פיג’ו 208 המחודשת בישראל והמחירים ממשיכים לטפס

קרוב ל-4 שנים לאחר שנחת הדור השני של פיג’ו 208, מתחילה לובינסקי היבואנית בשיווק הדגם המחודש ל-2024, לאחר שעבר מתיחת פנים מקיפה של אמצע החיים. מאז שהחל השיווק של הדור הנוכחי בישראל באוקטובר 2020, נמסרו מעל ל-2,200 יחידות, מרביתן בגרסת הטורבו 1.2 ליטר אוטומטית ומעטות בגרסה החשמלית המלאה.

במסגרת מתיחת הפנים, רושמת ה-208 המחודשת חזית חדשה לגמרי אשר מיישרת קו עם שאר דגמי פיג’ו החדשים, ובה ניתן למצוא שבכה חדשה, את סמל פיג’ו החדש, פגושים מודגשים עם תאורת ‘לד’ ייחודית, עיצוב אשר ממשיך גם אל יחידות התאורה האחוריות. בנוסף, עודכנו גם סמלי פיג’ו ומגיעים כעת בצבע שחור, לצד כיתוב 208 בקדמת מכסה המנוע ו-PEUGEOT בשחור גם כן, לרוחבו של תא המטען.

בפיג’ו מבטיחים גם תא נוסעים באיכות גבוהה יותר ושדרוג האבזור עם מסך מולטימדיה חדש בגודל 10 אינץ’ במרכז הדשבורד הכולל ממשק הפעלה חדש וקישוריות  ל-Apple Carplay ו-Android Auto אלחוטיים (למכשירים תומכים), ארבעה שקעי USB (שניים מלפנים ושניים מאחור) ועוד. מסך התצוגה שמאחורי ההגה שגודלו 10 אינץ’ (תלת ממדי ברמת האבזור GT ודו ממדי ברמת אבזור Allure), מציע ממשק חדש לחלוטין עם תצוגה נעימה ומגוונת יותר לנתוני הנסיעה. ברמת הגימור GT ישנם מושבי ספורט העוטים ריפוד חדש (Belomka), כולל תפירה ייחודית בצבע ירוק.

פיג’ו 208 המחודשת תוצע כעת בישראל בשתי רמות אבזור – Allure ו-GT. רמת Allure מציעה מראה פנימית מתכהה אוטומטית, חישוקי 16 אינץ’ בעיצוב חדש, כניסה והתנעה ללא מפתח עם חיישן קרבה, מצלמות חניה קדמית ואחורית HD, מושבים בריפוד בד משולב עור ועוד. ברשימת ציוד הבטיחות גרסה זו מקבלת כעת גם בקרת שטח מת במראות. רמת ה-GT מוסיפה גימור קרבון ללוח המחוונים ולדלתות, תאורת אווירה בשמונה צבעים, מושבי ספורט, תפירה ייחודית במשענות היד, דוושות אלומיניום, מראה פנימית מתכהה ללא שוליים, חישוקי 17 אינץ’ דו-גווניים בחיתוך יהלום, גג שחור ואופציה לגג פנורמי, משטח טעינה אלחוטי ועוד.

פיג’ו 208 המחודשת תשווק בתחילת דרכה עם מנוע ה-1.2 PureTech המוכר, המפיק 130 כ”ס ו-23.4 קג”מ ומשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית. יחד יאפשרו האצה מעמידה ל-100 קמ”ש תוך 8.7 שניות, מהירות מרבית של 208 קמ”ש ונתון צריכת דלק משולבת של 18.1 ק”מ לליטר בתקן WLTP.

מה שפחות מלהיב הוא מחירי הדגם החדש שממשיך להתייקר (בדומה לכל קטגוריית הסופר-מיני בארץ), עם עליה של 6,000 שקל ומחיר החל מ-134,990 שקל לגרסת הכניסה ו-142,990 שקל לרמת הגימור GT הגבוהה. 

מעוניינים בנסיעת מבחן לדגם החדש וקבלת הצעת מחיר מסודרת, כולל אפשרויות מימון וטרייד-אין לרכביכם הישן? הכניסו פרטים כאן

The post פיג’ו 208 המחודשת בישראל והמחירים ממשיכים לטפס appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.