סופרגז אנרגיה מצטרפת לתחום עמדות ומערכות טעינה לרכבים חשמליים

מהפכת הרכב החשמלי בישראל הכוללת מעבר הדרגתי עתידי משימוש בתחנות הדלק המסורתיות לתחנות עמדות טעינה לרכב חשמלי, משנה משמעותית גם את שוק האנרגיה בישראל, ולצידן של חברות התקנת עמדות הטעינה הרבות שהוקמו ב-3 השנים האחרונות, מצטרפות בחודשים האחרונים גם חלק מתחנות הדלק המסורתיות ושלל חברות אנרגיה, כאשר המצטרפת החדשה לשוק היא חברת סופרגז אנרגיה שמודיעה הבוקר על כניסתה לשוק המתפתח.

חברת סופרגז אנרגיה, שבשליטת קבוצת אלקו, מדווחת היום על התקשרות באמצעות חברת בת בבעלות מלאה בהסכמים עם קבוצת ניסקו בע”מ בהסכם לרכישת מערכות טעינה לרכבים חשמליים, הכוללות בין היתר עמדות טעינה ומערכות ניהול טעינה מרכזיות מתוצרת חברת Green Motion , וכן שיתוף פעולה ושיווק של המערכות ובחינת אפשרויות נוספות לשיתוף פעולה עסקי בין הצדדים.

ניסקו הינה חברה המייבאת, מייצרת ומשווקת מגוון רחב של מוצרים בתחום החשמל והתאורה, והינה נציגה בישראל של חברת Green Motion , חברה שוויצרית בעלת ניסיון של למעלה מעשור בשיתופי פעולה עם מאות רשויות לניהול, להתקנת ולהפעלת אלפי עמדות טעינת רכבים במרחבים ציבוריים ופרטיים. במסגרת ההסכם נקבע כי סופרגז אנרגיה תתקשר עם לקוחות פוטנציאליים בהסכמי יזמות לביצוע פרויקטים של הקמת המערכות אצל הלקוחות, לרבות ניהול, טעינת ומכירת החשמל במערכות, ואילו ניסקו תספק לסופרגז אנרגיה את המערכות וכן שירותים נוספים בקשר למערכות ולפרויקטים.

לדברי כפיר נבון, מנכ”ל סופרגז: “אנחנו מעדכנים היום על עסקה שמהווה כניסה ראשונה ומשמעותית לתחום עמדות ומערכות טעינת רכבים חשמליים התואמת את האסטרטגיה העסקית של סופרגז להרחיב את תחומי פעילותה בשוק האנרגיה וביסוס מנועי צמיחה חדשים. באמצעות ההתקשרות עם ניסקו וצעדים נוספים בתחום אגירת האנרגיה ואספקת חשמל מוזל, סופרגז אנרגיה תציע פתרונות לאתגרים הקיימים כיום בשוק זה על-ידי מערכת ניהול של טעינה חכמה ומתוקשרת, המאפשרת טעינה יעילה ובטוחה למספר גדול יותר של רכבים. כאחת מחברות האנרגיה המובילות בישראל, אשר מספקת מגוון רחב של שירותים ופתרונות אנרגטיים לכ-400,000 לקוחות פרטיים ועסקיים מדי יום ובעלת זיכיון לאספקת חשמל, אנו ערוכים ומוכנים להוביל את תחום טעינת הרכבים החשמליים בישראל, באמצעות יזמות וחדשנות, יכולת ביצוע מוכחת ותשתית שירות הלקוחות של החברה”.

לדברי שמוליק גאנדלמן סמנכ”ל השיווק והמכירות של קבוצת ניסקו: “ההסכם מהווה הבעת אמון במקצוענות, בניסיון ובחוסן של קבוצת ניסקו וביכולתה לתת מענה לפרויקטים בקנה מידה רחב. בכוונתנו להעמיק אחיזתנו בתחום מתפתח זה בשנים הקרובות, ולהביא את ההובלה, האיכות והמוניטין שלה בתחומי התאורה ותשתית החשמל גם תחת פעילותה של חטיבת EVNISKO החדשה. הפתרונות הייחודיים של החברה בתחום הטעינה החשמלית משלבים שימוש בחומרה ותוכנה ומתאימים לטעינה חכמה בבנייה פרטית, בנייה רוויה, משרדים ומתחמים ציבוריים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. שיתוף הפעולה בין סופרגז וניסקו- שתי חברות מובילות בתחומן, מהווה מכפיל כוח במצויינות ובשירות ללקוח ואני תקווה שהוא יהווה סנונית ראשונה המסמנת שיתופי פעולה עתידיים נוספים”.

The post סופרגז אנרגיה מצטרפת לתחום עמדות ומערכות טעינה לרכבים חשמליים appeared first on Wheel חדשות ומבצעי רכב.