חברת לובינסקי, יבואנית MG ממשיכה בהשקת דגמים חדשים בקצב, ולאחר שכבר צמחה מתחילת השנה ב-32% במסירות עם 3,867 מסירות (בחודשים ינואר-אפריל 2025), שהציבו אותה במקום העשירי בטבלת מותגי הרכב הנמכרים ביותר בישראל, השיקה הבוקר רשמית את הדור החדש של ה-HS, המחליף את דגם ה-EHS ששווק כאן בעבר בהצלחה. עם הדגם החדש מצטרפת היבואנית לקטגוריית רכבי הפנאי המשפחתיים הפופולרית בארץ (C-SUV) (המחזיקה כיום 41% מסך מכירות הרכב החדש בישראל) עם 3 גרסאות הנעה לבחירה, החל מגרסת בנזין שתתחרה בדגמים כמו יונדאי טוסון וקיה ספורטאז’, דרך גרסה היברידית ועד לגרסת פלאג-אין הייבריד שתיתן מענה להצלחת ג’אקו 7, BYD סיל U DMI וצ’רי טיגו 7. אם בשנים האחרונות התמקדה MG בשיווק דגמים חשמליים, השנה עושה היבואנית סוויץ׳ מהיר לעבר מכוניות ההייבריד שחזרו בגדול לשוק, עם העלאת המס על הדגמים החשמליים והירידה בביקוש אליהם.
ה-HS החדש זוכה בראש ובראשונה לעיצוב חדש לחלוטין ומודרני יותר מקודמו, וגם הממדים החיצוניים גדלו ביחס לדור היוצא עם מרכב באורך של 4.65 מטר, רוחב של 1.89 מטר, גובה של 1.66 מטר ובסיס גלגלים נדיב של 276 ס”מ, לצד תא מטען בנפח 507 ליטר (441 ליטר בדגמים ההיברידיים). בתא הנוסעים תפגשו עיצוב מודרני המזוהה עם דגמים מקבילים המגיעים מהמזרח, מה שאומר צמד מסכים דיגיטלים “12.3 החוברים ליחידה אחת, כאשר מסך המולטימדיה מתפעל את מרבית מערכות הרכב ומספק עיצוב נקי יחסית. גם איכות החומרים וההרכבה שופרו משמעותית ביחס לדור היוצא וכל הדגמים ישווקו ברמת גימור אחת וגבוהה ״לקס״ הכוללות בין השאר ריפודי עור מלאכותי, מצלמות 360, חישוקי גלגלים קלים, בקרת אקלים כפולת אזורים עם פתחי מיזוג אחוריים, משטח טעינה אלחוטית לנייד, קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, אפליקציית שליטה טלפונית, תא מטען חשמלי, מושבים קדמיים מתכוונים חשמלית ועוד. מפרט הבטיחות כולל את מרבית מערכות הבטיחות המתקדמות הפופולריות כיום בקטגוריה ולדגם ציון מלא של 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי.
3 גרסאות הנעה:
היצע הדגמים כולל בארץ 3 יחידות הנעה לבחירה כבר עם תחילת השיווק: גרסת הכניסה מצוידת במנוע טורבו בנזין 1.5 ליטר המפיק 170 כ”ס ומשודך לתיבת 7 הילוכים DCT כפולת מצמדים והנעה קדמית. התאוצה ל-100 קמ”ש עומדת על 9.6 שניות, המהירות המרבית על 170 קמ”ש וצריכת הדלק עומדת על 13.1 ק”מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.
מעליו תוצע ה-HS ההיברידית המצוידת במנוע טורבו בנזין ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 224 כ”ס ומספקים ביצועים משופרים עם תאוצה ל-100 קמ״ש ב-7.9 שניות לצד צריכת דלק חסכונית יותר הודות לשימוש בסוללת 1.83 קוט״ש.
הגרסה הבכירה היא ה-HS פלאג-אין, המצוידת במנוע טורבו בנזין ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 272 כ”ס ומספקים תאוצה מעמידה ל-100 קמ”ש ב-6.8 שניות, לצד טווח נסיעה חשמלי של עד 109 ק”מ (הודות לסוללת 21.4 קוט”ש) וטווח נסיעה כולל עד 1,000 ק״מ לצד צריכת דלק משולבת של 0.5 ליטר ל-100 ק”מ בנהיגה משולבת עם סוללה מלאה לפי נתוני היצרן. מדובר בדור החדש של דגמי ה-PHEV המבטיח חווית נהיגה בסגנון רכב חשמלי מרבית הזמן, כאשר מנוע הבנזין משמש בעיקר כגנרטור לייצור חשמל, ולדברי היבואן עלות נסיעה לק״מ כאן עומדת על 40 אגורות בלבד (בשילוב מיטבי של חשמל+דלק).
האחריות הארוכה בקטגוריה לרכבי ההייבריד והפלאג-אין
MG HS החדש יוצע עם 7 שנות אחריות לרכב ו-8 שנות אחריות לסוללה או 150,000 ק”מ (המוקדם מביניהם) לדגמים ההיברידי והפלאג-אין, כאשר לדגם הטורבו בנזין אחריות לחמש שנים או 150,000 ק”מ (המוקדם מבניהם).
מחיר MG HS החדש יחל מ-172,888 שקל לדגם הבנזין, כ-192,888 שקל לדגם ההיברידי ועד ל-202,888 שקל לדגם הפלאג-אין הייבריד הבכיר במשפחה.
- מעוניינים בנסיעת מבחן לדגם וקבלת הצעת מחיר מסודרת כולל אפשרויו מימון וטרייד-אין? הכניסו פרטים כאן
לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם
The post ״החופש לבחור״: MG HS החדש בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.