צ’יינה מוטורס החלה במסירות האוטובוסים של WISDOM מסין

צ’יינה מוטורס, יבואנית מותג האוטובוסים ‘יוטונג’ הסיני שכבש כאן נתח שוק נאה משוק האוטובוסים בשנים האחרונות, מעמיקה את פעילותה בשוק האוטובוסים ולאחר שזכתה בזיכיון היבוא של מותג WISDOM הסיני דרך חברת הבת איסט ווסט הולדינגס בע”מ, סיפקה במהלך השבוע מסרה לחברת “תנופה”, המפעילה קווי תחבורה ציבורית, מעל למאה אוטובוסים של מותג האוטובוסים החדש. 

חברת WISDOM היא יצרנית פרימיום המתמחה בייצור אוטובוסים לייצוא גלובלי. האוטובוסים שנמסרו הם מדגם בינעירוני אינטגרלי המגיע עם טכנולוגיה ומערכות בטיחות חדישות ומתקדמות ודגש על נוחות הנוסע. בהמשך יגיעו דגמים נוספים, ביניהם דגם תיירותי מפואר 60 מקומות, מידיבוס, ועוד. 

אוטובוס WISDOM חברת תנופה

באירוע, נכחו בעלי המניות הנהלת חברת תנופה וביניהם אבי דבדה, יו”ר תנופה, מיכה קופילובסקי מנכ”ל תנופה וכן בכירים מחברת צ’יינה מוטורוס. האוטובוסים החדשים שהוצגו צפויים לפעול באזורים של פרוזדור ירושלים, אשכול שומרון ושפירים.

יצחק קויפמן, יו”ר ומנכ”ל צ’יינה מוטורס: “לאחר שנים של ניסיון והיכרות עמוקה עם היצרנים הסיניים השונים, בחרנו לייבא לישראל לראשונה את יצרן הפרימיום WISDOM, המתמקד בייצוא אוטובוסים מתקדמים שישלימו את המגוון שהקבוצה מייבאת מבית YUTONG. מדובר באוטובוס מתקדם שישדרג משמעותית את החוויה של הנוסעים”.  

The post צ’יינה מוטורס החלה במסירות האוטובוסים של WISDOM מסין appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.