טויוטה יאריס קרוס בישראל – החל מ-119,900 שקל

חברת יוניון מוטורס מתחילה בשיווק טויוטה יאריס קרוס, גרסת הג’יפון של מכונית הסופר-מיני הפופולרית טויוטה יאריס, המצטרפת לקטגוריית הקרוסאוברים הקטנים בגרסאות בנזין והייבריד ואמורה להתחרות בדגמים מצליחים כמו סיאט ארונה, קיה סטוניק ודגמים נוספים בקטגורית ה-B-SUV שהפכה להיות אחת הלוהטות בשוק הרכב המקומי.  שיווק כל המשלוח הראשון יעשה דרך הזמנות באינטרנט בלבד.

מבחוץ

הדגם שפותח על שלדת ה-GA-B החדשה של היצרן, מבטיח בדומה ליאריס החדשה שילוב של שלדה חזקה, נוחות נסיעה גבוהה וחווית נהיגה, לצד תמיכה אופטימלית בגרסאות היברידיות. אל אלו מצטרפים הופעה נאה וצעירה, קשתות גלגלים מודגשות למראה קשוח, מרכב עם אופציה לצביעה דו-גוונית, חישוקי גלגלים במידות “16-“17, תאורה אחורית משולבת LED (אך תאורה ראשית LED רק בגרסת ההייבריד המאובזרת ביותר) וכמובן מרכב שצמח ב-9 ס”מ בגובה לטובת מראה של ג’יפון. מידות הרכב: אורך של 4.18 מטר, רוחב של 1.765 מטר, גובה של 1.56 מטר ובסיס גלגלים של 256 ס”מ. נפח תא המטען נדיב לקטגוריה ועומד על כ-397 ליטר.

טויוטה יאריס קרוס

תא נוסעים

בתוך תא הנוסעים מציעה המכונית את סביבת הנהג המוכרת של הדור החדש של היאריס בשינויים קלילים, עם עיצוב נקי ומיעוט יחסי של מתגים, קווים מודרניים, תפעול כמעט מלא של מערכות הרכב דרך מערכת המולטימדיה המצוידת במסך מגע “8 צף ותמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, המאפשרים הרצת אפליקציית ניווט Waze ואפליקציות נוספות. הדגם ישווק בשלל רמות גימור כאשר החל מרמת הגימור הבסיסית “SOL” תמצאו את מערכת המולטימדיה “8, מצלמת רוורס, לוח שעונים דיגיטלי, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto-Hold, חיישני אורות וגשם, בורר מצבי נהיגה וחבילת בטיחות TOYOTA SAFETY SENSE 2.5 שכוללת לצד בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, החלפת אורות אוטומטית וזיהוי תמרורים, גם בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על שכחת ילדים בספסל האחורי, 8 כריות אוויר ועוד. החל מרמת הגימור השניה “URBAN” תקבלו גם שמשות אחוריות מושחרות, חישוקי גלגלים קלים “16 וקיפול מראות חשמלי וברמת הגימור הבכירה “SKY” תקבלו גם כניסה והנעה ללא מפתח וגג זכוכית פנוראמי. הגרסאות ההיברידיות מצוידות בסטנדרט גם בבקרת אקלים דיגיטלית ובגרסה הבכירה שלהם “Premier” גם מושבים ספורטיביים קדמיים מחוממים, ריפודי מושבים משולבים בד ודמוי עור ועוד, אך ללא אופציה לגג זכוכית.

טויוטה יאריס קרוס

2 מנועים לבחירה:

יאריס קרוס בנזין: המצוידת במנוע 3 צילינדרים בנפח 1.5 ליטר, המפיק 125 כ”ס ומומנט מרבי של 15.6 קג”מ המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה, ומציע תאוצה ל-100 קמ”ש ב-11.7 שניות, מהירות מרבית של 180 קמ”ש וצריכת דלק של 16.9 ק”מ לליטר בממוצע.

יאריס קרוס היברידית: המצוידת בטכנולוגיה היברידית מהדור הרביעי של היצרן, עם מנוע 1.5 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 116 כ”ס ומציעים תאוצה של 11.2 שניות ל-100 קמ”ש, מהירות מרבית של 170 קמ”ש וצריכת דלק עד 22.7 ק”מ לליטר בממוצע. כמו ביאריס החדשה, גם כאן מבטיחים בטויוטה יותר נסיעה על חשמל בלבד, עד 80% מהזמן הכולל ועד מהירות 130 קמ”ש.

היאריס קרוס יגיע בקרוב לישראל, ובינתיים טויוטה פותחת היום (22.8) אפשרות להזמנה מוקדמת אונליין באתר מכירות ייעודי. במהלך הימים הקרובים המכירה המוקדמת תהיה זמינה ללקוחות טויוטה נבחרים בלבד, והחל מיום ראשון הבא (29.8) תיפתח אפשרות להזמנה מוקדמת גם לקהל הרחב.

מחירון

יאריס קרוס SOL  החל מ- 119,900 ₪ 

יאריס קרוס URBAN החל מ- 124,900 ₪ 

יאריס קרוס SKY החל מ- 129,900 ₪ 

יאריס קרוס HYBRID ECO החל מ- 134,900 ₪ 

יאריס קרוס HYBRID URBAN החל מ- 136,900 ₪ 

יאריס קרוס HYBRID PREMIERE החל מ- 146,900 ₪

The post טויוטה יאריס קרוס בישראל – החל מ-119,900 שקל appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.