עבור הדור הבא של אפל קאר-פליי, אפל תלויה בחסדיהם של יצרני הרכב שכן הדור הבא של המערכת אמור להחליף את ממשקי הרכב הדיגיטליים במערכת של אפל.
אירופה נגד סין: עד 38% תוספת מס על חשמליות סיניותאירופה נגד סין: עד 38% תוספת מס על חשמליות סיניות
האיחוד האירופי נלחם בסבסוד הממשלתי הסיני ומתכנן החל מהחודש הבא להעלות את תעריפי המכס על רכב חשמלי סיני בעשרות אחוזים.
דלפו לרשת: תמונות ופרטים ראשונים של סמארט #5דלפו לרשת: תמונות ופרטים ראשונים של סמארט #5
הקרוסאובר החשמלי הבא של סמארט, סמארט #5, יהיה הרכב הגדול ביותר אי פעם של סמארט, מסדר הגודל של יונדאי איוניק 5, וגרסת הביצועים של הדגם, סמארט #5 בראבוס, תצויד במערכת הנעה כפולה בהספק כולל של 640 כ”ס.
פז מציגה: מתחברים לעמדת טעינה ישירות מהמולטימדיה ברכב
חברת פז במהלך חדש, הופכת את השימוש בעמדות הטעינה שלה הממוקמות בתחנות Yellow, לפשוטה וקלה מתמיד, עם השקת אפליקציית רכב ייעודית למערכות מולטימדיה תומכות Carplay.
נהגים ונהגות ברכבים חשמליים יוכלו מעתה לנווט לעמדות הטעינה החשמלית המהירה של yellow, לטעון ולצבור קאשבק לאפליקציה ישירות דרך ה-Carplay. עם הגעת הנהג לתחנה, יפתחו בפניו במסך הרכב המטענים הפנויים, כך שיוכל להגיע אליהם ישירות ולהטעין בהם ללא צורך בשימוש בנייד – הכל ישירות דרך מסך הרכב.
הפריסה של תחנות הטעינה המהירות לרכב חשמלי של החברה צמחה משמעותית בשנה האחרונה ונכון להיום פז מפעילה 152 עמדות טעינה אולטרא מהירות בפריסה ארצית.
The post פז מציגה: מתחברים לעמדת טעינה ישירות מהמולטימדיה ברכב appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
עד 507 כ”ס: אאודי Q8 המחודש בישראל
6 שנים לאחר שהוצג הדור הראשון של אאודי Q8, רכב הפנאי הבכיר והיוקרתי ביותר של היצרן, מתחילה צ’מפיון מוטורס היבואנית בשיווק דגמי 2024 של הדגם, לאחר שעברו מתיחת פנים קלה של אמצע החיים, הכוללת בעיקר עדכונים קלים לעיצוב ושדרוג האבזור והטכנולוגיה ברכב.
הדגם המחודש זוכה לשדרוגים קלים בחזית הרכב המעניקים לו הופעה מודרנית יותר, לרבות גריל בעיצוב חדש, הלוגו החדש והשטוח של היצרן ויחידות תאורה מטריקס LED מתקדמות, שבגרסאות הבכירות יוצעו עם אופציה לתגבור תאורת לייזר בשעת הצורך. הדגם יוצע בארץ ברמת גימור S-Line כסטנדרט הכוללת גג-פנורמי חשמלי, ספוילר אחורי, חבילת High gloss, דלת תא מטען חשמלית ועוד. גרסת ה-SQ8 מציעה עיצוב קרבי המושג באמצעות השחרת חלקי פגושים, שבכה, חלונות ועוד, לצד תאורת לייזר קדמית ותאורת OLED אחורית עם אפשרות לבחירת חתימת אור ייחודית, וסממנים נוספים בהם קליפרים עם סימון “S”.
בתא הנוסעים השינויים קלים יותר וכוללים לוח מחוונים דיגיטלי “12.3 מעודכן ומערכת מולטימדיה “10.1 חדשה, לצד אופציות לגימורים שונים בתא הנוסעים להתאמה אישית יותר לטעמם של הלקוחות. האבזור כולל בורר מצבי נהיגה, מערכת שמע של B&O עם 17 רמקולים בהספק 730W בטכנולוגיית 3D, בקרת אקלים 4 אזורית, משטח טעינה לסלולרי, מצלמות היקפיות 360, חיישנים היקפיים, מסך “8.6 לתפעול בקרת האקלים ועוד. כאופציה, תוצע חבילת ה-Superior להעשרת חווית הנהיגה וחלל הנוסעים הכוללת מערכת היגוי דינאמי לכל הגלגלים, תצוגה עלית, תיקרה דינמית מיקרו פייבר, עיסוי למושבים הקדמיים, תאורת OLED אחורית (כולל חתימת אור ייחודית לבחירה), חבילת עיצוב חיצונית שחורה מורחבת (סמלים, השבכה, בתי מראות צד ופסי גג) וכן חבילת עור פנימי מורחבת. האבזור הנ”ל הוא אבזור סטנדרטי ב- Q8 S-line 60 TFSIe וב- SQ8 TFSI. אבזור הבטיחות כולל את כל מערכות הבטיחות החכמות והמתקדמות ביותר של היצרן.
היצע המנועים כולל את המבחר המוכר של הדגם היוצא, כולם בשילוב להנעה קוואטרו (4X4) כסטנדרט, כאשר גרסת הדיזל (Q8 S-line 50 TDI) צפויה להמשיך ולהיות הפופולרית בארץ. הדגם מצויד במנוע 3.0 ליטר בטכנולוגיה מיקרו היברידית, המחובר אל תיבת הילוכים אוטומטית S-tronic עם 8 מהירויות, שהינה תקנית בכל משפחת ה-Q8. ההספק המירבי עומד על 286 כ”ס ו-62.1 קג”מ , התאוצה ל-100 קמ”ש אורכת 6.1 שניות והמהירות המרבית עומדת על 241 קמ”ש. מחיר הדגם יחל מ-729,000 ₪.
גרסת הפלאג-אין הייבריד תוצע ב-2 גרסאות לבחירה: 55TFSIe המבוססת על מנוע בנזין 3.0 ל’ טורבו שש בוכנות 340 כ”ס המשולב עם מנוע חשמלי 130 קילוואט וסוללת 22 קילוואט/שעה. ההספק הכולל מתייצב על 394 כ”ס ו-61.2 קג”מ, התאוצה מעמידה ל-100 קמ”ש אורכת 5.7 שניות ומהירותו המרבית 240 קמ”ש.
דגם ה-60 TFSIe מניב ביצועים חזקים יותר; הספק המערכות הכולל מסתכם ב-489 כ”ס ו-71.4 קג”מ המפחית 0.7 ש’ במיאוץ ל-100 קמ”ש לעומת גרסת הכניסה, ומעמיד נתון של 5.0 ש’ בלבד. מהירותו המרבית עומדת גם היא על 240 קמ”ש.
מחירו ההתחלתי של Q8 S-line 55 TFSIe יעמוד על 720,000 ₪ ומחירו ההתחלתי של Q8 S-line 60 TFSIe יעמוד על 815,000 ₪, בנוסף לאגרת רישוי על סך 5,203 ₪.
הדובדבן שבקצפת לחובבי הביצועים הוא כמובן ה-SQ8, הגרסה החזקה ביותר במשפחה, המצוידת במנוע בנזין 8 צילינדרים המפיק 507 כ”ס ו-78.5 קג”מ. התאוצה מעמידה ל-100 קמ”ש אורכת 4.1 שניות בדרך למהירות מוגבלת של 250 קמ”ש. המפרט הטכני שודרג כאן גם במתלים אדפטיביים בעלי כיול ספורטיבי, דיפרנציאל ספורט מוגבל החלקה, היגוי אלקטרו מכאני, היגוי לסרן האחורי, מערכת בלימה מחוזקת וצמיגי ספורט.
מחירו ההתחלתי של אאודי SQ8 TFSI יעמוד על 913,000 ₪, בנוסף לאגרת רישוי על סך 5,203 ₪.
The post עד 507 כ”ס: אאודי Q8 המחודש בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
טויוטה יאריס קרוס החדש 2024 בישראל – מחיר החל מ-153,990 שקלטויוטה יאריס קרוס החדש 2024 בישראל – מחיר החל מ-153,990 שקל
דגמי 2024 של היאריס קרוס זכו לשדרוג מקיף למערכות הבטיחות המתקדמות ולמערכת מולטימדיה “9 חדשה.
כלמוביל במבצע לעמיתי בהצדעה וביחד בשבילך – יוני 2024כלמוביל במבצע לעמיתי בהצדעה וביחד בשבילך – יוני 2024
הנחות של 3,000 שקל עד 28,000 שקל על מגוון דגמי אורה, מיצובישי ויונדאי במהלך חודש יוני 2024 לעמיתי מועדון הצרכנות בהצדה וביחד בשבילך.
החשמלית הנבחרת בעולם ל-2024: קיה EV9 במבחן
בחודש שעבר הושקה בישראל קיה EV9, המכונית הגדולה והיקרה ביותר של קיה שהגיעה אי פעם לארץ, אשר הספיקה זמן קצר לאחר חשיפתה לזכות בפרסים הכי נחשבים בתעשיית הרכב העולמית, לרבות “מכונית השנה העולמית ל-2024” ו-“החשמלית הטובה ביותר ל-2024”. יחד עם זאת, עם תג מחיר התחלתי של 429,000 שקל, או 489,000 שקל לגרסת הביצועים כפולת ההנעה, קיה מתרחקת הכי רחוק מהישג ידם של הלקוחות העממיים שאחראים לזינוק המטאורי של היצרן בשנים האחרונות, אשר הגיע לצמרת תעשיית הרכב העולמית כ-80 שנה לאחר שנוסד. האם במחיר הזה היא צפויה להיות מחזה נדיר על הכביש המקומי?
דגם רביעי חשמלי באולם התצוגה המקומי של קיה
ה-EV9 הינה המכונית החשמלית הרביעית של היצרן באולם התצוגה המקומי והדגם השני שפותח על פלטפורמת ה-E-GMP הייעודית והמוצלחת של היצרן לדגמים חשמליים. למרות שליבואן אין שום דגם חשמלי במחיר עממי, מצליחה קיה מתחילת השנה לתפוס במפתיע את המקום החמישי במסירות הרכבים החשמליים בארץ. עם הדגם החדש מצטרפת קיה לשוק רכבי הפנאי 7 מושבים החשמליים, בו אין לה כיום יותר מדי מתחרים (טסלה מודל X, מרצדס EQB והונגצ’י E-HS9), אך עם טווח נסיעה מוצהר של 563 ק”מ לגרסת ההנעה האחורית שנבחנת כאן, היא בהחלט יכולה להתחרות גם בדגמי 7 מושבים המונעים בדלק, משום שמדובר בטווח נסיעה שככל הנראה לא נופל מהם במבחן המציאות, ויחד עם יכולות טעינה אולטרה מהירות נדמה שחרדת טווח הנסיעה כמעט ולא קיימת כאן.
שפת עיצוב חדשה
מדובר גם ברכב הראשון שמגיע לארץ בשפת העיצוב החדשה של היצרן הכוללת מראה לא שגרתי שבולט מאוד על הכביש, שמצד אחד אינו מצועצע, אך מצד שני קשה בהחלט להתעלם ממנו. מדובר גם ברכב גדול ומרווח מאוד עם ממדים חיצוניים של 5.01 מטר אורך, רוחב של 1.98 מטר, גובה של 1.75 מטר (1.78 מטר בגרסת ההנעה הכפולה), המספקים מרווח מכובד ביותר ל-6 נוסעים בגרסת ההנעה הכפולה, או ל-7 נוסעים (גם מבוגרים) בגרסת ההנעה האחורית הנבחנת כאן. גם תא המטען מרשים עם נפח של 333 ליטר בניצול כל 7 המושבים, או 828 ליטר בניצול 5 מושבים ולדגם גם תא מטען קדמי בנפח 90 ליטר.
כמעט 30 אינץ’ של צגים משולבים
תא הנוסעים מציע את סביבת הנהג והנוסעים המזכיר את דגמי קיה החדשים, אולם איכות החומרים וההרכבה ורמת האבזור העשירה מספקים תחושת פרמיום שמזכירה מאוד דגמי יוקרה. בעיצוב תא הנוסעים נעשה דגש על חשיבה על איכות הסביבה עם שימוש נרחב בחומרים ממוחזרים הכוללים בין היתר דיפונים שונים בחלל הרכב, לרבות אפילו מפתח שלט העשוי פלסטיק ממוחזר. גם ריפודי העור למושבים וציפוי העור להגה מלאכותיים במטרה להקטין את הפגיעה בבעלי החיים, והאמת שיחד עם שילוב צבעים מוצלח, מספק תא הנוסעים אווירה מאוד נעימה לנוסעים.
ל-EV9 לוח שעונים דיגיטלי “12.3, מסך לתפעול בקרת האקלים “5.5 ומסך מולטימדיה “12.3 החוברים ליחידה אחת של כמעט “30, אך לא נשכח מקומם של שלל מתגים פיסיים לתפעול מהיר ובטוח יותר של המערכות החיוניות תוך כדי נהיגה. עם בסיס גלגלים של 310 ס”מ מתקבל מרווח מצוין לכל שלושת שורות המושבים, כאשר כל הנוסעים נהנים מיציאות USB, פתחי מיזוג, מחזיקי כוסות ותאורה אישית, ואפילו הכניסה לשורת המושבים השלישית נוחה גם למבוגרים אשר מצליחים לשבת שם בנוחות גם לאורך זמן (במידה והם לא גדולים במיוחד מהממוצע). אגב שורת מושבים זו מתקפלת ונפתחת חשמלית הן בתפעול ע”י הנהג והן במתגים הממוקמים בתא המטען.
אבזור הרכב עשיר כבר מגרסת הכניסה וכולל תאורה מלאה מסוג LED, גג זכוכית כפול (הקדמי נפתח חשמלית), דלת תא מטען חשמלית, מצלמות 360 מעלות וחיישני חניה היקפיים, ידיות דלתות שקועות מסוג ‘פופ-אפ’, שמשות אחוריות מושחרות ועוד, ובפנים מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, מחוממים ומאווררים, חימום הגה, משטח טעינה אלחוטי לנייד, וילונות מובנים בחלונות הדלתות האחוריות, שורת מושבים שניה בעלת חימום ואוורור! קישוריות אלחוטית לסמארטפונים, זיהוי טביעת אצבע להגדרת פרופיל נהג, תאורת אווירה, בקרת אקלים עם 3 אזורי אקלים ועוד. חבל רק שמערכת שמע איכותית יותר תקבלו יחד עם עוד כמה פריטים בגרסה היקרה יותר. מפרט הבטיחות כולל 9 כריות אוויר ואת כל מערכות הבטיחות המתקדמות הפופולריות כיום, שלשמחתי אינן מתערבות יתר על המידה בנהיגה, למעט צפצופים קלים פה ושם ולרכב אף ציון מלא של 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי.
הבטחה לטווח נסיעה עד 563 ק”מ
גרסת ההנעה האחורית הנבחנת כאן הינה המועדפת עלי באופן אישי, ששמה דגש על טווח נסיעה גדול על-חשבון ביצועים ספורטיביים. ההספק עומד על 203 כ”ס ו-35.7 קג”מ ולמרות משקל עצמי של 2.5 טון לפני נוסעים, הביצועים בהחלט נאים ומספקים לרכב מגודל מהקטגוריה הזו, עם תאוצה ל-100 קמ”ש ב-9.2 שניות ומהירות מרבית של 185 קמ”ש. אל אלו מצטרפים אחיזת כביש גבוהה ונוחות נסיעה טובה ברוב סוגי הדרך למרות שימוש במערכת מתלים די שגרתית, וניתן אפילו לצאת לעקיפות זריזות ובטוחות בשעת הצורך. כמו כל רכב חשמלי איכותי, גם כאן הנסיעה שקטה לחלוטין, נטולת ויברציות ומבודדת היטב מרעשי חוץ. יחד עם סוללה ענקית בקיבולת 99.8 קוט”ש ומערכת רגנרציה יעילה הכוללת ארבעה מצבים, כולל מצב יעיל של נהיגה על דוושה אחת (ללא שימוש כמעט בדוושת הבלמים), הציגה המכונית במבחן טווח נסיעה שנע סביב ה-500 ק”מ מכובדים למדי, כאשר חלק גדול מהנסיעה נעשה עם 5 נוסעים ברכב, אך לא בנסיעה מאומצת. לרכב טכנולוגיית טעינה 800V התומכת בטעינה אולטרה מהירה עד 350 קילוואט ובפיקניקים תוכלו להשתמש גם במתאם V2L לשימוש מוצרי חשמל ביתיים בשטח.
יוקרתית או עממית?
קיה EV9 היא דוגמה טובה לשיפור המתמשך שמציג היצרן ויכולותיו לספק מכוניות חשמליות מצוינות בעידן הנוכחי. העיצוב שלה מוצלח, תא הנוסעים מרווח מאוד, איכותי ומאובזר כבר מגרסת הכניסה, וגרסת ההנעה האחורית מצליחה לספק ביצועים נאים המשולבים בטווח נסיעה נדיב, שיפחית כמעט לחלוטין את חרדת טווח הנסיעה למי שלא חי ברכב אוב היום. אל אלו מצטרפים גם בטיחות מושלמת, נוחות נסיעה טובה ואחריות מלאה לרכב ל-3 שנים ללא הגבלת ק”מ, לצד אחריות ל-7 שנים או עד 150,000 ק”מ לסוללה. הבעיה העיקרית מגיעה כמובן בסעיף המחיר שמתחיל מ-429,000 ש”ח ומסתיים ב-489,000 שקל לגרסת הביצועים החמים, מחירים שאמנם די מקובלים כיום לקטגוריה, אך עדיין גבוהים למדי ובעיקר עבור דגם שאינו נושא לוגו יוקרתי בחזית. האם הלקוחות יסכימו לשלם על קיה סכומים כאלו? הציפיות של היבואן אינן מנותקות מהמציאות וככל הנראה עומדות על כמה עשרות טובות של מכוניות בשנת השיווק הראשונה. אגב המשלוח הראשון שיגיע לארץ בקרוב, נמכר כמעט כולו מראש.
מעוניינים בנסיעת מבחן לדגם וקבלת הצעת מחיר כולל אפשרויות מימון וטרייד-אין לרכביכם הישן? הכניסו פרטים כאן
לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם
The post החשמלית הנבחרת בעולם ל-2024: קיה EV9 במבחן appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
מכונית מירוץ חשמלית? יונדאי איוניק 5N בדרך לארץ ויש כבר מחיר
חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי, מתחילה במכירה מוקדמת של מכונית הספורט החשמלית הראשונה שלה שפותחה ע”י חטיבת “N”, שעד כה סיפקה לנו רק דגמים ספורטיביים מונעים בדלק. הדגם החדש, האיוניק 5N, הוא הדגם החשמלי הרביעי של יונדאי באולם התצוגה המקומי, אך הראשון שמבטיח יכולות ספורטיביות של מסלול, עם הבטחה ליכולות שאינן נופלות מדגמי הספורט הקיצוניים של רכבים ספורטיביים קיצוניים מונעים בדלק.
יחד עם זאת, האיוניק 5N שוברת רף חדש במחירי יונדאי בישראל, עם תג מחיר של 399,900 שקל לתקופת ההשקה, מחיר שאמנם נמוך יותר ב-30,000 שקל מהמחיר החזוי, אך עדיין מדובר בנתון שללא ספק יקשה על סוכני המכירות באולמות התצוגה שיצטרכו לשכנע אתכם לרכוש יונדאי במחיר של מכונית יוקרה.
האיוניק 5 N עברה מקצרה שיפורים נרחב תחת ידיהם של מהנדסי חטיבת הביצועים של יונדאי אשר ביצעו התאמות נרחבות לגיאומטרית המרכב, מידותיו והקשחתו, זאת לצד הטמעת יחידת כוח אגרסיבית עם מערכת העברת כוח חכמה ויחדיו הפכו את ה-5N לרכב חשמלי שמתנהג, מתקשר ומספק חווית נהיגה אשר לא דומה לשום רכב אחר.
בכל הנוגע לעיצוב, מדובר באותה איוניק 5 מוכרת הזוכה לחליפה קרבית הכוללת פגושים קרביים למראה, פתחי אוורור שנועדו לצנן את המנועים החשמליים, חישוקי “21 ייחודיים, סט חצאיות צד ועוד המבדלים אותה מספיק מהגרסה הרגילה ומספקים לא הופעה מפתה. למרות שמדובר עדיין ברכב פנאי גבוה יחסית (1.58 מטר), היצרן מבטיח התנהגות כביש של מכונית האצ’בק קטנה וקלילה למרות משקל של 2.2 טון לפני נוסעים.
גם בתא הנוסעים מציעה המכונית סביבת נהג ונוסעים ספורטיבית למראה, עם צמד מושבי “באקט” קדמיים, הגה ספורטיבי ונגיעות קוסמטיות שונות לחידוד האווירה, לצד רמת גימור עשירה, אם כי כוונון מושבים חשמליים נעדר במפתיע מהתפריט.
המפרט כולל מערכות מתלים, הגה ובלמים ספורטיביים, כאשר יחידת הכוח מצוידת בצמד מנועים חשמליים בעלי מהירות סיבוב קיצונית של 21,000 סל”ד,
כ- 6,000 סל”ד יותר מאיוניק 5 סטנדרטית, המפיקים הספק כולל של 609 כ”ס בתנאים רגילים, או 650 כ”ס ומומנט מירבי 77 קג”מ כאשר תכונת N Grin Boost של המכונית מופעלת, כלומר תוספת של עד 345 כ”ס בהשוואה לאיוניק 5 סטנדרטית עם מערכת הנעה כפולה. התאוצה עומדת על 3.4 שניות ל-100 קמ”ש בדרך למהירות מרבית של 260 קמ”ש. אל אלו מצטרפים שלל מערכות אלקטרוניות שיסייעו לכם למצות את הביצועים ואפילו צלילי מנוע מזוייפים, יחד עם מערכת וירטואלית של 8 הילוכים שיספקו לכם צליל ותחושה של נהיגה ברכב ספורטיבי קיצוני, עם הבטחה להדמיית קול שתהיה זהה לרכבי הבנזין.
המפרט החשמלי כולל גם סוללת 84 קוט”ש המבטיחה טווח נסיעה עד 448 ק”מ, ותמיכה בטעינה אולטרה מהירה בקצב טעינה מירבי של 350 קילוואט. מעבר לכך, מדובר גם במכונית משפחתית עם מרווח מעולה לנוסעים ורמת אבזור עשירה, המגובה גם בחבילת בטיחות מתקדמת רחבה וציון מלא של 5 כוכבים במבחן הריסוק, ואחריות לרכב ל-5 שנים או עד 100,000 ק”מ ואחריות לסוללה ל-7 שנים או 160 אלף ק”מ.
מחיר הדגם כאמור רחוק מלהיות עממי ונקבע על 399,900 שקל, אם כי מדובר במחיר מקובל בגזרת רכבי הספורט הקיצוניים ואף זול מרובם. יחד עם זאת, לא זו המכונית שתסייע ליונדאי לבלום את הירידה במכירות הנובעת מבעיות מלאי משמעותיות בחלק ניכר מהדגמים, אלא יותר כמכונית שתסייע לתדמית ולנחשקות של היצרן שמרשים כל פעם מחדש עם מכוניות מעולות בסגמנטים חדשים.
מעוניינים להירשם לנסיעת מבחן וקבלת הצעת מחיר מסודרת כולל אפשרויות מימון וטרייד אין לרכביכם הישן? הכניסו פרטים כאן
לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם
The post מכונית מירוץ חשמלית? יונדאי איוניק 5N בדרך לארץ ויש כבר מחיר appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
מונתה סמנכ”לית חדשה לחטיבת היוקרה בכלמוביל
מספר חודשים לאחר שהודיע גילי פריאנטה על פרישתו מתפקיד מנהל יחידת רכבי היוקרה בקבוצת כלמוביל, בשל מינויו לתפקיד מנכ”ל מטרו מוטור, מודיעה כלמוביל על תפקיד מנהל יחידת רכבי היוקרה בקבוצת כלמוביל על מינויה של רומינה מאיר לתפקיד סמנכ”לית רכבי היוקרה ולחברת הנהלה בכלמוביל.
רומינה מאיר בוגרת Executive MBA ותואר שני במשפט מסחרי מאוניברסיטת תל אביב ובוגרת תואר ראשון במשפטים ומנהל עסקים מהמכללה למנהל. בתפקידה האחרון שימשה כמנכ”לית חברת ‘אגן ארומה’ מקבוצת ‘אדמה’, שם ניהלה פיתוח ומכירות B2B ברחבי העולם. בתפקידיה הקודמים שימשה כמנכ”לית ‘אנליט’ מקבוצת ‘מעברות’, חברה שפיתחה ושיווקה תוספי תזונה לחברות תרופות ברחבי העולם וכסמנכ”לית הפיתוח העסקי והאסטרטגיה בקבוצת ‘נייר חדרה’.
בתפקידה החדש והראשון בעולם הרכב, תנהל את מותגי היוקרה מהמובילים בישראל הכוללים את דגמי מרצדס שמובילים את שוק היוקרה המקומי כעת, ג’נסיס הקוריאנית וסמארט שחזרה לשוק בתחילת השנה.
לדברי כלמוביל מינויה של רומינה, שהוביל מנכ”ל הקבוצה יניב שיראזי, הינו צעד נוסף ביצירת נבחרת מגובשת, שתמשיך ליישם ולחזק את התפתחות החברה, ולהעשיר את מגוון שירותיה של כלמוביל לנהגי ישראל.
The post מונתה סמנכ”לית חדשה לחטיבת היוקרה בכלמוביל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.