חברת לובינסקי השיקה הבוקר את סיטרואן C4 החדשה בישראל, שחוזרת לשוק לאחר 3 שנות היעדרות, אך הפעם לא כרכב משפחתי קלאסי, אלא כקרוסאובר אופנתי בעיצוב דמוי קופה שישווק בארץ בדגמי בנזין ודיזל לצד דגם 100% חשמלי. “מדובר בסיטרואן החשובה ביותר שהגיעה לארץ בשנים האחרונות”, וגם: ” בגרסה החשמלית מדובר במכונית הנוחה ביותר שנהגנו”, כך מתארים בלובינסקי את הדור החדש של ה-C4.
ה-C4 החדשה (דור 3) מאמצת את מראה הקרוסאובר הספורטיבי דמוי קופה 5 דלתות, ועתידה להתחרות בארץ בדגמים כמו קיה אקסיד, מאזדה CX-30, טויוטה CH-R ואחרים. ביחס ל-C4 מהדור היוצא שהיתה די משעממת בעיצובה, הדגם החדש מטפל בנקודת התורפה הזו עם מראה הרבה יותר נחשק ונוצץ שללא ספק יקסום לרבים. מעבר לכך, הדגם החדש מציע מידות משפחתיות ממוצעות עם 4.36 מטר לאורך, 1.8 מטר רוחב, 1.52 מטר גובה ובסיס גלגלים של 267 ס”מ. נפח תא המטען עומד על 380 ליטר מקובלים לקטגוריה.
היצע הדגמים בישראל
הדגם ישווק בארץ ב-3 גרסאות לבחירה:
סיטרואן C4 בנזין המצוידת במנוע הטורבו 1.2 ליטר 3 צילינדרים המוכר של היצרן, המפיק 130 כ”ס ומומנט של 23.4 קג”מ, משודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים ומציע תאוצה ל-100 קמ”ש ב-9.4 שניות, מהירות מרבית של 200 קמ”ש וצריכת דלק של 16.6 ק”מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.
סיטרואן C4 דיזל: המצוידת במנוע טורבו-דיזל 1.5 ליטר המפיק 130 כ”ס ומומנט של 30.6 קג”מ, משודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים ומציע תאוצה ל-100 קמ”ש ב-9.5 שניות, מהירות מרבית של 206 קמ”ש וצריכת דלק של 21.2 ק”מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.
סיטרואן E-C4 חשמלי המפיק 136 כ”ס ומומנט של 26.5 קג”מ ומציע תאוצה ל-100 קמ”ש ב-9.7 שניות ומהירות מרבית של 150 קמ”ש. יחד עם סוללת 50 קילוואט מציע הדגם טווח נסיעה של 350 ק”מ בין טעינות, ותמיכה בטעינה מהירה (עד 100 קילוואט) המאפשרת טעינה של עד 80% תוך 30 דקות בלבד, או טעינת 100 ק”מ ב-10 דקות בלבד. זמן הטעינה הביתית עומד על 5 שעות עם עמדה של 11 קילוואט.
כצפוי מדגמי סיטרואן, גם ה-C4 מבטיחה נוחות נסיעה מעל לממוצע, הודות בין השאר למתלים הידראולים ומושבי נוחות.
אבזור
ה-C4 החדשה תוצע ברמת גימור אחת וגבוהה הכוללת:תאורת LED היקפית, מולטימדיה עם מסך מגע בגודל “10 לתפעול מערכות הרכב, בקרת אקלים דיגיטלית, כניסה והנעה ללא מפתח, חישוקי גלגלים קלים “18, קיפול מראות חשמלי, מצלמת רוורס, בלם יד חשמלי, חיישני חניה היקפיים, לוח שעונים דיגיטלי, משטח טעינה אלחוטי לנייד, חימום הגה (בגרסה החשמלית) ועוד.
אבזור הבטיחות כולל התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית בחירום כולל זיהוי דו גלגלי והולכי רגל, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, התרעת שטח מת במראות הצד, בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית זחילה בפקקים, התרעת עייפות הנהג ועוד. למכונית ציון בטיחותי מקומי מרשים של 7, אך הדגם זכה לציון של 4 כוכבים בלבד במבחן הריסוק האירופאי.
מחירון
מחיר סיטרואן C4 החדשה יחל מ-138,990 שקל לגרסת הבנזין, כ-146,990 שקל לדגם הדיזל ועד ל-164,990 שקל לדגם החשמלי. כ-100 הלקוחות הראשונים של ה-C4, יקבלו במתנה גם טאבלט אותו יוכלו למקם במשטח הייחודי לטאבלטים שמציע הרכב. כאופציה יוצע גג זכוכית פנוראמי בעלות של 4,000 שקל לדגם החשמלי ו-6,000 שקל לדגמי הבנזין והדיזל. צפי המכירות של הדגם נמוך לשנה הנוכחית עקב בעיות מלאי והקצאה נמוכה של רכבים עד סוף השנה, אך בלובינסקי מבטיחים מסירה של כמויות גדולות של המכונית החל מינואר הקרוב.
במסגרת השקת הדגם, דגמי הבנזין והדיזל יוצעו עם הטבת 4,000 שקל הנחה או מימון ללא ריבית והצמדה, כאשר הגרסה החשמלית תוצע עם עמדת טעינה ביתית כולל התקנה בסיסית וכבל מוד 3 המיועד להתחבר לעמדת טעינה ציבורית AC במתנה.
The post סיטרואן C4 החדשה בישראל (כולל בגרסה חשמלית!) appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.