ג’נסיס מסכמת שנה ראשונה מוצלחת בישראל

חברת כלמוביל, יבואנית מותג היוקרה ג’נסיס מבית יונדאי, מסכמת שנת פעילות מלאה ראשונה בישראל ומספקת לנו כמה פרטים מעניינים אודות שיווק הדגמים עד כה בישראל ותוכניותיה לחודשים הקרובים. למרות ששוק היוקרה בישראל נשלט ע”י 3 מותגי הרכב הגרמניים שמובילים את טבלת המכירות, הגעתו של מותג היוקרה הקוריאני הראשון קרצה ללקוחות רבים מכפי שחזתה היבואנית, עם 520 מסירות בשנת השיווק הראשונה לעומת צפי של 400 מכוניות בעת השקת המותג בסוף פברואר 2021.

הדגם הנמכר ביותר עד כה של היבואנית הוא ג’נסיס GV70, רכב הפנאי היוקרתי שעם 227 מסירות התברג מעל המתחרות הגרמניות בקטגוריה (אאודי Q5, מרצדס GLC וב.מ.וו X3). ה-GV80 בשנתו הראשונה בישראל, הפך ל-SUV הנמכר ביותר בקטגוריית היוקרה עם 7 מושבים עם 169 מסירות עד כה. מכונית הסאלון G80 מסרה 81 מכוניות ודגם ה-G70 הסתפק ב- 46 מסירות. 

השקת ג'נסיס בישראל

השקת ג’נסיס בישראל: מימין: יניב שיראזי מנכ”ל כלמוביל, אורח מג’נסיס קוריאה, דנה רביד-מנחם מנהלת המותג בישראל ודוידי פיאמנטה מנכ”ל חטיבת הפרטיות בכלמוביל

בשבועות הקרובים צפויה ג’נסיס להיכנס לראשונה גם לשוק החשמליות עם דגם ה-GV60, רכב פנאי משפחתי יוקרתי, שיציע טווח נסיעה משוער של כ-466 ק”מ – 517 ק”מ, יכולת להטענה אולטרה מהירה ו-3 גרסאות הנעה; אחורית עם 228 כ”ס, הנעה כפולה עם 318 כ”ס ופרפורמנס עם 435 כ”ס כשגרסה זו יכולה להגיע עד 489 כ״ס ל- 10 שניות וזינוק מ- 0 ל- 100 קמ”ש ב- 4 שניות בלחיצה על כפתור ה- Boost.

ה-GV60 החשמלית תציע שלל חידושים במותג, הכוללים בין השאר את מערכת הבידור החדשה של ג’נסיס שתעשה בכורה בדגם זה, לצד טכנולוגיית ה-e-ASD המייצרת מגוון רחב של צלילים, באמצעות מידע כגון מהירות הרכב, מצב התאוצה מצב המומנט של המנוע ועוד. ה- e-ASD  תוסיף חדות וריכוז לנהג ותקל על הולכי הרגל להבחין ולשמוע את הרכב שמתקרב. בסעיף הגימיקים בתא הנוסעים, מציעה המכונית את ה- Crystal Sphere; תיבת הילוכים אלקטרונית כדורית, המתפקדת כאובייקט קריסטל יפהפה שהופך לחוגת ההילוכים כאשר הנהג מתניע את המנוע. זמן קצר לאחר הגעת ה-GV60, צפויה להגיע גם ה-G80 החשמלית לארץ.

ג'נסיס GV60 חשמלית

ג’נסיס GV60 החשמלית: תיבת הילוכים אלקטרונית כדורית, המתפקדת כאובייקט קריסטל יפהפה שהופך לחוגת ההילוכים כאשר הנהג מתניע את המנוע.

לדברי דנה רביד-מנחם מנהלת חטיבת GENESIS בכלמוביל: “אנחנו גאים בהיקף מכירות של 520 רכבים בשנה הראשונה בישראל, זהו נתון שמעיד על כך שהמותג כבר נכנס לסט הבחירה של רוכשי רכבי היוקרה בישראל, לצד מותגים ותיקים ומוכרים בהרבה. אנחנו מקבלים חיזוק לערכים הייחודיים של המותג גם מההתעניינות יוצאת הדופן ל- GV60 EV, אליו נרשמו כבר למעלה מ-500 לנסיעות מבחן.”

 

The post ג’נסיס מסכמת שנה ראשונה מוצלחת בישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.