פרארי 812 קומפטציונה היא מהדורה מיוחדת ל-812 סופרפאסט עם 830 כ”ס ושלל שדרוגים נוספים שיהפכו את חווית הנהיגה לסוערת יותר.
אחרי 11 שנים: אלפא רומיאו נפרדת מהג’ולייטהאחרי 11 שנים: אלפא רומיאו נפרדת מהג’ולייטה
אלפא רומיאו מפסיקה את הייצור של הג’ולייטה, המכונית שהייתה אמורה להציב את אלפא רומיאו כשחקן מרכזי בשוק האירופי אך כמו דגמים אחרים רבים של המותג גם היא לא עמדה במשימה.
קבוצת לובינסקי מאיצה פעילות בעידן החשמלי
קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג’ו, סיטרואן, DS, אופל ו-MG, מעבירה הילוך לעבר העולם החשמלי, ומדווחת על פריסה של 142 עמדות טעינה בישראל, כאשר לא פחות מ- 122 מהן ימוקמו במרכז החברה שבשורק, מה שהופך את המקום לאתר עם מספר עמדות הטעינה הגדול ביותר בישראל. עמדות אלה יתנו מענה לצי הגדול של רכבי הדגמה חשמליים ו-PHEV, ללקוחות החברה המבקרים במקום, למרכז השירות, למתקני ה-PDI ואף לעובדי החברה.
בתקופה הקרובה מבטיחים בלובינסקי שמרבית עובדי החברה הזכאים לרכב ממקום העבודה, יעברו להשתמש בכלי רכב חשמליים ו-PHEV, כחלק מהעצמת המגמה הירוקה בקבוצה. עמדות הטעינה במתחם שורק הותקנו בשיתוף עם ‘אפקון תחבורה חשמלית’ ובוצעו לאחר עבודות מקיפות לחיזוק תשתית החשמל במתחם. במוסף לעמדות אלה ולשלוש עמדות טעינה מהירות שפרשה החברה בשנה החולפת (באר שבע, שורק, ירושלים – עמדה כפולה). 20 עמדות טעינה נוספות נפרסו בירושלים, בחיפה, בבאר שבע, בהרצליה ובתל-אביב.
מחיר השימוש בעמדות הטעינה של לובינסקי אגב עומד על כ-99 אגורות בלבד לקוט”ש ולקוחות לובינסקי זוכים גם ל-15 דקות טעינה מתנה.
סיכום מסירות חודש אפריל
בחודש אפריל מסרה לובינסקי 1,900 כלי רכב חדשים – מהם 845 כלי רכב בפיג’ו, 745 בסיטרואן, 155 ב-MG, כ-133 באופל ו-22 ב-DS. בנוסף לכך, מסרה לובינסקי 121 כלי רכב חשמליים – 93 מהם מדגמי פלאג-אין הייבריד, מהם 62 מדגם MG EHS.
מאז תחילת השנה MG ZS EV הינו הדגם החשמלי הנמכר ביותר בישראל (1,068 מסירות מאז תחילת השיווק ב-2020), אך הדגם יאבד את מעמד זה החודש עם הגעת המשלוח השני של טסלה מודל 3 לישראל שבעזרתו תהפוך טסלה למכונית החשמלית הנמכרת ביותר בארץ. הצלחה נוספת רושמת לובינסקי עם דגם ה-MG EHS פלאג אין החדש שהפך להיות הדגם PHEV השני הנמכר ביותר בארץ עם 540 מסירות מתחילת השנה.
The post קבוצת לובינסקי מאיצה פעילות בעידן החשמלי appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
קיה פיקנטו החדשה תושק בקרוב מאוד בישראל
4 וחצי שנים לאחר שהושק בארץ הדור הנוכחי של קיה פיקנטו, מלכת המכירות של קטגוריית המיני, תחל בשבועות הקרובים טלקאר היבואנית בשיווק הדגם המחודש ל-2021 (הוא כבר מפורסם בחוברת של מועדון “חבר” שהופץ ללקוחות בימים האחרונים), לאחר שעבר מתיחת פנים, הכוללת שינוי משמעותי ביחידת הכח עם מעבר לגיר רובוטי בדומה למהלך שעברה יונדאי i10 החדשה לפני כשנה.
את עיקר השינויים מבחינת המראה בדגם החדש תמצאו בחזית הרכב שעברה עדכון עם יחידות תאורה, פגוש וגריל חדשים, כאשר בצידי הרכב נרשמים חישוקי גלגלים בעיצוב חדש ובחלקה האחורי עוצבו מחדש יחידות התאורה והפגוש זוכה לצמד יציאות מפלט בעיצוב ספורטיבי (בכאילו, לא אמיתיים). בתוך תא הנוסעים תמצאו מולטימדיה חדשה עם מסך מגע “8, התומכת באנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, שככל הנראה תוצע מעתה כבר מרמת הגימור הבסיסית “LX” המיועדת בעיקר ללקוחות ציי הרכב. בנוסף, נרשמים גם עדכונים קוסמטיים קלים בתא הנוסעים שעיקרם מתרכז בעיצוב מחודש ללוח השעונים. ייתכן והדגם החדש יגיע גם בגרסאות המאובזרות שלו עם משטח טעינה אלחוטי לנייד ואבזור נדיב מבעבר.
בטיחות משופרת
בסעיף הבטיחות צפויה הפיקנטו להציג קפיצת מדרגה עם וויתור על מערכת המובילאיי ואימוץ חבילת בטיחות מקורית רחבה יותר, עם בלימה אוטונומית גם במהירויות גבוהות יותר (לעומת בלימה אוטונומית עירונית עד 30 קמ”ש כיום), ותוספת של התרעת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי של ההגה ושמירה על מרכז נתיב הנסיעה, התרעת שטח מת במראות הצד, התרעת ערנות הנהג ועוד.
מעבר לתיבת הילוכים רובוטית
השינוי המשמעותי ואולי הדרמטי ברכב, נוגע ליחידת ההנעה שבהתאם לדרישות זיהום האוויר המחמירות, מוותרת על תיבת ההילוכים האוטומטית פלנטרית לטובת תיבת הילוכים רובוטית עם מצמד בודד, אותה פגשנו גם ביונדאי i10 החדשה. התיבה החדשה תשודך גם למנוע בנזין חדש בנפח 1.2 ליטר, 4 צילינדרים המפיק 84 כ”ס ומבטיח צריכת דלק משופרת שצפויה לנוע סביב ה-18.5 ק”מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.
עד כמה ישפיע המהלך על מכירות מלכת הקטגוריה?
עד כמה ישפיע המהלך של וויתור על תיבה אוטומטית מהסוג שהלקוחות בארץ מאוד אוהבים ומעבר לגיר רובוטי? אם נסתכל רגע על מכירות יונדאי i10 שעברה מהלך דומה וכבר משווקת שנה שלמה עם התיבה הנ”ל, את שנת 2019 בה נמכרה ה-i10 עם התיבה האוטומטית הרגילה, סיימה המכונית את השנה עם 8,333 מסירות לעומת 8,528 מסירות של הפיקנטו. בשנת 2020 בה הוחלפה ה-i10 בדור החדש שצויד בגיר הרובוטי (בסוף הרבעון הראשון של השנה), סיימה המכונית עם 3,749 מסירות בלבד (ואף נעקפה ע”י שברולט ספארק). יחד עם זאת, את הרבעון הראשון של 2021 סיימה ה-i10 עם צמיחה מרשימה במכירות, עם 1,846 מסירות, ויבואנית יונדאי אף טורחת להסביר במסיבות העיתונאים שאם הם היו מקבלים מלאי גדול יותר מהיצרן, אז המכירות היו גבוהות אף יותר. האם קטגוריית המיני תכתיר בהמשך את הספארק שממשיכה להגיע עם תיבה אוטומטית רציפה כמלכת המכירות החדשה של הקטגוריה? ימים יגידו, אבל בקיה ללא ספק יצטרכו להתאמץ יותר, לשפר את אבזור גרסאות הכניסה ולהיות יצירתיים יותר כדי לשמור על הבכורה בשוק.
מחירים ומפרט מקומי מלא של הפיקנטו החדשה יפורסמו בקרוב עם תחילת השיווק.
The post קיה פיקנטו החדשה תושק בקרוב מאוד בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
דור 4: נחשפה סקודה פאביה 2021 החדשה
22 שנה לאחר שנחשף הדור הראשון של סקודה פאביה, ו-6 שנים לאחר שנחשף הדור הנוכחי של מכונית הסופר-מיני הפופולרית של סקודה, ממנה נמכרו ברחבי העולם 4.5 מיליון עותקים עד כה, חשפה הלילה סקודה את הדור הרביעי של הדגם, שאמור להתחרות בקטגוריית הסופר-מיני בשלל דגמים מתחרים ומודרנים שהוצגו לאחרונה, כמו טויוטה יאריס, יונדאי i20 ופיג’ו 208.
גדולה ומרווחת מבעבר
הדור הרביעי של הפאביה פותח על שלדת קונצרן פולקסווגן MQB-A0 החדשה, ומציע עיצוב חדש, מודרני ואף אווירודינמי משמעותית מבעבר, המיישר קו עם שפת העיצוב הנוכחית של סקודה, ומציע מרכב גדול יותר עם אורך של 4.11 מטר, רוחב של 1.78 מטר, גובה של 1.46 מטר ובסיס גלגלים של 256 ס”מ (9.4+ ס”מ), המהווים צמיחה משמעותית במידות הרכב מול הדור היוצא והבטחה לתא נוסעים מרווח משמעותית. כחלק ממסורת דגמי סקודה להיות גם שימושיים במיוחד, נפח תא המטען צמח משמעותית ועומד על כ-380 ליטר מכובדים ביותר, זהה לנפח תא המטען של פולקסווגן גולף החדשה והנתון הטוב ביותר בקטגוריית הסופר-מיני.
תא נוסעים איכותי ומאובזר יותר
גם בתוך תא הנוסעים מיישרת הפאביה קו עם שפת העיצוב הנוכחית של היצרן, עם מראה נקי יותר, מיעוט יחסי של מתגים ומסך מולטימדיה מרכזי (“6.5-“9.2) סקודה פאביה 2021 החדשהששולט על מגוון מערכות הרכב. בדומה לשאר דגמי היצרן החדשים, גם כאן מצויד הרכב בגלגל ההגה בעיצוב החדש של היצרן ותוכלו לקבל כאופציה לוח שעונים דיגיטלי, משטח טעינה אלחוטי לנייד, תאורת אווירה פנימית, תאורת LED היקפית מלאה (פנסי חזית מסוג LED כבר בגרסת הבסיס), בקרת אקלים דיגיטלית כפולת אזורים עם פתחי מיזוג אחוריים(נדיר בקטגוריה), כניסה והנעה ללא מפתח ועוד. מפרט הבטיחות שודרג משמעותית ויכלול 9 כריות אוויר, ואת מרבית מערכות הבטיחות המתקדמות הפופולריות כיום בשוק, לרבות אופציה למערכת ה-Travel Assist הכוללת בקרת שיוט חכמה השולטת על ההגה, הבלמים ודוושת הגז מעמידה ועד מהירות 205 קמ”ש.
עד 150 כ”ס
הפאביה החדשה תוצע עם שלל מנועים לבחירה, כאשר הרלוונטיים יותר לארץ הם מנוע הטורבו 1.0 ליטר, 3 צילינדרים המפיק 95 כ”ס ו-17.8 קג”מ (10.6 שניות ל-100 קמ”ש) ויוצע בשילוב לתיבה ידנית 5 הילוכים, או בגרסה אוטומטית עם גיר DSG עם 7 הילוכים והספק משודרג של 110 כ”ס ו-20.4 קג”מ (9.5 שניות ל-100 קמ”ש וצריכת דלק של 18.2 ק”מ לליטר בממוצע) . לראשונה יוצע בדגם גם מנוע הטורבו 1.5 ליטר, 4 צילינדרים הפופולרי של היצרן, המפיק 150 כ”ס ומומנט מרבי של 25.5 קג”מ (7.9 שניות ל-100 קמ”ש וצריכת דלק של 17.8 ק”מ לליטר בממוצע) שיוצע בשילוב לתיבה אוטומטית, אך ספק אם נראה אותו גם בארץ.
עם פרסום הידיעה, לעת עתה אין תאריך יעד של הגעת הרכב לארץ, וסביר שיקרה לקראת סוף השנה או בתחילת 2022.
The post דור 4: נחשפה סקודה פאביה 2021 החדשה appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
סרס 3 EV החשמלי בישראל – מחיר 139,900 שקלסרס 3 EV החשמלי בישראל – מחיר 139,900 שקל
סרס 3 EV נחת בישראל כיריית הפתיחה של מותג SERES הסיני בישראל, בהמשך נפגוש גם את הקרוסאובר המרשים סרס SF5.
החלה מכירה מוקדמת למיצובישי אאוטלנדר 2021 החדשהחלה מכירה מוקדמת למיצובישי אאוטלנדר 2021 החדש
לאור הביקוש הגבוה לדגם, יבואנית מיצובישי החלה במכירה מוקדמת של האאוטלנדר החדש, את המחיר אנחנו עדיין לא יודעים.
חדש בישראל: 2021 ב.מ.וו 320e פלאג-אין – מחיר החל מ-289,900 שקלחדש בישראל: 2021 ב.מ.וו 320e פלאג-אין – מחיר החל מ-289,900 שקל
דגם הפלאג-אין הבסיסי 320e של סדרה 3 מצויד במערכת הנעה היברידית בהספק של 204 כ”ס וסוללה המאפשרת טווח נסיעה חשמלי של 60 ק”מ. דגם הבנזין 318i זוכה לרמת גימור חדשה M-Design.
חשמלית ספורטיבית: 2021 פולקסווגן ID4 GTX נחשפתחשמלית ספורטיבית: 2021 פולקסווגן ID4 GTX נחשפת
פולקסווגן ID4 GTX היא גרסה ספורטיבית לפולקסווגן ID4 עם אופציה להנמכת מרכב של 15 מ”מ ושני מנועים חשמליים בהספק של 300 כ”ס.
פורד משיקה את דגם הביצועים החשמלי מוסטנג Mach-E GTפורד משיקה את דגם הביצועים החשמלי מוסטנג Mach-E GT
מוסטנג מאך E GT היא גרסת הביצועים הבכירה של המוסטנג מאך E החשמלית, עם הנעה כפולה, הספק כולל של 480 כ”ס ונתון תאוצה 0-100 קמ”ש של 3.5 שניות.