״החופש לבחור״: MG HS החדש בישראל

חברת לובינסקי, יבואנית MG ממשיכה בהשקת דגמים חדשים בקצב, ולאחר שכבר צמחה מתחילת השנה ב-32% במסירות עם 3,867 מסירות (בחודשים ינואר-אפריל 2025), שהציבו אותה במקום העשירי בטבלת מותגי הרכב הנמכרים ביותר בישראל, השיקה הבוקר רשמית את הדור החדש של ה-HS, המחליף את דגם ה-EHS ששווק כאן בעבר בהצלחה. עם הדגם החדש מצטרפת היבואנית לקטגוריית רכבי הפנאי המשפחתיים הפופולרית בארץ (C-SUV) (המחזיקה כיום 41% מסך מכירות הרכב החדש בישראל) עם 3 גרסאות הנעה לבחירה, החל מגרסת בנזין שתתחרה בדגמים כמו יונדאי טוסון וקיה ספורטאז’, דרך גרסה היברידית ועד לגרסת פלאג-אין הייבריד שתיתן מענה להצלחת ג’אקו 7, BYD סיל U DMI וצ’רי טיגו 7. אם בשנים האחרונות התמקדה MG בשיווק דגמים חשמליים, השנה עושה היבואנית סוויץ׳ מהיר לעבר מכוניות ההייבריד שחזרו בגדול לשוק, עם העלאת המס על הדגמים החשמליים והירידה בביקוש אליהם.

ה-HS החדש זוכה בראש ובראשונה לעיצוב חדש לחלוטין ומודרני יותר מקודמו, וגם הממדים החיצוניים גדלו ביחס לדור היוצא עם מרכב באורך של 4.65 מטר, רוחב של 1.89 מטר, גובה של 1.66 מטר ובסיס גלגלים נדיב של 276 ס”מ, לצד תא מטען בנפח 507 ליטר (441 ליטר בדגמים ההיברידיים). בתא הנוסעים תפגשו עיצוב מודרני המזוהה עם דגמים מקבילים המגיעים מהמזרח, מה שאומר צמד מסכים דיגיטלים “12.3 החוברים ליחידה אחת, כאשר מסך המולטימדיה מתפעל את מרבית מערכות הרכב ומספק עיצוב נקי יחסית. גם איכות החומרים וההרכבה שופרו משמעותית ביחס לדור היוצא וכל הדגמים ישווקו ברמת גימור אחת וגבוהה ״לקס״ הכוללות בין השאר ריפודי עור מלאכותי, מצלמות 360, חישוקי גלגלים קלים, בקרת אקלים כפולת אזורים עם פתחי מיזוג אחוריים, משטח טעינה אלחוטית לנייד, קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, אפליקציית שליטה טלפונית, תא מטען חשמלי, מושבים קדמיים מתכוונים חשמלית ועוד. מפרט הבטיחות כולל את מרבית מערכות הבטיחות המתקדמות הפופולריות כיום בקטגוריה ולדגם ציון מלא של 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי.

3 גרסאות הנעה:

היצע הדגמים כולל בארץ 3 יחידות הנעה לבחירה כבר עם תחילת השיווק: גרסת הכניסה מצוידת במנוע טורבו בנזין 1.5 ליטר המפיק 170 כ”ס ומשודך לתיבת 7 הילוכים DCT כפולת מצמדים והנעה קדמית. התאוצה ל-100 קמ”ש עומדת על 9.6 שניות, המהירות המרבית על 170 קמ”ש וצריכת הדלק עומדת על 13.1 ק”מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.

מעליו תוצע ה-HS ההיברידית המצוידת במנוע טורבו בנזין ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 224 כ”ס ומספקים ביצועים משופרים עם תאוצה ל-100 קמ״ש ב-7.9 שניות לצד צריכת דלק חסכונית יותר הודות לשימוש בסוללת 1.83 קוט״ש.

MG HS החדשה 2025

הגרסה הבכירה היא ה-HS פלאג-אין, המצוידת במנוע טורבו בנזין ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 272 כ”ס ומספקים תאוצה מעמידה ל-100 קמ”ש ב-6.8 שניות, לצד טווח נסיעה חשמלי של עד 109 ק”מ (הודות לסוללת 21.4 קוט”ש) וטווח נסיעה כולל עד 1,000 ק״מ לצד צריכת דלק משולבת של 0.5 ליטר ל-100 ק”מ בנהיגה משולבת עם סוללה מלאה לפי נתוני היצרן. מדובר בדור החדש של דגמי ה-PHEV המבטיח חווית נהיגה בסגנון רכב חשמלי מרבית הזמן, כאשר מנוע הבנזין משמש בעיקר כגנרטור לייצור חשמל, ולדברי היבואן עלות נסיעה לק״מ כאן עומדת על 40 אגורות בלבד (בשילוב מיטבי של חשמל+דלק).

האחריות הארוכה בקטגוריה לרכבי ההייבריד והפלאג-אין

MG HS החדש יוצע עם 7 שנות אחריות לרכב ו-8 שנות אחריות לסוללה או 150,000 ק”מ (המוקדם מביניהם) לדגמים ההיברידי והפלאג-אין, כאשר לדגם הטורבו בנזין אחריות לחמש שנים או 150,000 ק”מ (המוקדם מבניהם).

מחיר MG HS החדש יחל מ-172,888 שקל לדגם הבנזין, כ-192,888 שקל לדגם ההיברידי ועד ל-202,888 שקל לדגם הפלאג-אין הייבריד הבכיר במשפחה.

  • מעוניינים בנסיעת מבחן לדגם וקבלת הצעת מחיר מסודרת כולל אפשרויו מימון וטרייד-אין? הכניסו פרטים כאן

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם

[contact-form-7]

The post ״החופש לבחור״: MG HS החדש בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

עם פלטפורמה משותפת לפורשה: אאודי A6 איטרון החדשה בישראל

חברת צ׳מפיון מוטורס, יבואנית אאודי, ממשיכה ברצף ההשקות של דגמים חדשים, ולאחר שהושקו לאחרונה דגמי ה-A5 וה-Q6 החדשים, השיקה הבוקר היבואנית את הדור החדש והשישי של אאודי A6, שמתחיל בשלב הראשון את דרכו בארץ בגרסת האיטרון החשמלית, ובהמשך צפויה משפחת הדגם להתרחב גם לדגמי בנזין ופלאג-אין הייבריד שנחשפו ממש לאחרונה.

ה- A6 החדשה פותחה על פלטפורמת ה-PPE החדשה של היצרן והייעודית לדגמים חשמליים, אשר פותחה בשיתוף פעולה עם פורשה, המבטיחה שילוב מושלם של ביצועים, נוחות ובטיחות, העטופים בעיצוב ספורטיבי-אלגנטי יפהפה ומקדם גרר של 0.21 בגסת הספורטבק (5 דלתות) ו-0.24 בגרסת האוואנט (סטיישן) שמגיעה אף היא בהפתעה לארץ, ומדובר אגב ברכב האווירודינמי ביותר שייצרה אאודי עד כה. ביו החידושים בעיצוב החיצוני, תאורת LED מתקדמת מלפנים ומאחור, הכוללת שלל אפשרויות ״חתימת אור״ לבחירת הנהג ואפילו אופציה מאחור לספק התרעות בטיחות למשתמשים מאחור. אל אלו מצטרפים גג זכוכית פנורמי עם אפשרויות הכהייה בדרגות שונות בלחיצת כפתור לסינון מירבי של האור וקרינת השמש לפי דרישות הנהג ועוד.

הממדים של ה-A6 מקובלים לקטגורייה עם מרכב באורך 4.94 מטר, רוחב של 1.92 מטר וגובה של 1.52 מטר, אשר יחד עם בסיס גלגלים נדיב של 296 ס”מ מספקים תא נוסעים מרווח למדי, עם רצפה שטוחה לחלוטין מאחור כיאה לפלטפורמה חשמלית ותא מטען נדיב בנפח 502 ליטר, הכולל דלת חמישית שימושית.

אאודי A6 אוואנט החדשה 2025

אאודי A6 אוואנט החדשה 2025 – הגיעה במפתיע לארץ, אך רק בגרסת ה-S6 הבכירה

בתא הנוסעים תפגשו עיצוב חדשני ומתקדם ושימוש נרחב במסכים כצו האופנה (המיותרת) עם לוח שעונים דיגיטלי “11.9 + מסך מולטימדיה “14.5 החוברים למסך קמור ואופציה למסך בידור אישי “10.9 לנוסע שליד הנהג. המפרט הדיגיטלי כולל גם עדכוני תוכנה מרחוק (OTA), קישוריות מלאה לאינטרנט, חנות אפליקציות ייעודית ממנה תוכלו להוריד שלל משחקים ושירותים לנהיגה ואפילו שילוב של צ’ט GPT.

אאודי A6 איטרון החדשה

היצע הדגמים בארת יחל עם דגם ה-״50״ הכולל הנעה אחורית והספק של 285 כ״ס המאיץ את הרכב ל-100 קמ״ש ב-6 שניות בדרך למהירות מרבית של 210 קמ״ש. יחד עם סוללת 75.8 קוט״ש מבטיח טווח נסיעה עד 600 ק״מ בתקן ה-WLTP. מעליו תוצע גרסת ה-״55״ המפיקה 367 כ״ס המציעה את הרכב ל-100 קמ״ש ב-5.4 שניות בדרך למהירות מרבית של 210 קמ״ש. יחד עם סוללת 94.9 קוט״ש מבטיח טווח נסיעה עד 727 ק״מ בתקן ה-WLTP. בקצה משפחת הדגם יוצעו דגמי ה-S6 הספורטיביים והקיצוניים, שיוצעו בגרסאות ספורטבק ואוואנט מרהיבה לא פחות, עם הספק של 503 כ״ס  המאיצים את הרכב ל-100 קמ״ש ב-3.9 שניות בדרך למהירות מרבית של 240 קמ״ש. יחד עם סוללת 94.9 קוט״ש מבטיח טווח נסיעה עד 620 ק״מ בתקן ה-WLTP. בחברה מציינים גם צריכת חשמל נמוכה במיוחד ביחס למקובל בקטגוריה.

אאודי A6 איטרון החדשה

הדגם יוצע עם מרווח טיפולים קצת מאכזב של אחת לשנה או 15,000 ק״מ. מחיר אאודי A6 החדשה יחל מ-524,600 שקל לגרסת הכניסה, כ-649,600  שקל לדגם ה-55 כ-849,600 שקל לדגם ה-S6 ספורטבק ועד 864,900 שקל לדגם ה-S6 אוואנט.

The post עם פלטפורמה משותפת לפורשה: אאודי A6 איטרון החדשה בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

הענק החשמלי נחת בישראל: קאדילק אסקלייד IQ במחיר החל מ-700,000 שקלהענק החשמלי נחת בישראל: קאדילק אסקלייד IQ במחיר החל מ-700,000 שקל

2025 קאדילק IQ

קאדילק אסקלייד IQ הוא התשובה למי שרוצה רכב ענק ומרווח כמו האסקלייד רק עם הנעה חשמלית. מעבר לאבזור עשיר ו-7 מושבים לאסקלייד IQ הספק מרבי של 750 כ”ס וטווח נסיעה של 740 ק”מ.

ג’יפ קומפאס 2025 החדש נחשף – הפעם גם בגרסה חשמליתג’יפ קומפאס 2025 החדש נחשף – הפעם גם בגרסה חשמלית

ג'יפ קומפאס 2025 החדש

ג’יפ קומפאס החדש גדול ומרווח יותר משמעותית מהדגם היוצא והוא ישווק עם שלוש טכנולוגיות הנעה כולל שלוש גרסאות חשמליות עם טווח של עד 650 ק”מ והנעה כפולה בהספק של 375 כ”ס. 

ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה 2025 החדשה נחתה בישראל – מחיר החל מ-294,900 שקלב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה 2025 החדשה נחתה בישראל – מחיר החל מ-294,900 שקל

ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה 2025 החדשה

סדרה 2 גראן קופה החדשה היא עדכון מקיף לדגם היוצא עם עיצוב מלוטש, מנועים מעודכנים, רשימת אבזור עשירה ותא נוסעים חדש, איכותי וטכנולוגי יותר.

מלכת המכירות של טויוטה ישראל מתחדשת: נחשפה טויוטה קורולה קרוס החדשה

3 שנים לאחר שהוצגה בעולם טויוטה קורולה קרוס, גרסת הקרוסאובר של הקורולה המשפחתית, המכונית הנמכרת ביותר בעולם בכל הזמנים עם יותר מ-55 מיליון רכבים שנמכרו ברחבי העולם מאז שהוצג הדור הראשון שלה ב-1966, זוכה הקורולה קרוס למתיחת פנים של אמצע החיים, הכוללת בעיקר ליטוש של העיצוב החיצוני, עדכון מפרט האבזור והבטחה לנסיעה שקטה וחלקה עוד יותר. בשוק הישראלי, עם יותר מ-14,600 מסירות במשך שנתיים וחצי בהם היא נמכרת כאן, הפכה הקורולה קרוס להיות המכונית הנמכרת ביותר של טויוטה, ומתחילת השנה גם הדגם הרביעי הנמכר ביותר בשוק הרכב הישראלי, ולמעשה מדובר ביורשת (לפחות זמנית) של הקורולה סדאן הפופולרית שהיבוא שלה נעצר אשתקד בשל החרם הטורקי על ישראל.

במסגרת מתיחת הפנים, זוכה הקורולה קרוס לחזית מחודשת הכוללת גריל “חלת דבש” בעיצוב שונה ויחידות תאורה ראשיות בטכנולוגיית LED בעיצוב צר ומודרני יותר, הכוללות גם תאורה אדפטיבית ופס LED הנמתח לרוחב הגריל הקדמי, לצד פגוש בעיצוב חדש. בצידי הרכב תפגשו גם חישוקי גלגלים בעיצוב חדש ובחלקה האחורי נרשמים פגוש חדש וחתימת אור בעיצוב חדש ליחידות התאורה האחוריות.
טויוטה קורולה קרוס החדשה

בתא הנוסעים נרשמים עדכונים קלים הכוללים בעיקר עיצוב מחודש לקונסולת המכשירים המרכזית הכולל ידית הילוכים קטנה יותר וסידור מחדש של המתגים במטרה לשפר את השימושיות עם תאי אחסון גדולים ונוחים יותר לשימוש. אל אלו מצטרפים גם הבטחה לשדרוג נוחות הנסיעה עם כיול מחודש למתלים וטיפול בבידוד הרכב מרעשי חוץ ומנוע המסייע לנסיעה שקטה וחלקה יותר.

טויוטה קורולה קרוס החדשה

היצע המנועים נותר ללא שינוי וכולל את גרסת ה-1.8 ליטר 140 כ”ס אוט’ שפופולרית בישראל ומעבר לים גם גרסת 2.0 ליטר 200 כ”ס (שהגיעה לישראל במספרים קטנים רק בחסות היבוא המקביל), הכוללת גם אופציה להנעה כפולה, שבדגם המחודש זוכה גם לתכנית נהיגה חדשה בשלג. חידוש נוסף בדגם נרשם עם הצטרפותה של גרסת GR ספורטיבית יותר למראה, הכוללת נגיעות עיצוב ספורטיביות מבחוץ ובתא הנוסעים, יחד עם מתלים מעט קשיחים יותר, מצב נהיגה ספורטיבי שמחדד את ביצועי הרכב ואפילו הנמכה של 10 מ”מ בגובה המרכב.

טויוטה קורולה קרוס החדשה

לעת עתה, טרם ידוע עם הדגם המחודש יגיע לארץ עוד השנה.

  • מעוניינים בהצעות לטויוטה קורולה קרוס? הכניסו פרטים כאן

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם

[contact-form-7]

The post מלכת המכירות של טויוטה ישראל מתחדשת: נחשפה טויוטה קורולה קרוס החדשה appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.

עם מערכת הנעה חשמלית חדשה: ליפמוטור C10 נחשף בסין בדגמי 2026 משופריםעם מערכת הנעה חשמלית חדשה: ליפמוטור C10 נחשף בסין בדגמי 2026 משופרים

2026 ליפמוטור C10

דגמי 2026 של ליפמוטור C10 עברו לארכיטקטורת 800V המאפשרת טעינה מהירה יותר פי 2 לעומת הדגם הנוכחי, הוא  זכה בנוסף לסוללה גדולה יותר, למנוע חשמלי חזק יותר בהספק של 295 כ”ס ולשדרוגים נוספים.