קופרה בורן היא המכונית החשמלית הראשונה של קופרה המבוססת על פולקסווגן ID3, תשווק גם בגרסה ספורטיבית e-Boost עם 231 כ”ס ונתון 0-100 קמ”ש של 6.6 שניות.
הענק הספורטיבי: 2021 בנטלי בנטיאגה S נחשףהענק הספורטיבי: 2021 בנטלי בנטיאגה S נחשף
הבנטיאגה S הוא הגרסה הספורטיבית לבנטיאגה V8 עם 550 כ”ס, מראה ספורטיבי וכיול קשיח וספורטיבי יותר.
אודי מציגה: 2021 אודי e-tron ספורטבק S ליין מהדורה שחורהאודי מציגה: 2021 אודי e-tron ספורטבק S ליין מהדורה שחורה
אודי משיקה מהדורה שחורה לקרוסאובר החשמלי המצליח שלה, ממנוע נמכרו עד לאחרונה כבר מעל ל- 100,000 יחידות בעולם.
2021 ב.מ.וו M4 קבריולט החדשה נחשפת2021 ב.מ.וו M4 קבריולט החדשה נחשפת
M4 קומפטישן קבריולט החדשה מציעה גג רך וקל משקל, 510 כ”ס והנעה כפולה xDrive כסטנדרט.
2021 ג’נסיס G70 בישראל – מחיר החל מ-298,000 שקל2021 ג’נסיס G70 בישראל – מחיר החל מ-298,000 שקל
ג’נסיס G70 היא מתחרה ישירה של ב.מ.וו סדרה 3, מצוידת בשפע של אבזור נוחות ובטיחות, תג מחיר תחרותי ומנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 252 כ”ס ואופציה לחבילת ספורט עם דיפרנציאל מוגבל החלקה ומערכת בלימה של ברמבו.
קיה פיקנטו 2021 החדשה בישראל – החל מ-84,500 שקל
4 שנים לאחר שהושק הדור השלישי של קיה פיקנטו, מכונית המיני הנמכרת ביותר בישראל ב-9 שנים האחרונות, שתחגוג בקרוב את המכירה של הרכב ה-100 אלף מאז החל השיווק, מתחילה טלקאר היבואנית בשיווק הפיקנטו המחודשת לשנת 2021, לאחר שעברה מתיחת פנים מקיפה הכוללת בעיקר שדרוג האבזור הבטיחותי ומעבר לתיבת הילוכים אוטומטית-רובוטית חד מצמדית. המחירים מתייקרים ב-1,000 שקל בכל הגרסאות.
בכל הנוגע למראה החיצוני, זוכה הדגם המחודש לחזית מעודכנת עם יחידות תאורה, פגוש וגריל חדשים, כאשר בצידי הרכב נרשמים חישוקי גלגלים בעיצוב חדש ובחלקה האחורי עוצבו מחדש יחידות התאורה והפגוש זוכה לצמד יציאות מפלט (דמה) בעיצוב ספורטיבי בגרסאות הבכירות. כבר מרמת הגימור LX הבסיסית יקבלו הלקוחות חישוקי גלגלים קלים “15, כאשר גרסאות ה-GT וה-X LINE הבכירות יצוידו בחישוקי גלגלים “16 קלים.
בתוך תא הנוסעים יצוידו כל הדגמים במולטימדיה חדשה עם מסך מגע “8 בסגנון צף הכוללת קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי ומצלמת רוורס עם פסי הכוונה. בנוסף תמצאו בכל הגרסאות בלוח השעונים מסך “4.2 גדול מבעבר המציג נתונים של מחשב הדרך והנסיעה. החל מרמת הגימור השניה EX נוספה לכל הדגמים מערכת כניסה והנעה ללא מפתח, כאשר צמד הגרסאות הבכירות מצוידות גם בריפודי מושבים דמויי עור.
יחידת כח חסכונית יותר ומעבר לגיר רובוטי
הפיקנטו המחודשת מגיעה עם מנוע בנזין ‘Smartstream’ חדש, המבטיח יותר חיסכון בדלק והפחתת פליטת ה-CO2 בהשוואה לקודמו. זהו מנוע בנזין אטמוספרי DPFI (הזרקת דלק עם פתח כפול) בנפח 1.2 ליטר, המפיק 84 כ”ס ומומנט מרבי של 12 קג”מ, המשודך לראשונה בקיה לתיבת הילוכים רובוטית חד מצמדית עם 5 הילוכים (AMT) שמצד אחת קצת פחות חלקה בפעולתה מול תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית, אך מצד שני תורמת משמעותית לצריכת דלק ופליטת מזהמים נמוכים יותר. הביצועים: תאוצה ל-100 קמ”ש ב-15.7 שניות, מהירות מרבית של 172 קמ”ש וצריכת דלק של 17 ק”מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן, לצד דרגת זיהום אוויר 4 (5 ב-X-LINE).
בטיחותית יותר
הפיקנטו החדשה משתדרגת משמעותית גם בסעיף הבטיחות, עם אימוץ חבילת בטיחות מקורית מתקדמת ורחבה משמעותית מבעבר, לצד וויתור על מערכת המובילאיי. מפרט הבטיחות כולל מעתה התרעת שמירת מרחק כולל זיהוי הולכי רגל ובלימה אוטונומית, מערכת התרעת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי של ההגה ושמירה על מרכז נתיב הנסיעה, התרעת עייפות הנהג ו-7 כריות אוויר.
מחירון קיה פיקנטו 2021 החדשה
פיקנטו LX החדשה כ- 84,500 ₪
פיקנטו EX החדשה כ- 84,900 ₪
פיקנטו GT LINE החדשה כ- 86,900 ₪
פיקנטו X LINE החדשה כ- 86,900 ₪
______________________________________________________________________________________________________________
מעוניינים באחרוני הדגמים של הדור היוצא במחיר אטרקטיבי? תוכלו לרכוש אותם דרכינו במחיר של 69,600 שקל לפני רישוי ברכישה בתנאי 0 ק”מ. לפרטים התקשרו ל-052-4559999 או לחצו כאן
The post קיה פיקנטו 2021 החדשה בישראל – החל מ-84,500 שקל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
מפתה: ג’נסיס G70 בישראל – החל מ- 298,000 שקל
חודשיים לאחר שהחלה פעילות בישראל, מרחיבה ג’נסיס את היצע הדגמים בארץ ומתחילה בשיווק ג’נסיס G70, מכונית הכניסה למותג היוקרה של ג’נסיס, המצטרפת לקטגוריית מכוניות הספורט-סדאן היוקרתיות, ועתידה להתחרות בדגמים כמו ב.מ.וו סדרה 3, אאודי A4, לקסוס IS ואחרות.
ה-G70 מושקת בישראל במקביל להשקת הדגם בעולם, וזוכה לעיצוב ספורטיבי-אלגנטי בסגנון קופה 4 דלתות מרשים ומפתה, המיישר קו עם שפת העיצוב של היצרן. מידות הרכב מקובלות לסגמנט עם 4.68 מטר לאורך, 1.85 מטר רוחב וגובה של 1.4 מטר. בסיס הגלגלים נאה עם 283 ס”מ, אך נפח תא המטען קטן מהמקובל ועומד על 330 ליטר בלבד.
אבזור עשיר ו-2 רמות גימור לבחירה
בתוך תא הנוסעים תמצאו אווירת פרימיום ייחודית, עם הבטחה לאיכות חומרים והרכבה משובחים. הדגם ישווק ב-2 רמות גימור לבחירה, כאשר רמת הגימור “LUXURY” כוללת לוח שעונים דיגיטלי “12.3 עם תצוגת תלת מימד צבעונית, מולטימדיה עם מסך “10.25, משטח טעינה אלחוטי לנייד, חישוקי “18 קלים, תאורת LED היקפית חיצונית עם פנסי חזית מסוג MATRIX LED, חיפוי דלתות ולוח שעונים מ-Leatherette, גלגל הגה בחיפוי עור, מושב נהג ונוסע עם כוונון חשמלי, חימום ואוורור מושבים קדמיים, זיכרונות למושב נהג ומראות צד, חלון-גג פנורמי, בקרת אקלים 2 אזורים, תא-מטען עם פונקציית Smart trunk, מראות צד מתכהות עם קיפול חשמלי וחימום אוטומטי, מראה אחורית מתכהה, כניסה והתנעה ללא מפתח, חיישני חניה היקפיים, מנופי העברת הילוכים מההגה, בקרת סיוע בזינוק Launch Control, זכוכיות עם בידוד אקוסטי משופר, מערכת להגברת צליל המנוע Active Sound Design, גלגל הגה עם כוונון חשמלי, ריפוד מושבים מעור מלא ומערכת שמע של Lexicon עם 15 רמקולים.
רמת הגימור “Sport” כוללת בנוסף גם קו עיצוב חיצוני ספורטיבי, גלגל הגה ספורטיבי, דוושות ספורטיביות בגימור אלומיניום, בורר מצבי נהיגה בכביש (Comfort, Eco, Sport, Sport+, Smart), מתלים אדפטיביים ECS, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, מערכת בלימה מבית Brembo, מערכת פליטה משודרגת וחישוקי 19 אינטש קלים וייחודיים, אך מוותרת על כוונון הגה חשמלי ואיוורור למושבים הקדמיים.
6.1 שניות ל-100 קמ”ש
ה-G70 ישווק בארץ עם מנוע טורבו 2.0 ליטר המפיק 245 כ”ס ו-36 קג”מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים והנעה אחורית, ומבטיח חווית נהיגה ספורטיבית בין השאר הודות לשלדה ספורטיבית, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה (בגרסת הספורט), חלוקת משקל אופטימלית ותכנון מתלים ספורטיבי המבטיח מכונית מהודקת תחת עומס ועדיין נוחה בחיי היום יום. יחד עם בקרת שיגור (Launch Controlk) מציעה המכונית תאוצה ל-100 קמ”ש ב-6.1 שניות, מהירות מרבית של 240 קמ”ש והבטחה לצלילים ספורטיביים שבוקעים מהאגזוזים ואף עם אופציה להגברה בתא הנוסעים דרך הרמקולים של הרכב. צריכת הדלק של הרכב עומדת על 12.5 ק”מ לליטר בממוצע בגרסת הכניסה או 11.3 ק”מ לליטר בממוצע בגרסת הספורט לפי נתוני היצרן.
בטיחות
הדגם ישווק בארץ עם מפרט בטיחותי עשיר הכולל: 10 כריות אוויר, מכסה מנוע מתרומם באופן פירוטכני כדי לצמצם נזקי גוף בעת פגיעה בהולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית חכמה עם מנגנון זחילה בפקקים, מערכת אקטיבית למניעת תאונות צד כתוצאה מרכב בשטח מת, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב המשולבת עם מערכת LFA, השומרת את הרכב במרכז הנתיב הנסיעה, התרעת התנגשות בשילוב בלימה אוטונומית, זיהוי תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית, התרעה על שכחת ילדים במושב האחורי, מערכת יציאה בטוחה המתריעה בפני פתיחת דלתות המושב האחורי, התרעת ערנות הנהג, הצגת צילום תנועה בשטחים מתים על לוח המחוונים, מצלמות היקפיות ועוד.
מחירון
מחיר ג’נסיס G70 נקבע על 298,000 שקל לגרסת ה-“Luxury” ו- 339,000 שקל לגרסת ה-“Sport”. בדומה לשאר דגמי החברה המשווקים בישראל, גם ה-G70 תוצע עם כל הטיפולים התקופתיים במשך 3 שנות האחריות ללא עלות (עד 6 טיפולים) ומנהל שירות אישי שילווה אותו לאורך הרכישה ולאחר מכן.
לדברי דנה רביד מנחם מנכ”לית חטיבת GENESIS: “אחרי ההצלחה בחדירה של ה-G80 והGV80 – והפתיחות שראינו בלקוחות היוקרה בשוק הישראלי לקבל ולנסות מותג חדש, הG70- יאפשר גם ללקוחות הצעירים יותר לחוות את המותג. ראינו שהלקוחות שרכשו עד היום עשו שיעורי בית מעמיקים ומאמינים במותג ויודעים מה הם רוכשים ואני מאמינה שאלה גם יהיו הלקוחות הראשונים של הG70-. לקוחות שמחפשים את הרכב הספורטיבי יותר, עם כל מערכות הטכנולוגיה, הבטיחות והאיכות שמציעה ג’נסיס”.
The post מפתה: ג’נסיס G70 בישראל – החל מ- 298,000 שקל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
המחירון של העם: מחירון רכב יד 2 של משרד התחבורה יוצא לדרךהמחירון של העם: מחירון רכב יד 2 של משרד התחבורה יוצא לדרך
המחירון של משרד התחבורה עלה לרשת, בשלב זה הוא לא שימושי מספיק ומקשה על מציאת דגמים.
האם פיאט כרומה עומדת לחזור לשוק בדור חדש?
פיאט כרומה היתה מכונית הדגל של היצרן בשנים 1985-1996 והיתה חלק מהפרויקט המשותף “טיפו 4” בו פותחו על אותה פלטפורמה גם לנצ’יה תמא, אלפא 164 ואפילו סאאב 9000. יחד עם זאת, פיאט שהתמחתה לאורך השנים בעיקר בייצור מכוניות קטנות ויעילות, מעולם לא הצליחה עם הכרומה וגם דגם חדש שהוצג ב-2005 (ואף הגיע ב-2010 גם לארץ לזמן קצר) וכלל מראה סטיישן חריג, המשיך את מסורת חוסר ההצלחה של הדגם. יחד עם זאת, ולאור בעל הבית החדש – קבוצת סטלנטיס, מתרבים השמועות בענף הרכב (באיטליה לפחות) שהיצרן מתכנן להציג לנו דור חדש לכרומה, ובסוף השבוע האחרון אף חשפה סדנת עיצוב רכב איטלקית סרטון המדגים את פרשנותה לכרומה החדשה, והאמת שלמרות שמדובר ברעיון עיצובי ורכב קונספט בלבד, הפיאט הזאת נראית פשוט מצוין ובהחלט עושה חשק.
הסדנה שאחראית לקונספט המרהיב הזה היא סדנת עיצוב הרכב האיטלקית “תומאסו דה אמיקו” (Tommaso D’Amico) אשר עיצבה מכונית שנראית מודרנית ועדכנית מבחוץ, עם מרכב סדאן ספורטיבי למראה בסגנון קופה (נוטצ’בק), חישוקי גלגלים “19 בעיצוב ייחודי, תאורת LED היקפית וצמד יציאות אגזוז מאחור, מה שמעיד על רכב בנזין ולא חשמלי כצו השעה.
בתוך תא הנוסעים עושה סדנת העיצוב מחווה לדגמי העבר של פיאט, עם שילוב של נוסטלגיה מעוררת זכרונות ומראה מודרני, כך שמצד אחד תמצאו לוח שעונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה גדול המשתלבים יחדיו, אך מצד שני, שלל מתגים בעיצוב מסורתי ואפילו עומס מכוון של מתגים בסגנון של פעם ועיצוב של קווי הדשבורד בסגנון שנות ה-80. התוצאה בהחלט מעניינת, אם כי הנדסת האנוש צפויה להיות גרועה במיוחד אם הדגם הנ”ל אכן היה מגיע לפס הייצור.
בדמיון החברה הם מתארים את הכרומה עם מנוע טורבו 2.0 ליטר (של אלפא רומיאו מן הסתם) עם הספק של 250 כ”ס ותיבה אוטומטית.
האם פיאט כרומה אכן תשוב אלינו בעתיד? ימים יגידו, אבל נשמח אם בפיאט יאמצו את העיצוב של סדנת העיצוב הזו.
The post האם פיאט כרומה עומדת לחזור לשוק בדור חדש? appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
אפקט טסלה? אאודי אי טרון החשמלית בהנחה של 117,600 שקל !
שוק החשמליות ממשיך לספק לנו הצעות תחרותיות, ולאחר שטסלה חדרה לשוק במחירים שוברי שוק ואילצה חלק מיבואני הרכב החשמלי לשפר מחירים, מציעה כעת חברת אוטודיל את אאודי אי טרון, חלוצת רכבי הפנאי החשמליים בישראל, במחיר מאוד אטרקטיבי שיחל מ-419,000 שקל במקום 536,681 שקל המחירון.
יחד עם זאת, את האי טרון המוזלת (מיבוא רשמי של צ’מפיון מוטורס) תצטרכו לרכוש בתנאי רכישה של “0 ק”מ” אך מבעלות פרטית ולא מבעלות של חברה או ליסינג, ובנוסף למחיר התחרותי, מבטיחים בחברה גם עמדת טעינה ביתית במתנה (בשווי של כמה אלפי שקלים) ואף טרייד אין במחיר מחירון, הטבה ששווה כסף רב, אך מוגבלת בהתאם לתקנון החברה. עבור המחיר הנ”ל תקבלו את ה-e-tron בגרסת ה-55 קוואטרו המצוידת בהנעה כפולה ומנוע חשמלי המפיק 408 כ”ס (במצב “Boost”) המאיץ את הרכב ל-100 קמ”ש ב-5.7 שניות, מגיעה למהירות מרבית של 200 קמ”ש ומציע טווח נסיעה של 379 ק”מ בנסיעה משולבת, או 417 ק”מ בנסיעה עירונית. ברשימת האבזור תמצאו בין השאר גג זכוכית פנוראמי, דלת תא מטען חשמלית, לוח שעונים דיגיטלי, מולטימדיה עם מסך “10.1 + מסך “8.8 ששולט על מרבית מערכות הרכב, חבילת בטיחות מקורית רחבה, מושבים קדמיים חשמליים, ריפודי עור משולב ועוד.
עם המחיר הנ”ל, הופכת האי טרון מהדגם היקר ביותר בקטגוריה, לדגם הזול מבין רכבי הפנאי החשמליים היוקרתיים והחשמליים, כאשר מחיר מרצדס EQC מתחיל בחצי מיליון שקל וב.מ.וו IX3 החדשה שהציגה את תג המחיר הנמוך בקטגוריה, מוצעת מ-430,000 שקל. מדובר לדעתנו במחיר בהחלט אטרקטיבי ועדיין למרות שהלקוחות ירשמו כבעלים 01 במקום בעלים 00.
קישור רלוונטי: אפקט טסלה? לקסוס UX300e החשמלי מוזל עד 35,000 שקל !
The post אפקט טסלה? אאודי אי טרון החשמלית בהנחה של 117,600 שקל ! appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.