פיאט 500 החשמלית החדשה, חדשה לחלוטין הפעם, מציעה טווח נסיעה של עד 320 ק”מ, עיצוב רטרו מעודכן ומרהיב ותא נוסעים חדש, מרווח ואיכותי יותר עם טכנולוגיה עדכנית, גם בתחום הבטיחות. עם מחיר התחלתי של 99,900 ₪, פיאט 500E היא המכונית החשמלית הזולה ביותר בישראל כיום.
מיצובישי אאוטלנדר החדש 2021 בישראל – מחיר החל מ-178,900 שקלמיצובישי אאוטלנדר החדש 2021 בישראל – מחיר החל מ-178,900 שקל
האאוטלנדר החדש מודרני, איכותי ומרווח יותר לנוסעים, הוא מצויד במנוע 2.5 ליטר חדש 181 כ”ס, ממשיך להציע 7 מושבים ומשווק בחמש רמות גימור שונות. מחירי הדגם החל – 178,900 ₪ עד 234,900 ₪
ג’נסיס מציגה: G80 SPORT חדשה עם מערכת היגוי אחוריתג’נסיס מציגה: G80 SPORT חדשה עם מערכת היגוי אחורית
ג’נסיס G80 ספורט היא גרסה ספורטיבית יותר לג’נסיס G80 וגם המכונית הראשונה של ג’נסיס עם היגוי לכל ארבעת הגלגלים.
מסירות רכב חדש בישראל: יוני 2021מסירות רכב חדש בישראל: יוני 2021
שוק הרכב הישראלי רושם מסירות של 183,801 רכבים פרטיים חדשים במחצית הראשונה של 2021, גידול של 54% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
קיה חושפת פרטים חדשים על הספורטאז’ 2022 החדשקיה חושפת פרטים חדשים על הספורטאז’ 2022 החדש
קיה חושפת פרטים חדשים על הספוראטז’ 2022 החדש שכמו הטוסון ישווק בגרסה קצרה וארוכה, עם מבחר מנועי בנזין ודיזל כולל מנוע 1.6 ליטר טורבו 180 כ”ס וגם 1.6 טורבו היברידי או היברידי פלאג-אין.
החל מ-99,900 שקל ויש לכם פיאט 500e חשמלית !
11 שנה לאחר שהושק בארץ הדור השני של פיאט 500, אחת ממכוניות המיני הפופולריות ביותר בעולם, השיקה הבוקר בת”א סמלת היבואנית את הדור השלישי של ה-500, שמיוצר מעתה בעולם רק בגרסה 100% חשמלית ומגיע לארץ בשלל גרסאות מרכב. השוק הישראלי אגב, הוא הראשון בעולם מחוץ לאירופה שבו מושקת ה-500e החשמלית.
ישראל שוק ראשון בעולם לדגם החדש מחוץ לאירופה
למרות הדמיון הניכר ל-500 היוצאת, ה-500e החדשה הינה מכונית חדשה לחלוטין (96% מהחלקים שמרכיבים אותה), אשר פותחה על פלטפורמה חדשה של היצרן המיועדת למכוניות חשמליות. בפיאט בחרו לשמור ובצדק על קווי העיצוב המרכזיים של ה-500 היוצאת, וזאת בשל העיצוב המוצלח של הדגם שגם בשנתו האחרונה עדיין היה נראה מצוין ועדכני, ועל בסיס מה שעובד היטב לא מחליפים אלא רק מתקנים, הדגם החדש מציע עיצוב מעודכן ונאה יותר, ואף צומח קלות בממדים החיצוניים עם תוספת של 6 ס”מ לאורך, 5.5 ס”מ לרוחב, 20 מ”מ בבסיס הגלגלים ו-4 ס”מ לגובה, המבטיחים תא נוסעים מרווח יותר מהדגם היוצא. את סמלי פיאט אגב מחליף בדגם החדש הלוגו החדש של ה- “500”. הדגם ישווק בארץ בגרסאות קופה, קבריולט ולראשונה גם בגרסת 3+1 הכוללת מרכב 3 דלתות + דלת יחודית נוספת בצד ימין מאחור המאפשרת גישה קלה יותר למושב האחורי והופכת את ה-500 לשימושית יותר למשפחה קטנה.
ישראל אגב, נבחרה להיות המדינה הראשונה מחוץ לגבולות אירופה שמשיקה את ה-500e , בתאריך השקה סמלי והיסטורי, 04/07 – המועד בו הושק הדור הראשון של ה-500 בשנת 1957.
תא נוסעים
בתוך תא הנוסעים מוותרת פיאט על עיצוב הרטרו שאפיין את הדגם היוצא, עם עיצוב חדש ומודרני שהפך להיות הרבה יותר נאה ונעים לעין, עם איכות חומרים והרכבה שקפצו מדרגה ותא נוסעים מרווח מהדגם היוצא. הדגם ישווק בשלל גרסאות כאשר כבר מרמת הגימור הבסיסית “Action” תקבלו לוח שעונים דיגיטלי “7, מולטימדיה מקורית עם מסך מגע “7 ותמיכה באפל קאר-פליי ואנדרואיד אוטו אלחוטיים (!) , משטח טעינה אלחוטי לנייד, התנעה בפתור, בלם יד חשמלי ועוד, ולראשונה ב-500 גם עם חבילת בטיחות מקורית מתקדמת הכוללת בלימה אוטונומית בחירום עם זיהוי כלי רכב, דו גלגלי והולכי רגל, בקרת סטייה מנתיב, התרעת עייפות הנהג ועוד. החל מרמת הגימור הבאה “PASSION” תקבלו בנוסף: מולטימדיה עם מסך מגע “10.25, חישוקי סגסוגת קלה 15” אווירודינמיים, חיישני חניה אחוריים ועוד. רמות הגימור הבכירות יכללו גם ריפודי עור מלאכותי, חישוקי גלגלים “16/”17 בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת שטח מת במראות הצד, מצלמות 360 מעלות ועוד.
2 גרסאות טווח נסיעה לבחירה
גרסת ה-“Action” הבסיסית תוצע עם מנוע חשמלי צנוע יותר המפיק 95 כ”ס ויחד עם סוללת ליתיום-יון בקיבולת 23.7 קווט”ש מציע טווח נסיעה צנוע של 190 ק”מ בלבד, המתאים בעיקר ללקוחות עירוניים שאינם נוהגים הרבה. עם יחידת הכח הנ”ל מציעה המכונית תאוצה ל-100 קמ”ש ב-9.5 שניות ותמיכה בטעינה מהירה עד 50 קילוואט לשעה. שאר הדגמים יוצעו עם המנוע החשמלי החזק יותר, המפיק 118 כ”ס וכולל סוללת 42 קווט”ש המבטיחה תאוצה ל-100 קמ”ש ב-9 שניות, טווח נסיעה של 320 ק”מ ( או עד 460 ק”מ בנסיעה עירונית לפי נתוני היצרן), ותמיכה בטעינה מהירה עד 85 קילוואט לשעה, המאפשרת גם טעינה של 50 ק”מ ב-5 דקות בלבד.
100% תוצרת איטליה
בניגוד לדגם היוצא שיוצר במפעלי פיאט בפולין, ה-500 החשמלית מיוצרת במפעל החברה בטורינו (100% תוצרת איטליה) ומשם תיוצא לכל העולם. מחירי הדגמים בארץ נמוכים מהצפוי ויחלו מ-99,900 שקל לגרסת הכניסה הבסיסית “פיאט 500 Action”, דרך 119,900 שקל לגרסת הכניסה של דגם הטווח הארוך יותר – פיאט 500 Passion”, כ-129,900 שקל לגרסת ה-3+1 (פיאט 500 Icon), תוספת של 5,000 שקל לגרסת הקבריולט ועד 154,900 שקל לדגם ה-La Prima היוקרתי והמאובזר ביותר שיגיע בגרסת קבריולט בלבד. כל הדגמים יוצעו עם אחריות יצרן ל-3 שנים או 100,000 ק”מ ואחריות לסוללה ל-8 שנים או עד 150,000 ק”מ. עמדת טעינה תוצע החל מ-4,500 שקל כולל התקנה והיבואן מעריך שצפי המכירות של הדגם יעמוד על כמה מאות בשנה.
The post החל מ-99,900 שקל ויש לכם פיאט 500e חשמלית ! appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
טסלה ישראל מתחילה להפעיל צי ניידות שירות עד הבית
התלוננתם על שירות לקוי של טסלה? ייתכן ומעכשיו קצת פחות. טסלה ישראל ממשיכה להרחיב את מערכך השירות שלה בארץ ומתחילה בהפעלת צי ניידות שירות (Tesla Mobile Service) אשר יפעל ברחבי הארץ ויגיע עד לבית הלקוח לצורך פתרון בעיות קלות. את השירות אגב, תמשיכו להזמין דרך אפליקציה בטלפון והוא יהיה כפוף לזמינות ניידות השירות באזורכם.
אילו יתרונות מציע השירות הנייד?
לדברי טסלה, השירות הנייד מספק חוויה נוחה וללא טרחה מתי והיכן שהכי נוח לכם. אם ניידת השירות לא תצליח לפתור את צורך השירות שלכם באמצעות עדכון תוכנה באוויר, שירות נייד יכול לסייע באבחון הפתרון של בקשתך ולהאיץ את תהליך השירות הכולל שלך.
השירות הנייד יכלול סיוע בנושאים הבאים:
· כרטיסי מפתח
· מגבים
· פנסים אחוריים
· עדכוני תוכנה
· מצבר 12V
· מערכת ה- Infotainment
כיצד ניתן לתאם פגישה?
קבעו ביקור שירות באפליקציית טסלה שלכם והבקשה שלכם תיבחן מקצועית. אם ניתן לטפל בסוג הבקשה שדיווחתם ועל בסיס זמינות על ידי השירות הנייד, אפליקציית טסלה תנחה אתכם לבחור תאריך ושעה ואת הכתובת שבה תהיו זמינים לקבלת השירות.
The post טסלה ישראל מתחילה להפעיל צי ניידות שירות עד הבית appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
קודיאק על הכוונת: מיצובישי אאוטלנדר החדש בישראל
8 וחצי שנים לאחר שהושק כאן הדור השלישי של מיצובישי אאוטלנדר, רכב הפנאי שהפך במהרה לדגם ה-7 מושבים הפופולרי בישראל, השיקה הבוקר כלמוביל היבואנית את הדור הרביעי של האאוטלנדר בישראל, שמגיע אלינו הפעם בתקינה אמריקאית ומבטיח שדרוג משמעותי מול הדגם היוצא, עם תחושת פרימיום בגרסאות המהודרות שעשויה לאיים על סקודה קודיאק שנחשב עד כה לדגם האיכותי והיוקרתי בקטגוריה שמרכזת סביב ה-15,000 מכוניות בשנה.
יפני בניחוח אמריקאי
האאוטלנדר החדש ישווק בארץ בתקינה אמריקאית, אך מגיע אלינו ממפעל החברה ביפן. בכל הנוגע לעיצוב החיצוני, מדובר בלא פחות משינוי דרמטי מול הדגם היוצא, עם עיצוב הרבה יותר שרירי ואגרסיבי, שללא ספק יעניק לו הרבה יותר נוכחות על הכביש, עם מראה קשוח של SUV ופחות מיניוואן, וגם הרבה כרום כמיטב אהבת הלקוחות בארה”ב, וכנראה יהיו גם כאלה שפחות יתחברו למראה הנוצץ בחזית. גם בצידי הרכב מדובר בסוג של פיסול המרכב וחלקה האחורי כולל הופעה ספורטיבית יותר עם צמד יציאות מפלט בכאילו כמיטב האופנה הנוכחית. מעבר לכך, מדובר גם ברכב שצמח במידות לכל הכיוונים עם 4.71 מטר לאורך, 1.86 מטר לרוחב, 1.74 מטר גובה ובסיס גלגלים של 270 ס”מ. מרווח הגחון שלו אגב נדיב ועומד על 23.1 ס”מ, אשר בגרסאות ההנעה הכפולה עשוי להציע ביצועי שטח מעט טובים מהמקובל בסגמנט. נפח תא המטען עומד על 160 ליטר, הצומחים עד 793 ליטר עם קיפול שורת המושבים השלישית.
תא נוסעים בניחוח פרימיום
מהפכה של ממש תמצאו גם בתוך תא הנוסעים, עם עיצוב ותחושה בסגנון רכבי פרימיום, איכות חומרים והרכבה שקפצו מדרגה ותחושה הרבה יותר נעימה בתא הנוסעים, עם שפע של טכנולוגיה שנוספה לראשונה בדגם ותוצע בהתאם לרמות הגימור. היצע הדגמים יחל בארץ עם גרסת ה-EXECUTIVE הבסיסית, המחליפה את גרסת ה-INTENSE של הדור היוצא, בה תמצאו 7 מושבים, מולטימדיה מקורית עם מסך מגע “8, תמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי ו- 6 רמקולים, מצלמת רוורס, בקרת אקלים דיגיטלית כפולת אזורים עם פתחי מיזוג אחוריים, הנעה בכפתור, בלם יד חשמלי, בורר מצבי נהיגה 5 מצבים, חישוקי גלגלים קלים “18, קיפול מראות חשמלי, תאורה היקפית מלאה מסוג LED, חיישני רוורס, חלונות מושחרים מאחור ועוד. רמת הגימור השניה “INSTYLE” מוסיפה גם חישוקי גלגלים “20, גג זכוכית פנורמי נפתח חשמלית, מסילות גגון, כניסה והנעה ללא מפתח, חימום מושבים קדמיים וטעינה אלחוטית לטלפון. רמת הגימור “פרימיום” כוללת בנוסף ריפודי עור סינטטי מולטימדיה עם מסך מגע “9, לוח מחוונים דיגיטלי “12.3 וחיבור CARPLAY אלחוטי. רמת הגימור “LUXURY” כוללת בנוסף דלת תא מטען חשמלית, בקרת אקלים עם 3 אזורי אקלים, תצוגה עילית של נתוני הדרך על השמשה הקדמית, מערכת שמע יוקרתית עם 10 רמקולים של BOSE ועוד. מעל רמת גימור זו תמצאו הנעה כפולה, אופציה למרכב בצביעה דו-גוונית ועוד כמה שדרוגים קלים.
שדרוג מפרט הבטיחות
כל דגמי האאוטלנדר החדש מצוידים בחבילת בטיחות מקורית מרשימה הכוללת 11 כריות אוויר (כולל כרית אוויר בין צמד המושבים הקדמיים), מערכת התרעת שמירת מרחק כולל זיהוי הולכי רגל עם בלימה אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב (אבל ללא תיקון אקטיבי של ההגה !), התרעת שטח מת במראות הצד, התרעה על תנועה חוצה מאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת עירנות הנהג, החלפת אורות אוטומטית ועוד. החל מרמת הגימור “LUXURY” תקבלו גם מצלמות 360 מעלות.
מנוע 2.5 ליטר
מתחת למכסה המנוע משתדרג האאוטלנדר ביחידת כח חדשה בניחוח אמריקאי, הכוללת מנוע בנזין 4 צילינדרים חדש בנפח 2.5 ליטר, המפיק 181 כ”ס ומומנט מרבי של 25 קג”מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה עם 8 יחסי העברה ואופציה להנעה כפולה. ביחס לדגם היוצא, מדובר בשדרוג הביצועים (אחת מנקודות התורפה של הדגם היוצא), עם תוספת של 500 סמ”ק לנפח המנוע ו-31 כ”ס. יחד עם זאת, במפרט הדגם טרם מופיעים נתוני הביצועים של הדגם, כך שלא ברור אם אכן מדובר ברכב זריז יותר. צריכת הדלק שלו עומדת על 11.49 ק”מ לליטר בממוצע בגרסאות בההנעה הקדמית ועד 11.1 ק”מ לליטר בממוצע בגרסאות ה-4X4, נתונים שלא ממצבים אותו בפסגת הדגמים החסכוניים בקטגוריה.
מחירון
מחיר מיצובישי אאוטלנדר החדש 2021 יחל מ-178,900 שקל לגרסת הכניסה, 189,900 שקל לגרסת ה-INSTYLE, כ-199,900 שקל לגרסת הפרימיום, כ-214,900 שקל לגרסת ה- LUXURY והחל מ- 224,900 שקל לגרסאות ה-4X4 ועד 234,900 שקל לגרסה הבכירה. טרם החל השיווק, מצהירים במיצובישי על 2,500 הזמנות שנרשמו לדגם, כ-1,200 מהן ללקוחות פרטיים. צפי המכירות עומד על לפחות 4,000 מכוניות עד סוף השנה הנוכחית, ולדעת היבואן עשוי להיות גבוה משמעותית אם יצליח לקבל הקצאה גדולה יותר של מכוניות מהיצרן. במחצית השנה הבאה, צפויה להגיע לכאן גם גרסת ה-PHEV החדשה של הדגם.
The post קודיאק על הכוונת: מיצובישי אאוטלנדר החדש בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
הקרוסאובר הכי מהיר: 2022 פורשה קאיין טורבו GT נחשףהקרוסאובר הכי מהיר: 2022 פורשה קאיין טורבו GT נחשף
פורשה קאיין טורבו GT הוא הגרסה המהירה ביותר של הקאיין קופה, עם 640 כ”ס ושיא הקפה של הנורבורגרינג לרכב SUV.
למנהל הבטיחות בכבישים האמריקאי נמאס מטסלהלמנהל הבטיחות בכבישים האמריקאי נמאס מטסלה
מנהל הבטיחות בכבישים האמריקאי NHTSA הוציא הוראה המחייבת את כל יצרני הרכב עם מערכות בטיחות מתקדמות לדווח על כל תאונה חמורה, זו תגובה של הארגון לטענה של טסלה שהרכבים שלה הם ברמה אוטונומית 2 בלבד.