דור 2: רנו קפצ’ור 2021 החדש בישראל

7 שנים לאחר שהוצג הדור הראשון של רנו קפצ’ור, רכב הפנאי הקומפקטי של היצרן המבוסס על מכונית הסופר-מיני רנו קליאו ומתחרה בסגמנט הג’יפונים הקומקפטיים (B-SUV), השיקה הבוקר קרסו מוטורס היבואנית את הדור השני של הקפצ’ור, שנכנס לקטגוריה הצומחת ביותר בשוק הרכב בישראל בשנים האחרונות ומרכזת כיום קרוב ל-15% מהשוק. הדור קודם זכה להצלחה בעולם וממנו נמכרו יותר מ-1.5 מיליון עותקים, וכשהושק בארץ ב-2013, היה לו רק מתחרה אחד בקטגוריה והוא האח החורג מבית קרסו מוטורס ניסאן ג’וק. לדור השני שמושק עתה בארץ, מחכים כבר 20 מתחרים בסגמנט…

לצד עיצוב חדש ונאה לדגם, המיישר קו עם שפת העיצוב החדשה של רנו, גם הקפצ’ור פותח על פלטפורמת ה-CMF-B החדשה והמודולרית של היצרן, המשרתת גם את הקליאו החדשה וניסאן ג’וק החדש, ומבטיחה ממדים גדולים יותר, (+11 ס”מ לאורך), בסיס גלגלים מהגדולים בסגמנט (264 ס”מ), וגובה של 1.57 מטר, הנחשב לאחד הגבוהים בסגמנט. אל אלו מצטרפים שדרוג נוחות הנסיעה והיכולות הדינמיות של הרכב, לצד בטיחות משופרת ואופציה לגרסה היברידית (שבשלב הנוכחי איננה מגיעה לישראל). ברנו מתגאים גם בנפח תא המטען הגדול בקטגוריה, עם 536 ליטר המתאפשרים הודות למושב האחורי הנע על מסילה ומאפשר הגדלת נפח תא המטען על חשבון המרווח לנוסעים מאחור. במידה ותנצלו את מרווח הנוסעים האחורי המקסימלי, מצטמצם נפח תא המטען ל-422 ליטר.

בתוך תא הנוסעים מציע הקפצ’ור החדש עיצוב מודרני ויוקרתי במידה מסוימת (הדומה מאוד לתא הנוסעים של הקליאו), המבטיח את אחד מתאי הנוסעים המרשימים בקטגוריה, עם אופציה ללוח שעונים דיגיטלי “10.2, מסך מולטימדיה מרכזי אנכי הכולל קישוריות לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי בגודל “7 בגרסת הבסיס או “9.3 בגרסה הבכירה, ידית הילוכים מעוצבת על משטח “מרחף”, משטחי פלסטיק רך למגע ואווירה מאוד מזמינה. אבזור הדגם כולל כסטנדרט (רמת גימור אינטנס) חישוקי גלגלים קלים “17, קיפול מראות חשמלי, חלונות אחוריים מושחרים, מולטימדיה מקורית “7, מצלמת רוורס, בלם יד חשמלי, בקרת אקלים דיגיטלית עם פתחי מיזוג אחוריים וכניסה והנעה ללא מפתח, כאשר האבזור הבטיחותי כולל התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, החלפת אורות אוטומטית, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים ובקרת שיוט אדפטיבית. רנו קפצ'ור 2021 החדש

היצע המנועים בארץ יכלול בשלב הראשון את מנוע הטורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 1.33 ליטר המוכר גם מכמה דגמים של מרצדס כיום, המפיק 131 כ”ס ומומנט מרבי של 24.5 קג”מ המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים והנעה קדמית ומציע תאוצה ל-100 קמ”ש ב-9.6 שניות וצריכת דלק של 17.5 ק”מ לליטר בממוצע לפי נתלוני היצרן. החל מרמת הגימור השניה “אקזקיוטיב” תקבלו את המנוע החזק יותר – 1.33 ליטר המפיק 154 כ”ס, המציע תאוצה ל-100 קמ”ש ב-8.6 שניות וצריכת דלק של 17.8 ק”מ לליטר בממוצע לפי נתלוני היצרן. לרמת גימור זו מצטרפים גם חישוקי “18, לוח שעונים דיגיטלי, מולטימדיה “9.3, התרעת שטח מת במראות הצד, בורר מצבי נהיגה ופנסי FULL LED. רמת הגימור הבכירה “Edition 1” כוללת גם גג שמש נפתח, משטח טעינה אלחוטי לטלפון, מצלמת 360 ומערכת חניה אוטומטית.

מחיר רנו קפצ’ור 2021 החדש יחל מ-124,990 שקל לדגם האינטנס הבסיסי 131 כ”ס, החל מ-132,990 שקל לדגם האקזקיוטיב 154 כ”ס ועד 139,990 שקל לדגם הבכיר. בקרסו מוטורס  מדברים על מחירי השקה שיתעדכנו למעלה במהלך ינואר 2021. צביעה דו-גוונית לרכב תעלה בנוסף 1,950 שקל. גרסאות הדיזל לא יגיעו בדור החדש. צפי המכירות של היבואן עומד על כ-1,000 מכוניות בשנה.


The post דור 2: רנו קפצ’ור 2021 החדש בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.