אלייד החזקות וסקאלה אנרגיה ישווקו עמדות טעינה של Wallbox הספרדית

סקאלה אנרגיה, חברה הפעילה באספקת פתרונות ושירותי אנרגיה חדשניים בישראל מזה יותר מעשור, מעדכנת בשני הסכמים אסטרטגיים מהותיים שחתמה לאחרונה. ההסכם הראשון הוא שותפות מסחרית חדשה עם חברת Wallbox N.V, ספקית גלובלית מובילה של פתרונות טעינה וניהול אנרגיה לרכבים חשמליים ברחבי העולם. במקביל, זוכה סקאלה להשקעה של אלייד החזקות, אשר תעניק לה את היכולת לגדול בתוך השוק המתפתח והצומח של עמדות הטעינה לרכב חשמלי.

במסגרת ההסכם החדש סקאלה תציע פתרונות טעינה מתקדמים ומערכות לניהול אנרגיה לרכב חשמלי עם עמדות טעינה מתוצרת Wallbox אשר מוצריה נמכרים במלמעלה מ- 100 מדינות. להודעה על הסכם שיתוף הפעולה בין סקאלה אנרגיה לבין Wallbox הצטרפה השקעה אסטרטגית בסקאלה אנרגיה על ידי אלייד החזקות, אחת מחברות ההחזקה הגדולות והבולטות בישראל. אלייד פועלת בחמישה תחומים מרכזיים – רכב ותחבורה, נדל”ן, תשתיות, מסחר ולוגיסטיקה. בתחומי הרכב והתחבורה, אלייד היא גם בעלת השליטה בחברת צ’מפיון מוטורס,

אורי פייגין, מנכ”ל סקאלה אנרגיה: “אנו יותר מנרגשים להודיע על חתימת ההסכמים עם Wallbox  ועם אלייד החזקות. אלו הסכמים אשר יאפשרו לנו צמיחה משמעותית שאנו רוצים להשיג בשוק עמדות הטעינה החשמליות בישראל. מצד אחד נספק מוצרים הנשענים בין היתר על טכנולוגיה מתקדמת ומוכחת בכל העולם של Wallbox, ומנגד השותפות עם אלייד החזקות תעניק לנו את החוסן הכלכלי הנדרש לשם פריסה והתרחבות של עמדות הטעינה בכל הארץ”. 

The post אלייד החזקות וסקאלה אנרגיה ישווקו עמדות טעינה של Wallbox הספרדית appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.