יונדאי מספקת לנו פרטים נוספים על הטוסון פלאג-אין החדש, שיציע 265 כ”ס וטווח נסיעה חשמלי של מעל ל-50 ק”מ.
מבחני ריסוק NCAP: סיאט לאון 2021, סורנטו החדש, יונדאי i10 ועודמבחני ריסוק NCAP: סיאט לאון 2021, סורנטו החדש, יונדאי i10 ועוד
יונדאי i10 מאכזבת עם ציון של 3 כוכבים בלבד, הלאון החדשה הצטיינה במבחן וכך גם הדיפנדר החדש.
מיני קאנטרימן פלאג-אין 2021 החדשה בישראל – מחיר 267,000 שקלמיני קאנטרימן פלאג-אין 2021 החדשה בישראל – מחיר 267,000 שקל
מיני קאנטרימן קופר SE ALL4 פלאג-אין המחודש מציע 220 כ”ס וטווח חשמלי של 49 ק”מ לצד עיצוב מעודכן ושפע של אבזור נוחות ובטיחות.
חדש בישראל: 2021 לנד רובר איווק ודיסקברי ספורט פלאג-אין P300eחדש בישראל: 2021 לנד רובר איווק ודיסקברי ספורט פלאג-אין P300e
דגמי הפלאג-אין החדשים P300e של האיווק והדיסקברי ספורט נחתו בישראל ומציעים הספק כולל של 309 כ”ס וטווח נסיעה חשמלי של 55 ק”מ.
דלפו לרשת: תמונות ראשונות של האאוטלנדר 2021דלפו לרשת: תמונות ראשונות של האאוטלנדר 2021
לפי התמונות שדלפו לרשת מיצובישי אאוטלנדר החדש זכה לעיצוב בהשראת הקונספט מיצובישי אנגלברג.
אאודי A5 המחודשת ל-2021 בישראל – החל מ- 336,000 ₪
בתמונה הראשית: אאודי RS5 קופה 2021
4 שנים לאחר שנחת בארץ הדור השני של אאודי A5, בגרסת קופה ולאחר מכן גם בגרסת ספורטבק 5 דלתות שימושית יותר, מתחילה צ’מפיון מוטורס היבואנית בשיווק הדגם המחודש ל-2021, שנוחת בארץ בשלושה דגמים לבחירה, החל מגרסת הספורטבק השימושית, דרך גרסת הקופה הראוותנית ועד גרסת ה-RS5 הספורטיבית, שרירית וקיצונית.
עיקר השינויים בדגם המחודש כולל חזית שעוצבה מחדש ומציעה מראה ספורטיבי מלוטש יותר, עיצוב חדש ליחידות התאורה הקדמיות והאחוריות הכולל תאורת LED חדשה, חישוקי גלגלים “18 בעיצוב חדש, לצד עיצוב מעודכן לסבכה הקדמית המושחרת, כשהפגוש הקדמי מצויד בכונסי אוויר גדולים מבעבר. חלקו האחורי של הרכב זוכה לליטוש בדמות דיפיוזר מושחר וסופיות אגזוז טרפזיות (בהשוואה לעגולות בדגם היוצא).
פנים הרכב מציג עדכון לשילוב בין עיצוב אלגנטי למראה ספורטיבי עם אלמנטים פנימיים בגוון שחור מט, דיפונים בגוון אפור כסוף בצביעת יהלום לצד מגוון אפשרויות לתאורה פנימית צבעונית. השינוי המשמעותי, שדרוג של מערכת המולטימדיה בגודל של “10.1, לעומת מסך 7” בדגם היוצא והשליטה נעשית באמצעות מסך מגע, או תפעול קולי.
ה-A5 המחודשת מציעה מנועים עם שתי רמות הספק שונות: מנוע 35 TFSI בעל הספק שיא של 150 כ”ס (רק בגרסת ה-Sportback) ומנוע 40 TFSI בעל הספק של 204 כ”ס (בשתי הגרסאות). בגרסת 150 כ”ס, המנוע מציע מומנט מירבי של 27.5 קג”מ, כשזמן התאוצה מ-0 ל-100 קמ”ש הוא 9.1 שניות והמהירות המרבית היא 210 קמ”ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 16.9 ק”מ לליטר. בגרסת ה-204 כ”ס, המנוע מציע מומנט מירבי של 32.6 קג”מ ותאוצה מ-0 ל-100 קמ”ש ב-7.2 שניות, לצד מהירות מרבית של 210 קמ”ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 16.6 ק”מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. צמד המנועים משודכים לתיבת שבעה הילוכים S-tronic.
דגם ה-RS5 הספורטיבי יוצע הן בגרסת קופה והן בגרסת ספורטבק לבחירה, ומציע מנוע עוצמתי בנפח 2.9 ליטר בעל 6 צילינדרים המשודך לתיבת 8 הילוכים tiptronic. המנוע העוצמתי מציע הספק שיא של 450 כ”ס! המושגים בטווח של בין 5,700 ל-6,700 סל”ד ומומנט מירבי של 61.2 קג”מ! המושגים בטווח של בין 1,900 ל-5,000 סל”ד ומבטיח תאוצה של 3.9 שניות מ-0 ל-100 קמ”ש !
כבר ברמת גימור Advanced הרכב מציע אבזור הכולל בין היתר: פנסים קדמיים בטכנולוגיית LED Matrix עם איתות דינאמי, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, ריפוד עור משולב, חלון גג פנוראמי שממשיך את קו שמשת החזית, הגה בעל שלוש זרועות עם שליטה על מערכת המדיה והעברת ההילוכים, מערכת מולטימדיה עם מסך “10.1 עם 8 רמקולים, מערכת בקרת אקלים אוטומטית מפוצלת ל-3 אזורי שליטה, בורר מצבי נהיגה, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם תמיכה לגב וזכרון למושב הנהג, דלת תא מטען עם פתיחה חשמלית (בדגמי Sportback), מפתח חכם, שמשות מבודדות חום וחישוקי 18”.
דגם ה-A5 מציע בשתי גרסאותיו גם חבילת ה-Luxury המוסיפה לכל המצוין חישוקי 19″ בעיצוב חדש, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת שמע Bang & Olufsen עם 19 רמקולים, מערכת Audi virtual cockpit Plus בעיצוב מעודכן וחבילת עור פנימית מורחבת.
מחיר אאודי A5 ספורטבק יחל מ- 336,000 שקל לדגם ה-1.5 ליטר . מחיר גרסת ה-A5 קופה יחל מ-375,000 שקל. מחיר גרסת ה-RS5 יחל מ-741,300 שקל.
The post אאודי A5 המחודשת ל-2021 בישראל – החל מ- 336,000 ₪ appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
ריינג’ רובר איווק ולנד רובר דיסקברי ספורט פלאג אין בישראל
בסיום שנה קשה יחסית בשוק הרכב הישראלי שנבעה מהתפרצות וירוס הקורונה, ערכה הבוקר חברת המזרח מסיבת עיתונאים לסיכום שנת 2020, בה השיקה גם צמד דגמי פלאג-אין הייבריד חדשים, המצטרפים לשוק הג’יפונים היוקרתיים PHEV הזוכה לתנופה לאחרונה.
את שנת 2020 מסכמת חברת המזרח עם שיא של מכירת מכוניות חדשות, 650 מכוניות (עד כה) אשר מהווה 4% אחוז מפעילות שוק היוקרה בישראל וגידול של 15% מול אשתקד, הישג מרשים גם ביחס למכירות קבוצת JLR (יגואר-לנד רובר) באירופה שצנחו ב-38.8% השנה. בחברה מייחסים את הגידול במכירות לעובדת היות המותג לנד רובר, מבין מותגי הפנאי- שטח המובילים בעולם, אשר דווקא במציאות בה השמיים סגורים והדחף לטייל, לחוות, להתנסות נשאר בגבולות המדינה, מאפשר הגשמת חלומות חדשים- ישנים וכן עדכון המחירון אשר בוצע בחודש מאי השנה שכלל הפחתת מחירים במהלך שתרם להגדיל את חשיפת המותג ונגישותו לקהלים נוספים.
כשנה וחצי לאחר הגעתם של חלוצי הפלאג אין בלנד רובר וריינג רובר אשר זכו לביקוש מקומי גבוה, מתרחבת משפחת דגמי ה-PHEV גם עם גרסאות היברידיות לאיווק ודיסקברי ספורט, שמצטרפות לגרסאות הבנזין והדיזל המוכרות שלהן, ולצד הבטחה “לחישמול” גם של גרסאות ה-Velar והדיפנדר החדש ברבעון הראשון של 2021. ביבואנית תולים תקוות גדולות בדגמי הפלאג-אין החדשים ומעריכים שבעזרתם יחצו תוך 3 שנים את רף מכירות ה-1,000 מכוניות בשנה (מדגמי יגואר ולנד רובר ביחד).
ריינג’ רובר איווק פלאג-אין 2021
רכב הפנאי האורבני הקומפקטי היוקרתי של היצרן שהושק בארץ כבר ב-2011 ושנה שעברה זכה לדור שני, זוכה מעתה גם לגרסת פלאג-אין חזקה, חסכונית וידידותית יותר לסביבה, אשר פותחה על ארכיטקטורת הבניה החדשה PTA החדשה המאפשרת שילוב מנוע היברידי ומנוע חשמלי המניעים כל אחד סרן אחר ובכך מניעים את הרכב 4X4 לפי הצורך ותנאי השטח. הדגם מצויד במנוע בנזין 1.5 ליטר טורבו 3 צילינדרים ומנוע חשמלי אחורי המפיקים הספק משולב של 309 כ״ס ומומנט מירבי של 54 קג”מ, המציעים תאוצה ל-100 קמ”ש ב-6.1 שניות, מהירות מרבית על חשמל של 135 קמ”ש (מהירות מרבית כוללת 213 קמ”ש) לצד צריכת דלק של 50 ק”מ לליטר בממוצע ואפשרות לנסוע על חשמל בלבד לטוח עד 62 ק”מ.
הדגם ישווק ברמת גימור אחת ועשירה “S-PLUS” הכוללת מושבי עור מלא (ואמיתי), גג זכוכית פנורמי, דלת תא מטען חשמלי, לוח שעונים דיגיטלי, צמד מסכים גדולים (מולטימדיה ומסך תפעול למזגן ומערכות נוספות שונות), כניסה והנעה ללא מפתח, שמשות אחוריות מושחרות, חישוקי “18 קלים, כיוונון מושבים קדמיים חשמלי, מראה מרכזית חכמה עם מצלמה אחורית, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת שמע מרידיאן 380 וואט, התרעת שטח מת במראות הצד ועוד.
מחיר הדגם נקבע על 415,000 שקל, מה שהופך אותו גם לאיווק לא רק המהיר ביותר במשפחת הדגמים בארץ, אלא גם בעלת תג המחיר הנמוך ביותר.
לנד רובר דיסקברי ספורט פלאג-אין 2021
גם גרסת ה-PHEV של הדיסקברי ספורט פותחה על אותה שלדת PTA החדשה של האיווק, וכוללת את אותה יחידת כח היברידית המפיקה 309 כ”ס ומציעה הנעה כפולה חכמה. טעינת צמד הרכבים דרך שקע כח ביתי אורכת 6.7 שעות, כאשר טעינה דרך עמדת טעינה ביתית “מוד 2” אורכת עד 2.75 שעות וטעינה של 80% מהסוללה בעמדת DC מתקצרת ל-20 דקות בלבד.
הדיסקברי ספורט PHEV יוצע ב-2 רמות גימור לבחירה, כאשר גרסת הבסיס כוללת 5 מושבים, חישוקי “18, גג זכוכית פנורמי, מושבים קדמיים חשמליים, ריפודי עור ועוד, כאשר רמת הגימור הגבוהה יותר “S-PLUS” כוללת בנוסף: כניסה והנעה ללא מפתח, שמשות אחוריות מושחרות, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת שמע מרידיאן 380 וואט, התרעת שטח מת במראות הצד ועוד.
מחירי הדגמים נקבעו על 390,000 שקל לגרסת הכניסה ו-420,000 שקל לגרסת ה-S PLUS המאובזרת יותר.
לדברי היבואן, מחירי הדגמים החדשים נקבעו לפי המחירון החדש של 2021, ולקוחות שיזמינו את הרכבים עוד לפני סוף השנה, יוכלו ליהנות ממחיר מופחת יותר שנקבע לפי המס הנוכחי.
The post ריינג’ רובר איווק ולנד רובר דיסקברי ספורט פלאג אין בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
טויוטה רומזת על קרוסאובר חשמלי ראשון למותג בשנת 2021טויוטה רומזת על קרוסאובר חשמלי ראשון למותג בשנת 2021
טויוטה מציגה את פלטפורמת e-TNGA הייעודית לרכבים חשמליים פלטפורמה שתשמש גם את הקרוסאובר החשמלי הראשון של המותג אותו טויוטה תחשוף בעוד מספר חודשים.
פלאג-אין ספורטיבית: 2021 אודי A3 45 TFSIe נחשפתפלאג-אין ספורטיבית: 2021 אודי A3 45 TFSIe נחשפת
אודי מציידת את ה-A3 החדשה גם במערכת הנעה היברידית פלאג-אין עם 245 כ”ס וטווח נסיעה חשמלי של 63 ק”מ.
רנו קפ’צור 2021 החדש בישראל – מחיר החל מ-124,900 שקלרנו קפ’צור 2021 החדש בישראל – מחיר החל מ-124,900 שקל
רנו קפצ’ור החדש מציע מרווח משופר לנוסעים ומטען, תא נוסעים איכותי שנלקח מהקליאו, מנוע 1.3 טורבו עם 131 עד 154 כ”ס לצד רשימה עשירה של אבזור נוחות ובטיחות.