ריינג’ רובר איווק ולנד רובר דיסקברי ספורט פלאג אין בישראל

בסיום שנה קשה יחסית בשוק הרכב הישראלי שנבעה מהתפרצות וירוס הקורונה, ערכה הבוקר חברת המזרח מסיבת עיתונאים לסיכום שנת 2020, בה השיקה גם צמד דגמי פלאג-אין הייבריד חדשים, המצטרפים לשוק הג’יפונים היוקרתיים PHEV הזוכה לתנופה לאחרונה.

את שנת 2020 מסכמת חברת המזרח עם שיא של מכירת מכוניות חדשות, 650 מכוניות (עד כה) אשר מהווה 4% אחוז מפעילות שוק היוקרה בישראל וגידול של 15% מול אשתקד, הישג מרשים גם ביחס למכירות קבוצת JLR (יגואר-לנד רובר) באירופה שצנחו ב-38.8% השנה. בחברה מייחסים את הגידול במכירות לעובדת היות המותג לנד רובר, מבין מותגי הפנאי- שטח המובילים בעולם, אשר דווקא במציאות בה השמיים סגורים והדחף לטייל, לחוות, להתנסות נשאר בגבולות המדינה, מאפשר הגשמת חלומות חדשים- ישנים וכן עדכון המחירון אשר בוצע בחודש מאי השנה שכלל הפחתת מחירים במהלך שתרם להגדיל את חשיפת המותג ונגישותו לקהלים נוספים.

כשנה וחצי לאחר הגעתם של חלוצי הפלאג אין בלנד רובר וריינג רובר אשר זכו לביקוש מקומי גבוה, מתרחבת משפחת דגמי ה-PHEV גם עם גרסאות היברידיות לאיווק ודיסקברי ספורט, שמצטרפות לגרסאות הבנזין והדיזל המוכרות שלהן, ולצד הבטחה “לחישמול” גם של גרסאות ה-Velar והדיפנדר החדש ברבעון הראשון של 2021. ביבואנית תולים תקוות גדולות בדגמי הפלאג-אין החדשים ומעריכים שבעזרתם יחצו תוך 3 שנים את רף מכירות ה-1,000 מכוניות בשנה (מדגמי יגואר ולנד רובר ביחד).

ריינג' רובר איווק פלאג אין 2021

ריינג’ רובר איווק פלאג אין 2021

ריינג’ רובר איווק פלאג-אין 2021

רכב הפנאי האורבני הקומפקטי היוקרתי של היצרן שהושק בארץ כבר ב-2011 ושנה שעברה זכה לדור שני, זוכה מעתה גם לגרסת פלאג-אין חזקה, חסכונית וידידותית יותר לסביבה, אשר פותחה על ארכיטקטורת הבניה החדשה  PTA החדשה המאפשרת שילוב מנוע היברידי ומנוע חשמלי המניעים כל אחד סרן אחר ובכך מניעים את הרכב 4X4 לפי הצורך ותנאי השטח. הדגם מצויד במנוע בנזין 1.5 ליטר טורבו 3 צילינדרים ומנוע חשמלי אחורי המפיקים הספק משולב של 309 כ״ס ומומנט מירבי של 54 קג”מ, המציעים תאוצה ל-100 קמ”ש ב-6.1 שניות, מהירות מרבית על חשמל של 135 קמ”ש (מהירות מרבית כוללת 213 קמ”ש) לצד צריכת דלק של 50 ק”מ לליטר בממוצע ואפשרות לנסוע על חשמל בלבד לטוח עד 62 ק”מ.

הדגם ישווק ברמת גימור אחת ועשירה “S-PLUS” הכוללת מושבי עור מלא (ואמיתי), גג זכוכית פנורמי, דלת תא מטען חשמלי, לוח שעונים דיגיטלי, צמד מסכים גדולים  (מולטימדיה ומסך תפעול למזגן ומערכות נוספות שונות), כניסה והנעה ללא מפתח, שמשות אחוריות מושחרות, חישוקי “18 קלים, כיוונון מושבים קדמיים חשמלי, מראה מרכזית חכמה עם מצלמה אחורית, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת שמע מרידיאן 380 וואט, התרעת שטח מת במראות הצד ועוד.

מחיר הדגם נקבע על 415,000 שקל, מה שהופך אותו גם לאיווק לא רק המהיר ביותר במשפחת הדגמים בארץ, אלא גם בעלת תג המחיר הנמוך ביותר.

לנד רובר דיסקברי ספורט פלאג אין

לנד רובר דיסקברי ספורט פלאג אין

לנד רובר דיסקברי ספורט פלאג-אין 2021

גם גרסת ה-PHEV של הדיסקברי ספורט פותחה על אותה שלדת PTA החדשה של האיווק, וכוללת את אותה יחידת כח היברידית המפיקה 309 כ”ס ומציעה הנעה כפולה חכמה. טעינת צמד הרכבים דרך שקע כח ביתי אורכת 6.7 שעות, כאשר טעינה דרך עמדת טעינה ביתית “מוד 2” אורכת עד 2.75 שעות וטעינה של 80% מהסוללה בעמדת DC מתקצרת ל-20 דקות בלבד.

הדיסקברי ספורט PHEV יוצע ב-2 רמות גימור לבחירה, כאשר גרסת הבסיס כוללת 5 מושבים, חישוקי “18, גג זכוכית פנורמי, מושבים קדמיים חשמליים, ריפודי עור ועוד, כאשר רמת הגימור הגבוהה יותר “S-PLUS” כוללת בנוסף: כניסה והנעה ללא מפתח, שמשות אחוריות מושחרות, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת שמע מרידיאן 380 וואט, התרעת שטח מת במראות הצד ועוד.

מחירי הדגמים נקבעו על 390,000 שקל לגרסת הכניסה ו-420,000 שקל לגרסת ה-S PLUS המאובזרת יותר.

לדברי היבואן, מחירי הדגמים החדשים נקבעו לפי המחירון החדש של 2021, ולקוחות שיזמינו את הרכבים עוד לפני סוף השנה, יוכלו ליהנות ממחיר מופחת יותר שנקבע לפי המס הנוכחי. 


The post ריינג’ רובר איווק ולנד רובר דיסקברי ספורט פלאג אין בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

אז מה מחכה לכם בסקודה במבצע סוף השנה?

חברת צ’מפיון מוטורס יבואנית סקודה, החלה במבצע סוף שנה בו מוצעים שלל דגמים בהנחות שונות, לצד הבטחה לרישוי 2021.

כך למשל, במסגרת המבצע יוצעו דגמי סקודה קאמיק בהנחות עד 3,000 שקל ובמחיר החל מ-121,990 שקל לדגם הטורבו 1.0 ליטר אמבישן. רכב הפנאי המשפחתי יותר סקודה קארוק יוצע במחיר החל מ-146,990 שקל לדגם הטורבו 1.5 ליטר אמבישן במקום 153,990 שקל המחירון. המשפחתית הקומפקטית סקודה סקאלה תוצע במחיר החל מ-110,990 שקל לדגם הטורבו 1.0 ליטר אמבישן, המשקף הנחה של 7,000 שקל מהמחירון.

סקודה אוקטביה החדשה תוצע במחיר החל מ-131,990 שקל לדגם הטורבו 1.0 ליטר אמבישן, במקום 134,990 שקל המחירון. גם דגמי סקודה סופרב יוצעו בהנחות שונות מהמחירון, כאשר גרסת הטורבו 1.5 ליטר אמבישן תוצע מ-169,500 שקל במקום 174,500 שקל המחירון. סקודה קודיאק יוצע בהנחות שונות ובמחיר החל מ-167,500 שקל לדגם הביזנס 1.5 ליטר, במקום 173,500 שקל המחירון. סקודה פאביה המחודשת תוצע במחיר החל מ-94,990 שקל לדגם הטורבו 1.0 ליטר אוט’ אמבישן, המשקף הנחה של 4,000 שקל מהמחירון.


The post אז מה מחכה לכם בסקודה במבצע סוף השנה? appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

דור 2: רנו קפצ’ור 2021 החדש בישראל

7 שנים לאחר שהוצג הדור הראשון של רנו קפצ’ור, רכב הפנאי הקומפקטי של היצרן המבוסס על מכונית הסופר-מיני רנו קליאו ומתחרה בסגמנט הג’יפונים הקומקפטיים (B-SUV), השיקה הבוקר קרסו מוטורס היבואנית את הדור השני של הקפצ’ור, שנכנס לקטגוריה הצומחת ביותר בשוק הרכב בישראל בשנים האחרונות ומרכזת כיום קרוב ל-15% מהשוק. הדור קודם זכה להצלחה בעולם וממנו נמכרו יותר מ-1.5 מיליון עותקים, וכשהושק בארץ ב-2013, היה לו רק מתחרה אחד בקטגוריה והוא האח החורג מבית קרסו מוטורס ניסאן ג’וק. לדור השני שמושק עתה בארץ, מחכים כבר 20 מתחרים בסגמנט…

לצד עיצוב חדש ונאה לדגם, המיישר קו עם שפת העיצוב החדשה של רנו, גם הקפצ’ור פותח על פלטפורמת ה-CMF-B החדשה והמודולרית של היצרן, המשרתת גם את הקליאו החדשה וניסאן ג’וק החדש, ומבטיחה ממדים גדולים יותר, (+11 ס”מ לאורך), בסיס גלגלים מהגדולים בסגמנט (264 ס”מ), וגובה של 1.57 מטר, הנחשב לאחד הגבוהים בסגמנט. אל אלו מצטרפים שדרוג נוחות הנסיעה והיכולות הדינמיות של הרכב, לצד בטיחות משופרת ואופציה לגרסה היברידית (שבשלב הנוכחי איננה מגיעה לישראל). ברנו מתגאים גם בנפח תא המטען הגדול בקטגוריה, עם 536 ליטר המתאפשרים הודות למושב האחורי הנע על מסילה ומאפשר הגדלת נפח תא המטען על חשבון המרווח לנוסעים מאחור. במידה ותנצלו את מרווח הנוסעים האחורי המקסימלי, מצטמצם נפח תא המטען ל-422 ליטר.

בתוך תא הנוסעים מציע הקפצ’ור החדש עיצוב מודרני ויוקרתי במידה מסוימת (הדומה מאוד לתא הנוסעים של הקליאו), המבטיח את אחד מתאי הנוסעים המרשימים בקטגוריה, עם אופציה ללוח שעונים דיגיטלי “10.2, מסך מולטימדיה מרכזי אנכי הכולל קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי בגודל “7 בגרסת הבסיס או “9.3 בגרסה הבכירה, ידית הילוכים מעוצבת על משטח “מרחף”, משטחי פלסטיק רך למגע ואווירה מאוד מזמינה. אבזור הדגם כולל כסטנדרט (רמת גימור אינטנס) חישוקי גלגלים קלים “17, קיפול מראות חשמלי, חלונות אחוריים מושחרים, מולטימדיה מקורית “7, מצלמת רוורס, בלם יד חשמלי, בקרת אקלים דיגיטלית עם פתחי מיזוג אחוריים וכניסה והנעה ללא מפתח, כאשר האבזור הבטיחותי כולל התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, החלפת אורות אוטומטית, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים ובקרת שיוט אדפטיבית. רנו קפצ'ור 2021 החדש

היצע המנועים בארץ יכלול בשלב הראשון את מנוע הטורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.33 ליטר המוכר גם מכמה דגמים של מרצדס כיום, המפיק 131 כ”ס ומומנט מרבי של 24.5 קג”מ המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים והנעה קדמית ומציע תאוצה ל-100 קמ”ש ב-9.6 שניות וצריכת דלק של 17.5 ק”מ לליטר בממוצע לפי נתלוני היצרן. החל מרמת הגימור השניה “אקזקיוטיב” תקבלו את המנוע החזק יותר – 1.33 ליטר המפיק 154 כ”ס, המציע תאוצה ל-100 קמ”ש ב-8.6 שניות וצריכת דלק של 17.8 ק”מ לליטר בממוצע לפי נתלוני היצרן. לרמת גימור זו מצטרפים גם חישוקי “18, לוח שעונים דיגיטלי, מולטימדיה “9.3, התרעת שטח מת במראות הצד, בורר מצבי נהיגה ופנסי FULL LED. רמת הגימור הבכירה “Edition 1” כוללת גם גג שמש נפתח, משטח טעינה אלחוטי לטלפון, מצלמת 360 ומערכת חניה אוטומטית.

מחיר רנו קפצ’ור 2021 החדש יחל מ-124,990 שקל לדגם האינטנס הבסיסי 131 כ”ס, החל מ-132,990 שקל לדגם האקזקיוטיב 154 כ”ס ועד 139,990 שקל לדגם הבכיר. בקרסו מוטורס  מדברים על מחירי השקה שיתעדכנו למעלה במהלך ינואר 2021. צביעה דו-גוונית לרכב תעלה בנוסף 1,950 שקל. גרסאות הדיזל לא יגיעו בדור החדש. צפי המכירות של היבואן עומד על כ-1,000 מכוניות בשנה.


The post דור 2: רנו קפצ’ור 2021 החדש בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.