קרסו מוטורס תייבא את דגמי צ’רי הסינית לישראל

עכשיו זה רשמי: יצרנית רכב סינית בדרך לישראל ותחל לפעול כאן עוד השנה. חצי שנה לאחר שהודיעה יצרנית הרכב צ’רי על כוונותיה לייצא את דגמיה גם לישראל, וחיפושה אחר מפיץ מקומי, מודיעה הבוקר החברה על חתימה על הסכם שיווק מכוניותיה בישראל ע”י קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן, רנו, דאצ’יה ואינפיניטי. לדברי קרסו מוטורס, מכוניות ראשונות כבר נמצאות בארץ והשיווק יחל עוד השנה. מדובר כבר במותג הרכב הסיני ה-9 שמתחיל את פעילותו בארץ ובדרך נמצאים לא פחות מ-10 מותגים סינים נוספים שיתחרו על ליבו וכיסו של הצרכן הישראלי.

לדברי קרסו מוטורס, החברה תייבא ותשווק בישראל כבר במהלך השנה מגוון רחב של דגמי CHERY לרבות רכבי חשמל ובנזין, בדגש על דגמי קרוסאובר מעוצבים, מתקדמים ועם אבזור בטיחותי עשיר. רכבי CHERY ישווקו בישראל באולמות תצוגה עצמאיים שיוקדשו לפעילות המותג ובנוסף במערך דיגיטלי חדשני.

מעמד החתימה התקיים במקביל בתל אביב וב-Wuhu, Anhui בסין, בנוכחות הנהלת CHERY הבכירה: מר ז’אנג גויווינג נשיא CHERY אינטרנשיונל וסגן נשיא תאגיד CHERY, מר ז’אנג שנגשן, סגן נשיא בכיר CHERY אינטרנשיונל, מר סיו, עוזר לנשיא תאגיד CHERY ומר וו, דירקטור פיתוח עסקי. במעמד קרסו במטה החברה בתל אביב השתתפו יו”ר קרסו מוטורס מר יואל קרסו, מנכ”ל הקבוצה מר איציק וייץ, משנה למנכ”ל הקבוצה מר אבי תמיר, סמנכ”ל הסחר מר אבי קנת וחברי הנהלת החברה.

מר ז’אנג גויווינג : ״ֿ CHERY הינו יצואן הרכב הגדול בסין כבר 19 שנים ברציפות ולצד המקצוענות והוותק של קרסו מוטורס אנחנו מתחילים היום בכתיבה משותפת של סיפור הצלחה חדש. אני מאמין בשיתוף הפעולה המנצח בין קרסו ו- CHERY שיתוף פעולה שאנו מקווים שיזכה במהרה גם בליבם של נהגי ישראל”.

מר יואל קרסו: ״אנחנו גאים להתחיל בשיתוף הפעולה עם CHERY יצרן ענק וחדשני המוביל רוח חדשה בתעשיית הרכב בעולם, ל-CHERY מבחר אדיר של מוצרים שיעניקו לנהגים ולמשפחה הישראלית חוויה מתקדמת, כדאית ובטוחה” .

מר איציק וייץ:״לאחר תהליך ארוך של למידה ובחינה אני שמח על הבחירה ההדדית של CHERY וקרסו לייצוג פעילות המותג בישראל. אני סמוך ובטוח שיכולות קרסו המגוונות בכל תחומי הרכב ומוצרי CHERY המתקדמים יזכו להצלחה גדולה בישראל, CHERY הם הרבה מעבר ליצרני רכב, מדובר בענק גלובלי ומוביל בשווקים רבים ברחבי העולם ולא בכדי הם יצואן הרכב הגדול בסין”

CHERY נוסדה ב-1997 בסין, בתחילה בפיתוח וייצור מכוניות לשוק המקומי והחל משנת 2001 גם לייצוא. עד כה מייצאת CHERY למעל ל-80 מדינות ברחבי העולם, ומובילה כבר מעל ל-19 שנים ברציפות בייצוא כלי רכב מסין. לחברה שישה מפעלי ענק ברחבי סין ועשרה מפעלים נוספים ברחבי העולם. בשנת 2021 ייצרה CHERY כמיליון מכוניות, שיא חדש המהווה צמיחה של 32% בייצור ו-136% בייצוא.

The post קרסו מוטורס תייבא את דגמי צ’רי הסינית לישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.