סיטרואן ג’אמפי החדש מציד עיצוב מעודכן, תא הנוסעים טכנולוגי יותר ותוספת של מערכות בטיחות מתקדמות. הדגם ישווק עם מנוע 2.0 טורבו דיזל 177 כ”ס, תיבת 8 הילוכים אוטומטית, במרכב מדיום או ארוך לארג’ ובגרסאות נוסעים או מסחריות סגורות.
שיאומי SU7 אולטרה נחשפת עם 1548 כ”סשיאומי SU7 אולטרה נחשפת עם 1548 כ”ס
שיאומי SU7 Ultra היא גרסת קצה למכונית הסאלון שיאומי SU7 עם הספק מרבי של 1548 כ”ס, נתון 0-100 קמ”ש של 1.97 שניות ושאיפה להפוך למכונית הסאלון החשמלית המהירה ביותר על מסלול הנורבורגרינג.
קורקינט SUV: איזיבייק G16 – הקורקינט שיודע לנסוע גם בשטח
שוק הקורקינטים החשמליים רווי כיום וכולל שלל שחקנים הפועלים במגזר הפרטי, לצד חברות ניידות מתקדמת המשכירות קורקינטיים במסגרת הרכב השיתופי. לרוב, מדובר לצערנו בכלים שמתקשרים אצלנו לבלאגן בערים הצפופות, תאונות דרכים, אי ציות לחוקי התנועה ושלל ילדים שעוברים על החוק ורוכבים בפראות ברחבי העיר ולעתים אפילו עם 2 נוסעים על הכלי, אבל לצד התופעות השליליות שמאפיינות חלק מהענף, עבור רבים מדובר בכלי תחבורה חסכוני וידידותי לסביבה, שמשמש כפיתרון יעיל של ה-“Last Mile”, עם חבר’ה שנשמעים לחוק (חובשים קסדה, נשמעים לחוקי התנועה ומחזיקים בלוחית רישוי שנכנסה לאחרונה לתוקף). עבור אלה, פיתחה חברת איזיבייק הישראלית קורקינט חדשני שמהווה לא רק פיתרון תחבורתי יעיל, אלא גם כלי פאן לשטח לשעות הפנאי עם דגש על בטיחות גבוהה.
ה-G16, הקורקינט החדשני של איזיבייק, משתייך לקטגוריית הפרמיום של דגמי הקורקינטיים אשר פותחו עם דגש על איכות גבוהה, שימושיות, ביצועים ויעילות, כאשר החידוש המרכזי בדגם הוא השימוש בחישוקי גלגלים גדולים (קדמי “16 אחורי “12.5) היוצרים למעשה סוג של הכלאה בין קורקינט לאופניים. יחד עם הבטחה לבולמי זעזועים ברמה של אופני הרים הניתנים אף לשדרוג לבולמי אוויר, מבטיח הכלי יכולת רכיבה גם בשטח עם עבירות מפתיעה, המשולבת ביציבות של אופניים וקומפקטיות של קורקינט ואיכות גבוהה המבטיחה שהשילדה שלא תתפרק ומוט הכידון אינו יזדקק לחיזוקים כל שבועיים בדומה להרבה כלים פשוטים. לדגם סוללה נשלפת ומנוע חזק המבטיחים טווח נסיעה עד 40 ק”מ ומשקל הכלי עומד על 22 ק”ג. בסעיף השלילה, מדובר בכלי גדול יחסית ואחסון שלו ברכב דורש קיפול המושב האחורי בשעת הצורך.
על מפרט הבלימה אחראים צמד בלמי דיסק ושתי ידיות ברקס, והמפרט עשיר וכולל גם תאורה קדמית ואחורית מהבהבת, כידון קצר, מתקפל ומתכוונן לגובה, 2 שלטי הפעלה ומערכת אזעקה מובנית, צג דיגיטלי מואר הכולל מגוון מצבי רכיבה ואפילו ארגז אחורי לאחסון. הכלי מלווה באחריות ל-5 שנים על השלדה, שנתיים על השאר כולל נזקי מים ושנה לסוללה.
האיזיבייק G16 משתייך לקטגוריית הכלים היוקרתיים של הענף ואינו מתאים למי שמחפש כלי זול, אלא עבור לקוחות המעריכים איכות ובטיחות ומחפשים אחר כלי שמציע בונוס של הנאה בשעות הפנאי עם אפשרות גם לרכיבת שטח מהנה. מחיר הכלי החל מ-7,200 שקל ותוכלו להתרשם ממנו בחנות היצרן בכתובת מנחם בגין 65 ת”א.
The post קורקינט SUV: איזיבייק G16 – הקורקינט שיודע לנסוע גם בשטח appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
הכחדה בהילוך מהיר: תום עידן המכונית החדשה בפחות מ-100,000 שקל!
משהו רע קורה בשוק הרכב הישראלי: לכאורה, עם לא פחות מ-70 מותגי רכב פרטי המשווקים כיום בשוק הישראלי הקטן והצפוף, היינו מצפים לשוק תחרותי במיוחד. בפועל, מחירי המכוניות עולים ללא הפסקה, ונדמה שהתחרות היחידה שמתנהלת כיום היא בקרב יבואני הרכב החשמלי, שם נרשמת תחרות בריאה יותר ואפילו במידה מסוימת מגמת ירידת מחירים מבורכת. אבל מה קורה אם אתם דווקא מהאנשים הצנועים יותר שלא מחפשים אחר ג’יפון או רכב חשמלי ומעוניינים במכונית מיני זולה לרכישה ותחזוקה ויעילה במיוחד בעיר הצפופה? לצערנו מדובר כיום בקטגוריה שנמצאת בסכנת הכחדה.
היצע מכוניות המיני מצטמצם במהירות
לפני כחודשיים פסק השיווק של יונדאי i10 בישראל, בעקבות החרם שהטיל ארדואן על יצוא מכוניות לישראל, מה שעצר את השיווק של הדגם הפופולרי בארץ לתקופה לא ידועה. בשבוע שעבר נודע שייצור מיצובישי ספייס סטאר עבור השוק האירופאי פסק, בשל דרישות הבטיחות הגוברות של האיחוד האירופאי (התאמה לתקינת ה-GSR החדשה), הדורשות השקעות נכבדות מצד היצרן כדי להתאים את הספייס סטאר הוותיקה שחוגגת כבר 11 שנה. נכון להיום עוד קיים מלאי של כמה מאות מכוניות בארץ, שבסיומו תישאר מיצובישי ישראל רק עם דגמי SUV.
גם בקרב ליפמוטור T03 נותרו בארץ כמה עשרות מכוניות בלבד של החשמלית הזולה בישראל, ולא ברור אם יגיעו משלוחים נוספים בעתיד, בשל האפשרות שיבוא המכוניות יעבור מידי מטרו מוטור היבואנית כיום אל סמל”ת או קבוצת לובינסקי, אשר ייתכן ויעדיפו להתמקד במכוניות היקרות יותר של היצרן. כזכור, קבוצת סטלנטיס נכנסה השנה כשותפה בליפמוטור הסינית והודיעה שתרכז את כלל פעילות השיווק באירופה תחת משווקי סטלנטיס.
למעשה ייתכן שבשבועות הקרובים נישאר רק עם קיה פיקנטו בקטגוריית המיני, ולמעשה עם מובילת הקטגוריה מזה שנים ארוכות. יחד עם זאת, מחיר הפיקנטו לא מפסיק להתייקר, ולאחר מספר התייקרויות שביצע היבואן במהלך השנה הנוכחית, שהביאו את מחיר המכונית כיום כבר ל-102,900 ש”ח לדגם ה-LX הבסיסי, מתכננת טלקאר היבואנית לייקר שוב את מחיר הדגם עם הגעת הגרסה המחודשת של הפיקנטו בקרוב לארץ, לאחר שעברה מתיחת פנים מקיפה.
לצידן של מכוניות המיני העממיות, פיאט 500 אמנם עוד איתנו, אך בשעה שבדיוק החודש לפני 3 שנים הושק הדור החדש והחשמלי של ה-500 במחיר התחלתי של 99,900 שקל, מחירה כיום מתחיל כבר ב-129,900 שקל יקרים למדי.
באופן מעט מפתיע, מי שהופכת להיות המכונית הזולה כיום בארץ, היא טויוטה אייגו X שמחירה מתחיל ב-99,990 שקל והיא נהנית גם ממרכב בסגנון מיני ג’יפון, אך סובלת מספסל אחורי ותא מטען סמליים למדי גם ביחס לקטגוריית המיני. מתחרתה העיקרית היא סוזוקי איגניס, אך זו סובלת ממחיר גבוה יותר שמתחיל מ-105,000 שקל לגרסה הידנית או 115,000 שקל לגרסה האוטומטית.
למעשה בעוד שבועות ספורים רכישת מכונית במחיר של עד 100 אלף שקלים עשויה להיות כמעט בלתי אפשרית, ואם חשבתם לעבור לקטגוריית מכוניות הסופר-מיני המעט יותר מרווחות, תגלו שמרבית הדגמים מוצעים שם כיום סביב ה-120-130 אלף שקל ואף יותר. עידן מכוניות המיני הזולות עומד לצערנו להיכחד והסיכוי היחיד שלו לשוב ולפרוח, עשוי להיות עם הגעת דגמי מיני חשמליים בסגנון יונדאי אינסטר, BYD סיגל ודאצ’יה ספרינג שעתידים להגיע לארץ במחירים תחרותיים, אך מהיכרת רחבה עם השוק הישראלי, גם הם כנראה לא יהיו מספיק זולים כאן.
מעוניינים במכונית מיני חדשה עד 100,000 שקל וקבלת הצעת מחיר מסודרת כולל אפשרויות מימון מגוונות? השאירו פרטים כאן
לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם
The post הכחדה בהילוך מהיר: תום עידן המכונית החדשה בפחות מ-100,000 שקל! appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
פורשה חושפת: 2024 פאנאמרה GTS ופאנאמרה Turbo S E-Hybrid חדשותפורשה חושפת: 2024 פאנאמרה GTS ופאנאמרה Turbo S E-Hybrid חדשות
פורשה פאנאמרה טורבו S הייבריד החדשה מציעה הספק כולל של 782 כ”ס, טווח חשמלי של 88 ק”מ ואת זמן ההקפה המהיר ביותר על הרינג למכונית סאלון.
עם טווח נסיעה עד 50 ק”מ: NIU משיקה צמד קורקינטים חשמליים חדשים
חברת MEU, יבואנית מותגי התחבורה החשמלית הזעירה והחכמה NIU,MIA, סגווי ואחרים, מרחיבה את משפחת דגמי הקורקינטיים החשמליים מתוצרת NIU, ומתחילה בשיווק צמד דגמים חדשים המצוידים בסוללות מחוזקות ואמצעי בטיחות משודרגים, כחלק מסדרת קורקינטיים חשמליים חדשים נוספים שינחתו בארץ בקרוב.
הדגמים החדשים כוללים את דגם ה-KQi2 PRO, המצויד בסוללה חזקה V48 7.6Ah וטווח מקסימלי של 40 ק”מ. בלם תוף ובלם חשמלי לבלימה נעימה ובטוחה וצמיגי אוויר גדולים “10. הדגם ישווק בצבע אפור עם אחריות יצרן לשנתיים במחיר של 2,250 ₪.
לצידו מתחיל שיווקו גם של ה-KQi3 PRO – עם סוללה חזקה V48 10Ah וטווח מקסימלי של 50 ק”מ, המצויד גם בצמד בלמי דיסק איכותיים קדמי ואחורי לצד מערכת בלימה חשמלית רגרנטיבית מתקדמת וצמיגי אוויר גדולים “9. לדגם זה גם משטח דריכה רחב ונוח היכול לשאת משקל רוכב מקסימלי של 120 ק”ג ו-24 חודשי אחריות יצרן. הדגם ישווק בצבעים שחור ורוז גולד במחיר השקה של 2,990 ₪.
לשני הקורקינטים אפליקציה חכמה הכוללת: נעילה אלקטרונית של הכלי, סטטיסטיקות רכיבה הצגת מיקום, עדכוני תוכנה ועוד.
הקורקינטים החשמליים ישווקו בחנות הדגל של המותג בתל אביב קפלן 21 (מתחם דה וינצ’י), באתר ואצל משווקים מורשים דוגמת מחסני חשמל, KSP, ו MEU Partners – חנויות בפריסה ארצית שיאפשרו רכיבות מבחן ורכישת הדגם.
The post עם טווח נסיעה עד 50 ק”מ: NIU משיקה צמד קורקינטים חשמליים חדשים appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
בדרך לישראל? חשיפה ראשונה ללינק אנד קו Z20 החשמליבדרך לישראל? חשיפה ראשונה ללינק אנד קו Z20 החשמלי
הקרוסאובר החשמלי לינק אנד קו Z20 מבוסס על הזיקר X והוא ישווק לקראת סוף השנה באירופה.
החל מ-133 אלף שקל: אופל קורסה 2024 המחודשת בישראל
4 וחצי שנים לאחר שנחת בארץ הדור השישי והנוכחי של אופל קורסה, המכונית הנמכרת ביותר של היצרן בארץ ובעולם, משיקה לובינסקי את דגמי 2024 של מכונית הסופר מיני לאחר שעברו מתיחת פנים מקיפה של אמצע החיים. יחד עם השקת הדגם החדש, מפסיקה היבואנית שיווק של גרסת כניסה ותייבא רק את גרסת ה-GS המאובזרת עם תג מחיר גבוה משמעותית.
במסגרת מתיחת הפנים, זוכה הקורסה המחודשת לעיצוב מעודכן לחזית הרכב הכולל יישור קו עם שפת העיצוב הנוכחית של היצרן,עם חזית ה-“וויזור” של היצרן הכוללת פס שחור ומבריק הנמתח בין יחידות התאורה בחזית מסוג LED. מאחור נרשמים עדכונים קוסמטיים שונים וכיתוב שם הדגם מופיע בגדול לרוחב דלת תא המטען במקום בקטן עד כה. בתא הנוסעים נרשמים שלל עדכונים קוסמטיים לרבות החלפת ידית ההילוכים האלקטרונית במתג קטן, דיפונים בעיצוב מעט שונה, עיצוב חדש ללוח השעונים הדיגיטלי “7 ומולטימדיה חדשה ואיכותית יותר בעלת מסך מגע “10, שפותחה על פלטפורמת ה-Snapdragon Cockpit של קוואלקום וכוללת הבטחה לתפעול מהיר ואינטואיטיבי יותר לצד קישוריות גם אלחוטית לסמארטפונים.
הדגם ישווק כאמור ברמת אבזור יחידה וגבוהה – GS, הכוללת כניסה והתנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי, חימום לגלגל ההגה, חיישני אור וגשם, מראות צד חשמליות מתקפלות הכוללות הפשרת אדים, תאורה פנימית מלפנים ומאחור ‘לד’, ספוילר אחורי, חבילת עיצוב ספורטיבי, גימור דמוי קרבון לדשבורד, גג שחור הכולל גג זכוכית פנורמי, חישוקי 17 אינץ’ ועוד.
גם רשימת מערכות הבטיחות האקטיביות התעדכנה אשר העלתה את ציון הבטיחות ל-6 (4 עד כה) וכוללת 6 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית כולל יכולת עצירה מלאה וזינוק מעמידה, מערכת בלימת חירום אקטיבית כולל זיהוי רכב דו-גלגלי, מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה הכוללת התרעת סטיה ותיקוני היגוי אקטיביים, מערכת זיהוי תמרורי נסיעה והמלצה לשינוי המהירות בבקרת השיוט, כולל התראת מהירות מופרזת, בקרת ערנות לנהג ומערכת התראה על הימצאות רכב בשטח המת של המראות.
מתחת למכסה המנוע ימשיך הרכב לעת עתה להגיע עם יחידת הכח הוותיקה של היצרן, הכוללת מנוע טורבו 1.2 ליטר, 3 צילינדרים, המפיק 130 כ”ס ומשודך לתיבת הילוכים אוט’ פלנטרית עם 8 הילוכים, המציעים תאוצה ל-100 קמ”ש ב-8.7 שניות, מהירות מרבית של 208 קמ”ש ונתון צריכת דלק משולבת של 17.5 ק”מ לליטר, לפי תקן WLTP.
מחיר אופל קורסה החדשה מזנק ונקבע על 132,990 שקל, בשל וויתור על דגמי כניסה זולים ונגישים יותר, מה שעתיד לפגוע משמעותית במכירות הדגם בארץ, בדומה לדגמי סופר-מיני אחרים שסובלים מהתייקרות חדה במחיר. ולחשוב שעד לאחרונה יכולנו לרכוש אותה מ-109,900 שקל…
The post החל מ-133 אלף שקל: אופל קורסה 2024 המחודשת בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
“הולך להיות מעניין” מבטיחה כלמוביל עם השקת ג’אקו J7 בישראל
חצי שנה לאחר שדיווחה חברת כלמוביל על כוונותיה לשווק בארץ את מותגי הרכב OMODA ו- JAECOO מבית צ’רי הסינית, השיקה הבוקר היבואנית את מותג הרכב JAECOO בישראל, עם התחלת שיווק דגם ה-J7 בתחילת הדרך. התחלת שיווק מותג OMODA צפוי בתחילת 2025, כאשר בשנתיים הקרובות מתכננת היבואנית השקת לא פחות מ-14 דגמים מצמד המותגים החדשים. עבור כלמוביל, מדובר כבר במותג הסיני השלישי אותו היא מייבאת, המצטרף אל מותגי סמארט ואורה המיובאים מסין, לצידם כמובן של דגמי יונדאי, מיצובישי, ג’נסיס ומרצדס שמייבאת החברה לישראל.
השיווק של ג’אקו J7 יחל בארץ דווקא בדגמי בנזין, ובחודשים הקרובים צפויה להצטרף גם גרסת פלאג-אין הייבריד חסכונית בדלק וידידותית לסביבה. מדובר במותג הסיני הראשון שמייבאת כלמוביל שאינו חשמלי, וככל הנראה ההצלחה בהחדרת מותג צ’רי לארץ בדגמי בנזין בתחילת הדרך ע”י קבוצת פריסבי, עודד את כלמוביל לנקוט במהלך דומה.
ה-J7 הינו רכב פנאי משפחתי אשר אמור להתחרות בדגמים כמו יונדאי טוסון, קיה ספורטאז’, מאזדה CX-5 וגם צ’רי טיגו 7. לדגם אורך של 4.5 מטר רוחב של 1.86 מטר, גובה של 1.68 מטר, בסיס גלגלים של 267 ס”מ ונפח תא מטען של 414 ליטר. העיצוב מודרני ונאה לעין, עם חזית אגרסיבית למראה ועמוסה כרום, המקנה לרכב הופעה של SUV קשוח. על העיצוב אחראים אגב צוות בינלאומי לעיצוב ופיתוח שגוייס לחברה, ביניהם פיטר ג’ון מטקין וקריס רוהדס, לשעבר המעצבים הבכירים של יגואר ולנדרובר.
אבזור
הדגם יוצע בחמישה צבעים לבחירה וב-3 רמות גימור לבחירה, כאשר כבר מגרסת הכניסה “Executive”, המכוונת ככל הנראה בעיקר לציי רכב, האבזור כולל חישוקי גלגלים “19, ידיות פתיחת דלתות נשלפות, תאורת LED קדמי ואחורי, מושבי עור טבעוניים, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, מסך מולטימדיה בגודל “13.2, תאורת אווירה הקפית במגוון צבעים, מצלמת 540° (המאפשרת ליהנות מ”שלדה שקופה” עם יכולת ראיה מתחת לרכב ומסביבו), לוח מחוונים דיגיטלי “10.25, בקרת אקלים דיגיטלית כפולת אזורים עם פתחי מיזוג אחוריים ועוד. רמת הגימור האמצעית “Titanium” כוללת בנוסף חימום מושבים קדמיים, דלת תא מטען חשמלית, גג שמש חשמלי פנורמי נפתח, זוג משטחי טעינה אלחוטית לנייד, אפשרות שליטה חשמלית על מושב הנוסע דרך המושב האחורי ועוד. רמת הגימור הבכירה “Adventure 4X4” כוללת גם הנעה כפולה עם בורר מצבי נהיגה חכם בעל 7 מצבים שונים, חימום מושבים קדמיים ואחוריים, אוורור מושבים קדמיים, מסך מולטימדיה בגודל “14.8, מערכת קול משודרגת עם 8 רמקולים מתוצרת SONY, תצוגה עילית ועוד. לדגם מרווח גחון של 20 ס”מ.
בטיחות
אבזור הבטיחות נדיב כסטנדרט וכולל: 7 כריות אוויר, מערכת אקטיבית למניעת סטיה מנתיב, מערכת בלימה אוטומטית בעת חירום כולל זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, מערכת אקטיבית לזיהוי כלי רכב ב”שטח מת”, בלימה אוטומטית בנסיעה לאחור, מערכת התרעה במצב של עייפות נהג, מערכת עזר לנהג להתרעה על השארת ילדים ברכב, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. לדגם טרם נעשה מבחן ריסוק אירופאי, אולם היצרן טוען שפיתח את הרכב כדי לזכות בציון מלא של 5 כוכבים.
יחידת הנעה
הדגם ישווק עם מנוע טורבו בנזין 1.6 ליטר המפיק 147 כ”ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים. התאוצה ל-100 קמ”ש אורכת 10.8 שניות (12 שניות ב-4X4) והמהירות המרבית עומדת על 180 קמ”ש. צריכת הדלק עומדת על 13.3 ק”מ לליטר (12.5 ק”מ לליטר ב-4X4) בממוצע לפי נתוני היצרן ולרכב דרגת זיהום אוויר 14 בגרסת הכניסה ו-15 ב-2 רמות הגימור הגבוהות.
מחירון JAECOO
מחיר ג’אקו J7 נקבע על 169,900 שקל לגרסת הכניסה, כ-178,900 שקל לרמת הגימור האמצעית ועד ל-199,900 שקל לגרסת ה-4X4 הבכירה. הדגם ישווק עם אחריות לחמש שנים או עד 150,000 ק”מ, וכבר עם התחלת השיווק יחלו לפעול כ-11 מרכזי שירות הפרוסים ברחבי הארץ.
מעוניינים בנסיעת מבחן ל-JAECOO החדש וקבלת הצעת מחיר כולל מגוון אפשרויות מימון וטרייד אין? הכניסו פרטים כאן
לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם
The post “הולך להיות מעניין” מבטיחה כלמוביל עם השקת ג’אקו J7 בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.
BYD סיל תוחלף בקרוב ב- BYD סיל 07BYD סיל תוחלף בקרוב ב- BYD סיל 07
BYD סיל 07 תחליף בקרוב את הסיל הנוכחית, העיצוב החיצוני לא ישתנה אמנם אך הדגם יתבסס על פלטפורמת 800V משודרגת ויזכה בנוסף לעדכון מקיף לחלל תא הנוסעים ולמערכות הבטיחות המתקדמות.