עדי גיגי, מנכ”לית טסלה ישראל נבחרה לאשת השיווק של ינואר 2022

בדיוק לפני שנה החלה לפעול רשמית טסלה בישראל, כאשר פתחה ב-2/2/21 את אתר החברה להזמנות בארץ, וכנגד כל ההערכות המוקדמות, הפגיזה עם מחיר שובר שוק למודל 3, שיחד עם שיטות שיווק שאינן נראו עד כה בישראל, חשאיות בסגנון של “המוסד” ומוניטין עולמי מוצלח ומפתה של הדגמים, גרמה למהפכה החשמלית האמיתית בשוק הרכב הישראלי, והסתערות הלקוחות שהובילו את טסלה בתוך פחות משנה להיות במיקום ה-14 מתוך 57 מותגי רכב המשווקים בישראל (ועם דגם אחד עד כה בלבד שעלה לכביש מתוך 3 שמציע היצרן באתר הישראלי), ואף תואר “המכונית הנמכרת ביותר בישראל ללקוחות פרטיים ב-2021”, עם 6,299 מסירות. אם נחשוב על זה שטסלה גם לא השקיעה שקל בפרסום או ביחסי ציבור…

כעת זוכה גם עדי גיגי, מנכ”לית טסלה בישראל, להכרה והערכה כאשר איגוד השיווק הישראלי בחר בה לאשת השיווק של חודש ינואר 2022, בזכות הפיכת מותג טסלה למותג הרכבים המוביל והדומיננטי בישראל ע”י יישום אסטרטגיית שיווק ייחודית לשוק המקומי. מנימוקי ועדת השיווק נמסר כי בניהולה של עדי גיגי יישמה טסלה אסטרטגיית שיווק ייחודית לשוק הישראלי המסתמכת על התאמה לאופי ולקהל הישראלי והתוצאות המרשימות לא איחרו לבוא. עדי גיגי הוכיחה שבעזרת חשיבה מחוץ לקופסה אפשר לנער שוק מקומי ולהגיע לתוצאות מרשימות, וכיום טסלה נחשבת לגורם העיקרי בהפיכת הרכבים החשמליים למבוקשים ביותר בישראל.

בניהולה של עדי גיגי יישמה טסלה אסטרטגיית שיווק ייחודית לשוק הישראלי המסתמכת על התאמה לאופי ולקהל הישראלי. במובנים רבים, אסטרטגיה זו המושתת על ‘שקט עוצמתי’ הכתיבה התנהלות הפוכה לזו הנהוגה בשוק הרכב הישראלי. טסלה הסיטה את הדגש מהשקה רוויות אירועים, יח”צ ופרסום, להגעה תחת מעטה סודיות וחרושת שמועות, פתיחת המכירה ללא התראה מוקדמת באתר מקוון בלבד, ללא נסיעות מבחן, ללא אולמות תצוגה או צפיה ברכב לפני קנייתו. פעילויות השיווק התמקדו, בשיווק המבוסס דאטה לשיפור השירות והצעת הערך, ובמחיר הנוגע בנקודה המדויקת לפלח הקהל הרלוונטי בישראל ומפורט בשקיפות מלאה – בניגוד מוחלט לנהוג בשוק. וכן, גם בקניה בכרטיס אשראי ישירות מן האינטרנט.

The post עדי גיגי, מנכ”לית טסלה ישראל נבחרה לאשת השיווק של ינואר 2022 appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.