טסלה השיקה בארה”ב מודל 3 הנעה אחורית בגרסת לונג ריינג’ המתאימה יותר לישראל

3 חודשים לאחר שהשיקה בארה”ב גרסת טווח ארוך למודל Y הבסיסית המצוידת בהנעה אחורית, מתחילה טסלה בשיווק גרסת טווח ארוך גם למודל 3 הנעה אחורית הבסיסית, הכוללת ביצועים משופרים לצד טווח נסיעה גדול יותר בתוספת של $3,500 למחיר.

הדגם החדש עונה לשם “Long range rear wheel drive” והוא משתלב בין גרסת הסטנדרט ריינג’ הבסיסית ללונג ריינג’ כפולת ההנעה וכולל סוללה גדולה יותר המבטיחה תוספת של 145 ק”מ לטווח (עד 580 ק”מ), לצד שדרוג התאוצה מ-0 ל-60 מייל (96 קמ”ש) מ-5.8 שניות ל-4.9 שניות. מדובר בדגם עם טווח הנסיעה הגדול ביותר במשפחת המודל 3 בארה”ב, כאשר הוויתור על ההנעה הכפולה מול גרסת הלונג ריינג’ הרגילה, מסייע לו להיות חסכוני יותר בחשמל.

בארץ אגב, נתוני הביצועים של המודל 3 שונים, כאשר המודל 3 הנעה אחורית הבסיסית מבטיחה טווח נסיעה עד 513 ק”מ, כאשר גרסת הלונג ריינג’ כפולת ההנעה מבטיחה טווח נסיעה עד 629 ק”מ. גרסת ההנעה האחורית לונג ריינג’ החדשה שהושקה בארה”ב, יכולה להיות מאוד רלוונטית לשוק הישראלי שאינו באמת זקוק להנעה הכפולה, משום שהחורף שלנו כמעט ואינו כולל כלל ברד או שלג, והתוספת לאחיזת הכביש בשאר הימים אינה חיונית עבור מרבית הנהגים שלא מנסים לנהוג באופן ספורטיבי קיצוני ברכב. בהתחשב בכך שבארה”ב הגרסה החדשה נהנית מטווח נסיעה גדול יותר משל גרסת הלונג ריינג’ כפולת ההנעה, אז סביר להניח שבגרסה אירופאית שתכוון גם לארץ, הטווח צפוי להיות מעל ל-650 ק”מ.

ומה סיכויי ההגעה שלה לארץ? כרגיל בטסלה, הם לא מספקים תוכניות עתידיות, ולעת עתה גם גרסת ההנעה האחורית עם הטווח הארוך של המודל Y שהושקה באירופה לפני כמה חודשים טרם הגיעה לארץ, אך בטסלה רגילים להפתיע אותנו ולא נתפלא אם בזמן הקרוב תגיע לפחות אחת משתי גרסאות הלונג ריינג’ הנעה אחורית החדשות.

The post טסלה השיקה בארה”ב מודל 3 הנעה אחורית בגרסת לונג ריינג’ המתאימה יותר לישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.