החל מ-133 אלף שקל: אופל קורסה 2024 המחודשת בישראל

4 וחצי שנים לאחר שנחת בארץ הדור השישי והנוכחי של אופל קורסה, המכונית הנמכרת ביותר של היצרן בארץ ובעולם, משיקה לובינסקי את דגמי 2024 של מכונית הסופר מיני לאחר שעברו מתיחת פנים מקיפה של אמצע החיים. יחד עם השקת הדגם החדש, מפסיקה היבואנית שיווק של גרסת כניסה ותייבא רק את גרסת ה-GS המאובזרת עם תג מחיר גבוה משמעותית.

במסגרת מתיחת הפנים, זוכה הקורסה המחודשת לעיצוב מעודכן לחזית הרכב הכולל יישור קו עם שפת העיצוב הנוכחית של היצרן,עם חזית ה-“וויזור” של היצרן הכוללת פס שחור ומבריק הנמתח בין יחידות התאורה בחזית מסוג LED. מאחור נרשמים עדכונים קוסמטיים שונים וכיתוב שם הדגם מופיע בגדול לרוחב דלת תא המטען במקום בקטן עד כה. בתא הנוסעים נרשמים שלל עדכונים קוסמטיים לרבות החלפת ידית ההילוכים האלקטרונית במתג קטן, דיפונים בעיצוב מעט שונה, עיצוב חדש ללוח השעונים הדיגיטלי “7 ומולטימדיה חדשה ואיכותית יותר בעלת מסך מגע “10, שפותחה על פלטפורמת ה-Snapdragon Cockpit של קוואלקום וכוללת הבטחה לתפעול מהיר ואינטואיטיבי יותר לצד קישוריות גם אלחוטית לסמארטפונים.

הדגם ישווק כאמור ברמת אבזור יחידה וגבוהה – GS, הכוללת כניסה והתנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי, חימום לגלגל ההגה, חיישני אור וגשם, מראות צד חשמליות מתקפלות הכוללות הפשרת אדים, תאורה פנימית מלפנים ומאחור ‘לד’, ספוילר אחורי, חבילת עיצוב ספורטיבי, גימור דמוי קרבון לדשבורד, גג שחור הכולל גג זכוכית פנורמי, חישוקי 17 אינץ’ ועוד.

גם רשימת מערכות הבטיחות האקטיביות התעדכנה אשר העלתה את ציון הבטיחות ל-6 (4 עד כה) וכוללת 6 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית כולל יכולת עצירה מלאה וזינוק מעמידה, מערכת בלימת חירום אקטיבית כולל זיהוי רכב דו-גלגלי, מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה הכוללת התרעת סטיה ותיקוני היגוי אקטיביים, מערכת זיהוי תמרורי נסיעה והמלצה לשינוי המהירות בבקרת השיוט, כולל התראת מהירות מופרזת, בקרת ערנות לנהג ומערכת התראה על הימצאות רכב בשטח המת של המראות.

מתחת למכסה המנוע ימשיך הרכב לעת עתה להגיע עם יחידת הכח הוותיקה של היצרן, הכוללת מנוע טורבו 1.2 ליטר, 3 צילינדרים, המפיק 130 כ”ס ומשודך לתיבת הילוכים אוט’ פלנטרית עם 8 הילוכים, המציעים תאוצה ל-100 קמ”ש ב-8.7 שניות, מהירות מרבית של 208 קמ”ש ונתון צריכת דלק משולבת של 17.5 ק”מ לליטר, לפי תקן WLTP.

מחיר אופל קורסה החדשה מזנק ונקבע על 132,990 שקל, בשל וויתור על דגמי כניסה זולים ונגישים יותר, מה שעתיד לפגוע משמעותית במכירות הדגם בארץ, בדומה לדגמי סופר-מיני אחרים שסובלים מהתייקרות חדה במחיר. ולחשוב שעד לאחרונה יכולנו לרכוש אותה מ-109,900 שקל…

The post החל מ-133 אלף שקל: אופל קורסה 2024 המחודשת בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

“הולך להיות מעניין” מבטיחה כלמוביל עם השקת ג’אקו J7 בישראל

חצי שנה לאחר שדיווחה חברת כלמוביל על כוונותיה לשווק בארץ את מותגי הרכב OMODA ו- JAECOO מבית צ’רי הסינית, השיקה הבוקר היבואנית את מותג הרכב JAECOO בישראל, עם התחלת שיווק דגם ה-J7 בתחילת הדרך. התחלת שיווק מותג OMODA צפוי בתחילת 2025, כאשר בשנתיים הקרובות מתכננת היבואנית השקת לא פחות מ-14 דגמים מצמד המותגים החדשים. עבור כלמוביל, מדובר כבר במותג הסיני השלישי אותו היא מייבאת, המצטרף אל מותגי סמארט ואורה המיובאים מסין, לצידם כמובן של דגמי יונדאי, מיצובישי, ג’נסיס ומרצדס שמייבאת החברה לישראל.

השיווק של ג’אקו J7 יחל בארץ דווקא בדגמי בנזין, ובחודשים הקרובים צפויה להצטרף גם גרסת פלאג-אין הייבריד חסכונית בדלק וידידותית לסביבה. מדובר במותג הסיני הראשון שמייבאת כלמוביל שאינו חשמלי, וככל הנראה ההצלחה בהחדרת מותג צ’רי לארץ בדגמי בנזין בתחילת הדרך ע”י קבוצת פריסבי, עודד את כלמוביל לנקוט במהלך דומה.

ה-J7 הינו רכב פנאי משפחתי אשר אמור להתחרות בדגמים כמו יונדאי טוסון, קיה ספורטאז’, מאזדה CX-5 וגם צ’רי טיגו 7. לדגם אורך של 4.5 מטר רוחב של 1.86 מטר, גובה של 1.68 מטר, בסיס גלגלים של 267 ס”מ ונפח תא מטען של 414 ליטר. העיצוב מודרני ונאה לעין, עם חזית אגרסיבית למראה ועמוסה כרום, המקנה לרכב הופעה של SUV קשוח. על העיצוב אחראים אגב צוות בינלאומי לעיצוב ופיתוח שגוייס לחברה, ביניהם פיטר ג’ון מטקין וקריס רוהדס, לשעבר המעצבים הבכירים של יגואר ולנדרובר.

אבזור

הדגם יוצע בחמישה צבעים לבחירה וב-3 רמות גימור לבחירה, כאשר כבר מגרסת הכניסה “Executive”, המכוונת ככל הנראה בעיקר לציי רכב, האבזור כולל חישוקי גלגלים “19, ידיות פתיחת דלתות נשלפות, תאורת LED קדמי ואחורי, מושבי עור טבעוניים, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, מסך מולטימדיה בגודל “13.2, תאורת אווירה הקפית במגוון צבעים, מצלמת 540° (המאפשרת ליהנות מ”שלדה שקופה” עם יכולת ראיה מתחת לרכב ומסביבו), לוח מחוונים דיגיטלי “10.25, בקרת אקלים דיגיטלית כפולת אזורים עם פתחי מיזוג אחוריים ועוד. רמת הגימור האמצעית “Titanium” כוללת בנוסף חימום מושבים קדמיים, דלת תא מטען חשמלית, גג שמש חשמלי פנורמי נפתח, זוג משטחי טעינה אלחוטית לנייד, אפשרות שליטה חשמלית על מושב הנוסע דרך המושב האחורי ועוד. רמת הגימור הבכירה “Adventure 4X4” כוללת גם הנעה כפולה עם בורר מצבי נהיגה חכם בעל 7 מצבים שונים, חימום מושבים קדמיים ואחוריים, אוורור מושבים קדמיים, מסך מולטימדיה בגודל “14.8, מערכת קול משודרגת עם 8 רמקולים מתוצרת SONY, תצוגה עילית ועוד. לדגם מרווח גחון של 20 ס”מ.

בטיחות

אבזור הבטיחות נדיב כסטנדרט וכולל: 7 כריות אוויר, מערכת אקטיבית למניעת סטיה מנתיב, מערכת בלימה אוטומטית בעת חירום כולל זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, מערכת אקטיבית לזיהוי כלי רכב ב”שטח מת”, בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור, מערכת התרעה במצב של עייפות נהג, מערכת עזר לנהג להתרעה על השארת ילדים ברכב, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. לדגם טרם נעשה מבחן ריסוק אירופאי, אולם היצרן טוען שפיתח את הרכב כדי לזכות בציון מלא של 5 כוכבים.

יחידת הנעה

הדגם ישווק עם מנוע טורבו בנזין 1.6 ליטר המפיק 147 כ”ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים. התאוצה ל-100 קמ”ש אורכת 10.8 שניות (12 שניות ב-4X4) והמהירות המרבית עומדת על 180 קמ”ש. צריכת הדלק עומדת על 13.3 ק”מ לליטר (12.5 ק”מ לליטר ב-4X4) בממוצע לפי נתוני היצרן ולרכב דרגת זיהום אוויר 14 בגרסת הכניסה ו-15 ב-2 רמות הגימור הגבוהות.

מחירון JAECOO

מחיר ג’אקו J7 נקבע על 169,900 שקל לגרסת הכניסה, כ-178,900 שקל לרמת הגימור האמצעית ועד ל-199,900 שקל לגרסת ה-4X4 הבכירה. הדגם ישווק עם אחריות לחמש שנים או עד 150,000 ק”מ, וכבר עם התחלת השיווק יחלו לפעול כ-11 מרכזי שירות הפרוסים ברחבי הארץ.

מעוניינים בנסיעת מבחן ל-JAECOO החדש וקבלת הצעת מחיר כולל מגוון אפשרויות מימון וטרייד אין? הכניסו פרטים כאן

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם

[contact-form-7]

The post “הולך להיות מעניין” מבטיחה כלמוביל עם השקת ג’אקו J7 בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

2025 קאדילק אסקלייד החדש נחשף – מתיחת פנים2025 קאדילק אסקלייד החדש נחשף – מתיחת פנים

קאדילק אסקלייד החדש זכה לעיצוב מודרני יותר, שדרוג טכנולוגי ולתא נוסעים חדש עם מסך “55 שנלקח ישירות מהאסקלייד IQ החשמלי. היצע המנועים נותר ללא שינוי, 6.2 ליטר V8 עם 420 כ”ס בדגם הרגיל או 682 כ”ס באסקלייד V.

עידן חדש בעבודה: פוטון eTUNLAND בישראל – הטנדר החשמלי הראשון

חברת דלהום מוטורס, יבואנית מותג הרכב המסחרי הסיני פוטון (Foton) מודיעה על הגעת המשלוח הראשון של הטנדר החשמלי eTUNLAND לישראל והתחלת השיווק שלו עם פתיחת אולם תצוגה ראשון ומפואר למותג בכפר סבא. לטנדר תקינה אירופאית מלאה שאינה מגבילה את כמות הכלים שיכולה להגיע לארץ מדי שנה.

הטנדר החשמלי של פוטון הינו הראשון מסוגו בישראל ואף מקדים את הטנדר החשמלי של מקסוס שהיה אמור כבר להגיע ושיווקו מתעכב לעת עתה. פוטון מוטורס הינה יצרנית רכב שנוסדה ב-1996 ונמצאת בבעלות ענקית הרכב הסינית BAIC, ונחשבת ליצואנית הרכב המסחרי הגדולה בסין, אשר מכרה עד כה למעלה מ-10 מיליון רכבים מסחריים בעולם. בנוסף, לחברה שיתופי פעולה בסין עם יצרניות רכב מובילות כמו מרצדס ויונדאי.

חברת דלהום מוטורס היבואנית הוקמה בשנת 1979 ומוכרת בארץ בעיקר בשוק האוטובוסים ומעניקה שירות בפריסה ארצית באמצעות שישה סניפי דגל הפרוסים מצפון ועד דרום- ממתחם העסקים קדמת גליל ועד באר שבע ומחזיקה במרכז לוגיסטי ובו היצע רחב של חלקי חילוף למגוון רחב של דגמים. בנוסף, החברה פועלת גם ביבוא ישיר ומקביל של רכבי הסעים, אוטובוסים, מיניבוסים, רכבי צמ”ה ועוד.

אולם התצוגה של פוטון בכ”ס

הטנדר החדש ששיווקו מתחיל כעת בארץ, הינו הגרסה החשמלית של טנדר הדיזל של היצרן המשווק מאז 2011, ומציע עיצוב מודרני ונאה שאינו חורג מהמקובל בקטגוריה. אורכו של ה- eTUNLAND עומד על 5.34 מטר, רוחבו 1.94 מטר ומדובר בטנדר גבוה (1.87 מטר) למרות שאינו מגיע בגרסת הנעה כפולה, מה שלדברי היצרן מספק יכולות נאות גם בנסיעת שטח קלה, הודות למרווח גחון נדיב, מנוע חזק מהמקובל וזווית גישה של 27.5 מעלות לצד זווית נטישה של 19 מעלות. בסיס הגלגלים עומד על 311 ס”מ והארגז באורך של 1.52 מטר, רוחב של 1.58 מטר וגובה של 44 ס״מ. משקלו העצמי של הטנדר עומד על 2,300 ק״ג והוא בעל יכולת נשיאה של 900 ק״ג.

שלל אפשרויות דיגום כמקובל בקטגוריה

הטנדר יוצע בשלב הראשון בגרסת הנעה אחורית הכוללת מנוע חשמלי המפיק 177 כ”ס ומומנט מרבי של 33.6 קג”מ, המבטיח תאוצה זריזה ביחס למקובל בקטגוריה, המלווה בנהיגה חשמלית שקטה ונטולת ויברציות. הסוללה הינה מסוג LFP מתוצרת CATL בקיבולת של 88.55 קוט״ש המאפשרת טווח נסיעה של כ-450 ק״מ בתקן WLTP וטעינה מהירה בקצב של עד 77 קילוואט. לדברי היבואן, מעבר להנעה חשמלית הזולה משמעותית בעלות הנסיעה לק”מ, יחד עם שגרת טיפולים של אחת לשנתיים או 40,000 ק”מ בעלות נמוכה משמעותית מהמקובל בדגמי דיזל, עשויה לחסוך ללקוחות עשרות אלפי שקלים מדי שנה.

אבזור הדגם כולל כסטנדרט: חישוקי גלגלים קלים “17, שמשות אחוריות מושחרות, תאורת LED קדמית ליום, חיישני רוורס ומצלמת רוורס מקוריים, מולטימדיה נשלטת מההגה עם אפשרות לשיקוף הטלפון הנייד והרצת אפליקציות כמו Waze, פנגו, ספוטיפיי ועוד, בלם יד חשמלי, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת אקלים, ריפודי מושבים דמויי עור ולוח שעונים משולב צג דיגיטלי. אבזור הבטיחות כולל צמד כריות אוויר.

לדברי אבי שדה, מנהל השיווק של חברת דלהום מוטורס: “:הגעתה של פוטון מוטור לישראל היא בגדר גיים צ׳ינג’ר לתחום רכבי המסחריות, ההסעים והמשאיות. הייצרנים הסינים כבשו את צמר מכירות הרכב הפרטי בישראל ואין לי ספק שאנחנו רק בתחילתה של מהפיכה גם בתחום המסחריות”. בכוונת היבואן להשיק כבר בחודשים הקרובים גם את דגמי הדיזל של היצרן, לצד שלל מסחריות ואפילו כניסה לשוק המשאיות החשמליות.

פוטון eTUNLAND ישווק בארץ עם אחריות מלאה לרכב ל-5 שנים או 200,000 ק”מ, ואחריות לסוללה עד 8 שנים או 160,000 ק”מ. מחיר הדגם נקבע על 306,000 שקל, כאשר במסגרת ההשקה הוא יוצע מ-298,000 שקל. בחברה מבטיחים גם שלל אפשרויות דיגום, מימון אטרקטיבי ועוד, וצפי המכירות שלהם לשנה מלאה עומד על לפחות 200 מכוניות.

The post עידן חדש בעבודה: פוטון eTUNLAND בישראל – הטנדר החשמלי הראשון appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

הלהיט הבא של שוק 7 המושבים? KGM רקסטון מוזל נחת בישראל

3 חודשים לאחר שהחלה חברת טלקאר בשיווק הרקסטון החדש תחת השם החדש KGM, המחליף את השם “סאנגיונג”, מרחיבה היבואנית את משפחת הדגם ולצד דגמי ה-4X4 בעלי יכולות השטח הנאות, תוצע מעתה באולם התצוגה גם גרסת הנעה אחורית, המכוונת יותר לכביש ומיועדת ללקוחות המחפשים אחר רכב פנאי 7 מושבים מרווח במיוחד. בכוונת היבואן להסתער על קטגוריית רכבי הפנאי 7 מושבים בארץ ואף להוביל אותה, וזאת לדבריו הודות למימדי הרכב, לנוחות הישיבה בכל שלושת שורות המושבים, האבזור העשיר, מערכות הבטיחות המתקדמות ומחיר ההשקה האטרקטיבי.

KGM רקסטון הוא SUV גדול, באורך של 4,850 מ”מ, רוחב 1,960 מ”מ, גובה 1,825 מ”מ ובסיס גלגלים של 286 ס”מ, המבטיח להיות אחד מדגמי פנאי 7 מושבים הגדולים והמרווחים ביותר בשוק. הדגם מבוסס על שלדת סולם חזקה המעניקה פלטפורמת גרירה מוצקה, עם כושר גרירה מקסימלי של 2.7 טון, ההופך אותו לפרטנר אידיאלי עבור מי שרוצה לגרור משקלים כבדים. הדגם כולל גם מערכת בקרת נגרר חדשה (TSC) המשפרת את יציבות הנהיגה על ידי איתור וייצוב אוטומטי של תנועות סבסוב ונדנוד של הנגרר המחובר לרכב.

האבזור הסטנדרטי כולל:  תאורה קדמית ואחורית מסוג LED, חלונות אחוריים כהים, חישוקי גלגלים “18 קלים, כניסה והנעה ללא מפתח, מסך מולטימדיה 12.3 אינץ’ ברזולוציה גבוהה עם תמיכה ב Apple Carplay ו Android Auto, לוח שעונים דיגיטלי, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, תאורה ראשית מסוג LED, ריפוד עור טבעוני (TPU), בקרת אקלים דיגיטלית כפולת אזורים עם פתחי מיזוג לשורות המושבים ה-2 וה-3, בלם יד חשמלי ועוד.

אבזור הבטיחות כולל 9 כריות אוויר, מערכת בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה המבצעת תיקוני היגוי, מערכת לזיהוי תמרורים, מערכת להתראת עירנות נהג ועוד.

הדגם משווק עם מנוע טורבו-דיזל XDi-e בנפח 2.2 ליטר המפיק 202 כ”ס ו-45 קג”מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים והנעה אחורית, המספקים תאוצה ל-100 קמ”ש ב-11 שניות ומהירות מרבית של 184 קמ”ש. צריכת הדלק עומדת על 12.3 ק”מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.

מחיר KGM רקסטון הנעה אחורית החדש נקבע על 214,990 שקל, כ-45,000 שקל פחות מגרסת ההנעה הכפולה המיועדת יותר לחובבי שטח. 

מעוניינים בנסיעת מבחן לדגם החדש וקבלת הצעת מחיר הכוללת מגוון אפשרויות מימון וטרייד אין לרכביכם הישן? הכניסו פרטים כאן

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם

[contact-form-7]

The post הלהיט הבא של שוק 7 המושבים? KGM רקסטון מוזל נחת בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

פורשה מקאן חשמלי: שתי גרסאות חדשות – מקאן 4S ומקאן הנעה אחוריתפורשה מקאן חשמלי: שתי גרסאות חדשות – מקאן 4S ומקאן הנעה אחורית

פורשה מקאן RWD החשמלי יהווה את גרסת הבסיס עם הספק של 340 כ”ס וטווח של 641 ק”מ והמקאן 4S, עם בוסט של 516 כ”ס וטווח של 606 ק”מ, ימלאה את החלל בין המקאן 4 למקאן טורבו.