פורשה מקאן RWD החשמלי יהווה את גרסת הבסיס עם הספק של 340 כ”ס וטווח של 641 ק”מ והמקאן 4S, עם בוסט של 516 כ”ס וטווח של 606 ק”מ, ימלאה את החלל בין המקאן 4 למקאן טורבו.
עם לב של יאריס GR: לקסוס LBX MORIZO RR נחשףעם לב של יאריס GR: לקסוס LBX MORIZO RR נחשף
לקסוס LBX MORIZO RR היא גרסת ביצועים ייחודית ללקסוס LBX, עם מנוע 1.6 טורבו 304 כ”ס, מערכת הנעה כפולה ומקצה שדרוגים נרחב.
אאודי Q7 המחודש בישראל – החל מ-682,000 שקל
חברת צ’מפיון מוטורס, יבואנית אאודי, משיקה את דגמי 2024 של רכב הפנאי-שטח Q7, לאחר שזכו למתיחת פנים מקיפה של אמצע החיים. הדגם ישווק בתחילת הדרך בצמד גרסאות פלאג-אין הייבריד 5 מושבים, המשלבות בין ביצועים מרשימים לחיסכון בדלק, אפשרות לנסוע על חשמל ופליטת מזהמים נמוכה, כאשר בשבועות הקרובים יצטרפו דגמי TDI (טורבו-דיזל) עם 7 מושבים.
ה-Q7 המחודש זוכה ליישור קו עם שפת העיצוב העדכנית של היצרן, וכולל חזית חדשה ומתומנת הכוללת תיחום אלומיניום ומראה מחודש דמוי “חלת הדבש”, לצד לוגו אאודי מעודכן בעיצוב 2D. בנוסף, עוצבו מחדש כונסי האוויר, הפגוש ופנסי החזית שמגיעים בטכנולוגיית Matrix LED עם איתות דינמי. חלקו האחורי של ה-Q7 זוכה גם הוא לתאורת LED מחודשת לצד עדכון פגוש, ספי אגזוז חדשים וסמל S-line חדש. להשלמת המראה הדינמי, ה-Q7 מציע בגרסת ה- 55 TFSIe, פסי גג בגוון אלומיניום, חבילת עיצוב חיצוני High Gloss וחישוקי 21″ כסטנדרט, בעיצוב V עם 5 זרועות כפולות בגוון אפור וצמיגי R21 285/40. להקניית מראה ספורטיבי, ה- Q7 60 TFSIe מגיע עם חבילת עיצוב חיצונית משודרגת הכוללת סמלים, פסי גג ובתי מראות צד בצבע שחור.
בתא הנוסעים תפגשו שלושה מסכי מולטימדיה: מסך מרכזי בגודל 10.1″, מסך משני בגודל 8.1″, ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3″. האבזור בגרסת ה-55 TFSIe כולל בין היתר: ספי דלת קד’ ואח’ מוארים, תאורת LED Welcome Light קד’ ואח’ בעת פתיחת הדלתות, מפתח חכם, הגה 3 זרועות מתכוונן חשמלית בתיפור עור, עם שליטה על מערכת המולטימדיה ועל העברת ההילוכים, חבילת תאורה פנימית מורחבת, מראות חיצוניות מתכווננות, מתכהות ומתקפלות חשמלית, עם חימום וזכרונות, מושבי Contour קדמיים מתכווננים חשמלית, עם זיכרונות ותמיכה לגב תחתון עם ריפוד עור Valcona, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורי שליטה עם פתחים למושבים האחוריים, שקעי USB קד’ ואח’, חימום ואוורור במושבים הקדמיים, דיפוני פנים בגוון Gray Brown Natural Fine Grain Ash, פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען, תקרת בד בצבע שחור, סגירת Servo רכה לדלתות ומערכת שמע פרמיום Bang & Olufsen עם 17 רמקולים ו- 16 ערוצים, בהספק של 730W בטכנולוגיית 3D. אבזור הבטיחות כולל את מרבית מערכות הבטיחות הפופולריות כיום בשוק.
האבזור הפנימי בגרסת ה-60 TFSIe מציע בנוסף, מערכת Head Up Display, מושבי Sport Plus קדמיים מתכווננים חשמלית, עם זיכרונות ותמיכה לגב תחתון, ריפוד עור Valcona עם תפירת יהלום ולוגו “S” רקום על המושבים, חימום להגה ודיפוני פנים בגוון אלומיניום מט מוברש.
ה-Q7 המחודש יוצע בישראל בשלב הראשון בשתי גרסאות PHEV המצוידות במנוע V6 בנפח 3.0 ליטר ומנוע חשמלי, בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים והנעה כפולה. גרסת הכניסה, ה-55 TFSIe מפיקה הספק משולב של 394 כ”ס ו-61.2 קג”מ ומציעה תאוצה מ-0 ל-100 קמ”ש ב-5.7 שניות בלבד. גרסת ה-60 TFSIe מפיקה הספק משולב של 489 כ”ס ו-71.4 קג”מ ומציעה תאוצה מ-0 ל-100 קמ”ש ב-5 שניות בלבד. המהירות המרבית עומדת על 240 קמ”ש בשני הדגמים, ושניהם מצוידים בסוללת 20 קוט”ש המבטיחה טווח נסיעה חשמלי גבוה מבעבר (נתוני צריכת דלק וטווח נסיעה חשמלי טרם פורסמו).
מחיר אאודי Q7 המחודש 2024 נקבע על 682,000 שקל לגרסת הכניסה ו-737,000 שקל לגרסה הבכירה.
The post אאודי Q7 המחודש בישראל – החל מ-682,000 שקל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
בינתיים ללא הגרסה החשמלית: סיטרואן ג׳מפי המחודש בארץ
יבואנית לובינסקי ממשיכה לחדש את ענף המסחריות שלה, וזמן קצר לאחר שהחלה בשיווק הברלינגו המחודש, מתחילה החברה בשיווק גם סיטרואן ג׳מפי המחודש ל-2024, המחליף את הדגם היוצא ששווק כאן מאז 2017 וממנו נמכרו כאן מעל ל-3,380 יחידות, הן עם מנוע דיזל והן עם הינע חשמלי.
הג׳מפי המחודש עודכן בחזית חדשה לגמרי, המיישרת קו עם שפת העיצוב החדשה של שאר דגמי סיטרואן. החזית עוצבה מחדש וכוללת יחידות תאורה חדשות בנוסף לפגוש וגריל חדשים לצד סמל סיטרואן החדש, המעניקים לרכב הופעה מודרנית יותר.
בתא הנוסעים מבטיח הדגם המחודש וורסטיליות וסביבת עבודה נוחה ונעימה המתאימה לשהייה ממושכת, כאשר הג’אמפי בגרסת ה-N1 קיבל דשבורד מעוצב ובו מסך תצוגה בגודל 10 אינץ’ אשר החליף את לוח המחוונים האנלוגי המוכר. במרכז הדשבורד ישנו בורר הילוכים חדש E-TOGGLE אשר החליף את החוגה וגלגל הגה חדש נמצא מול הנוהגים ועליו פקדים להפעלת עזרי הנהיגה והמולטימדיה. גם זו האחרונה התעדכנה, כאשר בגרסת הנוסעים (M1, נהג + 6) ישנו מסך בגודל 12.3 אינץ’ בהתקנה מקומית ובגרסת המטען (N1, נהג + 2) ישנו מסך מקורי בגודל 10 אינץ’, בעלי ממשק חדשני ועיצוב נקי עם פונקציות שיקוף (Apple Car Play ו-Android Auto) אלחוטית.
אבזור הבטיחות שודרג וכולל מעתה כסטנדרט בלימת חירום אוטומטית, התרעת ערנות נהג, מערכת תיקון והתרעה מפני סטיה מנתיב הנסיעה וחיישני חניה, זאת בנוסף לרשימת אבזור הנוחות הכולל: חיישני אור וגשם לתפעול אוטומטי, מעבר אוטומטי לאור דרך (גבוה) ומעבר (נמוך) בהתאם לתנאי הדרך, חיישני חניה ומצלמה אחורית, צמד שקעי 12 וולט, צמד שקעי USB-C ועוד.
הדגם ישווק בישראל עם מנוע 2.0 ליטר טורבו-דיזל המפיק 177 כ”ס ב-3,750 סל”ד וכן 40.8 קג”מ ב-2,000 סל”ד בשידוך לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים. יחד יציעו צריכת דלק משולבת שבין 7.3 ל-7.5 ליטר ל-100 ק”מ לליטר בהתאם לגרסה. הגרסה החשמלית המחודשת שלו, לא מגיעה בשלב הנוכחי לארץ, למרות שבדגם היוצא שווקה כאן.
בהתאם לייעודו, סיטרואן ג’אמפי תוכנן להעניק ממדים פנימיים נדיבים לטובת נשיאת נוסעים ומטען . אורכה של גרסת המדיום עומד על 498.1 ס”מ ואורכה של גרסת הלארג’ עומד על 533.1 ס”מ, כאשר רוחבן וגובהן של השתיים עומד על 192.4 ו-191 ס”מ בהתאמה (בסיס הגלגלים עומד על 372.5 ס”מ). ממדים אלה מאפשרים יצירת חלל מטען גדול ויעיל – רוחבו הפנימי 163.6 ס”מ ואורך רצפת ההטענה משתנה בהתאם לגרסה, 251.2 ס״מ בגרסת המדיום ו-286.2 ס״מ בגרסת הלארג’. מידות אלה יוצרות נפח הטענה של 5,300 ליטר או 6,100 ליטר בהתאם לגרסה. בנוסף לכך, כושר ההעמסה של הג’אמפי נע בין 1,216 ל-1,307 ק”ג בהתאם לגרסה ואף מורשה גרירה של עד 750 ק”ג ללא שימוש בבלמים בעגלת הנגרר או 1,800 ק”ג בגרת המדיום עם שימוש בבלמים ו-2,500 ק”ג בגרסת הלארג’ עם שימוש בבלמים.
מחירון סיטרואן ג׳מפי 2024 החדש:
סיטרואן ג’אמפי N1 מדיום: 266,990 שקל
סיטרואן ג’אמפי N1 לארג’: 276,990 שקל
סיטרואן ג’אמפי M1 מדיום: 288,990 שקל
סיטרואן ג’אמפי M1 לארג’: 298,990 שקל
The post בינתיים ללא הגרסה החשמלית: סיטרואן ג׳מפי המחודש בארץ appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
אודי A5 החדשה 2024 נחשפת – מחליפה גם את ה- A4אודי A5 החדשה 2024 נחשפת – מחליפה גם את ה- A4
אודי A5 החדשה מחליפה במקביל גם את דגמי A4 סדאן וסטיישן (אוונט), היא מבוססת על פלטפורמה חדשה וכבר לא תשווק יותר במרכב קופה או קבריולט.
פיאט גרנדה פנדה נחשפת – פנדה חדשה וחשמליתפיאט גרנדה פנדה נחשפת – פנדה חדשה וחשמלית
פיאט גרנדה פנדה היא עירונית XL שתשווק עם הנעה חשמלית 113 כ”ס וטווח נסיעה של 320 ק”מ או בגרסה היברידית קלה 48V עם מנוע 1.2 ליטר טורבו.
MG סייברסטר המרהיבה יוצאת לדרך באירופהMG סייברסטר המרהיבה יוצאת לדרך באירופה
MG סייברסטר החשמלית היא אולי לא רודסטר קטנה וקלת משקל כפי שהיו דגמי הרודסטר של MG בעבר, אך היא מרהיבה למראה, עשירה באבזור ומצוידת במערכת הנעה בהספק של עד 503 כ”ס, נתון 0-100 קמ”ש של 3.2 שניות וטווח נסיעה של עד 509 ק”מ.
לינק אנד קו Z10 החשמלית נחשפתלינק אנד קו Z10 החשמלית נחשפת
לינק אנד קו Z10 היא המכונית החשמלית הראשונה של לינק אנד קו, היא מבוססת על זיקר 001, מוסיפה לזה אלמנטים ייחודיים משלה והיא תשווק עם סוללת LFP 95kWh החדשה של קבוצת ג’ילי ויחידות הנעה בהספקים של 272 כ”ס עד 778 כ”ס.
חשיפה ראשונה: KGM אקטיון 2024 החדשחשיפה ראשונה: KGM אקטיון 2024 החדש
KGM אקטיון החדש הוא קרוסאובר חדש של KGM המבוסס על הטורס של החברה.
מכוונת מסלול: מרצדס AMG GT63 Pro נחשפתמכוונת מסלול: מרצדס AMG GT63 Pro נחשפת
לחובבי נהיגת המסלול עם כיסים עמוקים, מרצדס מציעה כעת את ה- מרצדס AMG GT63 Pro עם 612 כ”ס ושדרוגים שונים המיועדים לנהיגת מסלול תובענית.