צרכנות: טויוטה אייגו ידנית מ-61,900 שקל. משתלמת?

המצוקה הלוגיסטית בענף הרכב החדש הכוללת בעיות מלאי חמורות אצל מרבית יבואני הרכב, עקב וירוס הקורונה והמשבר בתעשיית השבבים, מייצרת לנו לעתים כל מיני הזדמנויות בשוק הרכב החדש, כאשר ההצעה הנוכחית המעניינת מגיעה אלינו בכלל מחברות היבוא המקביל עם טויוטה אייגו חדשה שמוצעת לכם כיום במחיר המכתיר אותה כעת כמכונית הזולה ביותר בארץ. בדרך תצטרכו לחזור להשתמש בגיר ידני ולהתפשר מאוד בסעיף האבזור, ברמה שתחזיר אתכם לאזור שנות ה-80. האם זה עדיין משתלם?

אז כך תוכלו למצוא בימים אלו כמות גדולה יחסית של דגמי האייגו הידנית שפוזרה בשלל סוכנויות ומגרשי רכב ברחבי הארץ. הדגם מיובא ע”י חבת איילון מוטורס (היבואנית הוותיקה בשוק היבוא המקביל), וברמת גימור אחת ומוצע במחיר החל מ-61,900 שקל בהצעה הטובה שמצאנו ועד 69,900 שקל “מחיר המחירון” בסוכנויות של היבואנית. מכיוון שהדגם מגיע ביבוא מקביל, הרוכשים נרשמים כ-“יד ראשונה פרטית” ברישיון הרכב (בעלים 00). את הדגם הנ”ל אגב לא תוכלו למצוא אצל יוניון מוטורס היבואנית הרשמית, משום שהם מייבאים כעת רק את הגרסה האוטומטית וברמות גימור גבוהות יחסית במחיר החל מ-74,900 שקל.

אז מה כוללת המכונית הזולה בארץ?

האייגו הידנית מצוידת באותו מנוע מוכר של הגרסה האוטומטית-רובוטית, עם מנוע בנזין 1.0 ליטר, 3 צילינדרים, המפיק 72 כ”ס ומשודך לתיבת הילוכים ידנית עם 5 הילוכים. עם יחידת הכח הנ”ל מציע הרכב תאוצה ל-100 קמ”ש ב-13.8 שניות, מהירות מרבית של 160 קמ”ש וצריכת דלק של 20 ק”מ לליטר בממוצע. בתוך תא הנוסעים תמצאו 4 מקומות ישיבה בלבד, מערכת שמע מקורית (לא מולטימדיה) נשלטת מההגה, דיבורית BT וזהו פחות או יותר… אין חלונות חשמל, אין נעילה מרכזית ואפילו את מראות הצד תכוונו באופן ידני. אבזור הבטיחות כולל דווקא התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית עירונית והתרעת סטייה מנתיב מקורית.

משתלמת?

אם נסתכל רגע מה קורה בסביבה של המכוניות הזולות בארץ, אז נפגוש את יונדאי i10 הידנית שמוצעת ב-69,900 שקל – תוספת של 8,000 שקל בלבד ויש לכם רכב הרבה יותר מודרני ומרווח, עם 5 מושבים ואבזור עשיר כסטנדרט הכולל בין השאר גם מולטימדיה “8, מצלמת רוורס, אבזור חשמלי מלא וחבילת בטיחות נדיבה יותר. בתמורה ל-5,000 שקלים נוספים (74,900 שקל) תוכלו לקבל ישירות מיבואנית טויוטה הרשמית את האייגו הרובוטית-אוטומטית שמגיעה לארץ ברמת גימור גבוהה משמעותית. ב-74,990 שקל תקבלו את דאצ’יה סאנדרו הגדולה יותר, גם היא עם תיבה רובוטית-אוטומטית. (פסק השיווק של הגרסה הידנית שפעם היתה המכונית הזולה בארץ). בקיצור, נראה שטויוטה אייגו הידנית ב-61,900 שקל מתאימה בעיקר לחברות וציי רכב שמחפשים רכב חדש במחיר הזול ביותר, הנהנה מאמינות טובה, מנוע חסכוני בדלק ועלויות אחזקה נמוכות, אך מוכנים להתפשר בגיר ידני ובחבילת אבזור דלה במיוחד.

בעד: מחיר (ב-61,900 שקל), אמינות, צריכת דלק

נגד: אבזור של שנות ה-80

לסיכום: בעיקר לחברות וציי רכב

 

 

The post צרכנות: טויוטה אייגו ידנית מ-61,900 שקל. משתלמת? appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

דגמי טרקטורוני מבריק X3 2022 נחתו בארץ

קבוצת עופר אבניר, יבואנית מותג BRP CAN AM לישראל, משיקה בימים אלו את דגמי מאבריק X3 המחודשים ל-2022, המבטיחים רף חדש של הביצועים ברכבי השטח עם שורה של חידושים, לראשונה עם אופציה להספק של 200 כ”ס, וריאטור חדשני מסוג pDrive להעברה יעילה ,מדויקת ולהאצה מהירה יותר ולבלאי נמוך יותר, דרך שלדה משופרת, גלגלי “32 ומכלולים מחוזקים ליכולות ניהוג טובות יותר לשיפור הביצועים והשרידות בכל שטח.

דגמי ה MAVERICK X3 שודרגו בשיפורים הבאים –

הספק מנוע – דגמי ה TURBO RR עם הספק של 200 כ”ס וכיול למערכת ניהול המנוע ECU .

וריאטור חדש- דגמי ה TURBO RR 200 HP עם וריאטור חדש מסוג pDirve .
מערכת ה-P-Drive עושה שימוש ברולים להקטין חיכוך ותנועה מעלה ומטה.
ביצועים מיידיים -מערכת הפי-דרייב משפרת את יעילות השילוב ב 30% כלומר שילוב מהיר יותר. בהאצה ממצב נתון, זה דומה להורדת הילוך כדי להיות בסל”ד המתאים ביותר. יותר מדויק ויציב בסל”ד גבוהה.
אמינות ותחזוקה – בשימוש ברולים במקום המחליקים, הפי-דרייב מבטלת חופשים בין חלקים נעים וזה משמעותית מפחית את השחיקה בהשוואה למערכת הקונבנציונאלית.
פחות רעשים וויברציות – ה pDrive מפחיתה חופשים ורעשים ברכב.
תחזוקה נמוכה – באמצעות הפחתת החופשים בין החלקים הנעים והחיכוך טווח התחזוקה גדל לכל 100 שעות או 3000 ק”מ.

שלדה וכלוב מחוזקים – השלדה מיוצרת מפלדה בדרגה DP980. 13% יותר קשיחות כנגד עיוות. עיבוי וחיזוק צינורות השלדה ב 30% . הורדת גמישות לשיפור היציבות והביצועים.

מערכת בקרת רצועה – שיפור טכנולוגי לשמירת הרצועה עם תצוגה טמפרטורת הרצועה בלוח השעונים.

דיפרנציאל קדמי SMART-LOK – מספק מקסימום אחיזה בכל תוואי שטח.

MAXXIS CARNIVORE צמיגים בתכנון חדש – בגודל 32″ בדגמי ה XRS ו 30″ בדגמי ה DS . צמיג 8 פליי לעמידות ואורך חיים ,עיצוב ותכנון למקסימום אחיזה בסוגי קרקע מגוונים . צמיג קדמי ואחורי10 ” (25.4 ס”מ).

משולש תחתון מחוזק A ARM חדש- עיצוב חדש עם חומר מעובה. תוכנן לעמידות בתנאי רכיבה ותוואי שטח קשוחים ביותר. בדגמי ה XRS XRC.

נאבה אחורית בעיצוב חדש מגרעת כפולה – חיזוק חיבור מוטות הרדיום לנאבה לעמידות ולחדות בניהוג , ולאורך חיים.

מוט רדיוס תחתון מחוזק חדש – תיכנון חדש וחומר מעובה לחיזוק. בנוי לעמידות בתנאי שטח קשים ביותר ברכיבה חזקה. בדגמי ה DS / XRS
פלטת גרירה חדשה ומעובה עם 4 נקודות חיבור נוספות. בסה”כ 10 , עובי מוגדל מ 1.4 מ”מ ל 3.2 מ”מ ממוקם ישיר חיבורי מוטות רדיוס לשלדה מחוזקים יותר.

מחירון מבריק X3 2022

מחירון מאבריק X3 2022

The post דגמי טרקטורוני מבריק X3 2022 נחתו בארץ appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

חדש: טויוטה ראב 4 אדוונצ’ר

טויוטה מרחיבה את משפחת דגמי הראב 4 הפופולרי ומודיעה על הצטרפותה של גרסת “אדוונצ’ר” חדשה לדגם, הכוללת הופעה קרבית יותר בסגנון שטח, הנעה כפולה ורמת גימור גבוהה. במקביל, מתעדכנים דגמי הראב 4 במתיחת פנים קלילה לדגם שכבר חוגג 3 שנים לדור הנוכחי.

טויוטה ראב 4 אדוונצ'ר

הראב 4 אדווונצ’ר זוכה לחבילת עיצוב חיצוני בסגנון שטח, הכוללת גריל שחור בעיצוב שונה, פגושים קרביים יותר עם תוספת פלסטיק דמוי מגן שטח, פנסי ערפל בעיצוב שונה ויחידות תאורה ראשיות בטכנולוגיית LED. בצידי הרכב ת]גשו חישוקי גלגלים “19 בעיצוב חדש, מראות צד בצבע שחור מבריק ואופציה לגימור דו-גוני למרכב עם גג וקורות בצבע כסוף. מאחור סוגרים את הרשימה פגוש בעיצוב חדש עם דיפיוזר דמוי SUV וספוילר בצבע כסוף.

טויוטה ראב 4 אדוונצ'ר

הדגם יוצע עם יחידת הכח ההיברידית החזקה של הראב 4, מהדור הרביעי של היצרן, הכוללת מנוע בנזין 2.5 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 222 כ”ס ומשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה והנעה כפולה בלבד. כמו שאר דגמי 2022 של הראב 4 שמתעדכנים במתיחת פנים קלה, תמצאו יחידות תאורה ראשיות חדשות מסוג LED, פנסי ערפל LED, חישוקי גלגלים בעיצוב חדש, תאורת LED פנימית, מושב נוסע קדמי מתכוונן חשמלית (בחלק מהגרסאות) ומתגים מחודשים לתפעול חלונות החשמל.

שיווק טויוטה ראב 4 המחודש יחד עם דגם האדוונצ’ר החדש יחל באירופה ברבעון הראשון של 2022 ועתיד להגיע גם לארץ בהמשך.

 

The post חדש: טויוטה ראב 4 אדוונצ’ר appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

ארז טרופן מונה כסמנכ”ל שיווק למותגי יגואר ולנד רובר

ארז טרופן, (42), מונה בימים אלה כסמנכ”ל שיווק ומכירות בחברת המזרח, יבואנית רכבי היוקרה יגואר ולנד רובר, ומחליף בתפקידו את רמי וקסמן ששימש כסמנכ”ל שיווק ומכירות החברה במשך ה 14 שנים האחרונות.

טרופן, בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת ת”א ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן, מכיר היטב את עולם הרכב ומילא מגוון תפקידים בכירים בענף. את דרכו המקצועית החל בצ’מפיון מוטורס כמנהל מוצר של Audi וסיאט ובהמשך שימש כמנהל תפעול השיווק ומנהל אגף אסטרטגיה ופיתוח עסקי בחברה. בין השנים 2013-2019 כיהן כסמנכ”ל בקבוצת קרסו מוטורס וכמנהל חטיבת החלפים וחטיבת דאצ’יה. בשנתיים האחרונות שימש כסמנכ”ל תפעול בחברת ניופאן.

במסגרת המינוי החדש יהיה אמון על מערך המכירות, השיווק והטרייד-אין של מותגי רכבי היוקרה יגואר ולנד רובר.

גלית עיני וולף מנכ”לית החברה: “אנו שמחים על הצטרפותו של ארז טרופן לשורותינו. השנה אנו מציינים שנת שיא נוספת במכירות מותגי יגואר ולנד רובר בישראל. אנו שמחים וגאים בהישגים ופועלים להמשיך לקדם ולבסס את המותגים יגואר ולנד רובר בשוק רכבי היוקרה בישראל. אנו מאחלים לארז הצלחה רבה.”

לדברי ארז טרופן: “אני גאה להצטרף לחברת המזרח לשיווק מכוניות שמציגה בשנים האחרונות צמיחה מרשימה בהיקף המכירות של מכוניות יגואר ולנד רובר, וחוגגת שנת שיא במכירות. אמשיך לפתח את הצלחת המותגים המובילים שלנו, ולחזק את הקשר של החברה עם קהילת הלקוחות שלנו” .

ואנחנו כאן ב-WHEEL מוסרים לו בהצלחה!

The post ארז טרופן מונה כסמנכ”ל שיווק למותגי יגואר ולנד רובר appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

טויוטה bZ4X: הבטחה לקיבולת של 90% גם לאחר 10 שניםטויוטה bZ4X: הבטחה לקיבולת של 90% גם לאחר 10 שנים

טויוטה פורשת את הפיתוחים הטכנולוגיים שלה בתחום הסוללות לרכב חשמלי לעשור הקרוב, הדגש בטויוטה הוא על אמינות, בטיחות ואורך חיים יוצא דופן עם הבטחה לשמור על קיבולת סוללה של 90% גם לאחר 10 שנות שימוש.