ריקול במרצדס: 1577 בעלי מרצדס בישראל נקראים למוסך

חברת כלמוביל יבואנית מרצדס, תזמן כ-1,577 לקוחות בישראל לצורך טיפול בריקול (Recall) עולמי שדורש טיפול במערכת הבלמים של מספר דגמים.

בהמשך לקריאת תיקון הגלובלית של מרצדס נדרשים חלק מרכבי מרצדס מדגמי ML, GL R-Class  בישראל, מהשנים 2004 – 2016 לביצוע בדיקה ו/או החלפה של מגבר הבלמים ברכבם. על פי הודעת היצרן, ייתכן שבחלק מהרכבים, תפקוד מגבר הבלמים עלול להיפגע עקב קורוזיה בחלקיו. על פי נתוני היצרן מדובר על 1,577 רכבים בישראל. השכיחות להמצאות התקלה ברכב היא 11%. האבחון והבדיקה יארכו -10 דקות והתיקון במידת הצורך – 4 שעות.

לצורך נקיטת משנה זהירות, הורה היצרן על הפסקת הנהיגה ברכב עד לסיום הבדיקה באמצעות מרכז שירות מורשה מטעמו. 

במסגרת זו תעמיד כלמוביל לבעלי הרכבים הרלוונטים, במידת הצורך, פתרונות תחבורתיים עד לביצוע קריאת התיקון. בתיאום עם משרד התחבורה, תפנה כלמוביל לבעלי הרכבים הרלוונטיים, במקביל לפרסום הקריאה בכלי התקשורת.  

מוקד טלפוני ייעודי לתיאום ולשאלות עומד לרשות הלקוחות בכל שעות היממה בטלפון שמספרו: *8586. כמו כן ניתן לפנות לכל אחד ממרכזי השירות המורשים.

The post ריקול במרצדס: 1577 בעלי מרצדס בישראל נקראים למוסך appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.