קרסו מוטורס רוכשת 50% מחברת B-EV מוטורס

חצי שנה לאחר שהודיעה רשמית חברת B-EV מוטורס על קבלת זיכיון היבוא של מותג הרכב החשמלי וינפאסט (VinFast) הוייטנאמי, ועוד לפני שמכונית אחת זכתה לעלות על כבישי ישראל, מוכרת היבואנית 50% מהחברה לקבוצת קרסו מוטורס שממשיכה להתרחב בשוק הרכב בישראל, ואוספת אליה מותג רכב נוסף המצטרף ללפחות שניים חדשים שתשיק החברה בקרוב (צ’רי ו- JMC הסיניות). 

קרסו מוטורס מעדכנת הבוקר כי חתמה על הסכם לרכישת 50% מחברת  B-EV MOTORS המחזיקה בהסכם הפצה ושיווק של מותג הרכב החשמלי הוייטנאמי היוקרתי וינפאסט, וזאת תמורת 25 מיליון שקל.  בנוסף, התחייבה קרסו מוטורס להזרים ל- B-EV MOTORS במסגרת תכנית עסקית שתסוכם בין הצדדים, הלוואות בהיקף כולל של עד 50 מיליון שקל, אשר חלקן המירות למניות, על פי מנגנון הערכת שווי כפי שסוכם בין הצדדים, ובכל מקרה לא יעלה חלקה של החברה ב- B-EV MOTORS על 50%.

B-EV MOTORS  הינה יבואנית מותג הרכב הוייטנאמי וינפאסט. החברה הוקמה על ידי ניב אורון וברק כהן, אשר ניהלו בעבר את מותגי Audi  ו-BMW  בישראל בגיבוי קבוצת שותפים הכוללת את קבוצת Novard אשר מתמחה ביזמות ופרויקטים בארץ ובעולם, בראשות האלוף במיל, יואב (פולי) מרדכי נשיא הקבוצה ומר ושי (שון) בייטנר מנכ”ל הקבוצה, בחודש אפריל האחרון פורסם כי הדגמים הראשונים של וינפאסט שישווקו בישראל יהיו ה-8 VF החשמלית וה- VF 9 החשמלית אשר ישווקו כשהן נושאות עשר שנות אחריות.

לדברי איציק וייץ, מנכ”ל קרסו מוטורס: “אנחנו מאמינים מאוד במותג וינפסט. עקבנו בהערכה רבה אחרי ההתקדמות המהירה של היצרן בשנתיים האחרונות ותוכניותיו העתידיות ואנו צופים לו עתיד מבטיח. כמו כן יש לנו הערכה רבה ובטחון בשותפינו ניב אורון וברק כהן המנהלים את החברה וביכולתם להשיק בישראל את מותג היוקרה בהצלחה רבה”. 

The post קרסו מוטורס רוכשת 50% מחברת B-EV מוטורס appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.