עוברת לסטיישן: נחשפה ג’נסיס G70 שוטינג ברייק

למותג היוקרה ג’נסיס שהיה פעיל בעיקר עד כה בקוריאה ובשוק הצפון אמריקאי, לא היו כוונות עד כה לייצר מכונית עם מרכב סטיישן, אבל עם הכניסה לשוק האירופאי, עושים מאמץ הקוריאניים לקלוע גם לטעמם של הלקוחות האירופאים אניני הטעם, ואמש חשפה היצרנית את ה-G70 שוטינג ברייק, למעשה גרסת הסטיישן הראשונה של היצרן, אשר תתחרה שם בדגמים כמו מרצדס CLA שוטינג ברייק, אודי A4 אוונט ועוד.

הגרסה החדשה מצטרפת לדגם ה-G70 סדאן החדש שהוצג בחודש אוקטובר האחרון, אך נהנית ממרכב סטיישן ספורטיבי ומפתה במיוחד למראה (ואופציה לחבילת עיצוב ספורטיבית חיצונית ופנימית), שעתיד מן הסתם להיות גם שימושי יותר בחיי היום יום הודות לדלת תא המטען החמישית שמצטרפת. באופן חריג למקובל, מידות הרכב זהות לגרסת הסדאן (4.65 מטר לאורך ו-1.85 מטר רוחב), מה שמעניק לרכב מראה ייחודי ומתקדם והרבה פחות סטיישן. בקיצור שוטינג ברייק.

ג'נסיס G70 שוטינג ברייק

בתוך תא הנוסעים מציעה המכונית את סביבת הנהג של גרסת הסדאן, עם איכות חומרים גבוהה, תחושת פרימיום ורשימת אבזור ארוכה המצופה מרכב יוקרה, לרבות לוח שעונים דיגיטלי “12.3, מולטימדיה מתקדמת עם מסך “10.25 עם קישוריות אנדוראיד אוטו ואפל קאר-פליי, משטח טעינה אלחוטי לנייד, קישוריות מלאה לאינטרנט הכוללת אופציה לעדכון תוכנה של הרכב מרחוק וללא הצורך להגיע למרכז שירות ועוד. בסעיף הבטיחות, ניתן למצוא את כל מערכות הבטיחות המתקדמות הפופולריות כיום בשוק, כאשר חלקן יוצעו כאופציה.

ג'נסיס G70 שוטינג ברייק

בג’נסיס לא מפרטים לעת עתה נתונים מלאים של הרכב, וניתן לשער שהוא יוצע עם אותם מנועים מוכרים של גרסת הסדאן, תיבה אוטומטית 8 הילוכים ואופציה להנעה כפולה. היצע הדגמים יחל עם מנוע טורבו בנזין 2.0 ליטרים המפיק 252 כ”ס ו-36 קג”מ, מנוע טורבו דיזל 2.2 ליטרים המפיק 202 כ”ס ו-45 קג”מ ובקצה גם מנוע V6 בנפח 3.3 ליטרים המפיק 370 כ”ס ומומנט מרבי של 52 קג”מ.

האם תגיע לארץ? כבר במהלך החודש הקרוב צפוי להתחיל כאן שיווקה של ג’נסיס G70 סדאן החדשה, שתצטרף לקטגוריית מכוניות הספורט סדאן היוקרתיות, כמתחרה למרצדס C קלאס, אאודי A4, ב.מ.וו סדרה 3 ואחרות. לדברי כלמוביל היבואנית, גרסת השוטינג ברייק תיובא לארץ לפי הזמנה מיוחדת שתיעשה ללקוח שיהיה מעוניין בדגם.

The post עוברת לסטיישן: נחשפה ג’נסיס G70 שוטינג ברייק appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.