ג’נסיס GV80 זכה בדגמי 2025 לעדכון חיצוני קל, לתא נוסעים חדש, טכנולוגי ועשיר יותר ואת מנוע הדיזל מחליף כעת מנוע בנזין V6 טווין-טורבו בהספק של 375 כ”ס.
סקייוול נערכת לעליית המס ומציעה ״ביטוח מחיר״
צילום: עמית אגרונוב
ינואר 2025 נמצא כבר מעבר לפינה ויבואני הרכב מתוסכלים מחוסר ההחלטיות של משרד האוצר ורשות המסים לגבי שיעור המס שיוטל על הדגמים החשמליים ב-1 בינואר הקרוב. בהנחה שהמשרד לא ימצא זמן לטפל בנושא, צפוי המס על הדגמים החשמליים לזנק מ-35% כיום לרמה של 83% שיביא להתייקרות כואבת במחירי הדגמים וירידה משמעותית בחלקם בשוק. יחד עם זאת, קשה להאמין שמהלך כזה יקרה בפועל וסביר להניח שבסופו של דבר תמותן משמעותית עליית המס.
כחלק מהשינויים, יוצאת כעת קבוצת כדורי, יבואנית מותג הרכב החשמלי Skywell במהלך שיווקי חדש אשר מבטיח “ביטוח מחיר” לרוכשי דגמי ה-ET5, אשר ירכשו את הרכב כעת ויקבלו אותו בחודש ינואר עם רישוי של 2025 ללא תוספת המחיר שצפויה בשל עליית המס, ואף כוללת גם את עליית המע״מ באחוז ל-18%.
במקביל, משיקה היבואנית רמת גימור מאובזרת נוספת לדגם, ה-XR 86 PRO GT, המעניקה רעננות בעיצוב הפנימי של הרכב, מערכת מולטימדיה חדשה התומכת באנדרואיד אוטו/ אפל קארפליי באופן אלחוטי, מערכות בטיחות חדשות ותוספות כמו: ריפוד מושבים מעור טבעוני, מערך מצלמות מקליט היקפי 360 המשמש כעזר לחנייה וחישוקי “20. גרסת אבזור זו, כמו גרסת ה-PRO מדורגת בציון בטיחות 6 מתוך 8 עפ״י משרד התחבורה וכוללת את תקופת האחריות הארוכה ביותר בקטגוריה לסוללות- 8 שנים או עד 200 אלף ק״מ.
The post סקייוול נערכת לעליית המס ומציעה ״ביטוח מחיר״ appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
מנצחת בכל פרמטר? MG ZS היברידית הושקה בישראל
ה-1 בינואר 2025 נמצא כבר מעבר לפינה ונכון לעת עתה אין לאף אחד מושג מה הולך להיות המיסוי על הדגמים החשמליים שעומד כיום על 35% ועשוי לזנק ל-83% ב-1 בינואר הקרוב, אם משרד האוצר לא יפרסם בקרוב מתווה מיסוי חדש. כחלק מההיערכות לשינויים שבפתח, מתרכזים היבואנים הפועלים בשוק החשמליות מצד אחד ביבוא כמויות גדולות יחסית של מכוניות שישוחררו מהמכס לפני סוף השנה תחת המס הישן ויימכרו ככל הנראה לפחות לאורך כל הרבעון הראשון של 2025 במחירים דומים למה שהם מוצעים היום. מצד שני, פועלים חלק מהיבואנים לקראת מעבר ליבוא דגמי בנזין והייבריד שעשויים לתפוס תאוצה עם הירידה הצפויה בביקוש לדגמים חשמליים.
בעשרת החודשים הראשונים של 2024 זינקו מכירות MG בישראל ב-27% והסתכמו ב-6,236 מסירות, אשר מיקמו את המותג במקום ה-11 בטבלת מסירות הרכב החדש בישראל, כאשר מרבית המכירות היו של דגמים החשמליים (6,057 מסירות) שמיקמו את MG במקום השני בשוק החשמליות אחרי BYD ולפני טסלה.
כחלק מההיערכות לשינויים הצפויים בשוק החשמליות בשנה הבאה, השיקה הבוקר קבוצת לובינסקי את ה- MG ZS ההיברידי החדש, דגם היברידי שני של המותג המצטרף למכונית הסופר-מיני החדשה MG3 שהושקה בארץ בחודש החולף. הפעם מדובר בדור החדש לרכב הפנאי הקומפקטי, ששווק כאן בשנים האחרונות בגרסה חשמלית בלבד (ובתחילת הדרך גם בבנזין), המבטיח לדברי היבואן לנצח בכל פרמטר את המתחרות הישירות. ל-ZS ההיברידי עיצוב חדש הכולל חזית חדשה לרכב הכוללת יחידות תאורה בעיצוב שונה, גריל פחות אטום ופגוש בעיצוב שונה המקנים לרכב הופעה מודרנית ונעימה יותר לעין. מדובר גם ברכב גדול ומרווח ביחס למתחרים, עם מרכב באורך של 4.43 מטר, רוחב של 1.82 מטר, גובה של 1.63 מטר ובסיס גלגלים של 260 ס”מ. נפח תא המטען עומד על 443 ליטרים.
גם תא הנוסעים זכה לעיצוב חדש המיישר קו עם שפת העיצוב הנוכחית של היצרן, עם סביבת נהג ונוסעים מודרנית יותר, אולם פחות איכותית ומפתה משל יונדאי קונה המתחרה למשל. הדגם ישווק ברמת גימור אחת ועשירה הכוללת: חישוקי גלגלים ״18, שמשות אחוריות מושחרות, תאורת LED קדמית, לוח מחוונים דיגיטלי, מסך מולטימדיה “12.3 הכולל קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי ותמיכה מלאה בעברית, כניסה והנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי, בקרת אקלים דיגיטלית, מושבי עור מלאכותי, מושבים קדמיים חשמליים ומחוממים ועוד. גג שמש חשמלי יוצע בתוספת של 1,000 שקלים בלבד.
יחידת הכח כאן נלקחה ישירות מה-MG3 החדשה וכוללת מנוע בנזין 1.5 ליטר ומנוע חשמלי חזק המפיקים הספק משולב של 194 כ”ס, אשר יחד עם תיבת הילוכים אוטומטית עם 3 הילוכים בלבד (בשל ריבוי הנסיעות על חשמל בלבד), מספקים ביצועים נאים המשולבים בהבטחה לצריכת דלק נמוכה, עם תאוצה מעמידה ל-100 קמ”ש ב-8.7 שניות וצריכת דלק של 19.6 ק”מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. הדגם יוצע עם חבילת מערכות הבטיחות ‘MG Pilot’ הכוללת בלימת חירום עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה אקטיבית מפני סטייה מנתיב הנסיעה, התרעת תנועה חוצה מאחור, 6 כריות אוויר, מצלמות 360 ועוד. יחד עם זאת, הדגם טרם נבחן במבחן הריסוק האירופאי של EuroNcap.
ה- MG ZS ההיברידית תתחרה כאן בעיקר בדגמים כמו ניסאן ג’וק, יונדאי קונה טויוטה יאריס קרוס בגרסותיהם ההיברידיות, בקטגוריה המרכזת יותר מ-10,000 מכירות מדי שנה. כמו לדגמי היצרן החדשים, גם כאן יוצע הדגם עם אחריות נדיבה ל-7 שנים או עד 150,000 ק”מ ואחריות לסוללה ל-8 שנים או עד 150,000 ק”מ. מחיר הדגם נקבע על 158,888 שקל ואספקות ראשונות יהיו בינואר 2025. בחברה מציינים שהם ייבאו כמות גדולה של מכוניות שתשוחרר לפני סוף השנה עם המיסוי הנוכחי, כאשר לאחר שיסתיים המלאי במהלך הרבעון הראשון של 2025 צפוי מחיר הדגם להתייקר ב-6,000 שקל בהתאם למיסוי החדש שיוטל מינואר 2025.
- מעוניינים בנסיעת מבחן לדגם וקבלת הצעת מימון וטרייד אין לרכביכם הישן? הכניסו רטים כאן
לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם
The post מנצחת בכל פרמטר? MG ZS היברידית הושקה בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
ג’נסיס G80 החדשה 2025 נחתה בישראל – מחיר החל מ-489,000 שקלג’נסיס G80 החדשה 2025 נחתה בישראל – מחיר החל מ-489,000 שקל
ג’נסיס G80 החדשה היא ליטוש מקיף לדגם היוצא עם תא נוסעים חדש, עשיר וידידותית יותר למשתמש ורשימת אבזור ארוכה.
יונדאי חושפת רכב מימן חדש – יונדאי אינטיוםיונדאי חושפת רכב מימן חדש – יונדאי אינטיום
יונדאי תשיק במחצית הראשונה של 2025 קרוסאובר מימן חדש על בסיס הקונספט יונדאי אינטיום הנחשף כעת.
יונדאי תחשוף החודש את הקרוסאובר 7 מושבים החשמלי איוניק 9יונדאי תחשוף החודש את הקרוסאובר 7 מושבים החשמלי איוניק 9
לאחר המתנה של מספר שנים, יונדאי תחשוף החודש (נובמבר 2024) את הקרוסאובר 7 מושבים החשמלי החדש שלה – איוניק 9.
SafeFields החלה בהתקנת המערכת להפחתת קרינה ברכבים היברידיים
חודש וחצי לאחר שחשפה SafeFields הישראלית מערכת המבטיחה להפחית בצורה אקטיבית את הקרינה הנוצרת ברכבים חשמליים והיברידיים בשיעור של 80%-90%, מדווחת החברה על התחלת ביצוע ההתקנות ברכבים ראשונים, אשר עברו כבר התאמה של המערכת.
מדובר בלקוחות ראשונים שייהנו בימים הקרובים מנסיעה ברכב היברידי עם הפחתה משמעותית של קרינה, המגיעה ברכבים חשמליים והיברידיים לעשרות מיליגאוס (החשיפה המומלצת היא עד 4 מיליגאוס בממוצע ביממה), ולדברי החברה מספר ההתקנות ילך ויגדל בשבועות הקרובים.
יחד עם זאת, בשלב הנוכחי מתמקדת החברה בעיקר בדגמים היברידיים להם הותאמה המערכת החדשה, כאשר בתקופה הקרובה יצטרפו גם שלושה דגמים חשמליים ופופולריים בארץ לרשימת הדגמים שניתן להתקין בהם את המערכת, והם טסלה מודל 3, BYD אטו 3 וג’ילי גיאומטרי C. רשימת הרכבים ההיברידיים ורכבי הפלאג-אין בהם תומך כיום בצורה מלאה הפתרון של Safefields הם: יונדאי איוניק היברידית, יונדאי סונטה היברידית, יונדאי קונה היברידית, קיה נירו היברידית, סוזוקי סוויפט מיילד היבריד, טויוטה קאמרי, טויוטה RAV4 החדשה, וולוו XC90 פלאג אין, לקסוס ES, לקסוס IS300, פורשה פאנאמרה פלאג אין, ב.מ.וו 530e פלאג אין, ב.מ.וו X5 xDrive45e פלאג אין ורכב חשמלי אחד לעת עתה זיקר 001.
בכוונת החברה להתחיל במהלך השנה הבאה בשיווק ובהתקנות של המערכת בכלי רכב במדינות נוספות. במקביל פועלת החברה ברחבי העולם ליצירת שיתופי פעולה עם יצרניות רכב לשילוב הפתרון כחלק אינטגרלי ברכבים חשמליים והיברידיים כבר בשלב התכנון והפיתוח ושילובו כחלק מפס הייצור.
הפתרון להפחתת הקרינה של SafeFields מתבסס על עקרון ה”ביטול אקטיבי”, בצורה הדומה לעקרון הפועל באוזניות מבטלות רעשים (ANC). הביטול האקטיבי מתבסס על זיהוי הקרינה ויצירת שדה “הפוך” ומנוגד לשדה הנפלט, ובכך השדות מתבטלים זה אחרי זה כמעט לחלוטין בחלל הנוסעים. יצירת השדה ההפוך נעשית ע”י כרטיס אלקטרוני מהיר ומתוחכם, וחברת SafeFields הגישה עד כה מספר פטנטים בארץ ובעולם.
The post SafeFields החלה בהתקנת המערכת להפחתת קרינה ברכבים היברידיים appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
קיה טסמן נחשף – הטנדר הראשון של קיהקיה טסמן נחשף – הטנדר הראשון של קיה
קיה טסמן הוא הטנדר הראשון של קיה המתחרה ישירות מול טויוטה היילקס. הדגם ישווק עם מנועי בנזין ודיזל בהספקים של 210-281 כ”ס, בגרסת קבינה יחידה או כפולה, עם הנעה כפולה 4X4 ותיבת הפחתה וכן בדגם טסמן x-Pro לחובבי נהיגת השטח.
גרסאות כניסה חדשות לאודי A6 e-tronגרסאות כניסה חדשות לאודי A6 e-tron
אודי A6 e-tron זמינה מעתה גם בדגם הנעה אחורית בסיסי עם 286 כ”ס וסוללת 83kWh המאפשרת טווח נסיעה של 627 ק”מ ודגם הנעה כפולה נוסף בהספק משולב של 425 כ”ס וסוללת 100kWh המאפשרת טווח נסיעה של 716 ק”מ.
שיאומי SU7 אולטרה יוצאת לדרך בסין – מתחרה למודל S פליידשיאומי SU7 אולטרה יוצאת לדרך בסין – מתחרה למודל S פלייד
עם 1548 כ”ס, נתון 0-100 קמ”ש של 1.98 שניות ושלל שדרוגים לטובת הביצועים, שיאומי SU7 אולטרה נולדה כדי לעשות חיים קשים לטסלה מודל S פלייד.