טויוטה היילנדר היברידית בישראל – 7 מושבים והנעה 4X4

חברת יוניון מוטורס יבואנית טויוטה, מרחיבה את משפחת דגמי הפנאי-שטח של הייצרן בארץ ומתחילה בשיווק טויוטה היילנדר, הנכנס לקטגוריית רכבי הפנאי הגדולים 7 מושבים, ונהנה ממפרט יחודי בארץ של יחידת כח היברידית חזקה וחסכונית בדלק והנעה כפולה. הדגם ישווק ב-2 רמות גימור ובמחיר החל מ-289,900 שקל, הנמוך משמעותית ממחיר הדגם בחברות היבוא המקביל שהביאו אותו עד כה לארץ.

יבוא ההיילנדר ההיברידי מתאפשר לראשונה בישראל ביבוא סדיר, לאחר שלפני מספר חודשים הודיעה טויוטה שהדגם יוצע לראשונה בתקינה אירופאית המאפשרת גם יבוא לארץ. הגרסה האירופאית שפותחה על שלדת ה-GA-K של היצרן, זוכה לעיצוב מעט שונה מהגרסה האמריקאית, מיישרת קו עם שפת העיצוב של דגמי הפנאי של היצרן באירופה, ומציעה מרכב 7 מושבים (אמיתיים גם למובגרים) הנמתח על אורך של 4.95 מטרים. לדברי היצרן הדגם החדש מציע שילוב אופטימלי בין כל יתרונות ה-SUV של טויוטה, בהם נוחות, התנהגות כביש ובטיחות עם שיעור פליטות נמוך וכמובן חיסכון בדלק, זאת לצד מקום בשפע בהתאם לצרכים משתנים של הנוסעים וכושר גרירה (עם בלמים) של 2 טון. נפח תא המטען בניצול כל המושבים עומד על 305 ליטר וצומח עד 1,882 ליטר עם קיפול 2 שורות המושבים האחוריות.

טויוטה היילנדר היברידי 2020

2 רמות גימור 

הדגם ישווק ב-2 רמות גימור לבחירה, כאשר שתי רמות הגימור נהנות ממסך מולטימדיה 8 אינץ’ בקונסולה המרכזית עם ממשק Apple CarPlay ו-Android Auto, טעינת טלפון אלחוטית, מושב נהג מתכוונן חשמלית, יחידת מיזוג נפרדת ליושבים מאחור וצג נתונים צבעוני בגודל “7 המשולב בלוח המחוונים. רמת גימור E-XCLUSIVE כוללת גם גג פנוראמי נפתח, דלת תא מטען חשמלית, ריפודי עור מהודרים בצבע אפור או שחור וגלגלי סגסוגת קלה 20 אינץ’.

טויוטה היילנדר היברידי 2020

הנעה היברידית

ההיילנדר ישווק כאמור בגרסה היברידית הכוללת את יחידת ההנעה ההיברידית מדור 4 של היצרן, הכוללת מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר ומנועים חשמליים המפיקים הספק משולב של 244 כ”ס, לצד הנעת 4X4 המיושמת באמצעות טכנולוגיית AWD-i (הנעה חשמלית נפרדת ובלתי תלויה עבור גלגלי הסרן האחורי) וסוללת ניקל-מתכת הייבריד הממוקמת מתחת למושבים בשורה השנייה. צריכת הדלק של הדגם עומדת על 17.2 ק”מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן ופליטת ה-CO2 שלו נמוכה אף היא ועומדת על 160 גרם לק”מ.

טויוטה היילנדר היברידי 2020

בטיחות

בסעיף הבטיחות מצויד הרכב בחבילת מערכות הבטיחות TSS 2.0 הכוללת מערכת קדם התנגשות הכוללת זיהוי הולכי רגל ביום ובלילה וזיהוי רוכבי אופניים במהלך היום, בקרת שיוט אדפטיבית דינאמית המתחשבת במגבלת המהירות בדרך, מערכת שמירת מרכז נתיב, מערכת אורות גבוהים אוטומטיים, זיהוי תמרורי תנועה,
מערכת לזיהוי רכבים בשטח מת וזיהוי רכבים חוצים מאחור.

מחיר טויוטה היילנד הייבריד 2021 נקבע על 289,900 שקל לגרסת ה-E-MOTION ו-304,900 שקל לגרסת ה-E-XCLUSIVE המאובזרת יותר. הרכב יגיע לארץ כבר בשבועות הקרובים. 


The post טויוטה היילנדר היברידית בישראל – 7 מושבים והנעה 4X4 appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.