בינתיים ללא הגרסה החשמלית: סיטרואן ג׳מפי המחודש בארץ

יבואנית לובינסקי ממשיכה לחדש את ענף המסחריות שלה, וזמן קצר לאחר שהחלה בשיווק הברלינגו המחודש, מתחילה החברה בשיווק גם סיטרואן ג׳מפי המחודש ל-2024, המחליף את הדגם היוצא ששווק כאן מאז 2017 וממנו נמכרו כאן מעל ל-3,380 יחידות, הן עם מנוע דיזל והן עם הינע חשמלי.

הג׳מפי המחודש עודכן בחזית חדשה לגמרי, המיישרת קו עם שפת העיצוב החדשה של שאר דגמי סיטרואן. החזית עוצבה מחדש וכוללת יחידות תאורה חדשות בנוסף לפגוש וגריל חדשים לצד סמל סיטרואן החדש, המעניקים לרכב הופעה מודרנית יותר.

בתא הנוסעים מבטיח הדגם המחודש וורסטיליות וסביבת עבודה נוחה ונעימה המתאימה לשהייה ממושכת, כאשר הג’אמפי בגרסת ה-N1 קיבל דשבורד מעוצב ובו מסך תצוגה בגודל 10 אינץ’ אשר החליף את לוח המחוונים האנלוגי המוכר. במרכז הדשבורד ישנו בורר הילוכים חדש E-TOGGLE אשר החליף את החוגה וגלגל הגה חדש נמצא מול הנוהגים ועליו פקדים להפעלת עזרי הנהיגה והמולטימדיה. גם זו האחרונה התעדכנה, כאשר בגרסת הנוסעים (M1, נהג + 6) ישנו מסך בגודל 12.3 אינץ’ בהתקנה מקומית ובגרסת המטען (N1, נהג + 2) ישנו מסך מקורי בגודל 10 אינץ’, בעלי ממשק חדשני ועיצוב נקי עם פונקציות שיקוף (Apple Car Play ו-Android Auto) אלחוטית.

אבזור הבטיחות שודרג וכולל מעתה כסטנדרט בלימת חירום אוטומטית, התרעת ערנות נהג, מערכת תיקון והתרעה מפני סטיה מנתיב הנסיעה וחיישני חניה, זאת בנוסף לרשימת אבזור הנוחות הכולל: חיישני אור וגשם לתפעול אוטומטי, מעבר אוטומטי לאור דרך (גבוה) ומעבר (נמוך) בהתאם לתנאי הדרך, חיישני חניה ומצלמה אחורית, צמד שקעי 12 וולט, צמד שקעי USB-C ועוד.

הדגם ישווק בישראל עם מנוע 2.0 ליטר טורבו-דיזל המפיק 177 כ”ס ב-3,750 סל”ד וכן 40.8 קג”מ ב-2,000 סל”ד בשידוך לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים. יחד יציעו צריכת דלק משולבת שבין 7.3 ל-7.5 ליטר ל-100 ק”מ לליטר בהתאם לגרסה. הגרסה החשמלית המחודשת שלו, לא מגיעה בשלב הנוכחי לארץ, למרות שבדגם היוצא שווקה כאן.

תא נוסעים בסגנון רכב פרטי

בהתאם לייעודו, סיטרואן ג’אמפי תוכנן להעניק ממדים פנימיים נדיבים לטובת נשיאת נוסעים ומטען . אורכה של גרסת המדיום עומד על 498.1 ס”מ ואורכה של גרסת הלארג’ עומד על 533.1 ס”מ, כאשר רוחבן וגובהן של השתיים עומד על 192.4 ו-191 ס”מ בהתאמה (בסיס הגלגלים עומד על 372.5 ס”מ). ממדים אלה מאפשרים יצירת חלל מטען גדול ויעיל – רוחבו הפנימי 163.6 ס”מ ואורך רצפת ההטענה משתנה בהתאם לגרסה, 251.2 ס״מ בגרסת המדיום ו-286.2 ס״מ בגרסת הלארג’. מידות אלה יוצרות נפח הטענה של 5,300 ליטר או 6,100 ליטר בהתאם לגרסה. בנוסף לכך, כושר ההעמסה של הג’אמפי נע בין 1,216 ל-1,307 ק”ג בהתאם לגרסה ואף מורשה גרירה של עד 750 ק”ג ללא שימוש בבלמים בעגלת הנגרר או 1,800 ק”ג בגרת המדיום עם שימוש בבלמים ו-2,500 ק”ג בגרסת הלארג’ עם שימוש בבלמים.

מחירון סיטרואן ג׳מפי 2024 החדש:

סיטרואן ג’אמפי N1 מדיום: 266,990 שקל
סיטרואן ג’אמפי N1 לארג’: 276,990 שקל
סיטרואן ג’אמפי M1 מדיום: 288,990 שקל
סיטרואן ג’אמפי M1 לארג’: 298,990 שקל

The post בינתיים ללא הגרסה החשמלית: סיטרואן ג׳מפי המחודש בארץ appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.