חדש בישראל: 2024 KGM רקסטון 2WD הנעה אחורית במחיר של 214,990 שקלחדש בישראל: 2024 KGM רקסטון 2WD הנעה אחורית במחיר של 214,990 שקל

KGM רקסטון 2WD זול משמעותית מדגמי ההנעה הכפולה 4WD של הדגם. תוסיפו לזה את העבודה שמדובר בקרוסאובר שבעה מושבים היותר מרווח בסגמנט בו הוא מתחרה וקיבלתם קרוסאובר 7 מושבים תחרותי במיוחד. 

מכונית סאלון שהיא חלום: אאודי A6 החדשה

30 שנה לאחר שהגיעה לעולם אאודי A6, מחליפת האאודי 100, יצאתי בשיתוף אתר אוברדרייב לגרמניה לפגישה עם הדור החדש של הדגם, המחליף את הדור החמישי ששווק בעולם ב-5 שנים האחרונות. בארץ, הובילה ה-A6 שנים רבות את קטגוריית מכוניות הסאלון היוקרתיות, אולם בשנים האחרונות, עם המעבר לעבר שלל דגמי ה-SUV היוקרתיים, איבדה המכונית מזוהרה ונמכרה במספרים נמוכים למדי מדי שנה. בעולם לעומת זאת, ה-A6 המשיכה לחיות ולבעוט, ונכון לאשתקד היתה גם למכונית השלישית הכי נמכרת של היצרן בעולם (אחרי ה-A4 וה-Q5) עם יותר מ-260,000 מסירות אשתקד.

הדור השישי של ה-A6 הופך להיות A6 איטרון, מה שאומר שהוא יוצע רק עם הנעה חשמלית מלאה, ויהווה את התשובה למרצדס EQE וב.מ.וו i5 החשמליות. הדגם פותח גם על פלטפורמת ה-PPE החדשה של היצרן והייעודית לדגמים חשמליים, ולשמחתנו אינו נראה כעוד מתיחת פנים של הדור היוצא שכבר הפך להיות די משמעמם למראה, אלא נהנה מעיצוב חדש לחלוטין, ברוח שפת העיצוב החדשה של היצרן, הכוללת מרכב ספורטבק יפהפה למראה, המשלב בין הופעה דינמית לאלגנטית עם מראה נחשק במיוחד, ומעבר לים הוא יוצע גם בגרסת “אוואנט” (סטיישן) שימושית ויפהפיה לא פחות שלצערנו לא תגיע לארץ. מדובר אגב גם באאודי  האווירודינמית ביותר שייצרה עד כה החברה, עם מקדם גרר של 0.21 בדגם הספורטבק ו-0.24 בגרסת הסטיישן, המצביעים על יעילות אנרגטית מרשימה.

הממדים של ה-A6 מקובלים לקטגורייה עם מרכב באורך 4.94 מטר, רוחב של 1.92 מטר וגובה של 1.52 מטר, אשר יחד עם בסיס גלגלים נדיב של 296 ס”מ מספקים תא נוסעים מרווח למדי, עם רצפה שטוחה לחלוטין מאחור כיאה לפלטפורמה חשמלית ותא מטען נדיב בנפח 502 ליטר, הכולל דלת חמישית שימושית. בסעיף ההתחכמויות, ידיות פתיחת דלתות שטוחות מסוג טאץ’, מצלמות צד מדור 2 (המחליפות את מראות הצד) לראשונה עם אופציה לקיפול חשמלי, תאורת LED קדמית ואחורית עם 8 סגנונות עיצוב לבחירת הנהג (התאורה האחורית כוללת אפשרות להתרעות בטיחות לנוסעים מאחור), לוגו של אאודי מואר גם מאחור, ויחידות תאורה מטריקס LED בחזית המוסתרות מאחורי כיסוי שחור וכוללות גם את חיישני מערכות הבטיחות המתקדמות.

 

גם בתא הנוסעים מציעה המכונית את שפת העיצוב החדשה של היצרן, אותה ראינו גם ב-A5 וה-Q6 החדשות, הכוללת עיצוב חדשני ומתקדם ושימוש נרחב במסכים כצו האופנה (המיותרת) עם לוח שעונים דיגיטלי “11.9 + מסך מולטימדיה “14.5 החוברים למסך קמור ואופציה למסך בידור אישי “10.9 לנוסע שליד הנהג. המפרט הדיגיטלי כולל גם עדכוני תוכנה מרחוק (OTA), קישוריות מלאה לאינטרנט, חנות אפליקציות ייעודית ממנה תוכלו להוריד שלל משחקים ושירותים לנהיגה ואפילו שילוב של צ’ט GPT. מפרט הנוחות כולל את כל הצעצועים הפופולריים בקטגוריה, לרבות מסך תצוגה עילית מדור 2 וגג זכוכית פנורמי עם יכולת לשנות את בהירות הגג, עד לאטימה מלאה בלחיצת כפתור. מעבר לכך, מצהירים באאודי על שימוש נרחב בחומרים ממוחזרים בתא הנוסעים ומבחוץ, ולשמחתנו כל דיפוני העור למושבים או בתא הנוסעים, הינם עור טבעוני (מלאכותי) וישנה אפשרות לדיפוני אריג שלדעתי נעימים למגע ונאים יותר למראה.

גרסת הכניסה לדגם תהיה מכונית הסאלון הראשונה בתולדות אאודי העושה שימוש בהנעה אחורית. הדגם מצויד במנוע חשמלי המפיק 360 כ”ס המספק תאוצה ל-100 קמ”ש ב-5.4 שניות ומהירות מרבית של 210 קמ”ש, לצד טווח נסיעה של 610 ק”מ בתקן ה-WLTP הודות לשימוש בסוללת 83 קוט”ש. מעליו תוצע גרסת טווח ארוך בעלת סוללת 100 קוט”ש המבטיחה טווח נסיעה שחוצה במעט את ה-750 ק”מ!

אם ביצועים ספורטיביים בראש שלכם, אז תשמחו לגלות שתוצע גם S6 e-tron קרבית, כולל במרכב סטיישן מפתה במיוחד, בעלת הנעה כפולה הודות לצמד מנועים חשמליים המפיקים הספק משולב של 500 כ”ס, או הספק רגעי של 543 כ”ס בשימוש במצב “Boost”. התאוצה ל-100 קמ”ש עומדת כאן על 3.9 שניות זריזות במיוחד, כשהמהירות המרבית הוגבלה ל-240 קמ”ש וטווח הנסיעה עומד על 640-670 ק”מ בהתאם לגרסת המרכב הנבחרת. אל אלו מצטרפים טכנולוגיית טעינה 800V ואפשרות לטעינת DC מהירה עד 270 קילוואט, כשלפחות בתאוריה מטעינים טווח של 310 ק”מ ב-10 דקות בלבד. טעינה מהירה מ-10-80% מהסוללה תדרוש 21 דקות מזמנכם ובאאודי מבטיחים יכולות ספוטיביות מהנות אשר ישולבו בנוחות גבוהה עם אופציה למתלי אוויר.

אאודי A6 אוואנט החדשה 2025 – לא צפויה להגיע לארץ

שיווק אאודי A6 החדשה יחל בספטמבר באירופה, אך לארץ היא צפויה להגיע רק במחצית הראשונה של 2025. נותר לקוות שהמחיר שלה יהיה תחרותי ונמוך יותר מה-Q8 איטרון, מה שעשוי להחזיר את הלקוחות הביתה ולהזכיר אולי את הימים היפים של הדגם בעבר. במרצדס המתחרה כבר רואים מכירות מרשימות של ה-EQE החשמלית בקטגוריית הסאלון ולאאודי יש את כל הכלים להצליח גם עם ה-A6, כאשר מה שיקבע את הצלחתה יהיה בעיקר מחיר שצריך להיות עם מספיק פער מול דגמי ה-SUV החשמליים של היצרן.

The post מכונית סאלון שהיא חלום: אאודי A6 החדשה appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

אודי Q7 TFSIe פלאג-אין החדש 2024 בישראל – מחיר החל מ-682,000 שקלאודי Q7 TFSIe פלאג-אין החדש 2024 בישראל – מחיר החל מ-682,000 שקל

אודי Q7 TFSIe פלאג-אין החדש זכה למנוע חשמלי חזק יותר וסוללה גדולה יותר והתוצאה היא יחידת הנעה חזקה יותר עם טווח נסיעה חשמלי של כ-85 ק”מ, כל זה לצד עיצוב חיצוני מודרני יותר ורשימת אבזור עשירה. 

עם מחיר זול יותר לשם שינוי: יונדאי סונטה החדשה בישראל

קרוב ל-4 שנים לאחר שנחת בארץ הדור הנוכחי של יונדאי סונטה, מכונית המנהלים של היצרן שזכתה כאן להצלחה והובילה את הסגמנט לסירוגין יחד עם סקודה סופרב, מתחילה כלמוביל היבואנית בשיווק הדגם המחודש ל-2024, לאחר שעבר מתיחת פנים מקיפה האמורה לחזק את הדגם בקטגוריה שהשתלטו עליה הדגמים החשמליים בשנים האחרונות, לרבות האחות החורגת מבית האיוניק 6. למרות החידושים והשדרוגים, מחיר הרכב הבסיסי לשם שינוי הוזל ב-8,000 שקלים במטרה להוות אלטרנטיבה תחרותית יותר לדגמים החשמליים ואולי גם כדי להתכונן להגעת יריבתה העיקרית בארץ, הדור החדש של סקודה סופרב.

הסונטה המחודשת זוכה לעיצוב חיצוני מעודכן, הכולל יישור קו עם שפת העיצוב החדשה של היצרן אותה ראינו גם באיוניק 6 החשמלית ובדגמי האלנטרה והקונה החדשים. הדגם החדש מצויד בחזית ספורטיבית יותר למראה הכוללת פס תאורת LED הנמתח לרוחב הסבכה הקדמית ומתחתיו יחידות תאורה ראשיות נסתרות, לצד גריל רחב ואגרסיבי בעל כונסי אוויר אקטיביים המייצרים מראה ספורטיבי יותר ועם זאת אלגנטי. בצידי הרכב נרשמים שדרוגים קוסמטיים שונים וחישוקי גלגלים בעיצוב חדש, וגם חלקה האחורי של המכונית זכה לעיצוב חדש עם יחידות תאורה LED מתוחכמות למראה ושילוב נרחב של צבע שחור מבריק בדלת תא המטען והפגוש.
בתוך הקבינה רושמת הסונטה המחודשת עיצוב חדש לחלוטין לסביבת הנהג והנוסעים ולראשונה לוח מחוונים דיגיטלי “12.3 המתחבר למערכת המולטימדיה “12.3 ליחידה אחת, היוצרים מופע טכנולוגי מרשים מול פני הנהג. אל אלו מצטרפים שילובי צבעים חדשים ואיכות חומרים והרכבה גבוהים יותר, המטשטשים עוד יותר את הגבול בין דגמים עממיים לדגמי יוקרה.
הדגם  ישווק ב-2 רמות גימור לבחירה הכוללות אבזור עשיר יותר ביחס לדגם היוצא, כאשר גרסת הכניסה “Luxury” כוללת חישוקי סגסוגת “17, מערכת מולטימדיה עם מסך “12.3 (לעומת “8 בדור הקודם) עם קישוריות ל- Apple CarPlay ו- Android Auto , לוח מחוונים דיגיטלי “12.3, מערכת שמע פרמיום מבית BOSE, כניסה והתנעה ללא מפתח, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה (חדש בדור הנוכחי), ידית בורר הילוכים שעברה למאחורי ההגה, תאורה קדמית  ואחורית מסוג LED, ספויילר אחורי עם תאורת LED, תאורת LED פנימית, מראה מרכזית דיגיטלית, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג מאחור, גג שמש פנורמי נפתח, גלגל הגה מצופה עור מתכוונן לגובה ולעומק, חימום הגה, ריפודי עור, כיוונון מושב נהג בהפעלה חשמלית, חימום מושבים קדמי, וילונות בחלונות הדלתות האחוריות, תא מטען עם פתיחה חכמה, טעינה אלחוטית לנייד, תאורת אווירה משתנה, חיישן גשם, חיישן אורות, חיישני חניה אחוריים מקוריים, מערכת להנעת חירום במקרה של פריקת מצבר 12V, ו- 3 חיבורי USB-C.
רמת הגימור “Limited” מוסיפה תצוגה עילית בהקרנה על גבי השמשה הקדמית, זכרונות למושב הנהג, אוורור מושבים קדמיים וחיישני חנייה קדמיים מקוריים.בסעיף הבטיחות כוללת המכונית בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב ושמירה על מרכז נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת למעבר אוטומטי בין אור גבוה לאורות דרך, מצלמת רוורס, מערכת סיוע ליציאה בטוחה מהרכב, מערכת אקטיבית למניעת תאונה בנסיעה לאחור, מערכת שטח מת במראות אקטיבית למניעת התנגשות בעת מעבר נתיב, 9 כריות אוויר ועוד. רמת הגימור הגבוהה מוסיפה גם מערך מצלמות הקפיות הצגת צילום חי של “שטח מת” על גבי לוח השעונים הדיגיטלי בעת הפעלת איתות לצורך מעבר נתיבהדגם ישווק בגרסה היברידית בלבד לעת עתה הכוללת מנוע בנזין 2.0 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 192 כ”ס ב-6,000 סל”ד ו-37.5 קג”מ, ומשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם 6 הילוכים. עם יחידת הכח הנ”ל מציעה המכונית תאוצה מעמידה ל-100 קמ”ש ב-9.2 שניות, מהירות מרבית של 192 קמ”ש וצריכת הדלק עומדת על 20 ק”מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. מחיר יונדאי סונטה החדשה ירד לשמחתנו מול הדגם היוצא ויחל מ-213,900 שקל. הרכב יוצע עם אחריות ל-5 שנים או 100,000 ק”מ ואחריות לסוללה עד 7 שנים או 150,000 ק”מ.

מעוניינים בנסיעת מבחן לסונטה החדשה וקבלת הצעת מחיר מסודרת כולל אפשרויות מימון וטרייד-אין שונות? הכניסו פרטים כאן

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם

[contact-form-7]

The post עם מחיר זול יותר לשם שינוי: יונדאי סונטה החדשה בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

צ’רי אקסיד: מותג הפרימיום של צ’רי נכנס לתחום החשמליצ’רי אקסיד: מותג הפרימיום של צ’רי נכנס לתחום החשמלי

צ’רי תחל בקרוב לשווק תחת מותג הפרימיום אקסיד (Exeed) שתי מכוניות חשמליות חדשות, אקסיד ES ואקסיד ET, המבוססת על פלטפורמה חדשה ומתקדמת שתשרת בעתיד הקרוב גם את הדגמים החשמליים של יגואר ולנד רובר.