מלכת המכירות משתדרגת ומתייקרת: BYD אטו 3 המחודשת בישראל

קצת יותר משנתיים לאחר שנחת בארץ BYD אטו 3, רכב הפנאי החשמלי והמשפחתי של היצרן, שהפך גם למכונית הנמכרת ביותר בישראל, שממנה נמכרו כאן עד כה יותר מ-27,500 רכבים, מתחילה שלמה מוטורס בשיווק דגמי 2025 של הדגם, לאחר שעבר מתיחת פנים קלילה של אמצע החיים, שעיקרה קוסמטית-עיצובית.

במסגרת מתיחת הפנים שתי רמות הגימור של הדגם המוצעות בישראל מקבלות לראשונה חבילת עיצוב חיצוני שחורה הכוללת: קורה D שחורה (במקום קורת הקשקשים הכסופה הקיימת כיום), מסגרות חלונות שחורות (במקום מסגרות כרום הקיימות כיום), חלונות אחוריים כהים כולל שמשה אחורית והסרת כיתוב Build Your Dream מדלת תא המטען. אל אלו מצטרפת גם יכולת התקנת וו גרירה עד 750 ק”ג (עם ובלי בלמים).

לראשונה תוכלו להזמין את הדגם גם עם תא נוסעים מעודכן בצבע שחור. בנוסף לריפוד הקיים תוצע אופציה עם ריפוד בצבע שחור בשילוב תיפורים צהובים. גם רשימת האבזור עודכנה וכוללת אוורור למושבים הקדמיים בשתי רמות הגימור, התראת עייפות הנהג, חיישן גשם, מצלמת דרך מקורית המקליטה כסטנדרט והכנה למנעול אלכוהול. מנגד, חימום מושבים והגה רק יוצעו רק ברמת גימור דיזיין (בגרסה היוצאת היה חימום מושבים  גם בקומפורט).

BYD אטו 3 החדשה 2025

הדגם המחודש גם תומך בטעינת DC מהירה יותר שגדלה מ-88 קילוואט ל-110 קילוואט, מה שאומר שזמן הטעינה מ-10% ל-80% סוללה עומד על 35 דקות. לשמחתם של הלקוחות, הדגמים החדשים של האטו 3 יוצעו גם עם מרווח טיפולים משודרג בהשוואה לדגם היוצא, עם טיפול נדרש כל 30,000 ק”מ או משך זמן של שנתיים.

BYD ישראל תציע מרווח טיפולים משודרג זה לכל הדגמים הבאים: BYD טאנג (המחודש) BYD סיל (רטרואקטיבית לכל הדגמים שנמסרו עד היום) והדגמים החדשים, BYD סיל יו לצד ה-BYD אטו 3 המחודש.

מחיר BYD אטו 3 מתייקר ויעמוד על 169,990 לדגם הקומפורט (עלייה של 1,490 ₪ מהדגם היוצא) ו-177,500 שקל לגרסת הדיזיין (עלייה של 1,510 ₪ מהדגם היוצא).

The post מלכת המכירות משתדרגת ומתייקרת: BYD אטו 3 המחודשת בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

עד הקצה ובחזרה: החל שיווק טויוטה לנד קרוזר 250 החדש בישראל

חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, מודיעה סוף סוף על התחלת שיווקו של הדור החדש של הלנד קרוזר בישראל, אשר באופן מפתיע יוצע בגרסת הכניסה במחיר זהה לדגם היוצא, אך בגרסאות הבכירות שלו מגיע לשיא חדש של 550,000 שקל, מחיר בו הוא נכנס עמוק לתחום היוקרה ויתחרה שם בדגמים כמו לנדר רובר דיפנדר.  הלנד קרוזר החדש צפוי להמשיך את הצלחת הדגם האגדי המיוצר מאז 1951, הגיע לראשונה לישראל בסוף שנות ה-90 ומאז נמכרו ממנו כאן יותר מ-28,000 רכבים.

במהלך 70 שנות קיומו, הפך הלנד קרוזר של טויוטה לסמל של עוצמה, אמינות והרפתקנות, וכבש את לבם של נהגים ונהגות ברחבי העולם. יכולתו לעמוד באתגרי השטח השונים הפכה אותו לאייקון השטח הבלתי מעורער לאחד מהדגמים המזוהים ביותר של המותג טויוטה. בסה”כ נמכרו בעולם יותר מ-10 מיליון מדגמי הלנד קרוזר לאורך השנים.

הדור החדש והחמישי של הדגם, עונה הפעם לשם “לנד קרוזר 250” והינו גרסה מקוצרת של דגם ה-“300” שמשווק בארה”ב למשל. הפעם הוא לא ישווק בארץ בגרסת 3 דלתות קצרה, אלא רק בגרסת 5 דלתות ארוכה בעלת 7 מושבים, בניגוד לדור היוצא שסבל ממראה די מגושם וקצת חסר חן, הפעם עוצב הדגם בהשראת הקונספט “BACK TO THE ROOTS” המשלב אלמנטים קלאסיים מדורות העבר עם פרשנות מודרנית לשנת 2024. התוצאה היא עיצוב על-זמני, המשלב בין מסורת לחדשנות, בין עבר לעתיד וכולל 2 אופציות של עיצוב, האחת קלאסית יותר עם צמג פנסים עגולים בחזית, והשניה מודרנית יותר עם פנסים מלבניים בחזית. 

טויוטה לנד קרוזר 250 החדש

הדגם החדש מושק בארץ בחמש רמות גימור שונות, כאשר בכולן מנוע טורבו-דיזל המוכר מהדגם היוצא, בנפח 2.8 ליטר המפיק 204 כ”ס ו-51 קג”מ ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית חדשה בת 8 הילוכים מתוצרת אייסין היפנית. מדובר גם ברכב בעל ממדים גדולים במיוחד עם מרכב באורך של 4,925 מ”מ, רוחב של 1,940-1,980 מ”מ, וגובה של 1,925-1,935מ”מ, עם בסיס גלגלים של 2,850 מ”מ. 

גם העיצוב הפנימי מציע קפיצת מדרגה משמעותית מול הדור היוצא, עם סביבת נהג ונוסעים איכותית ומרשימה יותר, כאשר בגרסאות הבכירות מציעה גם ניחוח יוקרתי.  הדגם יוצע עם לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 7 או 12.3 אינץ’ (בהתאם לרמת הגימור) ומערכת מולטימדיה בעלת מסך מגע עם רזולוציה גבוהה 9 או 12.3 אינץ’ (בהתאם לרמת הגימור) הכוללת אפשרויות עדכון תוכנה מרחוק (OTA) מבלי הצורך להגיע למרכז שירות. המושבים הקדמיים בעלי עיצוב חדש לתמיכה ונוחות, כולל אפשרות, בהתאם לרמת הגימור, לכוונון חשמלי, חימום ואוורור, ושורות מושבים שנייה ושלישית ניתנות לקיפול.

טויוטה לנד קרוזר 250 החדש

“לוקח אותך עד הקצה ובחזרה” – זו לא רק סיסמה! הלנד קרוזר ידוע כרכב שאפשר לסמוך עליו שיגיע בבטחה לכל מקום ובעל יכולת יוצאת הדופן להתמודד עם תנאי שטח מאתגרים. השלדה חדשה, מבוססת GA-F, מתוכננת להעניק קשיחות ועמידות משופרת. בנוסף, זהו דגם הלנד קרוזר הראשון שמאובזר בהגה כוח חשמלי  (EPS), המפחית תנועות חדות בתנאי שטח ומאפשר חווית נהיגה חלקה ונוחה. כחלק מהחידושים, הדגם מצויד לראשונה במערכות בטיחות מתקדמות כמו Toyota Safety Sense 3.0 הכוללת התראות בטיחות, מערכת שמירה על מרכז הנתיב ומערכות למניעת ומזעור נזקים מתאונות. 

הלנד קרוזר 250 החדש משווק בחמש רמות גימור שונות:

  • SELECT: גרסת הכניסה של הדגם, מגיעה עם חבילת מערכות בטיחות TSS 3 , מערכת מולטימדיה עם מסך 9 אינץ’ ו-6 רמקולים, לוח מחוונים צבעוני 7 אינץ’ , 7 מושבים עם ריפודי בד, תאורה ראשית רפלקטור LED ,חישוקי סגסוגת קלה 18 אינץ’, כניסה חכמה, מדרגות צד ומסילות גג. מחיר: 399,990 ש”ח 
  • LUXURY : רמת גימור זו מגיעה עם כל המערכות שיש ברמת הגימור SELECT ובנוסף מתהדרת במערכת המולטימדיה המובנית המגיעה עם מסך בגודל 12.3 אינץ’, מערכת שמע בעלת 8 רמקולים וריפודי עור סינתטי עם כוונון חשמלי לנהג. בנוסף, ברמת גימור LUXURY ישנן תוספות של זיהוי בשטחים מתים ומערכת ליציאה בטוחה מהרכב, חיישני חניה קדמיים ואחוריים עם בלימה, מצלמות היקפיות 360 מעלות, חימום ואוורור מושבים קדמיים, דלת תא מטען חשמלית, מצבי נהיגה ECO/NORMAL/SPORT, מראה פנימית מתכהה אוטומטית, הגה בציפוי עור עם חימום, ספוילר אחורי ומערכות שטח מתקדמות – מערכת סיוע לירידה במדרון ובקרת זחילה. מחיר: 439,990 ש”ח 
  • טויוטה לנד קרוזר 250 החדש
  • LIMITED SKY : מגיעה עם כל המערכות שיש ברמת הגימור LUXURY, אך השוני הוא בלוח המחוונים הדיגיטלי שגדל לכדי 12.3 אינץ’, ובנוסף: תאורה ראשית פרוז’קטור LED עם ניקוי פנסים, גג שמש נפתח, חלונות כהים מאחור, קונסולה אחורית עם קירור, משטח טעינה אלחוטית, כוונון הגה חשמלי ומערכות שטח מתקדמות נוספות – נעילת דיפרנציאל אחורי חשמלית, מערכת ניטור מצבי שטחMTM – , בורר סוגי שטחMTS- . מחיר: 469,990 ש”ח 
  • SAHARA SKY : מגיעה עם כל המערכות שיש ברמת הגימור LIMITED SKY , ובנוסף, ולראשונה בדגמי טויוטה, הגג הוא פנורמי ולמערכות השטח המתקדמות נוסף מוט מייצב בעל מנגנון ניתוק SDM  . ברמת הגימור SAHARA SKY ישנם חישוקי סגסוגת קלה 20 אינץ’, מערכת שמע פרמיום של JBL   עם 14 רמקולים, ריפודי עור עם כוונון חשמלי במושבים הקדמיים, כאשר במושב הנהג ישנו זיכרון לכוונון המושב, לצד אוורור מושבים אחוריים, מקרן נתוני נסיעה על גבי השמשה הקדמית ומראה פנימית דיגיטלית. מחיר: 509,990 ש”ח  
  • טויוטה לנד קרוזר 250 החדש
  • FIRST EDITION: מהדורה מוגבלת מאוד בהשראת מורשת הלנד קרוזר והפנסים העגולים האייקונים. רמת הגימור FIRST EDITION מציעה את כל המערכות שיש ברמת הגימור SAHARA SKY, אלא שברמת גימור זו ישנם חישוקי 18 אינץ, ריפודי עור בעיצוב ייחודי וגימורים פנימיים ייחודיים. חיצונית, רמת הגימור של FIRST EDITION  היא היחידה שמגיעה ב-2 גוונים ייחודים: צבע כחול דינאמי או חול מדבר, כאשר הגג בצבע אפור בהיר. מחיר: 549,990 ש”ח 
  • מעוניינים בנסיעת מבחן בדגם החדש וקבלת הצעת מחיר הכוללת אפשרויות מימון וטרייד-אין לרכביכם הישן? הכניסו פרטים כאן

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם

[contact-form-7]

The post עד הקצה ובחזרה: החל שיווק טויוטה לנד קרוזר 250 החדש בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

רגע לפני ההשקה המקומית, מוכרת מטרו מוטור את זיכיון דונגפנג לדלק מוטורס

למטרו מוטור, היבואנית הגדולה בענף הדו-גלגלי, היה חלום להפוך לשחקן משמעותי גם בשוק המכוניות. את הכניסה הראשונה לענף היא עשתה לפני כשנתיים עם השקתו של מותג ליפמוטור, עם מכונית המיני החשמלית T03, וזמן קצר לאחר מכן, השיקה גם את מותג היוקרה VOYAH מבית דונגפנג, רגע לפני שתכננה החברה להשיק בארץ את דגמי דונגפנג החשמליים, בעזרתם קיוותה היבואנית לעבור למגרש של היבואנים הגדולים, מודיעה היום החברה על מכירת פעילות הרכב שלה לידי דלק מוטורס, יבואנית מאזדה, פורד, ב.מ.וו, מיני ו-NIO בתמורה ל-110 מיליון שקל, כאשר אל  סכום הרכישה יתווספו עלויות מלאי הרכבים בישראל, אלו שהוזמנו והרכוש הקבוע של פעילות הרכב.

השקת דונגפנג ע”י מטרו מוטור תוכננה לתחילת החודש הבא עם הגעתו של המשלוח הראשון של דונגפנג בוקס, מכונית סופר-מיני חשמלית שאמורה להיות תחרותית במיוחד במחיר, עם תג מחיר מוערך שינוע סביב ה-115,000 שקל. באופן די משעשע, מסע הפרסום המאסיבי לדגם שאותו החלה היבואנית בשבועות האחרונים כלל את המשפט “מה השלב הבא של דונגפנג בישראל?”. כעת מסתבר שהשלב הבא הוא בכלל יבוא ע”י דלק מוטורס…

עבור דלק מוטורס מדובר במותג שעשוי להיות מנוע צמיחה מרכזי למותג, אשר סובל בדגמי מאזדה ופורד העממיים ממחסור בדגמים שנחוצים כיום להצלחה בשוק המקומי, כמו דגמים היברידיים וחשמליים. ה-BOX יחד עם דגמי ה-דונגפנג 1 M-HERO  ודונגפנג אי פאי 007 ו-אי פאי 008, ששיווקם ע”י מטרו מוטור היה אמור להתחיל כבר בחודשים הקרובים, עשויים להכניס את דלק מוטורס לקטגוריות חדשות שנחשבות לצומחות בשוק הרכב המקומי.

לדברי גדי אבירם, מייסד ויו”ר מטרו מוטור: דונגפנג הוא אחד מיצרני הרכב הגדולים בסין, עם מגוון דגמים שפונה לכל מגזרי השוק, יצרן עם תכניות גדולות ומשמעותיות לאירופה וישראל. אנו מודים להנהלת דונגפנג על העבודה המשותפת האמון הרב והתמיכה העצומה. דלק מוטורס היא שותף מעולה להמשיך ולממש את מפת הדרכים של היצרן. דונגפנג משלימה לדלק רכב ליין של דגמים שיאפשר לה לצמוח במרכז השוק. המהלך יאפשר למטרו להמשיך בצמיחה בתחומי הליבה ולממש את התוכניות הגדולות שלפניה”. 

The post רגע לפני ההשקה המקומית, מוכרת מטרו מוטור את זיכיון דונגפנג לדלק מוטורס appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

עם טווח נסיעה עד 651 ק”מ: פולקסווגן ID.7 בישראל

חשמלית שלישית לפולקסווגן בישראל. אחרי צמד רכבי הפנאי ID.4 וגרסת “הקופה” שלו ID.5, משיקה צ’מפיון מוטורס את ה-ID.7, ספינת הדגל החשמלית של היצרן ומכונית הסדאן החשמלית הראשונה שלו, שהוצגה לפני כשנה וחצי בעולם ומגיעה לארץ באיחור ניכר וכרגיל בדגמי החשמליות של היצרן. הפעם, לא מדובר במתחרה נוספת לטסלה מודל 3, אלא במכונית סאלון חשמלית וגדולה יותר שתתחרה בארץ בדגמים כמו BYD האן וזיקר 001, וגם עשויה להוות תחליף מוזל לדגמי יוקרה כמו מרצדס EQE וב.מ.וו i5, כרכב סאלון איכותי ומפנק, אך ללא הלוגו היוקרתי בחזית.

ה-ID.7 פותחה על הפלטפורמה החשמלית MEB המשרתת גם את דגמי הפנאי החשמליים של היצרן, וכוללת מרכב בתצורת פאסטבק אווירודינמי להפליא (מקדם גרר של 0.23) ועיצוב מרשים בסגנון דמוי קופה. מדובר גם בחשמלית הגדולה ביותר של היצרן עם ממדים המאפיינים יותר את קטגוריית מכוניות הסאלון, עם מרכב באורך של 4.96 מטר, רוחב של 1.86 מטר, גובה של 1.54 מטר ובסיס גלגלים של 297 ס”מ, אשר יחד עם פלטפורמה חשמלית מספקים מרחב נדיב במיוחד לחמישה נוסעים, לצד דלת חמישית ושימושית לתא המטען שמציע נפח של 532 ליטר.

פולקסווגן ID.7

בתא הנוסעים מציעה המכונית עיצוב נקי וכמעט נטול מתגים, כאשר לרשותו של הנהג עומד לוח שעונים דיגיטלי קטנטן המספק רק את הנתונים החיוניים ביותר לנהיגה וידית הילוכים אלקטרונית מאחורי ההגה, כאשר תפעול רוב מערכות הרכב נעשה דרך מסך מולטימדיה “15, מתגים על ההגה או תפעול קולי נרחב. גם פתחי המיזוג מתכווננים דרך המסך המרכזי. הדגם ישווק ב-3 רמות גימור כאשר גרסת הכניסה “Pro” כוללת תאורת LED היקפית, חישוקי “19, שמשות אחוריות מושחרות, תצוגה עילית עם מציאות רבודה, דלת תא מטען חשמלית, חיישני חניה ומצלמות 360 מעלות, מערכת לביצוע חניות אוטומטיות, בקרת אקלים עם 3 אזורים, תאורת אווירה עשירה, ריפוד עור מלאכותי למושבים, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית ומחוממים, חימום הגה, משטח טעינה אלחוטי לנייד, קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי (גם אלחוטית), כניסה והנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי ועוד. רמת הגימור השניה “Pro S” כוללת גם מושבים קדמיים מאווררים ומחוממים, מערכת שמע מתוצרת Harman Kardon, גג זכוכית פנורמי חכם (משנה גוון בלחיצת כפתור), חישוקי סגסוגת קלה בקוטר “20 ומתלים אדפטיביים. גרסת ה- GTX מוסיפה חבילת השחרה חיצונית, עיצוב פנימי וחיצוני ייחודי ל-GTX וחישוקי “20 מושחרים. אבזור הבטיחות כולל את שלל מערכות הבטיחות הפופולריות כיום בשוק בתוספת מערכת Travel Assist העדכנית ולמכונית ציון מלא של 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי.

פולקסווגן ID.7

הדגם ישווק ב-2 גרסאות הנעה: הראשונה מצוידת בהנעה אחורית וכוללת מנוע חשמלי המפיק 286 כ”ס, המאפשר תאוצה ל-100 קמ”ש ב-6.5 שניות, לצד מהירות מרבית של 180 קמ”ש. יחד עם סוללת 82 קוט”ש מבטיח הדגם טווח נסיעה מרשים עד 609 ק”מ לפי נתוני היצרן, לצד תמיכה בטעינה מהירה עד 175 קילוואט, המאפשרת לפחות באופן תיאורטי טעינת עד 204 ק”מ ב-10 דקות. גרסת ה-PRO S כוללת סוללת 91 קוט”ש המציעה טווח נסיעה עד 651 ק”מ. מעליה תוצע הגרסה הספורטיבית עם הסוללה הגדולה יותר, ה-GTX המצוידת בשני מנועים והנעה כפולה המפיקים הספק משולב של 340 כ”ס ומומנט של 57 קג”מ, המספקים האצה ל-100 קמ”ש ב-5.4 שניות וטווח נסיעה עד 542 ק”מ.

מחיר פולקסווגן ID.7 נקבע על 319,900 שקל לגרסת הכניסה, כ-354,900 שקל לרמת הגימור Pro S ו-399,900 שקל לרמת הגימור GTX. 

The post עם טווח נסיעה עד 651 ק”מ: פולקסווגן ID.7 בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.