סקייוול משיקה מרכז חווית לקוח ומדווחת על 500 הזמנות שנרשמו בחודשיים

קבוצת כדורי יבואנית מותג הרכב החשמלי Skywell, מדווחת על פתיחה מרשימה למותג הרכב הסיני בישראל ובמקביל משיקה את מרכז חווית הלקוח החדשני שלה במתחם החברה בראשל”צ, שנבנה בהשקעה כספית מדווחת של מיליוני שקלים מתוך ראייה ארוכת טווח לביסוס המותג בארץ. 

לדברי היבואן, בחודשיים הראשונים לשיווק בארץ נרשמו לא פחות מ-500 הזמנות לרכב הפנאי החשמלי סקייוול ET5 (כאשר 200 מהן נרשמו בשבוע הראשון לשיווק), נתון מרשים המעיד על הפתיחות שמפגין הצרכן הישראלי לאימוץ מותגי רכב חדשים מסין, ובמקרה הזה של רכב פנאי גדול מסגמנט ה-D-SUV שמציע חבילה כוללת מרשימה במחיר תחרותי, המגובה באחריות נדיבה של היצרן ומעטפת הטבות שמעניק היבואן. בחודש ינואר אגב, החודש הראשון לאספקת הרכבים, עלו כבר לכביש כ-100 מכוניות ראשונות.

אולם תצוגה סקייוול ישראל

מתחם סקייוול ישראל בראשל”צ

מתחם SKYWELL ממוקם בראשון לציון בשטח בבעלות הקבוצה ונבנה בהשקעה כספית של מיליוני שקלים מתוך ראייה ארוכת טווח לביסוס המותג בארץ. המרכז משתרע על שטח כולל של כ- 8,500 מ”ר וכולל בין היתר, מרכז תצוגה ומכירה, מרכז שירות ארצי, מתחם טרייד אין ראשון בארץ לרכבים חשמליים והיברידיים ואזור מסירת רכבים ללקוחות. כחלק מאסטרטגיית היבואן המעודדת אנרגיה ירוקה וידידותית לסביבה, גג המבנה מכוסה ב-3000 מ”ר של פאנלים סולאריים.

The post סקייוול משיקה מרכז חווית לקוח ומדווחת על 500 הזמנות שנרשמו בחודשיים appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.