הוזלות לקטנועי האדוונצ’ר והספורט תיור של קימקו

צילום תמונה ראשית: דניאל דהרי

התחרות בשוק קטנועי הספורט והאדוונצ’ר עולה שלב, עם פרסום מחירון חדש של עופר אבניר יבואנית קימקו, הכולל הפחתת מחירים של שני דגמי הקטנועים הבינוניים ספורטיביים שלה, באחת הקטגוריות החזקות בשוק קטנועי הפרמיום.

במסגרת זאת מעדכנת עופר אבניר את מחירי קטנועי האדוונצ’ר והספורט תיור של קימקו: כשמחיר ה-DTX360 יעמוד על  36,980 שקל במקום 39,580 שקל, בעוד מחיר ה-Xciting VS 400 יעמוד על 39,980 ₪ במקום 44,680 שקל. התמחור החדש מתבצע עם תמיכת היצרן שרואה חשיבות בשוק הישראלי, ומתוך רצון להגדיל את המכירות בקטגוריה הגדולה בשוק, כל לדברי היבואנית. 

הקימקו DTX 360 הינו קטנוע המקסי אדוונצ’ר של היצרן, המציע קטנוע דו שימושי שמתחבר לטרנד החם של קטנועי אדוונצ’ר המשלבים בין עולם הקטנועים לאלמנטים של עולמות האדוונצ’ר הלוהטים בתחום הדו גלגלי. הדגם שפותח על פלטפורמת הדאון טאון 350, מתאים מעבר לרכיבה בעיר גם להרפתקאות מחוצה לה ומיועד בעיקר לרוכבים המעוניינים בכלי המעניק חוויות נוספות בנוסף לשימושו ולתפקודו היומיומי. הקטנוע מצויד במנוע ארבע פעימות מוזרק ומקורר נוזל בנפח 320.6 סמ”ק העומד בתקנות זיהום האוויר המחמירות של היורו 5 ומפיק 28.4 כ”ס ב-7,250 סל”ד ומומנט של 3.05 קג”מ ב-5,750 סל”ד. האבזור עשיר וכולל בין היתר מערכת ללא מפתח המאפשרת גישה נוחה לרוכב, מערכת בקרת אחיזה המשפרת את יציבותו בכל תנאי הדרך, לוח שעונים TFT צבעוני, תאורת LED מלפנים ומאחור לראייה מיטבית וחלל אחסון בנפח המתאים להכנסת 2 קסדות מלאות.

קימקו אקסייטינג 400S

הקימקו XCiting 400S מציע עיצוב ספורטיבי ומושב רוכב ומורכב נוח המותאם לרכיבות ארוכות. מנוע ה-400 סמ”ק מפיק 35.4 כ”ס וחיבורי המנוע לשלדה חוזקו לטובת שיפור יכולת ההתנהגות הספורטיבית ומשולש ההיגוי הוחלף בזוג משולשי היגוי כמו באופנוע. בכך הפך המתלה הקדמי לקשיח יותר בעמידה תחת עומסי רכיבה ספורטיבית ואגרסיבית ומאפשר היגוי חד ומדויק יותר. גם הבלמים הקדמיים חדשים והקאליפרים מלפנים מותקנים בצורה רדיאלית סביב זוג הדיסקים הקדמיים, כמו באופנועי הספורט החדשים. 

הדגם שם דגש על נוחות הרוכב והמורכב באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ואביזרי נוחות כמו: המשקף קדמי גבוה יותר ומתכוונן באופן מכאני ל-5 אפשרויות שונות כך שניתן לשנות את מיקום במשקף ללא שימוש בכלי עבודה, מושב הרוכב ומושב המורכב חדשים לחלוטין ומותאמים לרכיבות ארוכות, המושב כולל גם משענת גב גדולה יותר מזו של הדגם היוצא. לוח השעונים בדגם החדש מצויד במערכת Kymco Noodoe כמו בדגם ה-AK550. ידיות הבלמים מתכווננות, תאורת הקטנוע הקדמית והאחורית היא תאורת LED, שני תאי האחסון הקדמיים נמצאים בתוך החופה הקדמית ובהם חיבור V12. תאי האחסון ננעלים בעלת נעילת הכידון בחנייה. מושב הקטנוע ניתן פתיחה מכפתור ייעודי על הכידון או באמצעות לחיצת המפתח במתג ההתנעה (סוויץ’). 

The post הוזלות לקטנועי האדוונצ’ר והספורט תיור של קימקו appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.