ומנוע חשמלי, המפיקים הספק משולב של 231 כ”ס, אשר יחד עם תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 6 הילוכים, מציעים תאוצה ל-100 קמ”ש סביב ה-9.5 שניות וצריכת דלק של 15.5 ק”מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. בתא הנוסעים עיצוב חדש לחלוטין המצמצם עוד יותר את הפער מדגמי יוקרה, וכולל לוח שעונים “12.3 ומסך מולטימדיה באותו הגודל החוברים ליחידה אחת, ולשמחתנו גם שלל מתגים פיזיים המאפשרים תפעול מהיר ובטוח יותר של שלל מערכות הרכב תוך כדי נהיגה. גרסה זו מגיעה גם עם 6 מושבים (2 מושבי קפטן בשורת המושבים האמצעית), הדום לרגליים לנהג ולנוסע שלצידו, מראה פנימית מרכזית שהיא מסך דיגיטלי הכוללת מצלמה אחורית, מושבי עור מלאכותי בצבע חום קאמל, ידית הילוכים אלקטרונית מאחורי ההגה ועוד.

יונדאי סנטה פה 2025 החדשה

הדגם משווק לעת עתה בארץ ברמת גימור עשירה במיוחד הכוללת: תאורה היקפית מלאה מסוג LED, גג זכוכית כפול, דלת תא מטען חשמלית, חישוקי “20 קלים, שמשות אחוריות מושחרות, קיפול מראות חשמלי, מצלמות 360 מעלות ועוד. בתא הנוסעים תפגשו גם מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, מחוממים ומאווררים, חימום הגה, מערכת שמע יוקרתית של BOSE עם 12 רמקולים, תאורת אווירה נרחבת, צמד מושבי קפטן בשורת המושבים השניה המחוממים ומתכווננים חשמלית, פתחי מיזוג ויציאות USB אחוריים לכל שלושת שורות המושבים, משטח טעינה אלחוטי לנייד, כניסה והתנעה ללא מפתח ואפשרות להוציא או להכניס את הרכב לחניה דרך תפעול מבחוץ דרך השלט. רשימת האבזור הבטיחותי כוללת את כל מערכות הבטיחות המתקדמות של יונדאי.

מחיר יונדאי סנטה פה החדשה למוניות בלבד נקבע על 250,000 שקלים (לא כולל מע”מ) וליבואן רכבים ראשונים במלאי לאספקה מיידית, בעוד לקוחות פרטיים שמעוניינים ברכב מוזמנים ליצור קשר עם היבואן לרכבים נוספים שיגיעו במשלוח הבא (במחיר גבוה יותר ללקוח פרטי הכולל מיסוי מלא).

  • מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולקבל הצעת מחיר מסודרת הכוללת אפשרויות מימון וטרייד-אין לרכביכם הישן? הכניסו פרטים כאן.

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם

[contact-form-7]

The post עידן הקרח: יונדאי סנטה פה 2025 החדשה בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.