סקר אמינות בארה”ב: לקסוס מובילה ביוקרה וקיה בעממיות

מכון המחקר האמריקאי JD POWER הסוקר מדי שנה את איכות ואמינות דגמי הרכב שנמכרים בארה”ב ורשימת הכניסות שלהם למוסך, מפרסם את תוצאות המחקר החדשות שלו לשנת 2023 אשר נערכו בקרב עשרות אלפי בעלים של מכוניות חדשות שנרכשו בשנת 2020 והחזיקו את רכבם למשך 3 שנים. באופן כללי מציגים מרבית היצרנים התקדמות נוספת באמינות דגמיהם, כאשר עודף הטכנולוגיה והאלקטרוניקה פוגעים בדרך כלל בחגיגה, עם שלל תקלות במערכות המולטימדיה וחיישנים שונים של מערכות מתקדמות. 

לפי נתוני הסקר, אמינות המותגים העממיים ממשיכה להשתפר ולפתוח פער גדול מתמיד מול מותגי היוקרה. ממוצע התקלות במותגים העממיים (Mass Market) עמד בשנה החולפת על 182 תקלות לכל 100 מכוניות לעומת 190 תקלות בשנה שקדמה לה. ממוצע התקלות בקרב מותגי היוקרה גבוה משמעותית ועומד על 205 תקלות לכל 100 מכוניות ולמעשה הפער כיום בין אמינות דגמי היוקרה לדגמים העממיים הוא הגבוה ביותר מאז שהחל מכון המחקר לבדוק לפני 34 שנה !

הסיבה אגב לאמינות הירודה יחסית של דגמי היוקרה מול הדגמים העממיים נעוצה כמובן באימוצן של טכנולוגיות חדשות ומערכות חדישות לרוב קודם כל בדגמי היוקרה ורק לאחר שנים בדגמים עממיים, לאחר שכבר נפתרו כל מיני “מחלות ילדות”. אגב, מרבית הסיבות לכניסות למוסכים של רכבים עד גיל 3 שנים בארה”ב נבעו מתקלות במצבר ובמולטימדיה (זיהוי קולי, בעיות בקישוריות לסמארטפונים ועדכוני מפות למערכת הניווט). אגב, צמד המכוניות שזכו להכי פחות תקלות מבין כל הדגמים, הם טויוטה C-HR ולקסוס RX עם ממוצע תקלות זהה של 111 תקלות לכל 100 מכוניות.

לקסוס: חזרה להוביל את שוק היוקרה בסקר האמינות

בשוק היוקרה חזרה להוביל השנה לקסוס עם 133 תקלות לכל 100 מכוניות, ואחריה מדורגת ג’נסיס עם 144 תקלות. במקום השלישי מפתיעה קדילאק עם 173 תקלות ואחריה BMW עם 184 תקלות.

בין המותגים העממיים מובילה קיה 3 שנים ברציפות עם 152 תקלות לכל 100 מכוניות, כאשר במקום השני מדורגת ביואיק (באמריקה זה מותג עממי…) עם 159 תקלות, שברולט עם 162 תקלות ומיצובישי עם 167 תקלות. באופן די מוזר, טויוטה מדורגת אחריהם עם 168 תקלות לכל 100 מכוניות. לפי קונצרנים אגב, מובילה טויוטה לקסוס עם 6 דגמים שזכו בפרס “האמינים ביותר בקטגוריה שלהם”, כאשר BMW וג’נרל מוטורס אוחזים בארבעה פרסים כל אחד, כאשר בקונצרן יונדאי הכולל גם את קיה וג’נסיס נרשמו שלושה פרסים, כולם בדגמי קיה (ספורטאז’, אופטימה ופורטה).

 

 

 

The post סקר אמינות בארה”ב: לקסוס מובילה ביוקרה וקיה בעממיות appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

ניסאן קשקאי e-Power בישראל: חוויית נהיגה חשמלית ללא צורך בעמדת טעינה

חברת פריסבי מרחיבה את משפחת ניסאן קשקאי בישראל ומתחילה בשיווק גרסת ה-e-Power הגרסה הכי חשמלית של הדגם, המבטיחה את חוויית הנהיגה הכי קרובה לרכב חשמלי, רק ללא חרדת טווח נסיעה או הצורך בשימוש בעמדת טעינה, מה שמעניק גם פתרון לאלו המחפשים את חוויית הנהיגה החשמלית המפנקת, אך אין ברשותם חניה פרטית או אופציה להתקנת עמדת טעינה.

הקשקאי המחושמל מציע עיצוב כמעט זהה לחלוטין לגרסאות הטורבו המוכרות, כאשר את השינוי העיקרי תפגשו בחזית הכוללת גריל מעט שונה בסגנון דגמי החשמל של היצרן, חישוקי גלגלים בעיצוב חדש ונגיעות קוסמטיות שונות מחוץ לרכב ובתוכו. טכנולוגיית ה-‘e-Power’ הוצגה לראשונה בניסאן כבר ב-2016 ביפן בדגם ה-NOTE, ולפני כשבוע הוצגה לראשונה בישראל גם בניסאן אקסטרייל החדש.


עיקר הטכנולוגיה הוא שימוש במנוע חשמלי שמניע באופן קבוע את הגלגלים הקדמיים ומספק חווית נהיגה חשמלית בכל מהירות, אך במקום שימוש בסוללה גדולה ויקרה, מצוידת המכונית דווקא בסוללה קטנה בקיבולת של 2.1 קוט”ש בלבד. את החשמל היא מקבלת ממנוע טורבו 1.5 ליטר, 3 צילינדרים המשמש כגנרטור לייצור חשמל בלבד ותורם לרעש קל בלבד בזמן פעולתו, מה שמבטיח חווית נהיגה הכי קרובה לרכב חשמלי כולל ויברציות הנמוכות משמעותית מהמקובל ברכבי בנזין. גם תיבת הילוכים נעדרת מהמפרט במקרה הזה. ההספק הכולל של יחידת הכח עומד על 190 כ”ס ו-33.6 קג”מ, והביצועים זריזים עם תאוצה מעמידה ל-100 קמ”ש ב-7.9 שניות ומהירות מרבית של 170 קמ”ש.

מעבר ליתרון בחוויית הנהיגה המזכירה רכב חשמלי, מדובר ברכב חסכוני יותר בדלק עם צריכת דלק משולבת של 18.5 ק”מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. לרכב נקבעה בארץ דרגת זיהום 4 ומרווח הטיפולים שלו שגרתי לרכבי בנזין ועומד על אחת לשנה או 15,000 ק”מ.

4 רמות גימור לבחירה

הקשקאי e-Power יוצע בארץ בארבע רמות גימור לבחירה, כאשר כבר מגרסת הכניסה ‘Acenta Top’ מציע גג זכוכית פנורמי, מולטימדיה עם מסך מגע “8 וקישוריות חוטית לסמארטפונים, מפתח חכם, בלם יד חשמלי, חישוקי “18, חיישני רוורס, מצלמה אחורית, קיפול מראות חשמלי, שמשות אחוריות מושחרות וחבילת בטיחות מקורית מתקדמת הכוללת גם בקרת שיוט אדפטיבית, התראת שטח מת אקטיבית במראות הצד ועוד. רמת הגימור השניה ‘Acenta Tech’ כוללת גם לוח מחוונים דיגיטלי “12.3 ומולטימדיה “12.3, חיישני חניה גם קדמיים, מצלמות 360 מעלות ופתחי מיזוג אחוריים. רמת הגימור ‘Tekna’ כוללת גם משטח טעינה אלחוטי לנייד, תצוגה עילית, מושבי בד משולבים עור סינטטי, מושב נהג חשמלי וחישוקי “19, כאשר רמת הגימור הבכירה כוללת גם צביעה דו-גוונית למרכב.

מחירון

מחיר ניסאן קשקאי e-Power ממשיך את מגמת ההתייקרות החדה של דגמי ניסאן בישראל ויחל מ-208,000 ש״ח לגרסת הכניסה, 220,000 שקל לרמת הגימור השניה, כ-233,000 שקל לגרסת ה- ‘Tekna’ ועד ל-236,000 שקל לגרסה הבכירה. 

The post ניסאן קשקאי e-Power בישראל: חוויית נהיגה חשמלית ללא צורך בעמדת טעינה appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

הגברת התחרות? משרד התחבורה אישר ליבואנים זעירים לייבא גם רכב משומש

בתמונה הראשית: יבוא אישי של מכוניות משומשות בנמל אשדוד. ללקוח פרטי מותר לייבא רכב עד גיל שנתיים. 

ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה אמש את בקשת שרת התחבורה מירי רגב להרחיב את אפשרויות יבוא הרכב לישראל, ותאפשר מעתה ליבואנים זעירים (עד 20 כלי רכב בשנה) לייבא רכב משומש עד שנה ממועד ייצורו. המהלך החדש עשוי לדברי השרה להגביר את התחרות בשוק הרכב עם היבואנים הגדולים ולהוביל בסופו של דבר להפחתת מחירים, ובמסגרת המהלך יתאפשר גם יבוא של דגמים שאינם מגיעים ע”י היבואנים הרשמיים.

מדובר בהארכת הוראת השעה, המאפשרת ליבואן זעיר לייבא לישראל רכב חדש או רכב שנרשם בחו”ל וטרם עברו 12 חודשים ממועד ייצורו. לדברי השרה רגב, “מדובר בהקלה משמעותית עבור היבואנים הזעירים, המגבירה את כושר התחרות שלהם מול יבואני הרכב הישירים ונועדה להרחיב את אפשרות הבחירה לרוכשי הרכב בישראל”. במקביל, ימשיך היבוא האישי כרגיל ויאפשר ללקוחות פרטיים לייבא רכב משומש שלא חלפו שנתיים ממועד הייצור שלו.

יבוא אישי של רכב משומש לישראל. בקרוב גם ע”י יבואנים זעירים.

יבואן זעיר רשאי לייבא לישראל את הרכב מכל גורם בחו”ל ולא רק מיצרן הרכב, וכך יכול להציע גם תוצרים ודגמים שאינם מיובאים על ידי היבואנים הישירים, ולהגדיל את המגוון וההיצע בשוק הרכב.

אגף הרכב במשרד התחבורה הדגיש כי על כלי הרכב המיובאים לעמוד בכל דרישות התקינה הקיימות, וכי ההקלה היחידה היא הרחבת האפשרות לייבא רכב עד גיל שנה, שכבר נסע בחו”ל. עלות הרכישה של כלי רכב אלה תהיה בדרך כלל נמוכה יותר, וההוזלה אמורה להתגלגל ללקוח הסופי.

יבוא רכב משומש לישראל ע”י הרשות הפלסטינית. שם מדובר גם במכוניות וותיקות בהרבה

בהתאם לחוק, היבואן חייב למסור ללקוח בכתב מידע על הרכב לפני רכישת הרכב, ובכללם מידע על מצבו המכני של הרכב, לרבות נזק בטיחותי שנגרם לו, מספר הקילומטרים שנסע הרכב, שנת ייצור הרכב ומועד רישומו בחו”ל, ותקלות בטיחות סדרתיות אם קיימות.

נותר לקוות שהיבואנים הזעירים לא יתמקדו דווקא בדגמים שאינם משווקים באופן סדיר בישראל, מה שיאפשר להם קביעת מחירון שלרוב מנותק מהמציאות (משום שלצרכן אין ממש אפשרות להשוות מחירים), בדומה למה שקורה כעת בשוק היבוא המקביל שמציע כאן שלל דגמים חדשים במחירים מופרכים הכוללים רווחים עצומים ליבואנים ולא באמת מסייעים כאן לתחרות בחלק גדול מהמקרים.

The post הגברת התחרות? משרד התחבורה אישר ליבואנים זעירים לייבא גם רכב משומש appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

הישר אל הקטגוריה הכי חמה בישראל: רנו אוסטרל החדש בישראל

חברת פריסבי, יבואנית רנו, מודיעה על התחלת שיווקו של רנו אוסטרל החדש בישראל, המצטרף לקטגוריית רכבי הפנאי המשפחתיים (C-SUV) הנחשבת כיום לקטגוריה המבוקשת ביותר בארץ. הדגם מחליף כאן את הקדג’אר ששווק כאן מאז 2015 ויתחרה בלהיטים מקומיים כמו קיה ספורטאז’ ויונדאי טוסון.

רנו אוסטרל פותח על הדור השלישי של פלטפורמת ה-CMF-CD (המשרתת גם את הקשקאי החדש), המבטיחה שדרוג הנחות והבטיחות ותמיכה אופטימלית בהנעות היברידיות, ומציע עיצוב חיצוני מודרני ונאה המהווה התקדמות גדולה מול הדגם היוצא. הממדים מקובלים לקטגוריה עם אורך של 4.5 מטרים, רוחב של 1.83 מטר וגובה של 1.62 מטר, כאשר נפח תא המטען עומד על 500 ליטר בדגמי הטורבו 1.33 ליטר ו-430 ליטר בגרסה ההיברידית.

תא הנוסעים שלו מאופיין בקווי עיצוב נקיים ומודרניים, עם מיעוט של מתגים ושימוש נרחב בטכנולוגיה, הכולל גם לוח שעונים דיגיטלי “12.3 ומסך מולטימדיה מרכזי ואנכי “12 הכולל קישוריות חוטית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. אל אלו מצטרפים שלל נגיעות עיצוב שמעניקות לתא הנוסעים מראה בסגנון של תא טייס, והבטחה לאיכות חומרים והרכבה גבוהים משמעותית מבעבר.

היצע המנועים בישראל

האוסטרל יוצע ב-3 גרסאות מנוע לבחירה: מנוע טורבו 1.33 ליטר המפיק 140 כ”ס ו-26.5 קג”מ, ובגרסה מחוזקת יותר המפיקה 158 כ”ס ו-27.5 קג”מ, המשודכים שניהם לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. התאוצה ל-100 קמ”ש אורכת 10 שניות ו-9.7 שניות בהתאמה והמהירות המרבית עומדת על 174 קמ”ש. מנועים אלו מקבלים גם תגבורת היברידית קלה (מיילד הייבריד) וצריכת הדלק המשולבת שלהם עומדת על 16 ק”מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.

הגרסה הבכירה במשפחת הדגמים בארץ תהיה האוסטרל E-TECH ההיברידית, המצוידת במנוע טורבו 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטר ומנוע חשמלי, המפיקים הספק משולב של 200 כ”ס ומשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים. התאוצה ל-100 קמ”ש כאן עומדת על 8.4 שניות, המהירות המרבית על 175 קמ”ש וצריכת הדלק מרשימה לפי נתוני היצרן ועומדת על 21.7 ק”מ לליטר בממוצע.

רמות גימור

האוסטרל יוצע ב-3 רמות גימור לבחירה בגרסת הטורבו בנזין, כאשר שתי רמות הגימור הראשונות צנועות יחסית באבזור וכוללות בגרסת הכניסה “EQUILIBRE”: לוח מחוונים דיגיטלי, המולטימדיה “12, תאורה ראשית מסוג LED, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, בלם יד חשמלי, מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת + פתחי אוורור מאחור, חישוקי “17 ועוד. רמת הגימור האמצעית “EQUILIBRE+” כוללת גם חישוקי “18. רמת הגימור הבכירה “ICONIC” כוללת גם: בורר מצבי נהיגה, מצלמות 360 מעלות, מערכת לחניה אוטומטית, גג זכוכית פנורמי, שמשות אחוריות מושחרות, חישוקי “19, ריפוד בד משולב עור ועוד.  הגרסה ההיברידית תגיע רק ברמת הגימור הגבוהה “TECHNO” המקבילה לרמת הגימור הגבוהה של דגמי הבנזין.

אבזור הבטיחות כולל עד 32 מערכות בטיחות מתקדמות ולרכב ציון מלא של 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי.

מחירים

מחיר רנו אוסטרל נקבע על 175,000 שקל לגרסת הכניסה, 180,000 שקל לרמת הגימור האמצעית ועד 200,000 שקל לרמת הגימור הבכירה. מחיר גרסת ה-E-TECH ההיברידית נקבע על 250,000 שקלים.

The post הישר אל הקטגוריה הכי חמה בישראל: רנו אוסטרל החדש בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

נועזת וטכנולוגית יותר: קיה נירו החדשה בישראל

קצת יותר מ-6 שנים לאחר שהושק בארץ הדור הראשון של קיה נירו, רכב הפנאי ההיברידי הראשון בישראל, שזכה להצלחה מרשימה עם יותר מ-40,000 מסירות ואף היה ל SUV הנמכר ביותר בישראל בשנים 2019, 2020 ו- 2021, השיקה הבוקר טלקאר היבואנית את הדור השני של הנירו, שמגיע לארץ באיחור ניכר מהצפוי וישווק בשלב הראשון בארץ רק בדגמי פלאג-אין הייבריד וגרסה חשמלית מלאה. הדגם החדש ישווק לצידו של הנירו פלוס שהושק בארץ ברבעון האחרון של שנת 2022 וממנו נמסרו עד כה כ-3,000 מכוניות. 



הדור השני של הנירו שומר על קווי העיצוב המוכרים של הנירו היוצאת, אך לוקח אותם צעד קדימה עם מראה מודרני ואופנתי יותר ויישור קו עם שפת העיצוב הנוכחית של קיה התורמת להופעה הרבה יותר נחשקת ונועזת ביחס לדור הראשון. הדגם יוצע עם שלל אפשרויות התאמה אישית בעיצוב החיצוני (כולל משחק צבעים של קורה C) ומדובר גם במכונית יותר אווירודינמית עם מקדם גרר של 0.29cd (בגרסה החשמלית). הנירו החדשה תהיה גם מרווחת יותר הודות לצמיחה קלה בממדי הרכב עם 4.42 מטר לאורך (6.5+ ס”מ), 1.82 מטר רוחב (1+ ס”מ), גובה של 1.54 מטר (1+ס”מ) ותוספת של 2 ס”מ לבסיס גלגלים (272 ס”מ). תא המטען של דגם ה- EV מציע נפח מטען של 475 ליטר בעוד שבגרסת הפלאג-אין נפח מטען של 346 ליטר.

אופציה לקורה C בצבע שונה

תא נוסעים טכנולוגי 

תא הנוסעים מאמץ מראה טכנולוגי ומתקדם מבעבר, בהשראת הספורטאז’ החדשה וה-EV6 החשמלית, ויכלול גם שימוש נרחב בחומרים ממוחזרים לטובת שמירה על איכות הסביבה. הגרסה החשמלית מציעה סביבת נהג טכנולוגית יותר עם לוח מחוונים דיגיטלי “10.25, חוגת הילוכים אלקטגורנית, משטח טעינה אלחוטי ומולטימדיה עם מסך “10.25, כאשר גרסת הפלאג-אין מסתפקת בתא נוסעים צנוע יותר עם לוח מחוונים אנלוגי משולב מסך דיגיטלי קטן וידית הילוכים רגילה, אך לפחות עם אותה מערכת מולטימדיה הכוללת גם קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי אלחוטיים. בנוסף תמצאו כסטנדרט גם בקרת אקלים כפולת אזורים עם פתחי מיזוג אחוריים, מושב נהג חשמלי, ריפודי מושבים משולבים עור מלאכותי ועוד. גרסת הפלאג אין כוללת גם גג שמש חשמלי. מפרט הבטיחות כולל את מרבית מערכות הבטיחות המתקדמות הפופולריות כיום, לרבות התרעה על תנועה חוצה בצומת, התרעת תנועה חוצה מאחור עם בלימת חירום אוטונומית, התרעה על יציאה לא בטוחה מהרכב, בקרת שיוט אדפטיבית חכמה יותר ועוד ולמכונית ציון מלא של 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי.

היצע הדגמים בתחילת הדרך

הנירו החדשה תוצע ב-2 גרסאות מנוע לבחירה עם תחילת השיווק: נירו פלאג-אין (PHEV) המצוידת במנוע בנזין 1.6 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 183 כ”ס ו-20.7 קג”מ ומשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 6 הילוכים, כאשר ההילוך האחורי בוטל ובמקומו הרכב יסע לאחור ע”י המנוע החשמלי בלבד. התאוצה ל-100 קמ”ש אורכת 9.8 שניות, המהירות המרבית עומדת על 161 קמ”ש וצריכת הדלק הרשמית של הרכב חוצה במעט את רף ה-100 ק”מ לליטר ומאפשרת נסיעה חשמלית לטווח עד 61 ק”מ לפי נתוני היצרן, הודות לסוללת 11.1 קוט”ש.

הנירו החשמלית (BEV) מפיקה 204 כ”ס ו-26 קג”מ, מאיצה ל-100 קמ”ש ב-7.8 שניות ומגיעה למהירות מרבית של 167 קמ”ש. יחד עם סוללת 64.8 קוט”ש מציעה המכונית טווח נסיעה עד 460 ק”מ לפי נתוני היצרן ואפשרות לטעינת הסוללה בעמדות DC מהירות מ-10-80% מהסוללה ב-43 דקות.

מחיר קיה נירו פלאג-אין נקבע על 184,900 שקל. מחיר הגרסה החשמלית המלאה נקבע על 199,900 שקל. צמד הדגמים החדשים מיועדים בשלב הראשון ללקוחות פרטיים ולא יוצעו בציי רכב בשל בעיות מלאי. הדגם יוצע בחמישה צבעים לבחירה עם אופציה ל-3 שילוב צבעים (קורה C) ללא תוספת מחיר.  הדגמים יוצעו עם אחריות לחמש שנים או עד 100,000 ק״מ, ולסוללה ל-5 שנים לפלאג-אין או 7 שנים לחשמלי או עד 150,000 ק״מ. ליבואן מלאי של כמה מאות מכוניות זמינות בישראל מכל דגם, אך מעריך שזמינות המלאי הגדולה יותר תהיה השנה בדגמי הפלאג-אין הייבריד. גרסה היברידית רגילה של הדור החדש תגיע לכאן במהלך הרבעון השני של השנה.

 

 

The post נועזת וטכנולוגית יותר: קיה נירו החדשה בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

BYD סיגל : מיני חשמלית עתידית בפחות מ- 9,000 דולר?

קטגוריית המכוניות הקטנות והחשמליות בסין נחשבת למובילה כיום במכירות והשחקנים המרכזיים בה הם דווקא יצרני רכב פחות מוכרים שמוכרים כמויות ענק של מכוניות עירוניות זולות ויעילות. כעת, גם BYD רוצה לנגוס נתח מהסגמנט הזה ועובדת במרץ על פיתוח מכונית מיני עירונית זולה שתגיע בקרוב לשוק, ותמונות ריגול ראשונות שלה נחשפו באתר carnewschina.

המכונית החדשה העונה לשם BYD סיגל (Seagull), תציע מרכב מיני מעוצב בסגנון ספורטיבי, עם מידות מקובלות לקטגוריה (3.78 מטרים לאורך, 1.71 מטר לרוחב וגובה של 1.54 מטר), כאשר בסיס הגלגלים עומד על 250 ס”מ ומאפשר מרווח סביר לארבעה נוסעים. מבחוץ תמצאו חישוקי גלגלים ספורטיביים, ספוילר אחורי גדול יחסית, פגושים ספורטיביים ושילוב מוצלח של הצבע החיצוני (במקרה הזה צהוב זעקני) עם פסי הגנה, קשתות גלגלים ועוד בצבע שחור התורמות לניגודיות ומראה קרבי.

גם בתא הנוסעים תפגשו עיצוב מודרני עם שילוב צבעים מוצלח התורם לאווירה נעימה בתא הנוסעים, מסך מולטימדיה גדול, משטח טעינה לטלפון הנייד ואבזור עשיר המאפיין את דגמי המותג. יחד עם זאת, מדובר במכונית עירונית יעילה ולא בדגם ספורטיבי, וכחלק מהמאמץ לספק תג מחיר זול, המנוע החשמלי צנוע ומספק 75 כ”ס ומבטיח מהירות מרבית של 130 קמ”ש, וטווח הנסיעה צפוי לעמוד סביב ה-250 ק”מ בין טעינות (לא סופקו עדיין פרטים מדויקים).

BYD Seagull יגיע לשוק הרכב הסיני כבר ברבעון השני של השנה. הופעת הבכורה הפומבית מתוכננת לתערוכת הרכב בשנחאי 2023 באפריל. מחיר הרכב צפוי להיות זול ולעמוד על 8,860 – 14,770 דולר בהתאם לרמות הגימור והמפרט הבטיחותי, ובכוונת היצרן גם לשווק אותו בהמשך מחוץ לסין. מה הסיכוי שתגיע לארץ? ככל הנראה נמוך מאוד השנה, אך ייתכן שבמהלך השנה הבאה. 

 

The post BYD סיגל : מיני חשמלית עתידית בפחות מ- 9,000 דולר? appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.