KGM טיבולי החדש בישראל – החל מ-139,900 שקל

חברת טלקאר, יבואנית מותג KGM בישראל, מודיעה על חזרתו של סאנגיונג טיבולי לישראל שיצטרף כאן לסגמנט ה-SUV הקומפקטיים,ולצד העיצוב המחודש ושלל שדרוגים מוותר כצפוי על השם סאנגיונג ויוצע תחת השם החדש של היצרן KGM,  שרשם מתחילת השנה כבר למעלה מ 750 מכירות המהווים גידול של 350%, וזאת בזכות הרחבת מבחר הדגמים עם דגמי ה-TORRES וה REXTON 2WD.

הטיבולי הינו הדגם הרביעי של היצרן באולם התצוגה המקומי ויהיה הנציג של היצרן בקטגוריית הקרוסאוברים המשפחתיים הקומפקטיים. בכל הנוגע לעיצוב החיצוני, מדובר במתיחת פנים לדור המוכר ששווק כאן בעבר, הכולל הופעה נאה ומודרנית יותר וממדים חיצוניים נדיבים לקטגוריה עם אורך של 4,255 מ”מ ורוחב 1,810 מ”מ, לצד בסיס גלגלים של 260 ס”מ ותא מטען שימושי בנפח של 423 ליטר (1,115 ליטר עם מושבים מקופלים).

רשימת האבזור כוללת כסטנדרט: מסך מולטימדיה בגודל 9 אינץ’ עם תמיכה בקישוריות ל Apple CarPlay ו Android Auto, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25 אינץ’, מערכת בקרת אקלים כפולת אזורים, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, ריפודים מעור טבעוני, כניסה והתנעה ללא מפתח, בקרת שיוט, חישוקי גלגלים קלים “18, ציפוי עור להגה, חיישני אורות וגשם ועוד. 

KGM טיבולי

מפרט הבטיחות כולל  7 כריות אוויר, כולל כרית הגנה לברכי הנהג,  מערכת לבלימה אוט’ (כולל זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי), מערכת לתיקון סטיה מנתיב ושמירה על מרכז הנתיב, תאורה גבוהה אוט’ והתרעה על עייפות נהג.

KGM טיבולי

מתחת למכסה המנוע מצויד הטיבולי במנוע טורבו בנזין 1.5 ליטר המפיק 163 כ”ס ומומנט של 26.5 קג”מ ב 1,500-4,000 סל”ד בשילוב עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים מתוצרת Aisin היפנית. התאוצה ל-100 קמ”ש אורכת 10.6 שניות והמהירות המרבית עומדת על 190 קמ”ש. צריכת הדלק עומדת על 12.8 ק”מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן ולרכב דרגת זיהום אוויר 15. בנוסף, הטיבולי מציע כושר גרירה של 500 ק”ג לנגרר ללא בלמים ו-1,000 ק”ג לנגרר עם בלמים.

מחיר KGM טיבולי נקבע על 139,900 שקל.

  • מעוניינים בנסיעת מבחן לדגם וקבלת הצעת מחיר מסודרת? הכניסו פרטים כאן

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם

[contact-form-7]

The post KGM טיבולי החדש בישראל – החל מ-139,900 שקל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

אוטוטו כבר כאן: אלבר נערכת לשיווק אוואטר (Avatr) בישראל

לאחר שבעבר פעלה בשוק היבוא המקביל וייבאה לארץ את דגמי טויוטה והונדה, חוזרת חברת אלבר להיות יבואנית רכב, אך הפעם כיבואנית רשמית, לאחר שזכתה בזיכיון השיווק של מותג הפרמיום החשמלי אוואטר. באלבר, חברת הליסינג השניה בגודלה בישראל, נערכים לשיווק המותג החדש כבר בשבועות הקרובים וחשוב שתבינו שלא מדובר בעוד מכונית מותג סיני שגרתי בסגנון שפגשנו די הרבה בשנים האחרונות, אלא באחד ממותגי הרכב המסקרנים והמפתים ביותר שמגיעים אלינו מסין.

מותג אוואטר הוקם בשנת 2018 ונמצא כיום בבעלות של ענקית הרכב צ’נגאן (מקום 6 בדירוג יצרני רכבי ה-“New energy vehicles” בעולם אשתקד) ויצרנית הסוללות הגדולה בעולם CATL. הדגם הראשון שעימו תחל היבואנית את השיווק בארץ, הוא אוואטר 11, המכונה אגב “אחד אחד” ולא 11 (באנגלית זה נשמע קצת יותר טוב…), ומדובר ברכב פנאי גדול ויוקרתי מסגמנט ה-E-SUV, בעל עיצוב מתקדם שאינו נראה כעוד קרוסאובר שגרתי, אלא אחד מתוחכם במיוחד ושונה מהעדר. הדגם עוצב ותוכנן במרכז המחקר והפיתוח של המותג במינכן, ועל העיצוב אגב אחראי נאדר פאג׳ינזדה שהצטרף לאוואטר ב-2019 לאחר שעיצוב כמה דגמים נחשקים של ב.מ.וו במשך 17 שנים. 

אווטאר 11

אוואטר 11 הינו SUV גדול בעל עיצוב דמוי קופה, שלמרות המרכב השגרתי לכאורה שמאפיין את כל המתחרים בקטגוריה, מציע תא מטען נפרד בסגנון מכונית סדאן שבו משולב גם ספוילר אחורי הנפתח חשמלית לפי הצורך, סגירת וואקום לדלתות ואפילו מסכים חיצוניים המשולבים במרכב הרכב (טרם ברור אם יוצעו גם בישראל). עם אורך של 4.88 מטרים, רוחב של 1.97 מטרים, גובה של 1.6 מטרים ובסיס גלגלים של 2.98 מטרים, מדובר גם ברכב גדול ומרווח במיוחד, שיחד עם פלטפורמה חשמלית ייעודית, מספק מרווח מצוין לחמישה נוסעים, לצד אופציה לגרסת 4 מושבים יוקרתית במיוחד עם צמד “מושבי קפטן” מאחור שכאילו נתפרה במדויק עבור אנשי עסקים, ותוצע אף היא בארץ כבר עם תחילת השיווק. 

אווטאר 11

בתא הנוסעים מציע הרכב מפגן טכנולוגיה מרשים, כאחד מנקודות החוזקה של המותג המתאפיין גם כחברת טכנולוגיה. לרשות הנהג לוח מחוונים דיגיטלי “10.25 ומסך מולטימדיה מרכזי “15.6 אשר מערכת ההפעלה שלו, ה- “HarmonyOS” פותחה ע”י וואווי. מסך שלישי בגודל “10.25 יוצע עבור הנוסע שליד הנהג. מעבר לכך, כרכב שפותח ועוצב כרכב יוקרה, הוא כולל ריפודי עור נאפה איכותיים למושבים, ושלל משטחי עור טבעוני ושילוב של אלקנטרה לדיפוני הרכב. רשימת האבזור כוללת מן הסתם מפרט עשיר במיוחד, לרבות כוונון חשמלי למושבים הקדמיים, זכרונות ועיסוי, לצד חימום ואוורור למושבים הקדמיים והאחוריים, צמד משטחי טעינה אלחוטיים, מערכת שמע יוקרתית מבית Meridian עם 25 רמקולים בהספק כולל של 2,016 וואט, תאורת אווירה עם 256 צבעים, גג זכוכית פנורמי, דלת תא מטען חשמלית ועוד, לצד מפרט בטיחותי מושלם הכולל את כל מערכות הבטיחות המתקדמות הפופולריות כיום.

אווטאר 11

האווטאר 11 ישווק בארץ בצמד גרסאות הנעה לבחירה: גרסת הכניסה לדגם מצוידת בהנעה אחורית ומנוע חשמלי המפיק 311 כ”ס ומומנט של 37 קג״מ, המאיץ את הרכב מ-0 ל-100 קמ״ש ב-6.6 שניות, וכולל סוללת 90 קוט״ש המבטיחה טווח נסיעה של עד 475 ק״מ לפי תקן WLTP. מעליו תוצע הגרסה הספורטיבית יותר, המצוידת בצמד מנועים חשמליים המפיקים הספק משולב של 578 כ”ס ומומנט של 65 קג”מ, המספקים גם הנעה כפולה וביצועים נמרצים עוד יותר עם 4.5 שניות מעמידה ל-100 קמ״ש, כאשר ההמהירות המרבית מוגבלת ל-200 קמ”ש. גרסה זו נהנית גם מאחת מהסוללות הגדולות שהגיעו לארץ, בקיבולת של 116 קוט״ש המבטיחה טווח נסיעה של עד 540 ק״מ בין טעינות. טעינת ה-AC הביתית של הסוללות הינה בהספק של 11 קילוואט וצמד הסוללות תומכות גם בטעינת DC אולטרה מהירה של 240 קילוואט, המאפשרת להוסיף טווח של 200 ק”מ תוך 10 דקות טעינה בלבד.

השיווק של מותג אוואטר יחל בארץ כבר בתחילת האביב הקרוב ולדברי היבואנית מאות רכבים ראשונים כבר עושים את דרכם לארץ בימים אלו. מחירי הדגמים והמפרט הישראלי המלא יפורסמו עם תחילת השיווק.

The post אוטוטו כבר כאן: אלבר נערכת לשיווק אוואטר (Avatr) בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

כשברקע הסיניות מאיימות להשתלט: סקודה אוקטביה 2025 המחודשת במבחן

4 שנים לאחר שהושק בארץ הדור הרביעי של סקודה אוקטביה, ולאחר שאשתקד היתה גם למכונית השלישית הנמכרת ביותר בישראל  עם יותר מ-7,400 מסירות ב-2024 (אחרי יונדאי אלנטרה ו-BYD אטו 3), התעדכנה האוקטביה במתיחת פנים של אמצע החיים, המבקשת לשפר את התחרות שלה מול שלל המתחרות החדשות בסגמנט, ובמקביל צריכה להיאבק בקטגוריית המשפחתיות פלאג-אין החדשה של דגמים המגיעים מסין, המאיימים להשתלט על סגמנט המשפחתיות סדאן.

שוק המשפחתיות בישראל 2025

למרות שנדמה שכבר כמעט כולם עברו לעבר שלל הקרוסאוברים האופנתיים, קטגוריית המשפחתיות סדאן עדיין פורחת ואשתקד היו 2 מתוך חמשת המכוניות הנמכרות בישראל משפחתיות כאלו, ואם לא היה נעצר היבוא גם של טויוטה קורולה, סביר להניח שבעשרת המכוניות הנמכרות ביותר היו לפחות 3 דגמים. יחד עם זאת, אין ספק שעיקר המכירות מגיע מציי הרכב, שם חברות הליסינג רוכשות עדיין את המשפחתיות הקלאסיות בהמוניהן ורוב אוחזי ההגה במשפחתיות חדשות כיום בישראל הינם בעיקר אנשים שקיבלו את הרכב ממקום העבודה. לאחר שבשנת 2023 נעלמה האוקטביה מרשימת עשרת הדגמים הנמכרים ביותר, חזרה אשתקד המכונית לרשימה, בזכות מלאי גדול וזמין שהועמד ליבואן בתקופה שלאחר סיום משבר השבבים וגם השקת הדגם המחודש שכלל לראשונה גרסת 1.5 ליטר 115 כ”ס צנועה יחסית, ברמת גימור בסיסית חדשה “Selection” שכללה תג מחיר שובר שוק בקטגוריה של 151,500 שקלים. בינתיים התחילה שנת 2025, מחירי הדגם עלו ומתחילים ב-164,500 שקל ונוספו כאמור גם מתחרות פלאג-אין מסין כמו צ’רי אריזו 8 ו-BYD סיל 5 שמאיימות לכבוש את הקטגוריה.


אז מה התחדש באוקטביה?

במסגרת מתיחת הפנים, זוכה האוקטביה לליטוש קל לעיצוב החיצוני, הכולל חזית מחודשת המיישרת קו עם שפת העיצוב החדשה של היצרן, יחידות תאורה חדשות מסוג LED בעלות חתימת אור חדשה ליום ופגוש חדש. בצידי הרכב נרשמים חישוקי גלגלים בעיצוב שונה, ובחלקה האחורי עודכן הפגוש, יחידות התאורה ונוסף כיתוב השם לרוחב דלת תא המטען במקום הלוגו של היצרן. בסה”כ עדכונים קלים למראה, אך העיצוב המקורי המוצלח של הדגם מספק גם היום הופעה אלגנטית ומכובדת ושינויי הפגושים סייעו גם לצמיחה של ס”מ בודד באורך המכונית ל-4.7 מטרים. נפח תא המטען נותר מעולה ועומד על 553 ליטר ולרכב יש גם גלגל רזרבי מבורך.

סקודה אוקטביה 2025

3 רמות גימור לבחירה

האוקטביה מוצעת כעת ב-3 רמות גימור לבחירה, כאשר נוספה גרסת כניסה “Selection” הכוללת מבחוץ: תאורה קדמית ואחורית מסוג LED, חישוקי “16 קלים, קיפול מראות חשמלי וחיישני ומצלמת רוורס. רמת הגימור השניה “Ambition” מוסיפה גם מפתח חכם (כניסה ללא מפתח), חישוקי “17, חיישני חניה גם מלפנים, דלת תא מטען חשמלית ושמשות אחוריות מושחרות. ברמת הגימור הבכירה “Style” אין שינויים מבחוץ ולצערם של הלקוחות גם אין אפשרות לגג שמש חשמלי יותר.

תא נוסעים

בתא הנוסעים השינויים קלים יחסית וכוללים עדכונים קוסמטיים למראה, שימוש נרחב בחומרים ממוחזרים בתא הנוסעים, ולמרות שאיכות החומרים וההרכבה גבוהים, האווירה הכהה מעט קודרת ופלסטיקית וגם הניסיון לעטר את סביבת הנוסעים בשלל דיפונים דמויי אלומיניום לא משפר משמעותית את האווירה. יחד עם זאת, הנדסת האנוש מצוינת, ובניגוד לשלל הסיניות שמגיעות לשוק ולעתים כוללות ממשקי הפעלה מסורבלים, כאן הכל הרבה יותר פשוט וידידותי לשימוש בסגנון שאני אוהב, ובדומה לכל סקודה, גם כאן מדובר בתא נוסעים מרווח ושימושי, עם לא מעט תאי אחסון שימושיים. האבזור בגרסת הכניסה כולל התנעה בכפתור, משטח טעינה אלחוטי לנייד, 5 יציאות USB TYPE C בהספק של 45W (טעינה מהירה פי 3 לטלפונים מבעבר), לוח שעונים דיגיטלי “10 הניתן להתאמה אישית ודובר עברית (אם כי העברית הוצגה הפוך ותעודכן בקרוב בעדכון תוכנה), מולטימדיה עם מסך מגע “10 הכוללת קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי גם אלחוטית, וממשק יעיל וברור לשימוש, בקרת אקלים דיגיטלית כפולת אזורים עם פתחי מיזוג אחוריים, בלם יד חשמלי ועוד. ברמת הגימור האמצעית נוסף בתא הנוסעים רק נעילת ילדים חשמלית וברמת הגימור הגבוהה נוספים גם תאורת אווירה, לוח שעונים דיגיטלי מעט יותר גדול “10.25, מושבים עם ריפוד בד משולב עור ומסך מולטימדיה “13 הגדול מסוגו שהוצע עד כה בדגם.

סקודה אוקטביה 2025

בטיחות

גם מפרט הבטיחות שודרג וכולל כסטנדרט מעתה 10 כריות אוויר, התרעת שמירת מרחק ובלימה אוטונומית הכוללת זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת אקטיבית Maneuver Assist המזהה מכשולים מאחורי הרכב ובולמת את הרכב בעת זיהוי סכנת התנגשות. מרמת הגימור השניה תקבלו את מערכת ה- Maneuver Assist המזהה מכשולים גם בחזית הרכב ובולמת את הרכב בעת זיהוי סכנת התנגשות. ברמת הגימור הבכירה תקבלו גם התרעת שטח מת במראות הצד ומערכת אקטיבית למניעת התנגשות צד ב”שטח מת”. מעבר לכך, לדגם ציון מלא של 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי.

סקודה אוקטביה 2025

על הכביש

האוקטביה המחודשת מוצעת בארץ מעתה רק עם מנוע הטורבו 1.5 ליטר 4 צילינדרים המוכר, המפיק בגרסת הכניסה 115 כ”ס ובשאר הגרסאות כ-150 כ”ס. הביצועים כבר בגרסת הכניסה זריזים עם תאוצה ל-100 קמ”ש ב-10.6 שניות ומהירות מרבית של 203 קמ”ש, אך הגרסה הנבחנת כאן כללה את המנוע החזק יותר המאיץ את הרכב ל-100 קמ”ש ב-8.5 שניות בדרך למהירות מרבית של 229 קמ”ש. 2 המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים, הנעה קדמית ומערכת היברידית מתונה התורמת קלות לחיסכון בדלק ובפליטת מזהמים. על הכביש, מדובר באותה יחידת כח נמרצת ויעילה המוכרת לנו כבר מאין ספור דגמים של קונצרן פולקסווגן. הביצועים זריזים למדי אם כי כבר פחות מרגשים בעידן של החשמליות ולא באמת בטוח שאתם צריכים יותר מזה. נוחות הנסיעה גבוהה והכיול הנוקשה יחסית של המתלים מסייע לאחיזת כביש גבוהה ואף הנאה מנהיגה שכאשר הכביש הופך להררי ומפותל, ולרוב מדובר גם במכונית שקטה ונעימה לנהיגה, אם כי בשעת מאמץ ובנהיגה במצב “ספורט” רעשי המנוע חודרים באופן מוחשי לתא הנוסעים. את נסיעת המבחן שלנו בכללה המון תנועה עירונית לצד, שיוט נינוח בכבישים בין עירוניים סיימנו עם צריכת דלק של 13.5 ק”מ לליטר בממוצע, כאשר מי שמרבית נסיעותיו מחוץ לעיר יכול לצפות לנתון טוב משמעותית.

סקודה אוקטביה 2025

תמשיך לככב על הכביש?

סקודה אוקטביה היתה ונותרה אחת מהמשפחתיות הטובות ביותר בישראל, ובגרסתה המחודשת היא מציעה מראה קצת יותר רענן, יותר דיגיטליזציה בתא הנוסעים ושדרוג אבזור הבטיחות. מנגד, גרסאות הכניסה קצת פחות מאובזרות מבעבר וברמת הגימור הבכירה שכבר עולה 192,000 שקל, ניתן בהחלט לצפות למפרט אבזור הרבה יותר נדיב, במחיר החל מ-164,490 ₪ לגרסת הכניסה המפיקה 115 כ”ס, מדובר עדיין בתמחור זול מהמקובל כיום בסגמנט, כאשר מחיר הגרסה הנבחנת כאן עומד כבר על 178,490 ₪ מקובלים לקטגוריה. הבעיה העיקרית כאמור של הדגם, היא התחרות החדשה של דגמי הפלאג-אין מסין, שלקוחות שיקבלו את הרכבים האלו ממקום העבודה (ואלו גם מרבית לקוחות האוקטביה ומתחרתה הישירה אלנטרה), ייהנו מהטבת שווי שימוש מס במשכורת בגובה של 1,130 שקלים לחודש, מה שיוזיל משמעותית את המיסוי המוטל עליהם בשל לקיחת רכב ממקום העבודה, ובנוסף הם ייהנו גם מיותר אבזור וחווית נהיגה שמזכירה רכב חשמלי. בקיצור, אם יבואנית סקודה תרצה לשמור על הצלחת האוקטביה בדומה לאשתקד, היא תצטרך לעבוד קשה בתמחור הדגם מול חברות הליסינג.

The post כשברקע הסיניות מאיימות להשתלט: סקודה אוקטביה 2025 המחודשת במבחן appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

הסוף לאפליקציות טעינה חשמלית ציבורית? הפיתרון החדשני של נאייקס

נאייקס, חברת הפינטק הישראלית-גלובלית המפתחת פלטפורמת מסחר, תשלומים ונאמנות לקוחות גלובלית שנועדה לסייע לבתי עסק להרחיב את עסקיהם – הודיעה היום על השקת פיצ’רState-of-Charge בעמדות טעינה לרכבים חשמליים. הפתרון החדש מאפשר לנהגים לשלם במסוף אשראי עבור טעינת רכב חשמלי ולקבל חיווי סטטוס טעינה ללא רישום על ידי סריקת QR בלבד.

עם העלייה במספר הרכבים החשמליים, נוחות ופרטיות המידע הופכים להיבטים חיוניים עבור הנהגים. רבים מהם מתקשים להתמודד עם ריבוי אפליקציות טעינה ומודאגים מהגנה על נתוני התשלום שלהם. הפתרון של נאייקס , מספק מענה לאתגרים אלו באמצעות אפשרות לתשלום פיזי מהיר ומאובטח ישירות בעמדת הטעינה. לאחר ביצוע התשלום במסוף האשראי של נאייקס, הנהג יכול לסרוק קודQR המופיע על המסך של מסוף האשראי ולקבל גישה נוחה וקלה יותר לכל המידע הרלוונטי על תהליך הטעינה – לרבות צריכת האנרגיה, מהירות הטעינה, משך הטעינה, העלות הכוללת וכמות הקוט”ש שנצרכה. בדרך זו ניתן לעקוב אחר תהליך הטעינה בזמן אמת ולקבל קבלה דיגיטלית מיידית עם סיומו.

הקבלות הדיגיטליות ניתנות להתאמה אישית, ומאפשרות לעסקים לחזק את נוכחות המותג ליצירת קשר ישיר ואפקטיבי עם הלקוחות. בתי העסק יכולים למנף את הקבלות למטרות שיווקיות מגוונות, כגון קידום מבצעים, שילוב קישורים לרשתות החברתיות, הצגת תוכן וידאו אינטראקטיבי או פרסום ממוקד – ובכך לחזק את נאמנות הלקוחות ולעודד חזרתם לשירות.

מסוף האשראי מהווה כפתרון התשלום הבטוח ביותר לביצוע תשלומים בכרטיס אשראי, לרבות באמצעות ארנקים דיגיטליים. נאייקס הצליחה לפתח חוויית משתמש נוחה ובטוחה, המספקת לנהג ערך מלא ללא צורך במתן מידע. כיום, לנאייקס יש עשרות אלפי מסופי תשלום מסוגים שונים הפועלים ברחבי העולם, ומתוכם כמה מאות פרוסים בישראל.

יאיר נחמד, מנכ”ל ויו”ר נאייקס, “אנו מחויבים לפיתוח פתרונות תשלום המייעלים ומפשטים את חוויית השימוש הן עבור מפעלי עמדות טעינה והן עבור ציבור הנהגים והצרכנים. הפיצ’ר שהשקנו היום פותח מתוך גישה מעשית שמטרתה לספק מענה לאתגרים היומיומיים עימם מתמודדים נהגים בעת טעינת רכבים חשמליים. באמצעות הפרדה ברורה בין תשלום פיזי מאובטח לבין ניהול הטעינה בנוחות דרך הטלפון הנייד, הצלחנו ליצור חוויית טעינה חכמה, מהירה ובטוחה יותר – לנהגים ולמפעילי עמדות הטעינה.”

The post הסוף לאפליקציות טעינה חשמלית ציבורית? הפיתרון החדשני של נאייקס appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.