מאות דגמי איוויס U5 נוספים בדרך לישראל

חצי שנה לאחר שהחלה קבוצת בליליוס בשיווק מותג הרכב החשמלי הסיני AIWAYS, מודיעה היבואנית על מסירה של קרוב ל-300 המכוניות הראשונות שהגיעו לישראל מדגם ה-U5, ומדווחת על 450 הזמנות שנרשמו עד כה לדגם בישראל ומשלוחים הכוללים מאות מכוניות נוספות שיגיעו לארץ בחודשים אוקטובר וינואר הקרובים.

בנוסף, מדווחים שבחברה שבאמצעות book a trial ממשק דיגיטלי חדשני להזמנת התנסות נהיגה נעשו מעל 1,200 התנסויות בבית הלקוח. איוויס החלה את דרכה בישראל עם דגם ה-U5, רכב פנאי משפחתי המשווק בארץ עם מנוע חשמלי המפיק 204 כ”ס ויחד עם סוללה בהספק של 63 קוט”ש מציע תאוצה מעמידה ל-100 קמ”ש ב-7.5 שניות בגרסת הסטנדרט או 7.8 שניות בגרסת הפרימיום, לצד מהירות מרבית של 163 קמ”ש, וטווח נסיעה של 410 ק”מ בין טעינות בדגם הבסיס או 400 ק”מ בדגם הפרימיום.

במהלך החודש צפויה היבואנית לפתוח את “מרכז החוויה הייחודי” של המותג בהרצליה (שם חדשני לאולם התצוגה…), יחד עם התחלת השיווק הרשמית של המותג בישראל, וחשיפת ניידות השירות של היבואן המבטיחות שירות עד הבית, במקום הביקור המסורתי במרכזי השירות (לתקלות שאינן מחייבות ביקור במוסך).

בתחילת השנה הבאה יגיע לישראל ה- Aiways U6, דגם SUV בעל עיצוב דמוי קופה המבטיח לצד עיצוב מרהיב גם ביצועים של מכונית ספורט, אך דגם זה כרגע הוצג בתור דגם קונספט וטרם נחשף בגרסת הייצור שלו.

The post מאות דגמי איוויס U5 נוספים בדרך לישראל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.