קיה נירו מושק ברמת גימור אורבן (Urban) חדשה המוסיפה על רמת הגימור LX מפתח חכם, חיישני חניה ושמשות כהות, כל זה במחיר זהה לרמת הגימור LX.
חשיפה ראשונה לתא הנוסעים של הקשקאי 2021 החדשחשיפה ראשונה לתא הנוסעים של הקשקאי 2021 החדש
תא הנוסעים החדש של הקשקאי מרווח ואיכותי יותר, גם תא המטען גדול יותר, נוכל למצוא בו לוח מחוונים דיגיטלי מלא, מולטימדיה “9 חדשה ומתקדמת, מושבים נוחים יותר ועוד.
ג’נסיס משיקה את ה- GV70 החדשג’נסיס משיקה את ה- GV70 החדש
ג’נסיס מספקת לנו מידע נוסף על הקרוסאובר החדש שלה, GV70, אותו תוכלו לרכוש עם מנועי בנזין ודיזל בהספקים של 210 כ”ס עד 380 כ”ס.
אודי A5 החדשה 2021 בישראל – מחיר החל מ-336,000 שקלאודי A5 החדשה 2021 בישראל – מחיר החל מ-336,000 שקל
אודי A5 קופה וספורטבק המחודשות מציעות מראה ספורטיבי יותר, מערכת מולטימדיה חדשה, מנועים מעודכנים עם מערכת מיקרו-היברידית ושדרוג לרשימת האבזור והבטיחות.
אז מה מחכה לכם בסקודה במבצע סוף השנה?
חברת צ’מפיון מוטורס יבואנית סקודה, החלה במבצע סוף שנה בו מוצעים שלל דגמים בהנחות שונות, לצד הבטחה לרישוי 2021.
כך למשל, במסגרת המבצע יוצעו דגמי סקודה קאמיק בהנחות עד 3,000 שקל ובמחיר החל מ-121,990 שקל לדגם הטורבו 1.0 ליטר אמבישן. רכב הפנאי המשפחתי יותר סקודה קארוק יוצע במחיר החל מ-146,990 שקל לדגם הטורבו 1.5 ליטר אמבישן במקום 153,990 שקל המחירון. המשפחתית הקומפקטית סקודה סקאלה תוצע במחיר החל מ-110,990 שקל לדגם הטורבו 1.0 ליטר אמבישן, המשקף הנחה של 7,000 שקל מהמחירון.
סקודה אוקטביה החדשה תוצע במחיר החל מ-131,990 שקל לדגם הטורבו 1.0 ליטר אמבישן, במקום 134,990 שקל המחירון. גם דגמי סקודה סופרב יוצעו בהנחות שונות מהמחירון, כאשר גרסת הטורבו 1.5 ליטר אמבישן תוצע מ-169,500 שקל במקום 174,500 שקל המחירון. סקודה קודיאק יוצע בהנחות שונות ובמחיר החל מ-167,500 שקל לדגם הביזנס 1.5 ליטר, במקום 173,500 שקל המחירון. סקודה פאביה המחודשת תוצע במחיר החל מ-94,990 שקל לדגם הטורבו 1.0 ליטר אוט’ אמבישן, המשקף הנחה של 4,000 שקל מהמחירון.
The post אז מה מחכה לכם בסקודה במבצע סוף השנה? appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
דור 2: רנו קפצ’ור 2021 החדש בישראל
7 שנים לאחר שהוצג הדור הראשון של רנו קפצ’ור, רכב הפנאי הקומפקטי של היצרן המבוסס על מכונית הסופר-מיני רנו קליאו ומתחרה בסגמנט הג’יפונים הקומקפטיים (B-SUV), השיקה הבוקר קרסו מוטורס היבואנית את הדור השני של הקפצ’ור, שנכנס לקטגוריה הצומחת ביותר בשוק הרכב בישראל בשנים האחרונות ומרכזת כיום קרוב ל-15% מהשוק. הדור קודם זכה להצלחה בעולם וממנו נמכרו יותר מ-1.5 מיליון עותקים, וכשהושק בארץ ב-2013, היה לו רק מתחרה אחד בקטגוריה והוא האח החורג מבית קרסו מוטורס ניסאן ג’וק. לדור השני שמושק עתה בארץ, מחכים כבר 20 מתחרים בסגמנט…
לצד עיצוב חדש ונאה לדגם, המיישר קו עם שפת העיצוב החדשה של רנו, גם הקפצ’ור פותח על פלטפורמת ה-CMF-B החדשה והמודולרית של היצרן, המשרתת גם את הקליאו החדשה וניסאן ג’וק החדש, ומבטיחה ממדים גדולים יותר, (+11 ס”מ לאורך), בסיס גלגלים מהגדולים בסגמנט (264 ס”מ), וגובה של 1.57 מטר, הנחשב לאחד הגבוהים בסגמנט. אל אלו מצטרפים שדרוג נוחות הנסיעה והיכולות הדינמיות של הרכב, לצד בטיחות משופרת ואופציה לגרסה היברידית (שבשלב הנוכחי איננה מגיעה לישראל). ברנו מתגאים גם בנפח תא המטען הגדול בקטגוריה, עם 536 ליטר המתאפשרים הודות למושב האחורי הנע על מסילה ומאפשר הגדלת נפח תא המטען על חשבון המרווח לנוסעים מאחור. במידה ותנצלו את מרווח הנוסעים האחורי המקסימלי, מצטמצם נפח תא המטען ל-422 ליטר.
בתוך תא הנוסעים מציע הקפצ’ור החדש עיצוב מודרני ויוקרתי במידה מסוימת (הדומה מאוד לתא הנוסעים של הקליאו), המבטיח את אחד מתאי הנוסעים המרשימים בקטגוריה, עם אופציה ללוח שעונים דיגיטלי “10.2, מסך מולטימדיה מרכזי אנכי הכולל קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי בגודל “7 בגרסת הבסיס או “9.3 בגרסה הבכירה, ידית הילוכים מעוצבת על משטח “מרחף”, משטחי פלסטיק רך למגע ואווירה מאוד מזמינה. אבזור הדגם כולל כסטנדרט (רמת גימור אינטנס) חישוקי גלגלים קלים “17, קיפול מראות חשמלי, חלונות אחוריים מושחרים, מולטימדיה מקורית “7, מצלמת רוורס, בלם יד חשמלי, בקרת אקלים דיגיטלית עם פתחי מיזוג אחוריים וכניסה והנעה ללא מפתח, כאשר האבזור הבטיחותי כולל התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, החלפת אורות אוטומטית, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים ובקרת שיוט אדפטיבית.
היצע המנועים בארץ יכלול בשלב הראשון את מנוע הטורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.33 ליטר המוכר גם מכמה דגמים של מרצדס כיום, המפיק 131 כ”ס ומומנט מרבי של 24.5 קג”מ המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים והנעה קדמית ומציע תאוצה ל-100 קמ”ש ב-9.6 שניות וצריכת דלק של 17.5 ק”מ לליטר בממוצע לפי נתלוני היצרן. החל מרמת הגימור השניה “אקזקיוטיב” תקבלו את המנוע החזק יותר – 1.33 ליטר המפיק 154 כ”ס, המציע תאוצה ל-100 קמ”ש ב-8.6 שניות וצריכת דלק של 17.8 ק”מ לליטר בממוצע לפי נתלוני היצרן. לרמת גימור זו מצטרפים גם חישוקי “18, לוח שעונים דיגיטלי, מולטימדיה “9.3, התרעת שטח מת במראות הצד, בורר מצבי נהיגה ופנסי FULL LED. רמת הגימור הבכירה “Edition 1” כוללת גם גג שמש נפתח, משטח טעינה אלחוטי לטלפון, מצלמת 360 ומערכת חניה אוטומטית.
מחיר רנו קפצ’ור 2021 החדש יחל מ-124,990 שקל לדגם האינטנס הבסיסי 131 כ”ס, החל מ-132,990 שקל לדגם האקזקיוטיב 154 כ”ס ועד 139,990 שקל לדגם הבכיר. בקרסו מוטורס מדברים על מחירי השקה שיתעדכנו למעלה במהלך ינואר 2021. צביעה דו-גוונית לרכב תעלה בנוסף 1,950 שקל. גרסאות הדיזל לא יגיעו בדור החדש. צפי המכירות של היבואן עומד על כ-1,000 מכוניות בשנה.
The post דור 2: רנו קפצ’ור 2021 החדש בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
חדש בארץ: קיה נירו אורבן (Urban)
חברת טלקאר, יבואנית קיה, מעדכנת את משפחת הנירו לשנת 2021, ומודיעה על התחלת שיווקה של הנירו אורבן (Urban), רמת גימור חדשה שמתברגת בין ה-LX הבסיסית ל-EX המאובזרת יותר.
עיקר השינויים מול גרסת ה-LX הבסיסית שכוונה עד כה בעיקר לחברות הליסינג, נוגעת לציודה של המכונית באבזור עשיר יותר הכולל גם כניסה והנעה ללא מפתח, שמשות אחוריות מושחרות, חיישני רוורס מקוריים ומערכת בטיחות ROA למניעת שכחת ילדים בספסל האחורי, המצטרפים לאבזור המוכר של גרסת ה-LX שכולל גם מולטימדיה מקורית עם מסך “8 ומצלמת רוורס, חיישני רוורס, הגה וידית הילוכים בציפוי עור, מושב נהג ונוסע מתכווננים לגובה, בקרת אקלים דיגיטלית דו אזורית, קיפול מראות חשמלי, בלם יד חשמלי, פנסים אחוריים בשילוב LED, חיישן אורות, תאורת פנים עשירה, שקעי AUX ו- USB, מחשב דרך וחבילת בטיחות הכוללת: 7 כריות אוויר, מערכת בלימת חירום אוטונומית, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה המבצעת תיקוני היגוי, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים, מערכת להתראת ערנות הנהג ועוד.
מבחינת יחידת הכח מדובר באותה מכונית מוכרת הכוללת מנוע 1.6 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 141 כ”ס, תיבת הילוכים אוטומטית, צריכת דלק של 27 ק”מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן.
מחיר קיה נירו אורבן המיועדת ללקוחות פרטיים ולא לליסינג זהה לגרסת ה-LX ועומד על 144,900 שקל, מה שלא ברור לעת עתה איזה לקוח יבחר דווקא בה, בשעה שתמורת 1,000 שקלים נוספים בלבד יוכל לקבל את גרסת ה-EX המאובזרת עוד יותר. לדברי היבואן, הגרסה שמיועדת לחברות הליסינג היא דווקא גרסת הפלאג-אין הייבריד.
The post חדש בארץ: קיה נירו אורבן (Urban) appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
רנו קולאוס 2021: מנוע 1.7 דיזל יוצא ומנוע 1.3 טורבו בנזין נכנסרנו קולאוס 2021: מנוע 1.7 דיזל יוצא ומנוע 1.3 טורבו בנזין נכנס
רנו מפסיקה לשווק את הקולאוס בדגמי 2021 עם מנוע 1.7 דיזל 150 כ”ס ובמקומו היא מציעה מנוע 1.3 טורבו בנזין עם 160 כ”ס, זאת לצד מספר שדרוגים נוספים לדגמי 2021.
נבחרת הספורט של שברולט בדרך לישראל !
חברת UMI יבואנית שברולט בישראל, חשפה השבוע במסגרת השקת שברולט טריילבלייזר החדש בישראל, גם את תכניותיה לשנת 2021 הכוללות ברחבה משמעותית של מבחר הדגמים בישראל, כשעיקרם התחלת ייבוא של שלל דגמי ספורט, טנדר חדש וצמד דגמי SUV גדולים, בעזרתם מקווה היבואן להפוך את המותג לנחשק יותר בישראל, ולפי רשימת הדגמים שבדרך לארץ, כנראה הולך להיות מאוד שמח.
לדברי אור קליין, סמנכ”ל מכירות ומוצר בקבוצת UMI, יבוא הדגמים החדשים לארץ יעשה גם בתמחור תחרותי, שכנראה יפחית את כדאיות היבוא האישי אשר ריכז בשנים האחרונות לא מעט דגמי ספורט שהגיעו לארץ בדרך הזו.
אם גרסת הקמארו הנוכחית המשווקת בארץ ומציעה 335 כ”ס ממנוע V6 בנפח 3.6 ליטר לא מספיק חזקה לכם, כבר ברבעון הראשון של 2021 תתרחב משפחת הדגם בישראל עם הגעתם של דגמי הקמארו SS המצוידת במנוע V8 בנפח 6.2 ליטר המפיק 455 כ”ס אשר יחד עם תיבה אוטומטית 10 הילוכים מאיץ ל-100 קמ”ש ב-4 שניות. לצידה תוצע גם הקמארו ZL1 הקיצונית עוד יותר, המפיקה מאותו מנוע 650 כ”ס ומציעה תאוצה ל-100 קמ”ש ב-3.5 שניות. צמד הדגמים יוצעו אגב עם חבילת מתלים אלקטרו-מגנטיים המבטיחים שיפור אחיזת הכביש במהירויות גבוהות במיוחד.
בהמשך השנה צפויה להגיע לארץ גם שברולט קורבט C8 החדשה, אשר מציעה בדור ה-8 שלה עיצוב בסגנון מכונית על (מי אמר פרארי?), מנוע מרכזי שיוצע לראשונה בהיסטוריית הדגם, בתצורת V8 בנפח 6.2 ליטר, המפיק 495 כ”ס ו-64.97 קג”מ ומבטיח תאוצה ל-100 קמ”ש בפחות מ-3 שניות…
עוד בתכנון כמה דגמים שצפויים לספק כמויות יותר משמעותיות: כך למשך צפוי להגיע לארץ בשנה הקרובה גם טנדר שברולט קולורדו, טנדר קומפקטי במונחים אמריקאיים ואח חורג לאיסוזו D-MAX שיושק כאן בגרסאות בכירות (כנראה גם Z71) עם הנעה 4X4, מנוע V6 בנפח 3.6 ליטר המפיק 308 כ”ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים והנעה כפולה, המבטיחים ביצועים נמרצים על הכביש לצד יכולות גבוהות בשטח.
גם עבור חובבי רכבי השטח הענקיים ישנם בשורות ל-UMI, עם הצהרת כוונות ליבוא גם של שברולט סברבן החדש (דור 12) והאח הקטן יותר שברולט טאהו (דור 6), הגרסאות “העממיות” יותר של קאדילק אסקלייד, שיגיעו בדגמים חדשים, מרווחים ומעוצבים מקודמיהם (שלא שווקו בארץ ביבוא רשמי), עם מנועי V8 אטמוספריים בנפח 5.7 ליטר 355 כ”ס או 6.2 ליטר 420 כ”ס, תיבה אוטומטית 10 הילוכים ותאי נוסעים מעוצבים ומאובזרים כמיטב המסורת האמריקאית.
בקיצור, תכינו את הארנקים… אם אכן יעמדו ב-UMI בהבטחותיהם מהשבוע החולף, אולם התצוגה שלהם הולך להיות בקרוב מקום מושך במיוחד עבור כל חובב הגה.
The post נבחרת הספורט של שברולט בדרך לישראל ! appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
תקלות נפוצות בגירים אוטומטיים – חשוב לקרוא טרם השיפוץ!
תיבת ההילוכים האוטומטית היא הנפוצה ביותר כיום מבין כל סוגי תיבות ההילוכים ונחשבת לאחד מהחלקים החשובים והיקרים ברכב. מדובר במערכת מכאנית שתפקידה להעביר כח מהמנוע אל מערכת ההנעה ובמסגרת פעולה זו נוצר חום וחיכוך מה שלאורך הזמן עלול להוביל לשחיקה ולתקלות שונות בגיר.
מכיוון שמדובר במערכת מורכבת האבחון והטיפול בתקלות צריך להתבצע במכון גירים מקצועי. מה שכן אנו יכולים וצריכים לעשות זה להיות ערניים ולזהות סימנים אשר עלולים להצביע על בעיה כלשהי בגיר ובמידה ואכן עולה חשד כי ישנה בעיה יש לפנות בהקדם למוסך על מנת שיבדוק את תקינות הגיר.
התקלות האפשריות בגיר האוטומטי המורכב הן רבות ויכולות להתרחש בכל אחד מהחלקים הרכבים שאשר מרכיבים אותו, אך אנו נציג בפניכם את התקלות הנפוצות והמרכזיות שבהן כמו גם מספר סימנים אשר יכולים לאותת לכם ייתכן וישנה בעיה בגיר. חשוב לקחת את הרכב לבדיקה על מנת למנוע החמרה של הבעיה ומצב בו נצטרך לבצע החלפה / שיפוץ יסודי של הגיר האוטומטי.
גיר לא מגיב / לא נכנס להילוך / השהיה
במקרה והגיר לא מגיב או מתקשה להיכנס להילוך או אם ישנה השהיה בין המעבר בין מצב חניה (P) לנהיגה (D) או במעבר למצב רוורס (R) זוהי תקלה ברור אשר מצביעה על כשל כלשהו במערכת ההילוכים.
גורמים אפשריים לתקלה: מחסור בשמן גיר או שמן גיר לא טוב שהפך לסמיך אותו נצטרך להחליף, תקלה במוט או בורר ההילוכים, בעיה במוח הגיר או בעיה הקשור למחשב הרכב המצוי ברכבים חדשים.
מה עושים? במצבים אלה יש לפנות פנו בהקדם למכון גירים לאבחון מקור התקלה וטיפול מהיר.
גיר מחליק
מצב בו בעת ההעברה בין ההילוכים הגיר מחליק, מצב שהוא מהווה גם סכנה בטיחותית.
גורמים אפשריים לתקלה: מחסור בשמן גיר, בלאי בחלקי הגיר, חדירת מים למערכת, תקלה במוח הגיר או כשל בפקודה של מחשב הרכב המכניסה לפעולה את תיבת ההילוכים.
מה עושים? פונים למוסך לבדיקה לשם איתור מדויק של התקלה ומתן טיפול מתאים.
דליפה של נוזל ההילוכים
במידה והבחנתם בנוזל הגיר מתחת לרכב (לרוב בצבע אדום אבל לא תמיד) כנראה מדובר בדליפה של הנוזל מתיבת ההילוכים.
גורמים אפשריים לתקלה: לרוב כתוצאה מדליפה ממערכות הקירור של הגיר (קולר גיר) או מהאטמים שאינם אטומים כהלכה.
מה עושים? במצב כזה יש לבדוק את מדיד שמן הגיר כדי לראות את מד השמן ועל כל מקרה ללכת למוסך לשם איתור מקור הדליפה וביצוע איטום.
ריח שרוף
ריח שרוף העולה מתיבת ההילוכים.
גורמים אפשריים לתקלה: דליפה מנוזל ההילוכים, מפלס נוזל נמוך שמתחמם ועלול לגרום לנזק לגיר, נוזל דהוי ולא תקין.
מה עושים? לרוב נוזל הגיר לא אמור להתרוקן, אלא אם מדובר בדליפה כלשהי לכן יש לאתר הדליפה ולטפל בה או להחליף את הנוזל במידה ומדובר בנוזל לא תקין ודהוי (או אם נעשה שימוש בנוזל לא מתאים לסוג הרכב), מצב שעלול לקרות כתוצאה מבלאי ושחיקה לאורך הזמן.
רעשים חריגים
רעשים חריגים מהרגיל המגיעים מתיבת ההילוכים ומתחת לרכב, כמו מעין זמזום, יבבה או נקישות.
גורמים אפשריים לתקלה: מיסב גיר לא תקין, בעיה באיטום הפנימי של הגיר, שחיקה של גלגלי השיניים, מחסור בנוזל הגיר מה שמוביל לחיכוך ועוד.
מה עושים? פונים למוסך לבדיקה לשם איתור מדויק של התקלה ומתן טיפול מתאים.
גיר בועט
מצבים בהם ישנה תחושה שהגיר נותן “בעיטה” בעת מעבר ההילוכים או בעת שילוב ממצב N ל-D או P.
גורמים אפשריים לתקלה: תקלה בחיישן ההילוכים, בסולנואיד, תקלה בצינורות הואקום שאינן אטומות, שחיקה כללית של הגיר ואף הספק מנוע נמוך.
מה עושים? פונים למוסך לבדיקה לשם איתור מדויק של התקלה ומתן טיפול מתאים.
מנורת בדוק מנוע (Check Engine) נדלקת
במידה ונורת בדוק מנוע נדלקת הדבר עלול להצביע על תקלות שונות במערכות הקשורות למנוע וגם לתיבת ההילוכים.
גורמים אפשריים לתקלה: התחממות יתר בגיר, תקלה בסולנואיד, תקלה בחיישני המהירות, גיר מחליק ותקלות נוספות.
מה עושים? יש לבדוק בסורק תקלות כדי לאתר המערכת בה התרחשה התקלה ואחרי האיתור המדויק לטפל נקודתית בבעיה. כמובן שטיפול זה צריך להתבצע במכון גירים עם ציוד דיאגנוסטיקה מתאים.
לסיכום, במידה וישנו חשד לתקלה בגיר האוטומטי חשוב להתייחס לתקלה ברצינות המרבית ולפנות בהקדם אל מכון גירים מקצועי. חשוב לפנות למכון מוכר ואמין, בעל ציוד מתקדם, אם זה מערכות דיאגנוסטיקה ממוחשבות, מכונות לשיפוץ מוחות גיר ועוד. האיתור המדויק של התקלה הוא חשוב, כי ייתכן ומקור הבעיה הוא ברכיב מסוים בגיר והחלפתו יכולה לחסוך לכם אלפי שקלים על שיפוץ גיר כללי והחלפה.
המאמר נכתב באדיבות קאר גיר – מכון גירים המתמחה בשיפוץ גירים אוטומטיים לכל סוגי הרכבים
The post תקלות נפוצות בגירים אוטומטיים – חשוב לקרוא טרם השיפוץ! appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.