״בואו לגלות״: סקודה קודיאק 2024 החדש בישראל

8 שנים לאחר שהוצג הדור הראשון של סקודה קודיאק, ולאחר 866,000 רכבים שנמכרו ברחבי העולם, מהם 25,000 יחידות בישראל שהפכו אותו לאחד מדגמי הפנאי 7 מושבים המבוקשים בארץ הן כחדש והן כמשומש, השיקה הבוקר צ’מפיון מוטורס היבואנית את הדור החדש של הקודיאק, שיתחרה כאן כמו בעבר בדגמים כמו מיצובישי אאוטלנדר, צ’רי טיגו 8 וגם ב-KGM רקסטון החדש שנכנס לאחרונה לקטגוריה בגרסת הנעה אחורית מוזלת. מאז תחילת 2024 רושמת סקודה צמיחה מרשימה של 32% במסירות בישראל, ומקום הרביעי והמכובד בטבלת המסירות.

הדור השני של הקודיאק אולי נראה במבט הראשון כמו הדור היוצא שעבר רק מתיחת פנים מקיפה, אולם ככל שמתעמקים בדגם מגלים עיצוב שונה, אם כי מעט שמרני לטעמנו וקצת חסר ניצוץ של חדשנות. היצרן מתרץ זאת אגב בביצועי המכירות המצוינים של הדגם, גם כאשר הוא היה כבר וותיק בשוק, ועם ההצלחה לא מתווכחים, כך שאין טעם לתקן את מה שעובד היטב , אלא רק להעביר שדרוג משמעותי. הממדים החיצוניים כמעט ולא השתנו עם מרכב באורך 4.76 מטר (6+ס”מ), רוחב של 1.86 מטר וגובה של 1.66 מטר. בסיס הגלגלים נותר ללא שינוי ונמתח על 279 ס”מ, והספסל האחורי נע על מסילה לטובת הגדלת המרווח לנוסעים בשורת המושבים השלישית בעת הצורך. בניצול כל 7 המושבים, נפח תא המטען נותר נדיב ועומד על 340 ליטר, תוספת של 107 ליטר מול הדור היוצא.

שיפור משמעותי יותר רושם תא הנוסעים שהפך למעוצב ואיכותי יותר, בסגנון שמזכיר אפילו דגמי פרמיום, עם אופציה לשילובי צבעים נאים ודיפוני אריגים שתורמים לתא נוסעים נעים יותר ופחות באווירה פלסטיקית כפי שהיה בדגם היוצא. כבר מגרסת הכניסה מצויד הדגם בלוח שעונים דיגיטלי הניתן להתאמה אישית, מסך מולטימדיה “13 שמציע קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי (גם אלחוטית), וכחלק משמירה על הנדסת אנוש טובה ותפעול ידידותי, יש גם פאנל בקרת אקלים עם תצוגות חכמות המאפשרות שליטה מהירה יותר על בקרת האקלים, הרדיו, בורר מצבי הנהיגה ועוד. גם ידית ההילוכים האלקטרונית עברה למיקום נח יותר מאחורי ההגה, וכרגיל בסקודה, תמצאו שלל תאי אחסון ופטנטים שימושיים.

יחידות כח

הדגם ישווק בארץ ב-2 גרסאות הנעה לבחירה: בנזין 1.5 ליטר טורבו, הכוללת את יחידת הכח המוכרת של היצרן בתוספת מערכת היברידית קלה. הספק המנוע עומד על 150 כ”ס ו-25.5 קג”מ, ויחד עם תיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים, מציעה המכונית תאוצה ל-100 קמ”ש ב-9.9 שניות, מהירות מרבית של 207 קמ”ש וצריכת דלק של 15.5 ק”מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. לצידו יוצע הרכב גם בגרסת טורבו-דיזל 2.0 ליטר עם הנעה קדמית או כפולה לבחירה ועם תיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים. גרסת ה-2X4 מציעה הספק של 150 כ”ס, תאוצה ל-100 קמ”ש ב-9.8 שניות, מהירות מרבית של 203 קמ”ש וצריכת דלק של 18.1 ק”מ לליטר בממוצע, בעוד גרסת ה-4X4 מציעה הספק של 193 כ”ס, תאוצה ל-100 קמ”ש ב-8 שניות, מהירות מרבית של 217 קמ”ש וצריכת דלק של 16.1 ק”מ לליטר בממוצע. גרסת הפלאג-אין הייבריד החדשה המבטיחה טווח נסיעה חשמלי של קצת יותר מ-100 ק”מ, לא צפויה להגיע לארץ בשלב הנוכחי, הן בשל תקנות המיסוי שמפלות אותה לרעה כעת והן בשל ציודה בחמישה מושבים בלבד.

אבזור

עם השקת הדגם החדש, מתבטלת גרסת הכניסה “ביזנס” והדגם יוצע בשלב הראשון רק ברמת גימור אחת וגבוהה יחסית ״Advance״, הכוללת חישוקי “17 קלים, שמשות אחוריות מושחרות, תאורה קדמית ואחורית מסוג LED, קיפול מראות חשמלי, כניסה והנעה ללא מפתח מארבעת הדלתות, חיישני חניה היקפיים מקוריים, מצלמת רוורס, גג זכוכית פנורמי חשמלי עם וילון חשמלי ועוד, ובתא הנוסעים לוח מחוונים דיגיטלי ״10.25, מולטימדיה עם מסך “13, בקרת אקלים עם 3 אזורים ופתחי מיזוג אחוריים, חימום מושבים קדמיים, יציאות USB TYPE-C מלפנים ומאחור, משטח טעינה אלחוטי כפול לניידיים, בלם יד חשמלי, תאורת אווירה ועוד.

בטיחות

המפרט הבטיחותי כולל: בלימה אוטומטית כולל זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, תיקון סטייה מנתיב עם שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי רכב ב”שטח מת” כולל מערכת אקטיבית למניעת התנגשות צד, התרעה על פתיחת דלת לא בטוחה, בלימה בזיהוי תנועה חוצה בנסיעה לאחור, זיהוי תמרורי מהירות, 7 כריות אוויר ועוד, והדגם הספיק לזכות לאחרונה בציון מירבי של 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי.

מחירים

מחיר סקודה קודיאק החדש מתייקר ויחל מ-214,990 שקל לגרסת הבנזין, כ- 246,490 שקל לגרסת הדיזל ו-269,490 שקל לגרסת הדיזל 4X4. בסגרת השקת הדגם יקבלו הלקוחות פנסי מטריקס לד מתקדמים במתנה.

The post ״בואו לגלות״: סקודה קודיאק 2024 החדש בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

ניסאן קשקאי 2024 החדש בישראל: החל מ-177 אלף שקל

בדיוק 3 שנים לאחר שנחת בארץ הדור הנוכחי והשלישי של ניסאן קשקאי, מתחילה פריסבי היבואנית בשיווק דגמי 2024 של הקרוסאובר הפופולרי של היצרן, לאחר שעבר מתיחת פנים מקיפה. מאז שהושק הדור השלישי, ממשיך הקשקאי להיות פופולרי עם 350,000 מסירות ברחבי העולם, אך בארץ התייקרות משמעותית של הדגם פגעה במכירות והוא זוכה לפופולריות נמוכה מבעבר.

במסגרת מתיחת הפנים, מתעדכן הדגם בחזית חדשה למראה, הכוללת עיצוב מעודן יותר ויישור קו עם שפת העיצוב הנוכחית של היצרן. מאחור, אלמנט תאורת הבומרנג הדק שממסגר את הצד העליון, ממשיך דרך הפנסים האחוריים החדשים ונרשם גם פגוש בעיצוב חדש. בצידי הרכב הקשקאי המעודכן נהנה מגימור שחור מבריק חדש למרכב מתחת לדלתות וקשתות הגלגלים, לצד חישוקי סגסוגת חדשים בחיתוך יהלום בגודל 17 אינץ’ כסטנדרט, או סגסוגת חדשה 18, ו-19 אינץ’ ברמות הגימור הגבוהות.

בתא הנוסעים מצוידת הרכב במערכת המולטימדיה החדשה של ניסאן, מבוססת אנדרואיד עם מסך רחב יותר וממשק גרפי חדש וידידותי יותר למשתמש. מדובר ברכב הראשון של ניסאן שמגיע לאירופה מצויד במולטימדיה החדשה, הכוללת כסטנדרט גם עדכוני תוכנה מרחוק (OTA), מפות של גוגל, ולאחר שנכנסתם עם חשבון Google אישי, ניתן לגשת למיקומים ולנקודות העניין המועדפות. לצד זה, נרשמים עדכונים קוסמטיים קלים, שדרוג איכות החומרים וההרכבה, גרפיקה חדשה ללוח השעונים הדיגיטלי, עיצוב חדש לידית ההילוכים האלקטרונית, תאורת אווירה נרחבת יותר ועוד. 

הדגם ישווק בגרסת מנוע אחת הכוללת מנוע טורבו בנזין 1.33 ליטר המפיק 156 כ”ס ו-27.5 קג”מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה, מערכת היברידית מתונה והנעה קדמית. עם יחידת הכח הנ”ל, מציעה המכונית תאוצה ל-100 קמ”ש ב-9.2 שניות, מהירות מרבית של 199 קמ”ש וצריכת דלק של 15.8 ק”מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן. גרסת ה-E-POWER הכוללת הנעה חשמלית ומנוע בנזין המשמש  כגנרטור שהוצעה בדגם היוצא, לעת עתה לא תגיע יותר לישראל.

הדגם ישווק ב-4 רמות גימור לבחירה, כאשר האבזור הסטנדרטי (רמת גימור Acenta) כולל: מולטימדיה עם מסך מגע “12.3 וקישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, כניסה והנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי, חישוקי “17, בקרת אקלים כפולת אזורים (אך ללא פתחי מיזוג אחוריים), מצלמת רוורס, חיישני רוורס מקוריים, תאורה חיצונית מסוג LED, קיפול מראות חשמלי ועוד.

רמת הגימור השניה “AcentaTech ” המכוונת יותר ללקוחות פרטיים, כוללת בנוסף: חישוקי “18, לוח שעונים דיגיטלי “12.3, פתחי מיזוג אחוריים, מצלמות 360, משטח טעינה אלחוטי 15W, ריפודי מושבים משולבים בד ועור טבעוני, תאורת אווירה חלקית, חיישני חניה גם מלפנים, גג זכוכית פנורמי, שמשות אחוריות מושחרות ועוד.

רמת הגימור השלישית “Tekna” כוללת גם חישוקי “19, תצוגה עלית של נתונים על השמשה הקדמית, מושבי עור מלא (טבעוני), דלת תא מטען חשמלית, תאורה קדמית אדפטיבית, תאורת אווירה מלאה בתא הנוסעים, מושב נהג חשמלי ועוד, כאשר רמת הגימור הרביעית כוללת גם צביעה דו-גוונית למרכב.

אבזור הבטיחות כולל כסטנדרט: 7 כריות אוויר (כולל כרית אוויר מרכזית בין הנהג לנוסע), מערכת לבלימה במצבי חירום הכוללת זיהוי הולכי רגל, מערכות בקרה והתערבות בסטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, – מערכות להתראה והתערבות בשטח “מת”, שליטה אוטומטית באורות גבוהים, התראה על עייפות הנהג, מערכת התראה על תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית גם ברוורס, זיהוי תמרורי תנועה ועוד.

מחירי ניסאן קשקאי החדש ממשיכים לטפס וייחלו מ-177 אלף שקל לגרסת הכניסה “Acenta”, כ-187 אלף שקל לרמת הגימור “AcentaTech “, כ-200 אלף שקלים לרמת הגימור “Tekna” ותוספת של 4,000 שקל לצביעה דו-גוונית למרכב. 

מעוניינים בנסיעת מבחן לדגם החדש וקבלת הצעת מחיר מסודרת כולל אפשרויות מימון שונות וטרייד-אין? הכניסו פרטים כאן

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם

[contact-form-7]

The post ניסאן קשקאי 2024 החדש בישראל: החל מ-177 אלף שקל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

פיג’ו 208 המחודשת בישראל והמחירים ממשיכים לטפס

קרוב ל-4 שנים לאחר שנחת הדור השני של פיג’ו 208, מתחילה לובינסקי היבואנית בשיווק הדגם המחודש ל-2024, לאחר שעבר מתיחת פנים מקיפה של אמצע החיים. מאז שהחל השיווק של הדור הנוכחי בישראל באוקטובר 2020, נמסרו מעל ל-2,200 יחידות, מרביתן בגרסת הטורבו 1.2 ליטר אוטומטית ומעטות בגרסה החשמלית המלאה.

במסגרת מתיחת הפנים, רושמת ה-208 המחודשת חזית חדשה לגמרי אשר מיישרת קו עם שאר דגמי פיג’ו החדשים, ובה ניתן למצוא שבכה חדשה, את סמל פיג’ו החדש, פגושים מודגשים עם תאורת ‘לד’ ייחודית, עיצוב אשר ממשיך גם אל יחידות התאורה האחוריות. בנוסף, עודכנו גם סמלי פיג’ו ומגיעים כעת בצבע שחור, לצד כיתוב 208 בקדמת מכסה המנוע ו-PEUGEOT בשחור גם כן, לרוחבו של תא המטען.

בפיג’ו מבטיחים גם תא נוסעים באיכות גבוהה יותר ושדרוג האבזור עם מסך מולטימדיה חדש בגודל 10 אינץ’ במרכז הדשבורד הכולל ממשק הפעלה חדש וקישוריות  ל-Apple Carplay ו-Android Auto אלחוטיים (למכשירים תומכים), ארבעה שקעי USB (שניים מלפנים ושניים מאחור) ועוד. מסך התצוגה שמאחורי ההגה שגודלו 10 אינץ’ (תלת ממדי ברמת האבזור GT ודו ממדי ברמת אבזור Allure), מציע ממשק חדש לחלוטין עם תצוגה נעימה ומגוונת יותר לנתוני הנסיעה. ברמת הגימור GT ישנם מושבי ספורט העוטים ריפוד חדש (Belomka), כולל תפירה ייחודית בצבע ירוק.

פיג’ו 208 המחודשת תוצע כעת בישראל בשתי רמות אבזור – Allure ו-GT. רמת Allure מציעה מראה פנימית מתכהה אוטומטית, חישוקי 16 אינץ’ בעיצוב חדש, כניסה והתנעה ללא מפתח עם חיישן קרבה, מצלמות חניה קדמית ואחורית HD, מושבים בריפוד בד משולב עור ועוד. ברשימת ציוד הבטיחות גרסה זו מקבלת כעת גם בקרת שטח מת במראות. רמת ה-GT מוסיפה גימור קרבון ללוח המחוונים ולדלתות, תאורת אווירה בשמונה צבעים, מושבי ספורט, תפירה ייחודית במשענות היד, דוושות אלומיניום, מראה פנימית מתכהה ללא שוליים, חישוקי 17 אינץ’ דו-גווניים בחיתוך יהלום, גג שחור ואופציה לגג פנורמי, משטח טעינה אלחוטי ועוד.

פיג’ו 208 המחודשת תשווק בתחילת דרכה עם מנוע ה-1.2 PureTech המוכר, המפיק 130 כ”ס ו-23.4 קג”מ ומשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית. יחד יאפשרו האצה מעמידה ל-100 קמ”ש תוך 8.7 שניות, מהירות מרבית של 208 קמ”ש ונתון צריכת דלק משולבת של 18.1 ק”מ לליטר בתקן WLTP.

מה שפחות מלהיב הוא מחירי הדגם החדש שממשיך להתייקר (בדומה לכל קטגוריית הסופר-מיני בארץ), עם עליה של 6,000 שקל ומחיר החל מ-134,990 שקל לגרסת הכניסה ו-142,990 שקל לרמת הגימור GT הגבוהה. 

מעוניינים בנסיעת מבחן לדגם החדש וקבלת הצעת מחיר מסודרת, כולל אפשרויות מימון וטרייד-אין לרכביכם הישן? הכניסו פרטים כאן

The post פיג’ו 208 המחודשת בישראל והמחירים ממשיכים לטפס appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.