קיה פורטה המחודשת מציגה עיצוב ספורטיבי יותר לצד מגוון שדרוגים נוספים. גם את הפורטה המחודשת אנחנו לא צפויים לפגוש בישראל.
פולקסווגן פולו החדשה 2022 בישראל – מחיר החל מ-115,900 שקלפולקסווגן פולו החדשה 2022 בישראל – מחיר החל מ-115,900 שקל
דגמי 2022 של פולקסווגן פולו זכו למתיחת פנים מקיפה הכוללת עיצוב חיצוני מעודכן, מולטימדיה חדשה ולוח מחוונים דיגיטלי, לשדרוג מערכות הבטיחות ועוד.
פורד חושפת את הטרונאו קונקט 2022 החדשפורד חושפת את הטרונאו קונקט 2022 החדש
הטורנאו קונקט החדש של פורד הוא פשוט פולקסווגן קאדי עם סמלים, וקצת שינויים נוספים, של פורד.
יונדאי משיקה את הסונטה N ליין מהדורה שחורה 2022יונדאי משיקה את הסונטה N ליין מהדורה שחורה 2022
המהדורה השחורה של הסונטה N ליין מציגה מראה אגרסיבי יותר לגרסת הביצועים של הסונטה, המצוידת במנוע 2.5 ליטר 290 כ”ס.
פאולינה קוטליאר דב מונתה למנהלת חטיבת מיצובישי
פאולינה דב בעלת ניסיון רב בתחומי ניהול המכירות והשירות שימשה עד לאחרונה ובמשך 7 השנים האחרונות במגוון תפקידים בכלמוביל, ביניהם כמנהלת שירות ארצית, מנהלת טרייד-אין יוקרה ובתפקידה האחרון כמנהלת מכירות היוקרה והטרייד-אין בחטיבת מרצדס.
דב (43) תתחיל לנהל את חטיבת מיצובישי בקבוצת כלמוביל תחת ניהולו של ארז סבג החל מנובמבר 2021. פאולינה שמה לה למטרה להמשיך להצעיד את המותג להיות בין מובילי ה- SUV בישראל עם סדרת האאוטלנדר והדגמים המתוכננים שבדרך הכוללים בין השאר את האאוטלנדר PHEV החדש ומתיחת הפנים של האקליפס קרוס.
The post פאולינה קוטליאר דב מונתה למנהלת חטיבת מיצובישי appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
מה תעשו במקרה של תאונה קלה – סדר פעולות גזור ושמור
תאונות קלות מתרחשות כמעט כל יום. מפגש בין פגוש לטמבון, בין טמבון לכנף, פנס צד שבור או מראה שמאבדת את החיבור לרכב. מבאס, אבל כל עוד אין נפגעים, אומרים תודה שזה מסתכם בכיפוף פח קל ושריטות בצבע. אז מה עכשיו? קודם כל נרגעים, נושמים עמוק, שומרים על קור רוח וחלילה לא להלהיט את הרוחות. בדקו את עצמכם, תראו שאתם מרגישים בטוב ובדקו כך לגבי כל המעורבים בתאונה. רק לאחר שאתם בטוחים כי אין נפגעים בנפש ואין צורך להתקשר למשטרה או לאמבולנס, אפשר להתחיל לנהל את הסיטואציה – שהיא ברובה בירוקרטית. והכי חשוב: לנהל את המצב בלי צעקות ובוודאי ללא אלימות. העיקר שאין נפגעים!
סדר פעולות לאחר תאונה
כל עוד אין נפגעים, אין צורך להזמין משטרה וכדאי לבצע את הפעולות הראשונות בזריזות ולהזיז את המכוניות לצידי הדרך, כדי לא להפריע לתנועה.
תיעוד. כדאי לצלם כמה תמונות זריזות מיד לאחר המפגש בין המכוניות. צילום של המפגש מכמה זווית. מיד לאחר מכן להזיז את הרכבים יחד כדי להמשיך לשלב הבא מבלי לעכב את היום של שאר הנהגים בסביבה.
החלפת פרטי התקשרות. קודם כל שני הנהגים (או יותר לעיתים) צריכים להחליף ביניהם פרטים ליצירת קשר: שם, מספר טלפון, ובימינו כדאי להחליף גם כתובת מייל. ודאו שהמספר נכון ושייך לאדם שעומד מוכלם והתקשרו זה אל זה בו במקום.
החלפת פרטים אישיים. תנו לשאר הנהגים ורשמו אצלכם מספר תעודות זהות, מספר רישיון נהיגה, מספר רישיון רכב ומספר הרישוי. רשמו לעצמכם גם את סוג הרכב, דגם וצבע. הסתכלו ברישיון הרכב ובתעודת הזהות של הנהג כדי לוודא שהנהג הוא בעל הרכב. אם הוא אינו בעל הרכב, עליכם לקבל גם את פרטי ההתקשרות של בעל הרכב ולנסות עד כמה שאפשר לשוחח איתו בו במקום.
החלפת פרטי ביטוח. עליכם לרשום את פרטי פוליסת הביטוח של הנהג או הנהגים המעורבים בתאונה: שם חברת ביטוח ומספר פוליסה. תעודת הביטוח אמורה להיות בתא הכפפות של כל אחד מכם. גם כאן שימו לב לשם בעל הפוליסה ותראו שהוא זהה לשם בעלי הרכב ולשם הנהג.
תיעוד התאונה. אחרי שצילמתם צילומים זריזים במרכז הצומת, אתם יכולים להתפנות לצלם ולתעד את הפגיעה מכל . הכיוונים וכן את המקום בו התרחשה התאונה. שימו לב לרמזורים, תמרורים, כתמי שמן על הכביש וכדומה. בנוסף, רשמו לעצמכם את הנתיב וכיוון הנסיעה בה התרחשה התאונה – כיוון הנסיעה שלכם ושל הרכב או הרכבים הנוספים. רשמו את כל הפרטים בנוגע לאזור וסביבת התאונה, שעת ההתרחשות וכל מה שאתם זוכרים באותו הרגע מהאירוע.
עדים. אם יש עדים במקום, אם ישנם נהגים או הולכי רגל שראו את האירוע, חשוב לקחת גם מהם פרטי התקשרות כדי שיוכלו לסייע בתביעה בעזרת עדותם האישית להתרחשות. הם לא חייבים לתת לכם את הפרטים, תבקשו יפה ובנימוס והסבירו שמדובר אך ורק בעדות ובמתן פרטים אודות התאונה.
אל תחתמו. גם אם אתם מרגישים שהתאונה התרחשה באשמתכם, אל תחתמו על הצהרה כזאת אל מול הנהג השני או שאר הנהגים. אל תדרשו הצהרה כזאת מהצד השני. אם התקשורת ביניכם טובה, כדאי להשוות בין התיאורים שלכם לגבי התאונה.
התקשורת עם חברת הביטוח. מיד לאחר שיש בידכם את כל הפרטים והצילומים (וכדאי לוודא פעמיים שדבר לא נשכח), זה הזמן להתקשר לחברת הביטוח. צרו קשר באחת הדרכים שחברת הביטוח שלכם מאפשרת לכם – דרך האתר, בטלפון או בוואטסאפ כמו שמאפשרת הפניקס, ודווחו על האירוע במלואו. נציג או נציגת השירות יסייעו לכם בפרטים ההכרחיים שעליכם למסור ובתהליך שעליכם לבצע החל מנקודה זו.
זכרו, שבתביעת ביטוח מקיף בעת תאונה – כלומר בעניין תשלומים עבור תיקון נזקים לרכב ולא נזקי גוף (שכאמור, לא קרו בתאונה המדוברת), כדאי להפעיל שיקול דעת לפני שמערבים את חברת הביטוח ומגישים תביעה. תביעת ביטוח פירושה התייקרות של הפרמיה העתידית שלכם, כך שאם מדובר בנזק קל שאתם יכולים לשלם מכיסכם (ואל תשכחו שגם כך, יש לכם את תשלום דמי ההשתתפות העצמית במידה ולא רכשתם תוספת לביטולה), כדאי לשקול לוותר על התביעה.
יחד עם זאת, שימו לב! בדצמבר 2021 ייכנס לתוקפו תיקון לפוליסה התקנית, שקובע כי תאונה שעלותה עד 5,000 ₪ (בניכוי דמי השתתפות עצמית) לא תירשם כתביעה בדו”ח התביעות!
בכל מקרה, אם הנזק משמעותי, כדאי לבדוק אודות רכב חלופי שימנע שיבוש של שגרת החיים שלכם ויאפשר לכם להמשיך ולהתנהל כרגיל, גם כשהאוטו שלכם במוסך.
תביעת ביטוח צד ג’
אם אתם מבקשים להגיש תביעה לחברת הביטוח של צד ג’, כאשם בתאונה ובנזק לרכב שלכם עליכם להגיש:
פרטים אישיים של הנהג הפוגע המבוטח באותה חברת ביטוח, דו”ח שמאי (עליכם לפנות לשמאי שיעריך את הנזק ויאמוד את עלות התיקון), אישור אי הגשת תביעה מחברת הביטוח שלכם (אין דבר כזה כפל תביעות. אם תבעתם את חברת הביטוח שלכם אין לכם הזכות לפנות לחברת הביטוח צד ג’. בכדי להוכיח כי לא הגשתם תביעה על אותה התאונה, חברת הביטוח שלכם תספק לכם את האישור לכך), את כל הצילומים והתיעוד שבידכם מהתאונה, קבלה על תשלום תיקון הנזק (אם החלטתם לא לחכות לתביעה ולתיקון במוסך הסדר של חברת הביטוח של צד ג’), אישור היעדר תביעות או דו”ח תביעות קודמות (תקבלו מחברת הביטוח שלכם). חברת הביטוח של צד ג’ מחויבת להגיב לתביעה שלכם תוך 30 יום ולאשר או לא לאשר את התביעה או את גובה הפיצוי. בכל מקרה, כדאי לתקשר עם חברת הביטוח שלכם ולקבל סיוע וייעוץ בתהליכים ובשלבים שעליכם לעבור או לבצע.
The post מה תעשו במקרה של תאונה קלה – סדר פעולות גזור ושמור appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
החל שיווק פולקסווגן פולו 2022 החדשה בישראל
קצת יותר מ-3 שנים לאחר שנחת בארץ הדור השישי של פולקסווגן פולו, מתחילה צ’מפיון מוטורס היבואנית בשיווק דגמי 2022 של מכונית הסופר-מיני הפופולרית של היצרן בעולם (יותר מ- 18 מליון כלי רכב שנמכרו ברחבי העולם עד כה), אשר זוכה למתיחת פנים מקיפה של אמצע החיים.
מבחוץ
הדגם המחודש זוכה לעיצוב חיצוני מעודכן הכולל חזית מחודשת ונאה יותר לרכב עם יחידות תאורה ראשיות בטכנולוגיית LED בטכנולוגיית IQ Light כסטנדרט, גריל ופגוש חדשים. בצידי הרכב תמצאו חישוקי גלגלים “15 בעיצוב חדש ובחלקה האחורי נרשמות יחידות תאורה חדשות מסוג LED עם מאותתים דינמיים, עיצוב מחודש לפגוש וכיתוב “POLO” במרכז דלת תא המטען. רמת הגימור הגבוהה יותר Style Plus מציעה גם גג שמש פנורמלי עם הפעלה חשמלית, חלונות אחוריים מושחמים וחישוקי סגסוגת 16″.
אבזור עשיר כבר מרמת הגימור הבסיסית
בתוך תא הנוסעים תמצאו מערכת מולטימדיה עם מסך מגע צבעוני 8″, לוח מחוונים דיגיטלי, קישוריות לטלפון נייד באמצעות Car Play ו-Android Auto וכן טעינה אלחוטית לטלפון. בנוסף, מאפשרת המערכת שליטה מההגה על מערכת השמע הכוללת 6 רמקולים, מערכת בקרת אקלים מפוצלת ל-2 איזורים, מצלמה אחורית, מערכת Park Assist לסיוע בחניה אוטומטית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מראות צד מתכווננות ומתקפלות חשמלית, מערכת Start & Stop וכן כניסה והנעה ללא מפתח (ברמת הגימור Style Plus). לצידם, מושבי Comfort Sport קדמיים עם תמיכה לגב התחתון, בלם יד, גלגל הגה וידית הילוכים עם ציפוי עור.
בטיחות משודרגת
המפרט הבטיחותי כולל לראשונה גם את מערכת ה- Travel Assist – בקרת שיוט אדפטיבית מורחבת עד למהירות של 210 קמ”ש, עם שמירה על מרכז נתיב הנסיעה והתאמת מהירות הנסיעה בהתאם. בנוסף תמצאו גם מערכת בלימה אוטומטית בעת חירום, מערכת לניטור מרחק לפנים, בקרת סטיה מנתיב אקטיבית, מערכת זיהוי רכב בשטח מת במעבר נתיב, מערכת פרואקטיבית להגנה על הנוסעים, 6 כריות אוויר ומערכת Hill Hold למניעת התדרדרות.
היצע המנועים
הדגם ישווק עם אותן יחידות כח מוכרות הכוללות בגרסת הבסיס את מנוע הטורבו 1.0 ליטר 3 צילינדרים המפיק 95 כ”ס ו-17.8 קג”מ, המציע תאוצה ל-100 קמ”ש ב-11.3 שניות, מהירות מרבית של 187 קמ”ש וצריכת דלק של 17.2 ק”מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. מעליו יוצע אותו המנוע אך עם הספק משודרג של 110 כ”ס ו-20.4 קג”מ, המציע תאוצה ל-100 קמ”ש ב-10.4 שניות, מהירות מרבית של 195 קמ”ש וצריכת דלק של 17.2 ק”מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. צמד המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים.
גם המחיר משתדרג…
מחיר פולקסווגן פולו 95 כ”ס ברמת הגימור Style יעמוד על 115,900 ₪ ומחיר הפולו 110 כ”ס ברמת גימור Style Plus יעמוד על 128,900 ש”ח. בדומה למגמת ההתייקרות בשוק הרכב, גם כאן מדובר בעליה של אלפי שקלים מול הדגם היוצא, ולחשוב על זה שעד לפני קצת יותר משנה קנינו גולף בסיסית במחיר שלא גבוה משמעותית מהפולו המאובזרת של היום…
הדגם צפוי להגיע בקרוב לאולמות התצוגה ועדיין לא זמין בארץ.
The post החל שיווק פולקסווגן פולו 2022 החדשה בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
יונדאי מקימה שני מפעלים חדשים לייצור תאי דלקיונדאי מקימה שני מפעלים חדשים לייצור תאי דלק
יונדאי ממשיכה לממש את חזון המימן שלה לעשורים הקרובים ומשקיעה בהקמה של שני מפעלים חדשים לייצור מערכות תא דלק שיפתחו במהלך שנת 2023.
סובארו אאוטבק החדש 2022 בישראל – מחיר החל מ-229,900 שקלסובארו אאוטבק החדש 2022 בישראל – מחיר החל מ-229,900 שקל
האאוטבק החדש של סובארו ממשיך עם המתכון המוכר של רכב סטיישן שימושי, מרווח ונוח עם הנעה כפולה לנהיגת שטח קלה, כעת גם לצד תא נוסעים איכותי וטכנולוגי יותר ומערכת הבטיחות המתקדמת והמצוינת של סובארו EyeSight.
סובארו אאוטבק 2022 החדשה בישראל
26 שנה לאחר שהוצג הדור הראשון של סובארו אאוטבק, רכב המנהלים היוקרתי של החברה המציע יכולות גבוהות גם בשטח, ושנתיים לאחר שהוצג הדור השישי עבור השוק האמריקאי בתחילת הדרך, מגיעה סוף סוף סובארו אאוטבק החדשה גם לישראל, עם דגמי 2022 הכוללים עיצוב מעודכן, שדרוג משמעותי של מפרט הבטיחות ומערכת הנעה כפולה מתקדמת.
האאוטבק החדש ל-2022 שומר על מרכב הסטיישן השימושי המסורתי של הדגם, ומציג עיצוב המהווה אבולוציה של הדור היוצא, מראה קשוח ומידות כמעט זהות לדגם היוצא עם 4.87 מטר לאורך, 1.87 לרוחב, 1.67 מטר גובה ובסיס גלגלים של 274 ס”מ, המבטיחים תא נוסעים מרווח מאוד לחמישה נוסעים. נפח תא המטען עומד על 561 ליטר הצומחים עד 1,306 ליטר עם קיפול המושבים האחוריים. כמו שאר דגמי סובארו, גם הדגם החדש עושה שימוש בפלטפורמת ה-SGP המשרתת את כל דגמי היצרן כיום.
הדגם ישווק בגרסת מנוע אחת הכוללת מנוע בנזין 2.5 ליטר 4 צילינדרים המפיק 170 כ”ס ומומנט מירבי של 25.7 קג”מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה עם חלוקה ל-8 הילוכים והנעה כפולה קבועה סימטרית עם חלוקת מומנט אקטיבית. התאוצה ל-100 קמ”ש עומדת על כ-10.2 שניות והמהירות המרבית עומדת על 193 קמ”ש. כיאה לרכב המבטיח יכולות שטח אמיתיות, מרווח הגחון עומד על 21.3 ס”מ, זווית גישה של 19.7 מעלות, זווית נטישה של 21 מעלות וזווית בטן של 22.6 מעלות. אל אלו מצטרפת מערכת ה-X-MODE לשטח המפורסמת של היצרן.
האאוטבק החדש ישווק ב-2 רמות גימור לבחירה, כאשר כרסת הכניסה “לימיטד” כוללת: תאורת LED מלאה מבחוץ, שמשות אחוריות מושחרות, חישוקי גלגלים “18 קלים, מסילות גג, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג אחוריים, כניסה והנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, מולטימדיה מקורית עם מסך מגע “11.6, תמיכה בקישוריות אפל קאר-פליי ועוד. רמת הגימור הגבוהה יותר “LUXURY” כוללת בנוסף גג שמש חשמלי, דלת תא מטען חשמלית, ריפודי עור, מערכת שמע יוקרתית של Harman Kardon עם 11 רמקולים ועוד.
צמד הדגמים ישווק עם חבילת הבטיחות המתקדמת Eyesight של היצרן הכוללת: התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב עם שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית זחילה בפקקים, התרעת שטח מת במראות הצד, התרעה על תנועה חוצה מאחור, 7 כריות אוויר, בקרת ערנות הנהג, מצלמת רוורס, חיישני רוורס עם בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור ועוד. מעבר לכך הדגם קיבל את הדירוג הגבוה ביותר אי פעם בתחום מערכות הבטיחות האקטיביות עם ציון של 95% ודורג עם 5 כוכבים ב-EuroNCAP.
מחיר סובארו אאוטבק החדשה נקבע על 229,900 שקל לדגם הכניסה ו-254,900 שקל לגרסה הבכירה.
The post סובארו אאוטבק 2022 החדשה בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.