דלק מוטורס מתחילה בשיווק מיני קופר 2024 החדשה בישראל

דלק מוטורס, יבואנית מיני בישראל, מודיעה על פתיחת מכירה מוקדמת של דגמי מיני קופר החדשה (3 דלתות) בגרסאות בנזין והנעה חשמלית מלאה, לצד התחלת שיווקו גם של המיני קאנטרימן החדש, גם הוא בגרסאות בנזין או חשמלי.

המיני קופר החדשה זוכה לעיצוב חדש, המהווה אבולוציה של הדגם היוצא ובעיקר כולל חזית מחודשת הכוללת גריל, פגוש ויחידות תאורה בעיצוב חדש, אשר לראשונה כוללות אפשרות ל-3 חתימות אור שונות לפנסי תאורת היום עם אנימציית תאורת קבלת פנים ותאורת יציאה נפרדת. בצידי הרכב תפגשו חישוקי גלגלים בעיצוב שונה ובחלקה האחורי עיצוב חדש לחלוטין. בסה”כ שומרת המיני על העיצוב המקורי המוצלח של הדגם שמצליח להיראות מודרני ועדכני גם בזכות שינויים קלים יחסית.

בתא הנוסעים השינויים משמעותיים יותר וכוללים מסך OLED עגול חדש בגודל 240 מ”מ הכולל מערכת הפעלה חדשה (מערכת ההפעלה 9 החדשה של MINI הכוללת ממשק בעברית), סרגל מתגים חדש המאפשר שליטה על הפעולות החשובות ביותר: בלם חניה, בורר הילוכים, התנעה/הדממה, מצבי החוויה ועוצמת השמע וגלגל הגה חדש המבטיח חוויית נהיגה של מכונית קארטינג שכה מאפיינת את המותג. לוח המכשירים מגיע בגימור חדש של בד ממוחזר ועיצוב נקי, היוצרים אווירה יוקרתית של מרחב גדול ועשיר יותר.

היצע המנועים כולל מנוע בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.5 ל’ עם 156 כ”ס בדגם C המאיץ את המכונית מ-0 ל-100 קמ”ש בתוך 7.7 שניות ומנוע 4 צילינדרים בנפח 2.0 ל’ עם 204 כ”ס בדגם S, המאיץ ממצב עמידה ל-100 קמ”ש ב-6.6 שניות. צמד המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמד עם 7 הילוכים קדמיים.

המיני קופר החשמלית מגיעה בשתי רמות הספק: דגם E עם 184 כ”ס ומ-0 ל-100 קמ”ש בתוך 7.3 שניות ודגם SE עם 218 כ”ס ו-6.7 שניות ל-100 קמ”ש ממצב עמידה. שני הדגמים החשמליים מצוידים בסוללה המותקנת בתחתית המרכב באופן המשפר את חלוקת המשקל ואת מיקום מרכז הכובד. קיבולת הסוללה (ברוטו) היא 40.7 קוט”ש בדגם E ו-54.2 קוט”ש בדגם SE, והטעינה בהספק מקסימלי מ-0%‏ ל-100% נמשכת 28 דקות ו-30 דקות בהתאמה. טווח הנסיעה במצב חשמלי הוא 300 ק”מ ב-E ו-390 ק”מ ב-SE.

אבזור הבטיחות שודרג בדגם החדש וכולל כסטנדרט: מערכת עזר לחניה אוטומטית ומערכת עזר לנסיעה לאחור. חבילת Driving Assistant הכוללת מערכת עזר לשמירה על נתיב הנסיעה, זיהוי שטחים מתים, מערכת לזיהוי תנועה חוצה מאחור, התרעת התנגשות קדמית עם פעולת בלימה (כולל זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים) ומערכת עזר לזיהוי תמרורים ובקרת מהירות חכמה.

מחיר מיני קופר החדשה יחל מ-205,000 שקל לגרסת הכניסה, החל מ-285,000 שקלים לגרסת הקופר S בעלת מנוע 2.0 ליטרים והחל מ-239,900 שקל לגרסה החשמלית הבסיסית.

The post דלק מוטורס מתחילה בשיווק מיני קופר 2024 החדשה בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

קיה פותחת את חגיגות ה-80 ומשיקה את ה-EV9 בישראל

השנה יחלפו 80 שנה מאז שנוסדה חברת קיה והשנה מתחילה קיה בחגיגות ה-80 למותג שהפך לאחד המותגים המבוקשים ביותר בעולם בעשור האחרון. הבוקר, השיקה טלקאר היבואנית בישראל את קיה EV9, מכונית הדגל החשמלית של היצרן, שמצטרפת לסגמנט רכבי הפנאי החשמליים 7 מושבים, שם אין לה ממש מתחרים כיום, ומולה יעמדו מרצדס EQB הקטנה וחלשה יותר, טסלה מודל X היקרה והחזקה יותר, לצד שלל דגמי בנזין או הייבריד.

ה-EV9 הוצגה בעולם לפני כשנה ותוך זמן קצר הספיקה לקטוף שלל תארים נכספים, לרבות “מכונית השנה בעולם ל-2024” ו- “החשמלית הנבחרת בעולם ל-2024”. הדגם מציג את שפת העיצוב החדשה של היצרן, אותנו ראינו בדגם שני גם בשבוע שעבר עם ה-EV3 החדשה, ובכל הנוגע לעיצוב, מציעה ה-EV9 עיצוב מתקדם וחללי משהו, שאינו דומה לשום דבר אחר שנע על הכביש, וללא ספק יבלוט וייצור עניין, ולא רק בשל הממדים החיצוניים הענקיים, עם מרכב באורך 5.01 מטר, רוחב של 1.98 מטר, גובה של 1.75 מטר (1.78 מטר בגרסת ההנעה הכפולה) ובסיס גלגלים ענק של 310 ס”מ, המציע מרווח מכובד לכל הנוסעים בשלושת שורות המושבים.


הדגם שפותח על פלטפורמת ה-E-GMP הייעודית של קונצרן יונדאי-קיה לדגמים חשמליים, יוצע בארץ ב-2 גרסאות הנעה לבחירה: “פרמיום” הכוללת הנעה אחורית ומנוע חשמלי בודד, המפיק 203 כ”ס ומאפשר תאוצה ל-100 קמ”ש ב-9.4 שניות, לצד מהירות מרבית של 185 קמ”ש וטווח נסיעה מרשים עד 563 ק”מ בתקן ה-WLTP המתאפשר בין השאר הודות לסוללה בקיבולת 99.8 קוט”ש.

מעליו תוצע ה-EV9 GT Line הספורטיבית מעט יותר למראה (פגושים, יחידות תאורה קדמיות שונות וחישוקי “21 במקום “19), הכוללת צמד מנועים חשמליים המפיקים 384 כ”ס ומספקים גם הנעה כפולה. התאוצה ל-100 קמ”ש עומדת כאן על 5.3 שניות, המהירות המרבית על 200 קמ”ש וטווח הנסיעה מרשים גם הוא עם 505 ק”מ בתקן ה-WLTP המתאפשר גם הוא הודות לסוללה בקיבולת 99.8 קוט”ש. צמד הדגמים מצוידים בטכנולוגיית טעינה 800V המאפשרת טעינה אולטרה מהירה על 350 קילוואט.

בתא הנוסעים מציעה המכונית סביבת נהג ונוסעים המטשטשת שוב את הפער בין מותגים עממיים ליוקרתיים, עם תא נוסעים מעוצב בסגנון “נקי”, אם איכות חומרים והרכבה גבוהים ביותר, שילוב צבעים לבחירה כנהוג בדגמי פרמיום, והמון מרחב לנוסעים. האבזור עשיר כבר מגרסת הכניסה וכולל תאורה היקפית מלאה מסוג LED, מצלמות 360 מעלות, גג זכוכית פנורמי חשמלי עם ווילון חשמלי, דלת תא מטען חשמלית, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, מחוממים ומאווררים, משטח טעינה אלחוטי לנייד, תאורת אווירה בשלל צבעים, שורת מושבים שניה עם מושבים מחוממים ומאוווררים, בקרת אקלים נפרדת עם 3 אזורי אקלים ופתחי מיזוג לכל שורות המושבים, ריפודי עור טבעוני, לוח שעונים דיגיטלי “12.3, מסך מולטימדיה “12.3, מסך נוסף “5.3 לשימוש בקרת האקלים והבטחה לשימוש נרחב בחומרים ממוחזרים.

ה-EV9 מצוידת בכל מערכות הבטיחות המתקדמות הפופולריות כיום בשוק, והדגם כבר הספיק לזכות בציון מלא של 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי, לצד רמת אבזור בטיחותי מקומית 7.

גרסת ה-GT-Line כוללת בנוסף גם תצוגה עלית של הנתונים על השמשה הקדמית, חישוקי “21, פנסי מטריקס LED בחזית, מערכת שמע משודרגת של Meridian עם 14 רמקולים ומגבר, הגה מתכוונן חשמלית, כושר גרירה גבוה משמעותית ועוד.

מחיר קיה EV9 אינו זול, אך אינו שונה מהמקובל כיום בקטגוריה ויחל מ-429,000 שקלים לגרסת ההנעה האחורית ו-489,000 שקלים לגרסת ההנעה הכפולה. הדגם ישווק עם אחריות מלאה ל-3 שנים ללא הגבלת ק”מ ואחריות לסוללה ל-7 שנים או עד 150,000 ק”מ, כאשר מרווח הטיפולים עומד על אחת לשנתיים או 30,000 ק”מ. 

מעוניינים בנסיעת מבחן ל-EV9 וקבלת הצעת מחיר מסודרת, כולל אפשרויות מימון וטרייד לרכביכם הישן? הכניסו פרטים כאן

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם

[contact-form-7]

The post קיה פותחת את חגיגות ה-80 ומשיקה את ה-EV9 בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

אסקפיזם מיוקר המחייה: ליפמוטור T03 – החשמלית שחותכת בהוצאות

שוק מכוניות המיני הוא אחד הפופולרים בענף הרכב המקומי, עם נציגות כמעט קבועה של 2 מכוניות ברשימת המכוניות הנמכרות ביותר בארץ מדי שנה. השילוב של ממדים חיצוניים קומפקטיים, תא נוסעים מרווח ביחס לגודל החיצוני, ביצועים נאים והאחזקה הזולה, הפכו את מכוניות המיני לפתרון תחבורתי יעיל במיוחד, שלווה לאורך השנים בתג מחיר זול יחסית שאפשר רכישת רכב חדש בתקציב נמוך יחסית.

היצרנים מבצעים מעבר לייצור דגמים גדולים ורווחיים יותר

בתקופה האחרונה נרשמת מגמה עולמית מדאיגה: היצרנים נוטשים בזה אחר זה את שוק המכוניות הקטנות ומתרכזים במעבר לדגמים גדולים ורווחיים משמעותית. גם תקנות זיהום האוויר המחמירות באירופה מקשות על קבלת תקינה אירופאית, ומובילות לצמצום משמעותי של הדגמים, נתון המשפיע על ההיצע גם בישראל שאימצה את התקינה האירופאית, כאשר החיפוש הנואש אחר הפחתת פליטת המזהמים הוביל למעבר לשימוש בתיבות הילוכים רציפות או רובוטיות חד מצמדיות מהסוג שפוגע בנוחות הנסיעה. התוצאה: ההיצע קטן והמחירים עולים.


ישראל: היצע המכוניות מצטמצם והמחירים עולים

בארץ המצב חמור אף יותר. ישראל היא מדינה יקרה ויוקר המחייה תופס כאן כותרות כמעט מדי יום, והתיאבון הבריא של האוצר למסים סיפק מאז ומתמיד מחירי מכוניות מהגבוהים בעולם, ומתחילת השנה נרשמת מגמה נוספת של התייקרות. אם אתם חושקים כיום במכונית מיני יעילה וזולה לאחזקה, תגלו שהמבחר כמעט אפסי וכולל היום בסה”כ 3 דגמים: קיה פיקנטו שמוצעת במחיר התחלתי שזינק ל-100 אלף שקל ועשוי לעלות עוד יותר עם הגעתו של הדגם המחודש בקיץ הקרוב, מיצובישי ספייס סטאר שעולה מעט פחות אך נחשבת כבר למיושנת (נמכרת כאן 11 שנים כמעט ללא שינויים), וכמובן יונדאי i10, שהיבוא שלה לארץ נעצר בשל ייצורה במפעל בטורקיה ונפילתה כקורבן להפסקת הסחר עם ישראל שהכריז ארדואן לאחרונה.

אולם התצוגה הראשי בת”א שנפתח לאחרונה

אז מה מציעה הליפמוטור?

בדיוק כאן נכנסת לתמונה ליפמוטור T03 החשמלית, שלנוכח השינויים בקטגוריה והתנהלות מושכלת של היבואן בארץ, הפכה לעסקה הכלכלית המשתלמת כרגע בקטגוריית מכוניות המיני. השיווק של ליפמוטור החל בארץ בסוף 2022 כמכונית המיני החשמלית הראשונה בארץ שמצוידת בתקינת M1 של רכב פרטי רגיל, המורשה לנוע בכל כבישי ישראל ואינה מיועדת לשימוש עירוני בלבד. הדגם הגיע לארץ במחיר של 99,900 שקלים שהתאפשר עקב המיסוי הנמוך של 10% בלבד מס קניה שהוטל בזמנו על רכבים חשמליים, ותחת הסלוגן ״תתרגלו לקבל יותר״ הוצעה מכונית מיני חשמלית, זריזה, יעילה וחסכונית במיוחד בעלויות האחזקה שלה. מנגד, בסעיף הבטיחות היא אכזבה עם מפרט דליל הכולל צמד כריות אוויר בלבד ואת מקומן של מערכות הבטיחות המקוריות מחליפה בארץ מערכת בטיחות מתקדמת מתוצרת מובילאיי.

בתקופה שחלפה מאז השקת הדגם, הסתפקה הליפמוטור בהצלחה בינונית בלבד (מעל 600 מסירות עד כה) והתקשתה לכבוש את קטגוריית המיני, כאשר הלקוחות העדיפו לרכוש למשל מכונית כמו קיה פיקנטו שהיתה זולה ב-12,000 שקל משמעותיים למדי בענף המיני. לאחרונה, זוכה הליפמוטור בהזדמנות נדירה להקפיץ את מכירותיה; בשעה שמחיר הפיקנטו זינק, מטרו מוטור יבואנית ליפמוטור ספגה פעמיים את התייקרות המס, מ-10% ל-20% בינואר 2023 ומ-20% ל-35% בינואר 2024 וכיום מחירי צמד הדגמים זהה.

תתרגלו לקבל יותר?

אז נכון ש-100 אלף שקלים הינם עדיין סכום לא נמוך עבור מכונית מיני, אולם כאן ממשיך היבואן עם הצעת רכישה אטרקטיבית הכוללת מימון של עד 50,000 שקלים ללא ריבית והצמדה למשך 3 שנים, המתורגם בעידן הנוכחי של הריבית הגבוהה במשק להטבה בשווי של כמה אלפי שקלים טובים. גם אגרת הרישוי נמוכה עדיין ועומדת על 578 שקלים בלבד לשנה, וגם אחרי ביטול ההטבה הצפוי בינואר 2025, היא בסה״כ תתייקר בעוד כמה מאות שקלים. מה שלא צפוי להיפגע לעת עתה, הוא עלות הנסיעה המגוחכת של הליפמוטור שעומד סביב ה-12 אגורות בלבד לק״מ נסיעה, או טעינת סוללה מלאה בעלות של 24 שקל בלבד שסיפקה לנו טווח אמיתי שנע סביב ה-250 ק״מ (לעומת 280 ק”מ הצהרת היצרן). מדובר בחיסכון של מאות שקלים בחודש, או אלפי שקלים בשנה. אל אלו מצטרפים גם מחירי טיפולים נמוכים משמעותית ביחס לדגמים המונעים בדלק, והטיפול הראשון מוצע כעת גם במתנה.

אבל לא רק בכסף מדובר כאן

נכון להיום, כל מכוניות המיני העממיות בישראל משווקות עם תיבת הילוכים רובוטית חד מצמדית או אוטומטית רציפה, שהם אינם המתכון האופטימלי לנסיעה חלקה ונעימה, וככל שתנסו לסחוט מהן ביצועים, כך תפגשו יותר רעש וטלטולים בתא הנוסעים שפוגעים בחוויית הנהיגה. לליפמוטור יחידת הנעה חשמלית יעילה הכוללת את הביצועים הזריזים בקטגוריה, מנוע חזק המפיק 108 כ״ס והיעדר תיבת הילוכים שמסייעים לנסיעה חלקה לחלוטין ושקטה, אם כי במהירויות גבוהות מעל 100 קמ”ש נרשמים קצת רעשי רוח. הודות לבסיס גלגלים גדול יחסית, מדובר גם במכונית שמפתיעה לטובה בנוחות הנסיעה ואף די מרווחת לארבעה נוסעים. נכון להיום, מדובר לדעתי במכונית המיני העממית שמציעה את חווית הנסיעה הנעימה ביותר.

תא מטען בנפח 210 ליטר, אך מזוודה קומפקטית ותיק יכנסו בקלות ועם קיפול המושבים האחוריים הנפח צומח ל-508 ליטר.

לא הכל מושלם

נקודת התורפה העיקרית של הדגם מגיעה בסעיף הבטיחות שכולל רק צמד כריות אוויר וללא מערכות בטיחות אקטיביות כלל, והדגם לא נבחן במבחן הריסוק האירופאי משום שאינו משווק שם. בתמורה, מפצה היבואן עם התקנת מערכת בטיחות מקומית מתוצרת מובילאיי, שמספקת אזהרות שמירת מרחק, סטייה מנתיב וחריגה ממהירות הנסיעה המותרת. עד כמה זה קריטי? בבטיחות לא מזלזלים ותמיד מומלץ לשדרג לרמת הבטיחות הגבוהה ביותר, אולם עדיין צריך לזכור שיש כיום יותר ממיליון מכוניות משומשות שנעות על הכביש ללא מערכות בטיחות מתקדמות, וגם בקרב מכוניות חדשות משווקים כיום מגוון דגמים יקרים משמעותית מהליפמוטור, החל משלל ג’יפונים אופנתיים ועד דגמי פרארי אפילו במחירים של יותר מ-2 מיליון שקל שאינם שווקו עם מערכות בטיחות מתקדמות.

עסקה טובה?

ליפמוטור T03 היא לא מכונית מושלמת, אבל בהחלט מכונית שלמעט בסעיף הבטיחות, לא רק שאינה נופלת ביכולות הנהיגה שלה מהמתחרות בקטגוריה, אלא אף עולה עליהן בכל הנוגע לאיכות, נוחות וחווית הנהיגה, המפתיעה לטובה ורחוקה מלספק תחושה של מכונית זולה. בעידן הנוכחי של יוקר המחיה, בו אנו נדרשים להדק חגורה, הליפמוטור היא מכונית שתחסוך לכם המון כסף בהוצאות הרכב, מתאימה לצעירים, מבוגרים או כרכב שני אידיאלי למשפחה, ומתאימה גם לכאלו שנוסעים אפילו 200 ק”מ ביום. במחיר של 99,900 שקל בו היא מוצעת כיום, מדובר בעסקה מאוד אטרקטיבית בשוק מכוניות המיני, והיבואן מבטיח כעת גם “שלל הפתעות נוספות” באולם התצוגה. גם בעולם מאמינים בה. בחודש החולף פורסם שקונצרן סטלנטיס, מקבוצות הרכב הגדולות בעולם, רכש 21% ממניות ליפמוטור בתמורה ל-1.5 מיליארד דולר, מה שאמור להעיד כנראה על עתיד מבטיח עוד יותר למותג.

The post אסקפיזם מיוקר המחייה: ליפמוטור T03 – החשמלית שחותכת בהוצאות appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

ג’יפ רנגלר המחודש בישראל: החל מ-379,900 שקל

6 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של ג’יפ רנגלר, ושנה לאחר שנחשפה מתיחת הפנים של הדגם בעולם, מודיעה סמלת היבואנית על התחלת שיווקו של הדגם המחודש ל-2024, לאחר שעבר עדכונים שונים של אמצע הדרך.

את עיקר השינויים בסעיף העיצוב תפגשו בחזית המחודשת של הרכב שכוללת שורת ליטושים קלילה עם גריל מעט יותר קטן, יחידות תאורה חדשות ומעבר של האנטנה לאחת אינטגרלית המשולבת בשמשת הרכב. גם בתא הנוסעים מדובר בעדכונים קלים, שבראשם פתחי מיזוג בעיצוב חדש ומעבר למסך מולטימדיה גדול יותר “12.3 עם מערכת הפעלה Uconnect 5 מעודכנת  (מהירה פי 5 בהשוואה לדור הקודם) וקישוריות למכשירי אפל ואנדרואיד, כולל אלחוטית. בנוסף, תמצאו בחלל הרכב עד שבעה שקעי USB Type A ו-Type C עבור הנוסעים ברכב, לצד מספר שקעי טעינה סטנדרטיים של 12 וולט ושקע 115 וולט AC זמין לטובת הפעלת ציוד חשמלי ביתי.

האבזור בגרסת הכניסה “Sport S” כולל תאורה קדמית ואחורית מסוג LED, מולטימדיה עם מסך מגע “12.3, הגה ומושבים קדמיים מחוממים, מערכת שמע מבית Alpine עם סאב וופר, בקרת אקלים דיגיטלית עם פתחי מיזוג אחוריים, פתיחה והנעה ללא מפתח, תאורת אווירה ועוד. מפרט הבטיחות כולל סוף סוף 6 כריות אוויר (במקום 4), התרעת שמירת מרחק ובלימה אוטונומית, התרעת שטח מת במראות הצד, מערכת התראה על תנועה חוצה מאחור ובקרת שיוט אדפטיבית. לצידו תמשיך להגיע גרסת רוביקון עם חבילת שטח מורחבת, הכוללת גם סרן אחורי צף מסוג דנה 44, מצלמת שטח קדמית מקורית, נעילות דפירציאלים וניתוק מוט מייצב ועוד, לצד חבילת אבזור נוחות משודרגת הכוללת מעתה גם צמד מושבים קדמיים חשמליים, ריפודי עור מלא ועוד.

הדגם ישווק בגרסאות 2 או 4 דלתות עם מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים, המפיק 275 כ”ס ו-40.8 קג”מ המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים והנעה כפולה. צריכת הדלק הממוצעת עומדת לפי נתוני היצרן על 9.3-9.8 ק”מ לליטר ולרכב דרגת זיהום אוויר 15.

מחיר ג’יפ רנגלר החדש 2024 יחל מ-379,900 שקל לגרסת הספורט S והחל מ-399,900 שקל לגרסת הרוביקון הבסיסית ועד ל-469,900 שקל לגרסת הרוביקון הבכירה. 

מעוניינים בנסיעת מבחן לג’יפ רנגלר החדש, קבלת הצעת מחיר מסודרת עם שלל אפשרויות מימון ואופציה לטרייד אין לרכביכם הישן? הכניסו פרטים כאן.

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם

[contact-form-7]

The post ג’יפ רנגלר המחודש בישראל: החל מ-379,900 שקל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

סמארט #3 בישראל: החל מ-204,900 שקל

חצי שנה לאחר שחודש יבוא דגמי סמארט לישראל, עם הסמארט #1 שזכתה לפתיחה מרשימה כאשר כל המשלוח הראשון שלה נמכר בתוך שעות, משיקה כלמוביל היבואנית דגם שני למותג בישראל, והוא סמארט #3.

סמארט #3 הוא רכב פנאי נוסף של היצרן, בעלת עיצוב דמוי קופה ספורטיבי, החולק מכלולים רבים עם דגם ה-#1 אך מציע ממדים חיצוניים מעט יותר גדולים עם מרכב באורך 4.4 מטר ורוחב של 1.84 מטר, אך נתון גובה מעט יותר נמוך (1.55 מטר). יחד עם בסיס גלגלים מרשים של 278 ס”מ, אמור הסמארט להציע מרחב נדיב למשפחה, לצד תא מטען בנפח 370 ליטר.

הדגם יוצע בגרסת הנעה אחורית הכוללת מנוע חשמלי וסוללה בקיבולת 66 קוט”ש, המפיק 272 כ”ס ומספק תאוצה ל-100 קמ”ש ב-5.8 שניות, לצד מהירות מרבית של 180 קמ”ש וטווח נסיעה של 435 ק”מ בגרסת הכניסה או 455 ק”מ בגרסת המאובזרות. לדגם גם תמיכה בטעינה מהירה עד 150 קילוואט. עבור חובבי הביצועים תוצע גם הסמארט #3 בראבוס, גרסת הביצועים הכוללת צמד מנועים חשמליים המספקים הנעה כפולה והספק משולב של 428 כ”ס, המספקים תאוצה ל-100 קמ”ש ב-3.7 שניות, לצד מהירות מרבית של 180 קמ”ש וטווח נסיעה של 415 ק”מ לפי נתוני היצרן. גרסה זו כוללת גם חבילת עיצוב חיצונית ופנימית ספורטיבית הכוללת בין השאר: קליפרים בצבע אדום, הגה ספורטיבי מצופה אלקנטרה, דוושות בעיצוב ספורטיבי והדמיה לרעש מנוע ממערכת השמע המדמה מצב “Brabus”…

בתא הנוסעים תפגשו את אותו עיצוב מוכר ומוקפד בסגנון של מרצדס אשר ראינו בדגם ה-#1, אך עם שינויים קוסמטיים קלים, וסביבה צבעונית שרחוקה מלהיות שגרתית ומשעממת. העיצוב נקי עם מיעוט של מתגים וכולל שלל סממני עיצוב המזכירים את דגמי מרצדס, ותפעול הרכב נעשה בעיקר דרך לוח מחוונים דיגיטלי צר אך ארוך (“9.2) ומסך מולטימדיה מרכזי גדול “12.8. הדגם ישווק בארץ ב-4 רמות גימור לבחירה, כאשר לשם שינוי, כבר מגרסת הכניסה רמת האבזור עשירה במיוחד וכוללת: תאורה חיצונית מלאה מסוג LED, ידיות דלתות חשמליות שקועות, חישוקי “19, גג שמש פנורמי, קיפול מראות חשמלי, שמשות אחוריות מושחרות, חימום מושבים קדמיים, כניסה והנעה ללא מפתח, דלת תא מטען חשמלית, מושב נהג חשמלי, בקרת אקלים דיגיטלית ועוד, כאשר אבזור הבטיחות כולל 7 כריות אוויר, חיישני חניה היקפיים, מצלמות 360 מעלות, בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, ניתור שטחים מתים, סייען חניה ועוד.

לדברי יניב ביטון, מנהל חטיבת מרצדס וסמארט בכלמוביל: “נרגשים להתחיל בשיווק הדגם החדש ממשפחת סמארט – ה-smart #3 – מדובר ב-SUV קופה חשמלי פרמיום בהשראת מרצדס ובהובלת צוותי השירות והמכירות באולמות מרצדס בישראל”.

מחיר סמארט #3  יחל מ-204,900 שקל, מחיר הגבוה מגרסת הכניסה של ה-#1 ב-15,000 שקל. מחיר רמת הגימור הגבוהה יותר, הכוללת גם תצוגה עלית של נתונים על השמשה הקדמית, בלימת חירום גם ברוורס, מערכת שמע מתקדמת של Beats ועוד דורש תוספת של 20,000 שקלים. מחיר הסמארט #3 Brabus הספורטיבית נקבע על 249,900 שקל. הדגם יישווק עם אחריות מלאה ל-3 שנים או עד 100,000 ק”מ, לצד אחריות לסוללה עד 8 שנים או עד 160,000 ק”מ. 

The post סמארט #3 בישראל: החל מ-204,900 שקל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.