פולקסווגן גולף R החדשה מציעה 320 כ”ס ונתון 0-100 קמ”ש של 4.7 שניות ולראשונה, גם מצב דריפט במיוחד למערכת ההנעה הכפולה.
מסירות רכב חדש בישראל: אוקטובר 2020מסירות רכב חדש בישראל: אוקטובר 2020
שוק הרכב הישראלי ממשיך להתאושש בזכות מהלכי שיווק ומכירות מוצלחים של יבואני הרכב כך שלמרות ההסגר וכל מגבלות התנועה, באוקטובר נרשמה עלייה של 4.1% במסירות רכב חדש לעומת אוקטובר אשתקד.
קיה ריו החדשה 2021 בישראל – מחיר החל מ-104,900 שקלקיה ריו החדשה 2021 בישראל – מחיר החל מ-104,900 שקל
קיה ריו החדשה נוחתת בישראל עם מנוע 1.0 ליטר טורבו 100 כ”ס חדש, עיצוב מעודכן וספורטיבי יותר, רשימה מכובדת של אבזור נוחות ובטיחות ומחיר תחרותי במיוחד של 104,900 שקל.
תפתחו יומנים: ב-18 בנובמבר סובארו תחשוף את ה-BRZ החדשהתפתחו יומנים: ב-18 בנובמבר סובארו תחשוף את ה-BRZ החדשה
סובארו תחשוף בעוד שבועיים את ה-BRZ החדשה, עם פלטפורמה חדשה ושדרוג משמעותי בחטיבת הכוח.
סוזוקי סוויפט היברידית תושק בארץ בדצמבר
3 שנים לאחר שנחת כאן הדור הרביעי של סוזוקי סוויפט, אחת ממכוניות הסופר-מיני המצליחות בארץ לאורך השנים, זוכה הסוויפט למתיחת פנים של אמצע החיים, המשפרת את יכולותיה מול המתחרות החדשות ומגיעה כעת גם לשווקים ראשונים באירופה.
חיצונית זוכה הסוויפט המחודשת לעיצוב מעט שונה לחזית הרכב, המנסה להקנות לרכב הופעה מעט יותר דינמית. בתוך תא הנוסעים רושמת המכונית עדכונים קוסמטיים קלים ומערכת מולטימדיה חדשה הכוללת גם תמיכה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, אך סביר שבארץ תמשיך המכונית להיות משווקת עם המערכת הנוכחית, הכוללת את שדרוג התוכנה של היבואן, אפליקציית WAZE ושלל אפליקציות נוספות כולל זיהוי קולי.
חשוב מכך, הסוויפט המחודשת זוכה לראשונה לחבילת בטיחות מקורית הכוללת התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב, התרעת שטח מת במראות הצד, בקרת שיוט אדפטיבית, החלפת אורות אוטומטית (אור רגיל/גבוה) וזיהוי תמרורי מהירות. מקווים שכל המפרט הבטיחותי הזה יעשה את דרכו גם בגרסת האבזור המיועדת לשוק הישראלי.
בדומה לאיגניס ההיברידית שהושקה אתמול בארץ, גם הסוויפט החדשה מאמצת יחידת כח חדשה, הכוללת מנוע בנזין 1.2 ליטר ומנוע חשמלי (מערכת מיקרו היברידית) המציעים הספק משולב של 83 כ”ס ושיפור בנתוני צריכת הדלק ופליטת המזהמים. עם יחידת הכח הנ”ל מציעה הסוויפט תאוצה קצת פחות זריזה מהדגם הנוכחי, עם 12.2 שניות ל-100 קמ”ש, (בדגם האוטומטי), מהירות מרבית של 175 קמ”ש וצריכת דלק של 18.5 ק”מ לליטר בממוצע לפי תקן ה-WLTP. לצידה תוצע גם גרסה ידנית שמבטיחה 20 ק”מ לליטר בממוצע.
שיווק סוזוקי סוויפט החדשה בישראל צפוי להתחיל כבר בחודש דצמבר הקרוב, והמחירים צפויים לטפס קלות בשל הטכנולוגיה ההיברידית ותוספת חבילת הבטיחות. מחירים ומפרט ישראלי מלא יפורסמו עם התחלת השיווק.
The post סוזוקי סוויפט היברידית תושק בארץ בדצמבר appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
מתחרה לאאודי e-tron: מרצדס EQC בישראל
חברת כלמוביל יבואנית מרצדס, משיקה את מותג ה-EQ החשמלי בישראל ומתחילה בשיווק מרצדס EQC – הקרוסאובר ה-100% חשמלי של היצרן אשר יתחרה כאן בדגמים כמו אאודי e-tron ויגואר i-pace. ה-EQC הינו הסנונית הראשונה של היצרן בפלח החשמליות בארץ ובמהלך 2021 יצטרפו להיצע בארץ 3 דגמים נוספים, לרבות דגם ה-EQS המהווה את ספינת הדגל של היצרן בשוק החשמלי.
ה-EQC נוחת בארץ באיחור אופנתי, הנובע מוירוס הקורונה ששיבש את התוכניות המקוריות של היבואן, ומגיע לארץ קרוב לשנתיים לאחר שנחשף לראשונה בעולם. לצד מרכב קרוסאובר שימושי ואופנתי, מציע הדגם שפת עיצוב שונה בחזית הרכב מהמוכר בדגמי מרצדס. מעבר לכך, מדובר ברכב פנאי גדול מידות עם 4.76 מטר לאורך, 1.88 מטר רוחב, 1.62 מטר גובה ובסיס גלגלים מרשים של 287 ס”מ, אם כי קצר בכמה ס”מ מהמתחרים הישירים. נפח תא המטען עומד על כ-500 ליטרים.
המפרט הטכני של הדגם כולל צמד מנועים חשמליים, האחראים גם להנעה כפולה חכמה לרכב, המפיקים הספק משולב של 408 כ”ס ומומנט של 77.5 קג”מ, המבטיחים ביצועים חמים עם תאוצה מעמידה ל-100 קמ”ש ב-5.1 שניות (לא רע לרכב השוקל 2.5 טון) ומהירות מרבית שהוגבלה אלקטרונית ל-180 קמ”ש. יחד עם סוללת ליתיום-יון בקיבולת 80 קוט”ש מציע הדגם טווח נסיעה של 412 ק”מ בין טעינות, כאשר טעינה דרך עמדת טעינה ביתית (Mode 3) אורכת 11 שעות וטעינה דרך עמדת טעינה ציבורית מהירה מספקת 80% מהסוללה ב-40 דקות בלבד, המספקים תוספת של 300 ק”מ נסיעה. יחד עם בחירה בין 5 מצבי נהיגה תוכלו גם לנצל היטב את אנרגיית הבלימה לצורך הארכת הטווח על חשבון הביצועים.
ה-EQC יוצע בארץ ב-3 רמות גימור לבחירה, כאשר כבר מרמת הגימור הבסיסית תמצאו מפרט עשיר עם לוח שעונים דיגיטלי “10.25 הניתן להתאמה אישית, מסך מולטימדיה מרכזי “10.25, ריפודי עור, גג זכוכית חשמלי, תאורת אווירה, כניסה והנעה ללא מפתח, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, תאורת LED מלאה חיצונית, חישוקי גלגלים קלים, דלת תא מטען חשמלית ועוד. אבזור הבטיחות כולל כסטנדרט התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת שטח מת במראות הצד, התרעה על תנועה חוצה מאחור, התרעת ערנות הנהג ועוד. מעבר לכך, למכונית ציון מלא של 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי עם ציונים מרשימים של 96% בהגנה על מבוגרים ברכב ו-90% בהגנה על ילדים ברכב.
לדברי גילי פריאנטה, מנכ”ל מרצדס בישראל: “השקת מותג ה-EQ הינה צעד אסטרטגי חשוב בהרחבת תמהיל הדגמים שלנו לרכבים חשמליים ודגמי פלאג אין. היצרן הכריז על 6 דגמים חדשים בתקופה הקרובה ובניהם EQS,EQE , EQS SUV, EQE SUV המבוססים על הארכיטקטורה החדשה והמתקדמת של מרצדס בתחום החשמל והתוכנה. עד סוף 2021, כחלק מהחזון של מרצדס העולמית, נשיק 3 דגמים חשמליים מלאים נוספים בישראל, ביניהם ספינת הדגל החשמלית ה-EQS הכוללת טווח נסיעה של עד 700 ק”מ. “
מחיר מרצדס EQC יחל מ-499,900 שקל. הרכב יוצע עם אחריות מלאה ל-3 שנים לצד אחריות 8 שנים לסוללה וחבילת שירות שתכלול 3 טיפולים, שירות גרירה וחילוץ ועוד. כמו כן, בכל רכישה כלמוביל תספק עמדת טעינה בהתאם לדרישת הלקוח.
The post מתחרה לאאודי e-tron: מרצדס EQC בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
אופל קורסה חשמלית בישראל – החל מ-147,990 שקל
צילומים: רונן טופלברג
8 חודשים לאחר שהושק הדור החדש של אופל קורסה בישראל, מרחיבה לובינסקי היבואנית את משפחת מכונית הסופר-מיני של היצרן ומתחילה בשיווק הגרסה ה-100% חשמלית של הקורסה, שנוחתת בארץ מיד לאחר השקת האחות החורגת שלה -פיג’ו 208 החשמלית.
הקורסה החשמלית נבדלת ממקבילותיה בעלות מנועי הבערה הפנימית באמצעות גריל קדמי ייחודי, גג בצבע שחור (כסטנדרט, בהשוואה לגרסת הבנזין המקבילה), חלון שמש פנורמי, חישוקי 17 אינץ’ ייחודיים, סמלי e בקורות הרכב ועוד. אורכה עומד על 405.5 ס”מ, רוחבה 174.5 ס”מ, גובהה 143 ס”מ ובסיס הגלגלים נפרש על פני 254 ס”מ. בזכות העובדה שסוללת הרכב ממוקמת בתחתית רצפת הרכב, שופר מרכז הכובד וחלוקת המשקל, וכן אין השפעה על המרחב בתא הנוסעים.
טווח נסיעה של 335 ק”מ
בדומה לקורסה הרגילה, גם הדגם החשמלי פותח על שלדת ה-CMP המודולרית של ה-208 החדשה, וחולק איתה את אותם מכלולים טכניים בשינויים קלים, עם מנוע חשמלי המפיק 136 כ”ס ומומנט נאה של 26.5 קג״מ, אשר יחד עם סוללת ליתיום-יון בנפח של 50kWh, מציעים טווח נסיעה של 335 ק”מ בין טעינות לפי תקן ה-WLTP. טעינה משקע ביתי בהספק של 2.2 קוט”ש תארך כ-24 שעות, טעינה מעמדה של 16 אמפר תארך כ- 15 שעות, טעינה מעמדה של 32 אמפר תארך כ- 7.5 שעות, טעינה מעמדה מהירה DC של 50 קוט”ש תביא את הרכב ממצב ריק ל-80 אחוז תוך 55 דקות וטעינה מעמדה מהירה DC של 100 קוט”ש ממצב ריק ל-80 אחוז תארך כ-30 דקות.
חבילת בטיחות רחבה
אופל CORSA-e החדשה משווקת בישראל ברמת אבזור Elegance המציעה רשימת אבזור ארוכה, בעיקר בתחום הבטיחות ומערכות העזר לנהיגה. זו כוללת מערכת התרעת סכנת התנגשות מלפנים, מערכת התרעת ערנות נהג, מערכת בלימת חירום אקטיבית בעלת טווח מוגדל הפעילה בין 5 ל-140 קמ”ש, התרעה ובלימה בזיהוי רכב דו-גלגלי, מערכת סיוע שמירה על נתיב הנסיעה הכוללת התרעת סטייה ותיקוני היגוי אקטיביים, שמירה על מיקום בנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית כולל פונקציית עצירה (פעילה מ-0 קמ”ש), התרעה על הימצאות רכב בשטח המת של שדה הראיה, מערכת מורחבת לזיהוי תמרורים והמלצה לשינוי בהתאם בבקרת השיוט, מערכת למניעת סנוור והחלפת עצמת תאורה בהתאם לתנאי הדרך ועוד.
רמת גימור גבוהה כסטנדרט
בתחום אבזור הנוחות מציע הדגם חיישני חניה קדמיים ואחוריים הכוללים תצוגה גרפית, פנסים ראשיים וערפל קדמיים LED, כניסה והתנעה ללא מפתח, לוח מחוונים דיגיטלי עם מסך בגודל 7 אינץ’ ותצוגה מתחלפת, מסך מולטימדיה מרכזי בגודל 10 אינץ’ עם ממשק Apple CarPlay וניווט מקורי, בקרת אקלים, מראות צד מתקפלות חשמלית, משענת יד מרכזית הכוללת תא אחסון, כיוון גובה למושבים הקדמיים, חישוקי 17 אינץ’, חלונות אחוריים כהים, משטח טעינה אלחוטי (למכשירים תומכים), שני חיבורי USB לטעינה במושב האחורי, גג זכוכית פנורמי עם הצללה ועוד.
מחיר ואחריות
אופל קורסה החשמלית תוצע במחיר של 147,990 שקל, כ-5,000 שקלים פחות מה-208 החשמלית (אחות תאומה לא זהה). לדברי היבואן, הדגם יוצע בהצעת רכישה חדשנית בה תוצע הגרסה החשמלית במחיר זהה לזו של גרסת הבנזין המקבילה – 109,990 שקל בתוספת הלוואה בסך של 38,000 שקל ללא ריבית וללא הצמדה ל-4 שנים (תשלום חודשי של 792 שקל). בנוסף, יוצע טרייד-אין עתידי במחיר מחירון בכפוף לתקנון. הצעה ייחודית זו תאפשר לרוכש הרכב ליהנות מרכישת רכב חשמלי במחיר זהה לגרסת הבנזין ולמעשה לקזז את רוב הפרש עלות הרכישה הראשוני, בהחזר העלויות התפעוליות של הרכב החשמלי לעומת הבנזין וליהנות מרכב חשמלי מתקדם, מאובזר יותר מרכב הבנזין בגרסה המקבילה (גג פנוראמי ,מסך מולטימדיה 10″, צביעה דו-גוונית), ירוק וטכנולוגי בהפרש חודשי של כ-179 שקל בלבד וליהנות מרכב חשמלי מתקדם, מאובזר ויקר יותר.
הדגם יוצע עם אחריות יצרן מלאה ומקיפה למשך 4 שנים או 120,000 ק”מ (המוקדם מבניהם) וכן מאחריות של 8 שנים או 160,000 ק”מ על הסוללה. אופל CORSA-e מציעה עלות תחזוקה זולה במיוחד וזו עומדת על כ-2,668 שקל בלבד ל-4 שנים או 80,000 ק”מ! (בהנחה שאין צורך בהחלפת בלמים).
.
The post אופל קורסה חשמלית בישראל – החל מ-147,990 שקל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
פיאט 500 החדשה זוכה לדלת נוספת…
קצת יותר מחצי שנה לאחר שחשפה פיאט את הדור החדש של ה-500, מכונית המיני המצליחה של היצרן שעושה צעד משמעותית לעבר העתיד ותשווק רק בגרסה חשמלית, מרחיבה פיאט את משפחת ה-500 ולצד גרסאות ה-3 דלתות והקבריולט המוכרות, חושפת גרסת 3+1 דלתות הכוללת דלת אחורית ימנית המקלה על כניסה למושב האחורי והופכת את הדגם לשימושי יותר.
אם הפטנט הזה נראה לכם מוכר, אז נזכיר שעד לפני מספר שנים שווקה כאן יונדאי וולוסטר בתצורת קופה עם דלת ימנית נוספת לגישה למושב האחורי. בפיאט מבהירים שמדובר בגרסה הפונה גם למשפחות צעירות אשר אוהבים את ה-500 ורוצים להישאר עם הדגם גם כאשר המשפחה מתרחבת, אך לנו לא ברור אם ניתן להשחיל לשם כסא תינוק והיכן גם מאחסנים את העגלה. כפיתרון עבור משפחות עם ילדים קצת יותר גדולים, זה בהחלט שימושי ונחמד.
מעבר לכך, למרות התוספת של החצי דלת האחורית, הנפתחת בניגוד לכיוון המקובל, ויוצרת פתח כניסה נדיב יחסית לרכב הודות לוויתור על הקורה האמצעית, בפיאט הצליחו לשמור על המידות המקוריות של הרכב ורק משקל הרכב צמח ב-30 ק”ג זניחים יחסית בשל תוספת הדלת וחיזוק המרכב. יאמר לזכותם של פיאט שהדגם נראה גם בגרסה החדשה מצוין, והשתלת הדלת הנוספת לא פגעה בעיצוב המוצלח והמפתה של הדגם.
כמו שאר דגמי ה-500 החדשה, גם הדגם הזה יוצע בגרסה חשמלית בלבד, ובשלב הראשון רק בגרסה יוקרתית העונה לשם “la Prima”. במקביל להצגת הדגם, מתחילה פיאט גם בשיווק גרסאות חשמליות פשוטות יותר (ובעיקר זולות יותר), עם גרסת כניסה חדשה העונה לשם “500 ACTION” הכוללות יחידת כח חשמלית צנועה יותר, המכוונת בעיקר עבור אלו שלא נוהגים הרבה, עם מנוע חשמלי המפיק 95 כ”ס (במקום 118 כ”ס בגרסה הבכירה), המציע קצת פחות ביצועים עם 9.5 שניות מ-0 ל-100 קמ”ש (במקום 9 שניות), מהירות מרבית של 135 קמ”ש (במקום 150 קמ”ש) וטווח נסיעה של 180 ק”מ בין טעינות (240 ק”מ לנוסעים בתוך העיר בלבד), במקום עד 460 ק”מ בגרסה הבכירה.
עבור אלו שחובבי טכנולוגיה חשמלית וקצרים בזמן, תוצע ה-“500 Passion”, גרסה הנהנית מטווח נסיעה של 320 ק”מ טווח נסיעה משולב או עד 460 ק”מ בנסיעה עירונית בלבד. גרסה זו כוללת אפשרות טעינה מהירה במיוחד, עד 80% מהסוללה ב-35 דקות בלבד, או טעינה סביב 5 דקות לממהרים שמעניקה לכם 50 ק”מ נסיעה.
דגמי ה-500 יוצעו כאמור במבחר רמות גימור, אשר כוללות בין השאר לוח שעונים דיגיטלי, מולטימדיה מרכזית עם מסך מגע במגוון גדלים, הגה דו חישורי בעיצובים שונים, והמון סטייל בהתאם לטעמו האישי של הלקוח. גם בסעיף הבטיחות מאמצת המכונית את מרבית מערכות הבטיחות המתקדמות המקובלות בשוק.
פיאט 500 החדשה והחשמלית צפויה להגיע לארץ במהלך 2021. במקביל, תמשיך פיאט לשווק את הדור הנוכחי המצויד במנועי בנזין לטובת אלו שמחפשים חוסר הגבלת טווח נסיעה ומחירים נגישים יותר.
The post פיאט 500 החדשה זוכה לדלת נוספת… appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
מאזדה אירופה החלה בשיווק מאות חלפים חדשים ל-MX-5 דור 1 !
בצעד נדיר בעולם הרכב, החלה מאזדה בסוף השבוע האחרון בשיווק חלפים חדשים עבור הדור הראשון של ה-MX-5 מיאטה ששווק בשנים 1989-1997 וממנו נמכרו בעולם יותר מ-430,000 מכוניות. המיאטה המקורית (NA) שנכנסה לשוק האספנות בעולם בשנים האחרונות, נחשבת למבוקשת מאוד בקרב אספנים וחובבי נהיגה, אך בדומה למרביתן המוחץ של מכוניות האספנות, סובלת גם היא ממחסור חלפים באיכות טובה, המקשים על אספנים לשחזר אותה לרמת תצוגה. מלאי החלפים שמגיע לשוק האירופאי כעת, מגיע כשנה לאחר שחשפה היצרנית לראשונה את כוונותיה בנושא.
בסה”כ מייצרת מאזדה 273 חלפים שונים עבור הרכב, כאשר 117 מהם מותאמים לדגמים בעלי הגה שמאלי ו-156 מהם לדגמים המצוידים בהגה ימני ומיועדים בשלב הראשון בעיקר לשוק הבריטי. במאזדה מבטיחים חלפים מקוריים, אך כאלו שמיוצרים מחומרים מודרניים, איכותיים ועמידים יותר ביחס לתוצרת המקורית. בין החלפים שהיא חוזרת לייצר תמצאו את חישוקי הגלגלים הייחודיים לדגם, אשר הפעם ייוצרו מחומר קל וחזק יותר, גג הבד המתקפל שהפך לפריט נדיר בשוק ומאוד יקר, ושפע של חלקי תא נוסעים ופריטים טכניים, בעיקר אלו שהפכו להיות נדירים וקשים להשגה, שההחלטה על ייצורם נעשתה בשיתוף של מהנדסי מאזדה עם בעלי מועדונים של ה-MX-5 באירופה.
ייצור החלפים עבור דגמי ההגה הימני, נותן בתחילת הדרך מענה בעיקר לשוק הבריטי, שנחשב לאחד הגדולים של הדגם בעולם, בו שווקו 20,132 מהדור הראשון, כאשר אלפים בודדים ממנו עדיין נותרו על הכביש בידי אספנים.
החלפים החדשים-ישנים מוצעים כעת לרכישה אצל מפיצי מאזדה באירופה, וסביר להניח שמשם יתגלגלו מהר לכל העולם.
The post מאזדה אירופה החלה בשיווק מאות חלפים חדשים ל-MX-5 דור 1 ! appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
אופל קומבו מצטרף לשוק המוניות במחיר של 94,990 שקלים
קבוצת לובינסקי, יבואנית אופל, מודיעה על חזרתו של המותג לשוק המוניות, עם התחלת שיווק אופל קומבו בגרסת נוסעים מאובזרת וחסכונית שתוצע לנהגי המוניות במחיר אטרקטיבי. עם המהלך החדש ממשיך הקומבו לחדור לשוק הישראלי, לאחר שבחודש אוגוסט זכה להיבחר גם במכרז משרד הביטחון כמסחרית הקלה הבאה של צה”ל, בעסקה של 600 מכוניות.
הדגם שיוצע לשוק המוניות, מצויד במנוע טורבו דיזל 1.5 ליטר המפיק 130 כ”ס ו-30.6 קג”מ המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים ומציע תאוצה ל-100 קמ”ש ב-11 שניות, מהירות מרבית של 184 קמ”ש וצריכת דלק של 23.3 ק”מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. בשל היותו של הדגם מבוסס על המסחרית של היצרן, הוא מציע מרווח מכובד ל-5 נוסעים, לצד תא מטען ענק בנפח 597 ליטר עד גובה המדף.
אבזור הדגם כולל מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 8 אינץ’, ממשק Apple CarPlay, משטח הטענה לטלפונים תומכים, מצלמת נסיעה לאחור מקורית עם מבט על, כניסה והנעה ללא מפתח, מראות מתקפלות חשמלית, חלונות כהים, בקרת שיוט הכוללת מגביל מהירות ועוד. אבזור הבטיחות התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, התרעת הימצאות רכב בשטח המת של שדה הראיה, זיהוי תמרורי תנועה והמלצה לשינוי המהירות בהתאם בבקרת השיוט, 6 כריות אוויר ועוד.
מחיר מונית אופל קומבו נקבע על 94,990 שקל.
The post אופל קומבו מצטרף לשוק המוניות במחיר של 94,990 שקלים appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.