בדרך לארץ: ג’נסיס GV60 החשמלית !

מותג היוקרה ג’נסיס חושף תמונות ופרטים ראשונים על ה-GV60, הרכב החשמלי הראשון של מותג היוקרה של יונדאי, שזוכה למרכב קרוסאובר מעוצב ועתיד להגיע אלינו כבר בתחילת 2022, אם לא יהיו הפתעות נוספות בעידן הקורונה.

ה-GV60 פותח על שלדת ה-E-GMP החדשה של קונצרן יונדאי, אשר פותחה במיוחד עבור דגמים 100% חשמליים, וכבר מוצעת ביונדאי איוניק 5 ששיווקה החלה בחודש החולף בארץ, וגם בקיה EV6 שצפויה להגיע לארץ בתחילת 2022. בג’נסיס לא מספקים פרטים טכניים בשלב הנוכחי אודות הדגם החדש, אולם מהתמונות הבודדות שפרסם היצרן ניתן להבחין בקרוסאובר אופנתי שעוצב ברוח שפת העיצוב הנוכחית של ג’נסיס, עם מרכב שרירי ואתלטי, יחידות התאורה המפוצלות בטכנולוגיית LED בחזית ומאחור, והופעה מרשימה למדי. ככל הנראה, יהיה מדובר גם בדגם גדול יחסית ומרווח למדי, ואולי אף יציע בסיס גלגלים של 300 ס”מ כפי שמציעה האיוניק 5, התורם לתא נוסעים מרווח מאוד ביחס למקובל.

ג'נסיס GV60 החשמלית

בדומה לאחיו החורגים למשפחה, סביר להניח שגם ה-GV60 יוצע בגרסאות הנעה אחורית או כפולה לבחירה, עם שלל מנועים שעשויים להציע הספקים סביב ה-325-577 כ”ס וטווח נסיעה מעל ה-400 ק”מ, הודות לשימוש בסוללת 77.4kWh, התומכת בטעינה מהירה המאפשרת טעינת 10-80% מהסוללה ב-18 דקות בלבד בעמדת טעינה אולטרה מהירה.

ג'נסיס GV60 החשמלית

אם התרשמתם לטובה מתא הנוסעים של האיוניק 5, אז במקרה של הג’נסיס, תצפו לקפיצת מדרגה עם איכות חומרים גבוהה ביותר, איכות הרכבה ללא דופי ותחושת יוקרה אמיתית המאפיינת את עולם הפרימיום. האבזור צפוי לכלול צמד מסכי “12.3 (לוח שעונים דיגיטלי ומולטימדיה), מושבי עור מתכווננים חשמלית, מחוממים ומאווררים, הגה מתכוונן חשמלית, ספסל אחורי מתכוונן חשמלית וכולל חימום, תפעול של הרכב מאפליקציית סמארטפון ייעודית, ידית הילוכים יוקרתית בצורת חוגה מקריסטל ואופציה להוציא את הרכב מחניה דרך השלט. האבזור הבטיחותי צפוי לכלול את כל מערכות הבטיחות המתקדמות הפופולריות כיום בשוק.

פרטים מלאים על הרכב ייחשפו ככל הנראה בשבועות הקרובים. בג’נסיס ישראל נשמעו הצהרות בחודשים האחרונים שהדגם צפוי להגיע עד סוף השנה לארץ, וככל הנראה נראה אותו כאן מקסימום בתחילת 2022.

The post בדרך לארץ: ג’נסיס GV60 החשמלית ! appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.