MG eHS פלאג-אין החדש יוצג בהמשך החודש (11.07.2024) עם עיצוב חדש והבטחה לטווח חשמלי גדול יותר.
מהפך זמני: מסירות רכב חדש בישראל יוני 2024מהפך זמני: מסירות רכב חדש בישראל יוני 2024
טויוטה עוקפת את יונדאי שסובלת ממלאי מוגבל של רכבים ולראשונה השנה, נמסרו יותר רכבים חדשים (25942) לעומת חודש יוני המקביל אשתקד (24733).
לנד רובר דיפנדר אוקטה נחשף – מפלצת ביצועים לשטחלנד רובר דיפנדר אוקטה נחשף – מפלצת ביצועים לשטח
לנד רובר דיפנדר אוקטה הוא מתחרה למרצדס G63 עם יותר כוח, 635 כ”ס, ויותר יכולות כביש ושטח שהושגו באמצעות שדרוג מכאני מקיף במיוחד.
מבצע אפס ק”מ ברנו: טרייד-אין במחיר מחירון וביטוח חובה מתנהמבצע אפס ק”מ ברנו: טרייד-אין במחיר מחירון וביטוח חובה מתנה
רנו אוסטרל, ארקנה וקפצ’ור במסלול אפס ק”מ עם הטבת טרייד-אין במחיר מחירון (בהתאם לתקנון) וביטוח חובה מתנה.
מינויים חדשים בקבוצת ‘מאיר’ יבואנית וולוו, הונדה ואחרים
חברת ‘מאיר’, יבואנית מותגי הונדה, וולוו, לינק&קו, פולסטאר ועוד, מודיעה על מינויים חדשים בהנהלת החברה, כחלק ממהלכים אסטרטגיים
וניהוליים רחבים, אותם החלה החברה ליישם בעקבות השינויים הרבים בשוק הרכב, כחלק ממהלכים חדשים בהם נכנסו חברות הפניקס וכלל כבעלי מניות בקבוצת הרכב לצד משפחות קז ושחר ומתבצע תהליך תכנון והסדרה של הבעלות והניהול בקבוצה.
תומר כהן , מנכ״ל חברת מאיר ב-13 השנים האחרונות יסיים את תפקידו, ובמקומו יתמנה חגי דקל שניהל ב-13 השנים האחרונות את חטיבת הרכב הכבד. עידן פרי, מנהל אגף הצמ״ה במאיר, יחליף את דקל וימונה למנהל חטיבת הרכב הכבד שכוללת כיום את פעילות המשאיות, האוטובוסים, הצמ”ה, הליסינג, המנופים ורשת מרכזי שירות.
במהלך העשור האחרון הובילה חברת מאיר את שוק הרכב הכבד בישראל ובפרט בשוק המשאיות, האוטובוסים, הצמ”ה והליסינג. לעומת זאת, בשוק הרכב הפרטי, המהלכים הבולטים היו החזרתו של מותג המכוניות וולוו למרכז הבמה בשוק היוקרה בישראל, כולל שלוש שנים ברציפות בהם הובילו רכבי ה-XC-60 וה-40-XC הפופולריים את טבלאות המכירה בסגמנט ה-SUV היוקרתיים בישראל. לעומת זאת, חלה נסיגה משמעותית בפעילות הרכב של הונדה עם נסיגתה של החברה מאירופה במהלך שכלל צמצום דרמטי של הדגמים הנמכרים בארץ ומחירים שהתייקרו והפכו אותם לכמט לא רלוונטיים בשוק המקומי.
לעומת זאת, פעילות הונדה בשוק הדו-גלגלי הפכה להיות משמעותית ביותר בשנים האחרונות, כאשר כיום ממוקמת הונדה במקום השני במכירות הענף בישראל, אחרי סאן יאנג.
בשנתיים האחרונות נוספו לחברה גם פעילות המיקרו -מוביליטי MEU האחראית על יבוא מותג הקטנועים החשמליים NIU ומותגי חשמל עירוניים נוספים לרבות קורקינטים, שמתפתחים בהדרגה, כאשר החברה חתמה גם על זיכיון של יבוא צמד מותגי רכב פרמיום סיניים עם התחלת שיווק מותגי פולסטאר ולינק אנד קו בישראל בהצלחה מוגבלת. בחברה מדווחים שבקרוב ינחת כאן רכב חשמלי חדש של לינק אנק קו שיהיה משמעותי בשוק המסה ויתחרה ישירות במובילי השוק.
The post מינויים חדשים בקבוצת ‘מאיר’ יבואנית וולוו, הונדה ואחרים appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
טסלה ישראל חותכת מחירים ויורדת שוב מתחת לרף ה-200,000 שקל!
נדמה שאם עדיין אתם מתרגזים מירידת מחירים שעושה מעת לעת טסלה, אז אתם כנראה לא אמורים להיות לקוחות שלה, מהסוג החדש, שמקבל בברכה גם ירידת מחירים ולא רק מתלונן על התייקרות ויוקר המחייה. הבוקר היא עושה זאת שוב, ומפרסמת מחירון חדש ומוזל לדגמי המודל 3 והמודל Y בישראל, הכולל הוזלה של עד עשרות אלפי שקלים מהמחירון הקודם.
The post טסלה ישראל חותכת מחירים ויורדת שוב מתחת לרף ה-200,000 שקל! appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
תעשה כאב ראש למתחרות? אקספנג G6 הושקה בישראל
8 חודשים לאחר שהחלה חברת פריסבי בשיווק מותג הרכב החשמלי הסיני אקספנג בישראל, עם צמד דגמים בתחילת הדרך (G9 ו-P7) מתחילה היבואנית בשיווק ה-G6, אח קטן ל-G9 ורכב פנאי חשמלי קומפקטי יותר שיתחרה בטסלה מודל Y מובילת השוק ודגמים נוספים רבים. מתחילת השיווק זכתה אקספנג עד כה להצלחה נאה במכירות, עם 1,174 מסירות עד כה, נתון הגבוה מתחזית היבואן למכירת עד 1,000 מכוניות בשנת השיווק הראשונה. בדירוג מכירות המותגים החשמליים עומדת אקספנג כיום במקום ה-10, ומדובר בנתון מכובד בהתחשב בכך שמדובר במותג פרמיום עם תג מחיר התחלתי כיום של 210,000 שקל.
ה-G9 הושק רק לפני כשבועיים באירופה ומגיע אלינו מיד לאחר ההשקה, עם עיצוב מודרני ברוח שפת העיצוב הנוכחית של היצרן, גריל אטום למראה וידיות פתיחת דלתות נשלפות, לצד מרכב דמוי קופה אווירודינמי יחסית בעל מקדם גרר של 0.25cd. הממדים החיצוניים כמעט זהים למודל Y, עם מרכב באורך 4.75 מטר, רוחב של 1.92 מטר וגובה של 1.65 מטר ולדגם תא מטען בנפח 571 ליטר, אך ללא תא מטען קדמי נוסף שמאפיין חלק מהמתחרות.
עם בסיס גלגלים של 289 ס”מ ופלטפורמה חשמלית ייעודית המספקת רצפה שטוחה מאחור, מדובר גם ברכב מרווח יחסית לחמישה נוסעים. סביבת הנהג מציעה עיצוב נקי וכמעט נטול מתגים פיזיים (לטוב ולרע), והאבזור עשיר כסטנדרט (רמת גימור אחת) וכולל מושבי עור מלאכותי, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, מחוממים ומאווררים, גג זכוכית פנורמי, חימום מושבים אחוריים, בקרת אקלים כפולת אזורים עם פתחי מיזוג אחוריים, מערכת שמע עם 18 רמקולים, כניסה והנעה ללא מפתח, אפליקציית שליטה טלפונית, דלת תא מטען חשמלית, צמד משטחי טעינה אלחוטית לטלפונים, לוח מחוונים דיגיטלי “10.2 ומסך מולטימדיה “15 הכולל קישוריות מקורית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, לצד שלל אפשריות של הורדת אפליקציות. אבזור הבטיחות כולל את מרבית מערכות הבטיחות הפופולריות כיום לצד 7 כריות אוויר, אך הדגם טרם נבחן במבחן הריסוק האירופאי. בסעיף השלילה, לגג הזכוכית הפנורמי אין ווילון וגם תא כפפות נעדר מהתפריט באופן קצת תמוה.
בדומה לטסלה, גם ה-G6 תשווק ב-3 רמות גימור לבחירה (ואפילו עם אותם השמות…), כאשר גרסת הכניסה ‘סטנדרט ריינג’ מצוידת בהנעה אחורית ומנוע חשמלי המפיק 259 כ”ס, אשר יחד עם סוללת 66 קוט”ש, מספק תאוצה ל-100 קמ”ש ב-6.9 שניות ומבטיח טווח נסיעה עד 435 ק”מ. גרסת ה-‘לונג ריינג’ האמצעית במשפחה כוללת עדיין הנעה אחורית, אך מנוע חשמלי חזק יותר המפיק 286 כ”ס ויחד עם סוללת 87.5 קוט”ש מבטיחה תאוצה ל-100 קמ”ש ב-6.7 שניות וטווח נסיעה עד 570 ק”מ.
בקצה משפחת הדגמים תוצע רמת הגימור ‘פרפורמנס’ הכוללת צמד מנועים חשמליים המפיקים 477 כ”ס ומספקים גם הנעה כפולה, וביצועים ספורטיביים עם תאוצה ל-100 קמ”ש ב-4.1 שניות. יחד עם סוללת 87.5 קוט”ש, טווח הנסיעה עומד על עד 550 ק”מ. מעבר לכך, הדגמים מצוידים בטכנולוגיית טעינה 800V המאפשרת טעינה אולטרה מהירה בקצב של 215-280 קילוואט בהתאם לרמות הגימור. המהירות המרבית של כל הדגמים עומדת על 200 קמ”ש.
תמחור תחרותי!
מחיר אקספנג G6 יחל מ-199,900 שקל לגרסת הכניסה, כ-224,900 שקל לגרסת הלונג ריינג’ ועד 254,900 שקל לגרסת הפרפורמנס הבכירה. הדגם ישווק עם אחריות ל-7 שנים או עד 150,000 ק”מ ואחריות לסוללה ל-8 שנים או עד 160,000 ק”מ. בפריסבי מעריכים שהדגם יהפוך לפופולרי בהיצע דגמי היצרן בארץ ומנוע צמיחה מרכזי בהמשך התפתחות המותג בארץ. עבור צבע מטאלי תצטרכו להוסיף 5,000 שקל ועבור וו גרירה מתקפל חשמלית (לדגם הפרפורמנס בלבד) תיאלצו להיפרד מעוד 6,000 שקלים.
The post תעשה כאב ראש למתחרות? אקספנג G6 הושקה בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
כלמוביל ממנה מנהלי חטיבות חדשים בחברה
בתמונה הראשית: מימין לשמאל בשורה העליונה: פאולינה קוטליאר דב, יניב ביטון, ליאן זקס. בשורה התחתונה: טל אויזרט ורפי הלוי
חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי, מיצובישי, מרצדס, ג’נסיס, אורה, סמארט ובקרוב גם מותגי JAECOO ו-OMODA, מודיעה על סבב מינויי בכירים חדש בחברה.
יניב ביטון, מונה לתפקיד מנהל חטיבת מרצדס. ביטון מילא בעשור האחרון שורה של תפקידים בכלמוביל ובהם: מנהל מכירות ארצי בחטיבת המימון, מנהל מכירות ארצי ציי רכב, מנהל חטיבת חלפים.
פאולינה קוטליאר דב, מונתה למנהלת חטיבת יונדאי. בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת חטיבת מיצובישי ולפני כן שימשה כשבע שנים במגוון תפקידים בקבוצת כלמוביל ביניהם: מנהלת שירות ארצית, מנהלת טרייד יוקרה, ומנהלת מכירות היוקרה בחטיבת מרצדס.
רפי הלוי, מונה למנהל חטיבת Omoda&Jaecoo. רפי מכהן בכלמוביל כ- 20 שנה במגוון תפקידים. בתפקידו האחרון שימש כמנהל חטיבת ציי רכב ולפני כן כמנהל מכירות ארצי של יונדאי ובמקביל מנהל חטיבת הטרייד.
טל אויזרט, מונה למנהל חטיבת מיצובישי. טל שימש במגוון תפקידים בכלמוביל ובתפקידו האחרון שימש כמנהל אגף הסחר של כלמוביל טרייד פרטיות.
ליאן זקס, מונתה למנהלת חטיבת ציי רכב ביחידת הרכב הפרטי. ליאן שימשה ב- 20 שנה האחרונות בתפקידי ניהול בכירים והובלת יחידות עסקיות בפלאפון, תנובה, שסטוביץ ועוד.
כזכור, בחודש שעבר מונתה גם רומינה מאיר למנהלת חטיבת היוקרה בכלמוביל,
The post כלמוביל ממנה מנהלי חטיבות חדשים בחברה appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
פולסטאר 3 זוכה לגרסת הנעה אחורית עם טווח של 650 ק”מפולסטאר 3 זוכה לגרסת הנעה אחורית עם טווח של 650 ק”מ
גרסת הבסיס החדשה של הפולסטאר 3 מצויד בהנעה אחורית בהספק של 295 כ”ס וסוללה המאפשרת טווח נסיעה של מעל ל-650 ק”מ.
ליפמוטור C16 נחשף – שבעה מושבים חשמליליפמוטור C16 נחשף – שבעה מושבים חשמלי
ליפמוטור C16 הוא הקרוסאובר 6-7 מושבים החדש של ליפמוטור עם גרסה חשמלית המציעה טווח של כ-420 קילומטר.