בגרסה היברידית או חשמלית לבחירה: פיג׳ו 5008 החדש בישראל

חברת לובינסקי, יבואנית פיג׳ו בישראל, מתחילה בשיווק הדור השלישי של פיג׳ו 5008, המחליף את הדור היוצא ששווק כאן מאז 2017. הדגם החדש מבטיח עיצוב מפתה יותר ברוח שפת העיצוב של הדור החדש של ה-3008, תא נוסעים מהמרווחים בקטגוריית רכבי הפנאי 7 מושבים, שדרוג הטכנולוגיה והבטיחות ודגמי בנזין וחשמלי שיוצעו לבחירה.

ה-5008 החדש חולק חלק נכבד מאוד מעיצובו עם ה-3008 החדש עם עיצוב מודרני ומרשים יותר, הכולל חזית עוצמתית ופרופיל גבוה ומלא נוכחות הודות ל טופרי האריה המזוהים עם דגמי פיג’ו. הגריל ויחידות התאורה התחדשו בהתאם – הן דקות, חדות, עוטפות את כל חזית הרכב ומעניקות חזות מודרנית וייחודית. כל גרסאות ה-5008 מצוידות ביחידות תאורת LED, כאשר רמת אבזור GT מצוידת בפנסי ה-Adaptive LED Pixel אשר מתאימות את אלומת האור לתנאי הנסיעה, לשמירת שטח הארה אופטימלי בכל דרך ללא סנוור כלי הרכב הנוסעים מלפנים או בנתיב הנגדי. גם חלקו האחורי של הרכב תוכנן מחדש בכדי להגדיל עוד יותר את המרחב הפנימי. בהתאם לכך, הממדים צמחו בכל היבט עם אורך של 479 ס”מ (תוספת של 15 ס”מ לעומת דורו הקודם), רוחב של 189 ס”מ (תוספת של 5 ס”מ), גובה של 169 ס”מ (תוספת של 4 ס”מ) ובסיס הגלגלים שהתארך ל-290 ס”מ (תוספת של 6 ס”מ), כך שהוא הפך להיות אחד מרכבי ה-SUV 7 מושבים המרווחים ביותר בקבוצתו.

פ׳יגו 5008 החדש 2025

תא הנוסעים מבוסס על פילוסופיית ה-i-Cockpit היוצרת תכנון חכם במיוחד ופיסול מתקדם ובו לוח מחוונים פנורמי משולב עם מסך מולטימדיה תומך בעברית מלאה הנפרש על פני חלק משמעותי בדשבורד וגודלו עד 21 אינץ’ (תלוי רמת גימור: אופציה ב-Allure וסטנדרט ב-GT) ותאורת אווירה המקיפה את תא הנוסעים בשמונה גוונים לבחירה, בהתאם לרמת האבזור. סביבת הנהג כוללת הגה קומפקטי במידותיו ובעיצוב חדש שנועד לשפר את חוויית הנהיגה,  פקדים אשר יודעים לזהות את אצבעות הנוהג כדי למנוע לחיצה לא מכוונת, ובמרכז הקונסולה שישה מתגים וירטואליים הניתנים לתכנות עצמאי כקיצורי דרך ועוד.

ה-5008 החדש מציע שבעה מקומות ישיבה ותא מטען גדול מבעבר, עם נפח של 748 ליטר בסידור של 5 מושבים (תוספת של 46 ליטר), או 259 ליטר בסידור של 7 מושבים (תוספת של 49 ליטר) ועד כ-1,815 ליטר בקיפול שתי שורות המושבים האחוריות. גם המרווח לנוסעים מאחור שודרג בזכות רצפה שטוחה לגמרי והם נהנים מוילונות הצללה בחלונות הצד האחוריים, מיזוג מפוצל לאחור עם שליטה נפרדת ועוד. שורת המושבים האמצעית מתקפלת בצורה יעילה על ידי מנגנון חדש וכן נעה על מסילה בטווח של 15 ס”מ, כדי לאפשר גישה קלה למושבים האחוריים וכן כדי לייצר שם מרחב ישיבה נוח יותר.

פ׳יגו 5008 החדש 2025

הפיג’ו 5008 החדש פותח על פלטפורמת Stella Medium ויוצע בישראל עם 2 יחידות הנעה לבחירה:

פיג׳ו 5008 חשמלית המצוידת בסוללת 73 קוט”ש ומנוע חשמלי בהספק של 210 כ”ס, המבטיחים טווח נסיעה עד 474 ק”מ בתקן WLTP, תאוצה של 9.7 שניות מעמידה ל-100 קמ”ש ומהירות מרבית של 170 קמ”ש. טעינת הסוללה יכולה להתבצע עד הספק של 160 קילוואט, כך שטעינת הרכב מ-20 ל-80 אחוז תארך כ-30 דקות בלבד.

הגרסה ההיברידית המתונה מצוידת במנוע הבנזין החדש של היצרן, טורבו  1.2 ליטר (עם שרשרת טיימינג) אשר מפיק 136 כ”ס ו-23.45 קג”מ המשודך לתיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים. המנוע החשמלי מספק מצדו סיוע בהספק של 22 כ”ס ו-5.2 קג”מ ויחד הם מאפשרים זינוק מעמידה ל-100 קמ”ש ב-10.2 שניות, מהירות מרבית של 198 קמ”ש וצריכת דלק משולבת של 17 ק״מ לליטר לפי נתוני היצרן.

הגרסה ההיברידית המתונה תוצע בשתי רמות אבזור – ALLURE ו-GT ובגרסה החשמלית ברמת אבזור יחידה, GT. כבר בגרסת הכניסה ALLURE האבזור כולל: מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, מצלמת חניה 360 מעלות הכוללת מבט על וירטואלי, חיישני חניה היקפיים, כניסה והתנעה ללא מפתח, תא אחסון מקורר בין המושבים, מושבים בריפוד משולב דמוי עור ובד, חישוקי 19 אינץ’ ועוד.

רמת ה-GT מוסיפה תפעול חשמלי למושב הנהג עם זיכרונות, מושב נוסע חשמלי, מושבי AGR קדמיים עם פונקציית עיסוי ב-8 מצבים, חימום ואוורור במושבים הקדמיים בעצמה משתנה וחימום במושבים בשורה השניה, פתיחה חשמלית לתא המטען כולל חיישן הפעלה עם הרגל, פנסי LED PIXEL אדפטיביים, ריפודי עור Nappa, חישוקי “19 לגרסת ה-MHEV ו-20 אינץ’ לגרסה החשמלית, גג שמש פנורמי, תאורת אווירה, גג שחור ועוד.

פ׳יגו 5008 החדש 2025

אבזור הבטיחות כולל כמעט את כל מערכות הבטיחות המתקדמות כיום בשוק כסטנדרט, כאשר רמת האבזור GT מוסיפה גם מערכת שמירת מיקום בנתיב בזמן השימוש בבקרת השיוט האדפטיבית ותאורת פיקסל לד אקטיבית בחזית.

מחיר פיג׳ו 5008 החדש מתחיל מ-208,990 שקל לגרסה ההיברידית הבסיסית, 228,990 שקל לרמת הגימור GT המאובזרת ועד ל-294,990 שקל לדגם החשמלי. הדגם יוצע עם אחריות מלאה ל-3 שנים או 100,000 ק”מ לרכב וכן 8 שנים או 160,000 ק”מ על הסוללה. הגרסה החשמלית מציעה מרווח טיפולים של 25,000 ק”מ או שנה וההיברידית המתונה מציעה מרווח טיפולים של 15,000 ק”מ או שנה.

  • מעוניינים בנסיעת מבחן לדגם וקבלת הצעת מחיר מסודרת כולל אפשרויות מימון וטרייד-אין? הכניסו פרטים כאן

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם

[contact-form-7]

The post בגרסה היברידית או חשמלית לבחירה: פיג׳ו 5008 החדש בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.