הקאמרי המחודשת בגרסתה לשוק האירופי מציגה עדכון קליל לעיצוב החיצוני, מערכת מולטימדיה “9 חדשה בתא הנוסעים ותוספת של מערכות בטיחות מתקדמות. את כל השינויים האלו פגשנו מוקדם יותר השנה בגרסה האמריקאית של הדגם.
ניסאן נוט 2021 החדשה נחשפת ביפן – היברידית בלבדניסאן נוט 2021 החדשה נחשפת ביפן – היברידית בלבד
ניסאן נוט החדשה מושקת ביפן והיא תשווק עם מערכת e-Power היברידית בה ההנעה חשמלית ומנוע הבנזין משמש כגנרטור בלבד.
2021 אודי TTS: חבילת קומפטישן פלוס ותוספת כוח2021 אודי TTS: חבילת קומפטישן פלוס ותוספת כוח
אודי TTS זוכה לחבילת עיצוב חדשה, קומפטישן פלוס, ולשיפור קל במנוע המייצר כעת 320 כ”ס.
פיג’ו 508 פלאג-אין PHEV GT בישראל – מחיר החל מ-244,990 שקלפיג’ו 508 פלאג-אין PHEV GT בישראל – מחיר החל מ-244,990 שקל
פיג’ו 508 פאסטבק נוחתת בישראל בדגם הפלאג-אין PHEV עם 225 כ”ס וטווח חשמלי של 57 ק”מ.
יונדאי רומזת על קרוסאובר עירוני חדש לאירופה – יונדאי באיוןיונדאי רומזת על קרוסאובר עירוני חדש לאירופה – יונדאי באיון
יונדאי תשיק בשנה הבאה באירופה את הבאיון, קרוסאובר עירוני קטן שתוכנן במיוחד עבור שוק זה.
אודי SQ5 ספורטבק TDI נחשףאודי SQ5 ספורטבק TDI נחשף
אודי מציגה את גרסת הביצועים לשוק האירופי של ה- Q5 ספורטבק החדש, עם מנוע דיזל בהספק של 341 כ”ס המאפשר נתון תאוצה 0-100 קמ”ש של 5.1 שניות.
עשיתם תאונה ללא ביטוח? לא מומלץ!
על פי חוק ביטוח חובה (פקודת רכב מנועי ה-תשל”ה 1975), כל נהג העולה על הכביש, חייב לעשות זאת באמצעות רכב תקני (רישיון רכב) אשר בוטח בביטוח חובה. ביטוח חובה לרכב בו מחויבים כל בעלי הרכבים בישראל, הוא למעשה מוצר ביטוחי המיועד למטרות כיסוי נזקי גוף אשר נגרמו לנהג הרכב, נוסעי הרכב ומשתמשי הדרך במקרים של מעורבות כלי הרכב בתאונה. על פי החוק, כל שימוש בכלי רכב אשר אינו מבוטח באמצעות ביטוח חובה, מהווה עבירה פלילית, כאשר מבצע העבירה צפוי לעונשים שונים הקבועים בחוק, וביניהם: פסילת רישיון הנהיגה, פסילת רישיון רכב, עונשי מאסר בפועל ו/או על תנאי, קנסות כספיים ועוד.
מטרות ביטוח חובה
כפי שציינו לעיל, ביטוח החובה מיועד לצרכי כיסוי ביטוחי של כלל משתמשי הדרך להם נגרמו נזקי גוף ובגין מעורבות הרכב המבוטח בתאונת דרכים. חשוב לציין שגם במקרים בהם הרכב הפוגע איננו מבוטח בביטוח חובה, נפגעי התאונה (למעט הנהג ברכב שלא מבוטח) זכאים לקבלת פיצוי כספי בגין נזקי גוף וזאת באמצעות קרן “קרנית” שהיא למעשה קרן מיוחדת אשר הוקמה על ידי המדינה לצורך פיצוי נפגעי גוף בתאונות דרכים בהן היו מעורבים כלי רכב אשר אינם מבוטחים בביטוח חובה ולצרכי פיצוי משתמשי דרך אשר נפגעו בתאונות פגע וברח בהן זהות הנהג וכלי הרכב הפוגע אינם ידועים. כאשר אתם משלמים על פוליסת החובה לרכבכם, המדינה מפרישה כ-5% מדמי הביטוח לקרן “קרנית”, ובכך הקרן מממנת את פעילותה.
אם כך, מה הן ההשלכות למעורבות רכב ללא ביטוח חובה בתאונת דרכים?
כפי שציינו מקודם, נהיגה ברכב אשר אינו מבוטח בביטוח חובה, מהווה עבירה פלילית וההשלכות לכך באות לידי ביטוי באמצעות הענישה הקבועה בחוק. בנוסף, בכל אותם מקרים בהם הרכב שהיה מעורב בתאונת דרכים הינו רכב ללא ביטוח חובה, הנהג ברכב חשוף לתביעה מטעם המדינה במסגרתה הוא יידרש לתשלום הוצאות הפיצויים אותם שילמה קרן “קרנית” לנפגעי התאונה. כמו כן, הנהג חשוף לתביעות אזרחיות מצד נפגעי התאונה וברוב המקרים הוא עלול להיות מחויב בתשלום גבוה עבור כלל הטיפולים הרפואיים להם נדרשו נפגעי התאונה. מכיוון שהנהג ברכב שאינו מבוטח, איננו זכאי לקבלת דמי פגיעה מקרן “קרנית”, הוא יידרש לתשלום בגין כל ההוצאות הרפואיות להן הוא יידרש, החל מפינוי ממקום התאונה באמצעות אמבולנס, דרך קבלת השירותים הרפואיים להם הוא יידרש ועד לקבלת טיפולים רפואיים להם הוא יידרש במסגרת הליך שיקומי כזה או אחר בהתאם למצבו הגופני- רפואי.
שימו לב- על פי חוק, בכל תאונה בה ישנם נפגעי גוף (ללא קשר לחומרת הפגיעה) חלה חובת דיווח בדבר התאונה למשטרת ישראל, ולכן, מחובתכם לדאוג לביטוח חובה לפני שאתם עולים לכביש.
ומה בנוגע למעורבות בתאונה ללא ביטוח צד ג’ או ביטוח מקיף?
סוג נוסף של ביטוחי רכב בישראל כולל בתוכו את ביטוחי הרשות הבאים: ביטוח מקיף וביטוח צד ג’, שהם למעשה מוצרים ביטוחיים אשר אינם מחויבים בחוק, ולכן, כל בעל רכב רשאי להחליט האם לבטח את רכבו באמצעותם. בתאונות דרכים בהן נגרם נזק לרכוש צד שלישי, גם הביטוח המקיף וגם הביטוח צד ג’, נועדו לצרכי מימון חלקי או מלא של הוצאות הטיפול הנדרשות לתיקון כלי הרכב ו/או הרכוש. בכל אותם מקרים בהם מצאתם את עצמכם מעורבים בתאונת דרכים ללא ביטוח מקיף וללא צד ג’, קרוב לוודאי שתדרשו לתשלום מלא של הוצאות התיקון של הנזקים אשר נגרמו לצד שלישי, וזאת בהתאם לדרישת החברה המבטחת של צד ג’ ו/או בהתאם לסיכום אותו ערכתם אל מול צד שלישי שרכושו ניזוק כתוצאה מהתאונה. שימו לב – גם במצבים אלו, לרשות צד ג’ עומדת הזכות להגיש נגדכם תביעה אזרחית במסגרת תביעת נזיקין.
חשוב לדעת: במקרים בהם עומדים לרשותכם כל סוגי הביטוחים, חובה ומקיף ו/או חובה וצד ג’, ההשלכות הנלוות למעורבות כלי הרכב בתאונת דרכים בגינה נגרמו נזקי גוף ו/או נזקי רכוש ו/או שניהם יחד, באות לידי ביטוי בייקור דמי הפרמיה הביטוחית להם תדרשו במועד חידוש הביטוח, ולכן, הדרך הטובה ביותר להימנע מכך היא הקפדה יתרה על נהיגה בטוחה ואבזור כלי הרכב במערכות מיגון והתראה המסייעות לצמצום הסיכוי למעורבותכם בתאונת דרכים.
Wobi מציגה – הדרך הקלה, הנוחה והמשתלמת לרכישת ביטוחי רכב
תאונות דרכים עלולות להתרחש בכל מקום, בכל נקודת זמן ולכל אחד ואחת מאיתנו, ולכן, אין מקום לחשוב שלכם זה לא יקרה… על מנת להימנע מכל ההשלכות הנלוות למקרים בהם תיתפסו ללא ביטוח חובה ובייחוד למקרים בהם תהיו מעורבים בתאונת דרכים עם רכב אשר אינו מבוטח בביטוח חובה, מקיף או צד ג’, אנו ממליצים גם לכם להיכנס ל-Wobi, לקבל מספר הצעות מחיר ולרכוש את כל סוגי ביטוחי הרכב בדרך הקלה, הנוחה והמשתלמת ביותר.
The post עשיתם תאונה ללא ביטוח? לא מומלץ! appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
פיג’ו 508 פלאג אין הייבריד בישראל – החל מ-244,990 שקל
קבוצת לובינסקי ממשיכה בגל ההשקות של הדגמים החשמליים בישראל, ועכשיו מגיעה גם תורה של מכונית המנהלים פיג’ו 508 להתעדכן בגרסת פלאג-אין הייבריד חזקה, מאובזרת וחסכונית במיוחד בדלק. בשונה מהמקובל בו מוצעים דגמי ה-PHEV במחיר הגבוה משמעותית מגרסאות הבנזין המקבילות, במקרה של ה-508, מדובר בתוספת של 10,000 שקל מול גרסת הבנזין GT הרגילה המשווקת כאן בשנה וחצי האחרונות. יחד עם זאת, גם מחיר הדגם הזה חודר עמוקות לגזרת דגמי היוקרה.
ה-508 פלאג-אין (PHEV) משלבת בין מנוע 1.6 ליטר טורבו בנזין המפיק 180 כ”ס ומומנט של 30.6 קג”מ למנוע חשמלי המותקן בחזית ומפיק 110 כ”ס ו-32.6 קג”מ אשר מקבל את האנרגיה מסוללה בקיבולת של 11.8 קוט”ש. ההספק המשולב עומד על 225 כ”ס והמומנט המשולב על 36.7 קג”מ. יחד עם תיבת 8 הילוכים מבית AISIN מפיקים תאוצה מעמידה ל-100 קמ”ש תוך 7.9 שניות והמהירות המרבית עומדת על 240 קמ”ש. גרסה זו מאפשרת נסיעה על טהרת החשמל לטווח של 57 ק”מ (WLTP) ונסיעה עד מהירות של 135 קמ”ש, צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 66.6 ק”מ לליטר בנסיעה משולבת לפי תקן WLTP והפליטה על 33 גרם CO2 לק”מ – קבוצת זיהום 2.
טעינת הסוללה מעמדת טעינה AC ביתית או ציבורית המספקת 32 אמפר/שעה תארך 1.6 שעות וניתן לטעון גם משקע חשמל ביתי בעזרת כבל מוד 2 (10 אמפר/שעה) בו הטעינה מ-0 ל-100% תארך 5.5 שעות.
הדגם ישווק ברמת גימור אחת וגבוהה במיוחד “GT” הכוללת: מתלים אדפטיביים מתכווננים אלקטרונית במספר מצבים (נורמל, קומפורט וספורט), מצלמות חניה היקיפיות בעלת “מבט על” עם חיישני חניה מובנים וקווי גבולות חניה, מערכת מולטימדיה מלאה מקורית עם 10 רמקולים כולל סאב-וופר בתא המטען, גג פנורמי, משטח טעינה אלחוטי לנייד, ממשק Apple Carplay, בקרת אקלים מפוצלת לשני אזורים ופתחי מיזוג למושבים מאחור, כניסה והתנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי, מערכת לחניה אוטומטית במקביל ובניצב, פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען עם הנפת הרגל, מושבים קדמיים חשמליים עם זיכרונות מצופים באלקנטרה בשילוב עור נאפה מחוממים עם עיסוי, מערכת שמע FOCAL בהספק 515 וואט עם 10 רמקולים כולל סאב-וופר בתא המטען, פנסים ראשיים Full-Led, תאורת אווירה פנימית, גימור דמוי קרבון בדלתות והקונסולה המרכזית, סופי אגזוז כרום, חישוקים קלים בקוטר 18 אינץ’, חלונות כהים ועוד.
אבזור הבטיחות כולל מערכת בלימת חירום אקטיבית (עד 140 קמ”ש), בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירת מיקום במרכז הנתיב, מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה הכוללת תיקוני היגוי, התרעה על הימצאות רכב בשטח המת במראות הכוללת תיקוני היגוי, החלפת אורות אוט’, זיהוי תמרורי נהיגה ועוד.
מחיר פיג’ו 508 פלאג-אין נקבע על 244,990 שקל. הדגם יוצע עם אחריות של 8 שנים או 160,000 ק”מ על הסוללה ו-3 שנים או 100,000 ק”מ על שאר מערכות הרכב. הדגם יוצע עם תנאי השקה הכוללים עמדת טעינה מתנה ללא התקנה לכל המזמינים עד סוף דצמבר 2020 + 5,000 שקל הנחה על תשלום במזומן או הטבת טרייד-אין או מימון ללא ריבית עד 130,000 שקל.
The post פיג’ו 508 פלאג אין הייבריד בישראל – החל מ-244,990 שקל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
יבואנית MAN מקימה מרכז שירות חדש ליד יקנעם בהשקעה של 17 מיליון ₪
בתמונה: מימין צבי נטע יו”ר חברת מכשירי תנועה, יוגב גברי מנכ”ל MAN ישראל , יאיר ויניב כרייף בעלי ומנהלי מרכז השירות.
מרכז השירות ש.ה.ב מוקם סמוך לעיר יקנעם על מגרש של נקודה 4.5 דונם ויכלול מבנה של 1600 מ”ר ובו 13 תנאי שירות למשאיות, אוטובוסים, ומיניבוסים. במרכז השירות יוענקו שירותי אחזקה למשאיות ואוטובוסים, שירותי פחחות וצבע, פנצ’ריה ותיקון מיזוג אויר.
באירוע הנחת אבן פינה של מרכז השירות ש.ה.ב באזור התעשייה “מבוא כרמל” נוכחו צבי נטע יו”ר קבוצת מכשירי תנועה , יוגב גברי מנכ”ל MAN ישראל , יאיר ויניב כרייף בעלי ומנהלי מרכז השירות.
צבי נטע, יו”ר מכמ”ש בירך על הקמת המרכז החדש וכן על שת”פ ויחסי העבודה הטובים בין החברות לאורך כל הדרך. שיתוף פעולה שנמשך בהצלחה כבר 31 שנה.
יוגב גברי, מנכ”ל MAN מסר ש “מוסך ש.ה.ב הינו אחד המרכזים המקצועיים ברשת, הם שותפים לחזון החברה למתן שירות מקצועי ומהיר”.
יניב כרייף ממרכז ש.ה.ב מסר ש ” אנו מרגישים כחלק בלתי נפרד ממשפחת מכשירי תנועה MAN. המרכז החדש ישאף לתת שירות מקצועי ומהיר תוך שיתוף פעולה עם היצרן הגרמני במטרה להגדיל את פעילות העבודה”.
The post יבואנית MAN מקימה מרכז שירות חדש ליד יקנעם בהשקעה של 17 מיליון ₪ appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
כל הפרטים על דאצ’יה סנדרו 2021 החדשהכל הפרטים על דאצ’יה סנדרו 2021 החדשה
דאצ’יה מספקת לנו את כל הפרטים על הסנדרו 2021 החדשה, יחד עם הסנדרו סטפווי החדשה והלוגאן סדאן החדשה המבוססים על הדגם.